Kävin juuri katsomassa mol.fi:n kautta

väärää tietoo.

omat tietoni. Ja hups mitenkäs siellä on tapahtunut outoja. Sillä on viimeksti tehty tuo työnhakusuunnitelma 2009 - heh hehe - ja mitäs ei siellä aikaisemmin ole mun mielestä ollut sellaista riviä että olisi toiminut ...... mm. ..... No nyt on, ja kaiken lisäksi se ei pidä paikkaansa! Että joku on käynyt vissiin tekemässä jotain vai?

No, ei se mitään, kertoohan tuo 2009 jo kaiken. Niin mä en sitä silloin kirjoittanut, vaan täti kirjoitteli sen siinä kun puhuttiin. Ja tasan tarkkaan sitä paikkaan joka ei siis pidä paikkansa ei ole siellä ollut aikaisemmin.

8

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo.

Miksiköhän se on sinne kirjoitettu? Ja itse asiassa olin hieman epätarkka tuossa, sillä se on kirjattu työnhaun suunnitelmaan.
      Ehkä siinä on tarkoitus kierolla tavalla mustamaalata minua, sillä tässä on selvitystilanne. Eli jos toi on tarkoitus mennä te-toimiston lausuntona, niin haluavat kai kertoa että olen syypää joka asiaan itse! Joo, niin varmaan - työnantajassa ei mitään vikaa.

• joo.....

Vieläkin muistin sanan väärin :)))))
        Työnhaun kartoitukseen kirjattu siis.
        Ja piti vielä käydä tsekkaamassa muuten lisää, eli no, työsuhde päättynyt syy määräaikainen työsuhde on useimmissa aikaisemmissa. Että jos tolla tekstillä mitä sinne on kirjoitettu halutaan todistaa, että olen - jaa mitä - syypää, niin tota jaa, no, määräaikainen, kai sitä kaikki saa aina määräaikaisen jälkeen pestin aina ja aina vaan, että kun mä en saa niin mun vika!

Joo. Että mä vihaan tota työvoimatoimistoa ja niitä ihmisiä!

• tunne mol.puolinen

Nyt en tiedä mitä siinä sokellat, mutta tuleeko sulla noita selviä päiviä ollenkaan? Vai onko kaikki tätä yllä olevaa? Tuskin nekään sinusta siellä paljoa ilahtuvat kun et osaa edes asiaasi esittää.

• mene kotiis!

Joo, mä arvaan mikä sua haittaa - se tietenkin kun en kirjoittanut paria sanaa tuohon aloitukseen. Eli en kertonut mitä tehtävää väittivät minun olleen muka tekemässä siellä ja siellä.

Eli joku työvoimatoimiston ihminen on kirjoittanut tietoihini työnhaun kartoituskohtaan että olen muka ollut siinä ja siinä tehtävässä siellä ja siellä. Eli keskinyt omasta päästään. Itse en ole ollut heidän kanssa mitään suunnitelmia 2009 jälkeen tekemässä, ja tuo silloinen teksti on itselläni vielä paperiversionakin tallella.

Että siis. Ei se mun vika oo, että sinä et ymmärrä!

Ja nyt kun on tällä hetkellä yksi selvitystilanne menossa te-toimistoon päin niin ajattelin vaan, että sitäkö varten sinne nyt on joku satuillut tietoini ikään kuin että olisin ollut jossakin paikallisessa työpaikassa ja tämä ikään kuin merkkinä siitä, että olen muka itse jollakin tavalla viallinen ja vikapää että nyt on mitä on. Niin! Että siinä tekstissä ikään kuin vihjaillaan että on ollut työtä tarjolla mutta jostain syystä ei ole sitten tullut mitään pysyvämpää. No, jos työnantajalla on määräaikainen tehtävä, niin ei ole mun vika jos se ei muutu pysyväksi. Määräaikaisuudella kun pitää olla syy, ja kun se syy poistuu, niin ei työnantajan ole pakko ottaa ja perustaa uutta tehtävää. Ja kuitenkin esim. työtodistukset ovat kiittäviä. Että se siitä.

Mitä selviä päiviä. Sinäkö väität että te-toimiston asiakkaat ovat juoppoja! Aha! Mitä varten sinä, teini, tänne tulet, kun et elämästä tiedä mitään!

• selkeä tämä

Mene uudestaan samoille sivuille hakemaan työtä.

• joo...

Ai, no, mutta olenhan minä toki hakenutkin. Mistä sinä niin päättelit etten ole hakenut, olen jopa hakenut muualta kuin mol.fi-sivuilta! Miksi sinä, teini, tänne tulet!
        Minkäs kyttävahti-poliisi-roolin sinä olet ottanut tämän palstan ja varmaan monen muunkin palstan suhteen?

• täytyy ymmärtää polo
        joo... kirjoitti:

Ai, no, mutta olenhan minä toki hakenutkin. Mistä sinä niin päättelit etten ole hakenut, olen jopa hakenut muualta kuin mol.fi-sivuilta! Miksi sinä, teini, tänne tulet!
        Minkäs kyttävahti-poliisi-roolin sinä olet ottanut tämän palstan ja varmaan monen muunkin palstan suhteen?

katsos kalervo nuivaniemi on mielenterveydellisistä syistä johtuen sairaseläkkeellä!,

• kibta

No me on tehty jo 22 rikosilmoitusta ko. asioissa. Joten ei hätää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe