e--ö?

Onkos porukalla muuten minkälaisia kokemuksia näistä sähkökirjalukijoista? Siis eBook reader hienosti? Kattelin niiden hintoja ja jessus 200 ihan pokka päällä pyytävät moisesta!? ( tää taitaa olla halvin markkinoilta löytyvä, mutta kiinanihmeet ei oikein innosta:
http://www.e-ville.com/fi/108-e-kirjanlukulaitteet/3624-diel-ebook---7-naytto.html ) ja huuto.net lähtee (ehkä) edullisesti ( http://www.huuto.net/kohteet/amazon-kindle-ereader/221695759 ) muttamutta.
Entäs ne e-kirjojen hinnat?

http://kirja.elisa.fi/ekirja/markkinat-ja-demokratia-loppu-enemmiston-tyrannialle

Jos nyt ihan välttämättä haluaisin ostaa tuon eKirjana, niin mitä mä teen sitten kun 5:lle eri laitteelle olen kopioinut sen? (DRM) Jotenkin sitä ymmärtää Teostomafian uusinta keksintöä laittaa kopiokoneetkin Kopiointimaksun alaiseksi, mutta silti, joka tolkku kai sentään? Onko noi siis käyttökelpoisia vai ei? Eilen lueskelin .pdf:nä tota: http://www.levity.com/aciddreams/ ( helvetin suositeltava opus muuten) koneelta ja niskat jumissa ja silmät silleen kivasti vänkyrällään. Saako tollasen sähkökirjalukulaitteen mukavasti sänkyyn ja?
Tabletit sun muut turhakkeet ei nyt kiinnosta. Kokemuksia? Jaa ihmeessä!

5

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö kukaan? Sen mä nyt vielä ymmärrän, että sivistymätöntä porukkaa, mutta nää porvaripellet kans..? Ratikka...?

• Ei kukaan? Kai nyt Palstalta 1 sivistynyt ihminen löytyy???

• porvaripelle

Valitan, luen kirjoja, en leiki koneilla.

• Siellä on sivistys

Mene kirjailijoiden palstalle. Hus.

Kirjailijat.com

• juuei,

jälkikasvulle ostin selliasen testeissä menestyneen ja kalliin laitteen, ohut ja kevyt, kestävä akku. Lapset (täysi-ikäisyyden paikkeilla) kyllä tykkää, mutta itse en vääntyisi oikein noita käyttämään. Pdf:t ei oikein tuohon laitteeseen kunnolla istu ja teksti on mun mun silmilleni jotenkin hämärää. Tosin on myönnettävä, että en oikeasti yrittänyt lukea mitään kirjaa siitä, kunhan vain vilkuilin. Pdf-opukset, jotka katson tarpeellisiksi, printtaan itselleni ja sittenhän se on kuin kirja konsanaan.

Lukemista lukulaitteelle hankkivat kuulemma netistä, "sieltä löytyy vaikka mitä, joojoo, ihan melkein laillisesti..." Sen mitä tosiaan noita e-kirjojen kirjakauppahintoja katselin aikoinani, niin samanhintaisia ovat kuin oikeatkin kirjat, mikä hämmästytti kyllä.

Tarkkasilmäinen nuorisoni kertoi, että Tolstoin teoksetkin on ihan kevyttä sänkylukemista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe