Kun elämästä puutuu rakkaus, ei mestyksellä työssä, urheilussa tms. ole mitään merkitystä, Elämä on tyhjää ilman rakkautta"
"Yksi häneltä puuttuu ja sen myötä kaikki"
10
242
Vastaukset
- .....
Niinhän sitä raamatussakin sanotaan, että usko toivo rakkaus, joista suurin on rakkaus ja ilman sitä olen helisevä vaski jne.
- Romukauppias
Kaikenliasta paskaa.
Mitä se rakkaus on?
Jonkin toisen hyväksyntää, välittämistä, asioiden jakamista ja tarpeiden tyydytystä. Ei mitään muuta.
Eikä se rakkaus ikuisesti kestä.
Tietysti jos et ole mitään parisuhdetta kokenut lainkaan niin pahoittelen puolestasi, mutta ei se niin ihmeellistä ole.
Itse en ole koskaan ollut ihastunut tai rakastunut sillä tavoin ettää siitä olisi jotain tullut, johtuen siitä ettei suurinta osaa naisia kiinnosat ihastua tai rakastua tällaiseen tyyppiin. Paitsi jos ovat epätoivoisia ja ykkösvaihtoehdot ovat jo menneet.
Tärkeintä on elämästä nauttiminen ja elämääsi merkityksien löytäminen. Jos sinusta toisen ihmisen rakastaminen tai rakastetuksi tuleminen on niin tärkeää niin pyri niitä kohti.
Itse näen moisen aikamoisena haihatteluna nähtyäni suhteita sisältä, ulkoa, edestä ja takaa.
Enkä tarkoita nyt etteikö elämän jakaminen toisen kanssa olisi hienoa, mutta muuten rakkaus sanana ja ideaalina on typerää.
Aivan samoin kuin toivo ja uskokin.- teataettetae
Oot tosi raju jätkä, ja antaisin just tuollaisille rajuille jätkille pillua, jos olisin nainen.
- Romukauppias
teataettetae kirjoitti:
Oot tosi raju jätkä, ja antaisin just tuollaisille rajuille jätkille pillua, jos olisin nainen.
Rajuudesta en tiedä, mutta on kovin omituista odottaa "rakkautta" aivan kuin se olisi jotain syötävää.
Naiset eivät anna minulle pillua muuten kovinkaan usein johtuen siitä että en ole ulospäin äkkiseltään "raju jätkä" eikä leppoisa ulkonäköni tue sisäistä asennettani eikä olotilaani.
- Rakkaus on roskaa
Ainoa asia millä on merkitystä on SEKSI. PILLUA mies kaipaa eikä mitään "rakkautta"
- teatataetaetae
Sullekin antaisin.
- Eeroltakin
puuttui
- dGJKGJPSDGJSPD
Tosi moni mies haluaa tulla hoivatuksi ja taantua autetun asemaan. Olen nähnyt näitä miehiä. He haluavat takaisin pikkuvauvoiksi, äitin hoivattavaksi. Surullista mutta totta. Luulevat suhteen aikuiseen naiseen samanlaiseksi kuin hoivasuhde omaan äitiin oli...
- Sama pätee
Samoin naisista....hoivaa ja huolenpitoa;D
- Rottweil
Elämä on tyhjää ilman rakkautta, mutta jos on lapsena saanut aitoa rakkautta vanhemmiltaan, niin silloin itsensä hyväksyminen on helppoa. Silloin rakkaus on sisäänrakennettua. En väitä kuuluvani siihen onnillisten ryhmään, olen myös rakkauden kalastelija. En kuitenkaan halua tulla hoivatuksi (kova jätkä kun oon :) vaan haluan olla hoivaaja ja unelmien täyttymys. Mutta eihän sellaista kukaan jaksa näytellä loputtomiin. Ulkoisesti olen lähes kaikilla mittareilla unelmamies, mutta kuinka uskaltaisin paljastaa todellesen minäni. Olen vaan rakkauden kalastaja, kun varastot näyttää nollaa. Elän siis kädestä suuhun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462