Olen ihastunut huoltomieheen meidän töissä. Näen häntä aika harvakseen, silloin kun hänellä on töitä kyseisessä kohteessa. Mutta hän kävelee usein työpisteeni ohi, ja silloin katselee hyyyvin pitkään ja hymyilee.
Olen täysin ihastunut häneen. En tiedä onko hän varattu vai vapaa, mutta lukuisista katseista olen päätellyt että hän on kiinnostunut minusta (ellei ole täysin pukki, toisaalta jos olisi, olisin jo kuullut siitä, pienessä paikassa juorut leviää).
Miten voisin tehdä aloitteen?
Työkaverin iskeminen?
3
505
Vastaukset
rupee vaan juttelemaan sille, moi on ihan hyvä aloitus. muistat vaan olla luonnollinen ja hymyillä vähän. jos tuntuu siltä että juttu kulkee niin pyydä sitä kahville. ja muista ottaa numero!
- ujo nainen
Me ollaan jo juteltu muutaman kerran. Toivoin, että hän olisi jatkanut jutustelua, mutta se tyrehtyi siihen, kun ei ollut enää työasioita (oikeita sellaisia). Olen yrittänyt keksiä tekosyitä, mutta en ole vielä keksinyt mitään pätevää. Ei huoltomiestä voi kutsua paikalle ihan suotta ;)
- Questonis
Minkä ikäisiä olette ja mistä päin suomea?
Mitä töitä huoltomies käy sielä tekemässä? Jos pystyt tilaamaan samoihin töihin uudestaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462