Tulin juuri himaan ja voi helvetti tätä Stadin yöelämää. Dösässä noin 80 prossa matkustajista oli vittuuntuneita kotiin yksin palaavia miehiä eikä kapakassa sukupuolijakauma ollut paljon parempi. Taitaa olla niin että jos nuorena olet syrjäytnyt niin syrjäytyneenä pysyt. Liimaan kissan kokoisilla kirjaimilla tietokoneeni näytön alareunaan että enää koskaan lähde baariin. Toivottavasti älyän tämän jatkossa kännissäkin. Voi vittujen kevät! Mieluummin vaikka eristysselli tai mielisairaala kuin suomalaisen KTM paskahousun osa!
Yödösä
15
239
Vastaukset
- Yökkö.. .
Öö... suosittelen : suunnittele paremmin.
A) Missä teet ja mitä, sekä kenen kanssa. Kavereiden kanssa dokaaminen on parasta herkkua.
b) Jos haet seuraa, pyri korostuneesti ohjaamaan tilanteita, pukeudu huomiota herättävästi... korista arjen harmautta
c) Omat eväät mukaan, ei tarvitse tapella snäkärillä.
Hyvin suunniteltu illanvietto saattaa sisältää ennalta hankitut liput elokuviin, pyydä vaikka naapurista sinkku naista tai joku kaveri mukaan...
Siis, sitähän saa mitä tilaa. Ja ellet suunnittele eli tilaa mitään, yleensä ei saakaan mitään.
Joo, siis yhellä kaverilla oli tapana tehdä taikatemppuja ihmisille.... itse yleensä hoilaan... tai sitten pukeudun pelleksi. Mielikuvitusta mukaan.
Voithan vaikka ostaa itselle uniformun, ja leikkiä jotakin tärkeilevää virkamiestä.
Ainakaan ei ole tylsää...
Ja kamera mukaan, niin jää jotakin muistoksi harmaille päiville.
x)- ..........
A) Minulla on kaksi kaveria joista molemmat ovat täysiä nörttejä ja joista toinen ei ole poistunut kotoaan MIHINKÄÄN kolmeen kuukauteen. Eli revi siitä.
B) Se on hankalaa kun olen 170-senttinen ja 65-kiloinen ATM.
C) Kossupullo oli taskussa ja kumosin loput dösässä niin ettei laskuhumala ihan vielä iske :DDD - Jeh.. .
.......... kirjoitti:
A) Minulla on kaksi kaveria joista molemmat ovat täysiä nörttejä ja joista toinen ei ole poistunut kotoaan MIHINKÄÄN kolmeen kuukauteen. Eli revi siitä.
B) Se on hankalaa kun olen 170-senttinen ja 65-kiloinen ATM.
C) Kossupullo oli taskussa ja kumosin loput dösässä niin ettei laskuhumala ihan vielä iske :DDDJoo. Tuttu tilanne
AInoa lääke siihen lienee : tee se itse, seikkailu.
Tarina vaan pitää keksiä ja luoda itse, plus improvisoida tilanteen mukaan.
Ratsasta kaaostentuulilla siis.
En osaa muuta ohjetta tilanteeseen antaa.
Ismo Alanko : Datsun : tänään ei saatu naista, mutta ei tullut turpaankaan....
Eli plussat ja miinukset. Jos kokemuksia kaipaa enemmän, kannattaa keksiä jotain , omaperäistä tietysti... silleen on vaan sattumalta tyhmältä vaikuttava ilta muuttunut joksikin ihan muuksi. :)
- hfdhd
Yödösässä on muuten saantiprosentti paljon parempi kuin baarissa.
- .........
Totta :DD
- Öinen saalistaja
Niin se on yksi nistä harvoista paikoista joissa olen päässyt fyysiseen lähikontaktiin teininaisten kanssa. Jos olen vaikka tiiviisti käytävällä seisottaessa nylkyttänyt munaani housujen läpi niiden persettä vasten tai vähän puristellut tissejä tai sormella tunnustellut vakoa, niin jotkut ovat tietysti alkaneet huutaa jotain tyyliin "painu vittuun siitä vitun pervo gubbe" tms. Mutta osa on ollut selvästi kiihottuneita tai sitten vaan niin kännissä etteivät tajua mitään.
Ja ei kannata rynnätä ensimmäisenä sisään ja mennä istumaan, teininainen ei juuri koskaan tule istumaan viereen. Kannattaa antaa niiden mennä sisään ensin ja sitten voi valita parhaan näköisen jonka viereen tunkee, se on vielä ikkunan puolella niin suljet sen pakotien istumalla siihen käytävän puolen penkille. Sitten voi vähän kerrassaan hivuttautua lähemmäksi ja "vahingossa" kun on kännissä ja bussi heiluu niin menee vaikka käsi reidelle ja siitä se lähtee, näkee miten se suhtautuu. - smdlsjld
Öinen saalistaja kirjoitti:
Niin se on yksi nistä harvoista paikoista joissa olen päässyt fyysiseen lähikontaktiin teininaisten kanssa. Jos olen vaikka tiiviisti käytävällä seisottaessa nylkyttänyt munaani housujen läpi niiden persettä vasten tai vähän puristellut tissejä tai sormella tunnustellut vakoa, niin jotkut ovat tietysti alkaneet huutaa jotain tyyliin "painu vittuun siitä vitun pervo gubbe" tms. Mutta osa on ollut selvästi kiihottuneita tai sitten vaan niin kännissä etteivät tajua mitään.
Ja ei kannata rynnätä ensimmäisenä sisään ja mennä istumaan, teininainen ei juuri koskaan tule istumaan viereen. Kannattaa antaa niiden mennä sisään ensin ja sitten voi valita parhaan näköisen jonka viereen tunkee, se on vielä ikkunan puolella niin suljet sen pakotien istumalla siihen käytävän puolen penkille. Sitten voi vähän kerrassaan hivuttautua lähemmäksi ja "vahingossa" kun on kännissä ja bussi heiluu niin menee vaikka käsi reidelle ja siitä se lähtee, näkee miten se suhtautuu.Eiks ne tummat seksimiehetkin aika härskisti käy teinislutien iholle ja suomalaiset tytöt kiljuu ilosta.
- Näin se on
smdlsjld kirjoitti:
Eiks ne tummat seksimiehetkin aika härskisti käy teinislutien iholle ja suomalaiset tytöt kiljuu ilosta.
Naiset tykkää miehistä jotka tietää mitä haluaa.
- Yksi miljoonasta
Kyllä sitä pitäisi KTM:n koulutuksella olla varaa asua jo sen verran keskustassa ettei yöbussilla tarvitse matkustella.
- ei kannata joo
Muuttanut stadiin jonkin aikaa sitten ja huomannut saman.
Sukupuolijakauma baarissa karsea.
Väitetään että hesassa on paljon naissinkkuja, mutta taitaa olla niin että he pyörivät jo erilaisissa panoringeissä tai odottelevat sitä unelmiensa prinssiä joko kotosalla tai jossain fiinimmässä seurassa.
Ainut vaihtoehto miehelle taitaa olla alkaa homostelemaan.
Eikä se tilanne muutu siitä vaikka olisi hieman sinua aloittajaa pitempikin ja painavampikin (lihaksikkaampikin).
Miestä on lähinnä tarjolla. - Rikas DI?
Miksei KTM:llä ole varaa ajaa taksilla kotiin?
- .
KTM = keskitason mies
- ......
. kirjoitti:
KTM = keskitason mies
No keskitason miehellä pitäis olla keskitason tulotkin.
- hеh
Ei ole kyse pelkästään rahasta. Taksiin joutuu jonottamaan ainakin Helsingissä usein niin pitkään, että bussilla olisi jo kotona ja lisäksi yödösässä on välillä ihan hupaisa meininki. Taksi on muutenkin lähinnä vanhusten ja liikuntakyvyttömien kulkuväline.
- näin näppylät.
Vain köyhät menee dösällä. Muut menee taxil.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502