en pidä hänen tavastaan käyttää alkoholia. Miehen mielestä on normaalia että joka viikonloppu ( pe ja la) nautitaan olutta, viiniä ja jotain väkevämpääkin, Minä itse en ole tottunut siihen että joka viikonloppu pitää juoda jotain vaan voin viettää aikaa selvinpäin. Minua vaivaa se että aina pitää pullot ottaa esille ja samalla syyllistetään minua jos en juo hänen kanssaan. Yleensä hän juo 2 tölkkiä olutta, pullollisen viiniä ja väkeviä paukkuja. Onko nämä juomamäärät ihan normaaleja ja kuuluuko alkoholia käyttää joka viikonloppu? Olenko minä liian tiukkapipoinen kun en suostu juomaan joka viikonloppua?
Muuten ihannemies mutta..
14
355
Vastaukset
- say no to alcohol!
Vaihda ajoissa miestä, alkoholismi on sairaus. Jos ei pysty olla vkloppuja juomatta on alkoholi ongelma. Vaikea sitä on myöntää. Suomalaiset juntit. Dokuja. :(
Vaihda urheilulliseen, alkottomaan mieheen, kuten muhun! ;)- aa70
Kyllähän se alkoton mies olisi mukava, jos vain sellaisen jostakin löytäsi. Tuntuu että miehet eivät osaa muuta viikonloppuisin tehdä kuin juoda kaksin käsin viinaa. Perhe saa jäädä sivuun kun iskä huvittelee. Rahaa palaa ja krapulassa ollaan äkäisiä muille.
- Shole
aa70 kirjoitti:
Kyllähän se alkoton mies olisi mukava, jos vain sellaisen jostakin löytäsi. Tuntuu että miehet eivät osaa muuta viikonloppuisin tehdä kuin juoda kaksin käsin viinaa. Perhe saa jäädä sivuun kun iskä huvittelee. Rahaa palaa ja krapulassa ollaan äkäisiä muille.
Mihin helvettiin sen alkottoman miehen pitää mennä löydettäväksi?
- torille12
Shole kirjoitti:
Mihin helvettiin sen alkottoman miehen pitää mennä löydettäväksi?
Torille, lappu kouraan jossa lukee että alkoton mies tarjolla.
- Shole
torille12 kirjoitti:
Torille, lappu kouraan jossa lukee että alkoton mies tarjolla.
Taidanpa pysytellä paremmassa piilossa. Mun koira arvostaa sitä etten juo. Sellaista respektiä ei kuitenkaan naiselta saa. :)
- täysin nolla
Alkoholistille tollanen määrä ja joka viikonloppuna juominen onkin normaalia.Ei tollanen mies myönnä ikinä että sillä on ongelma. Ja tietenkin se syyllistää sua jotta saisi syyn juoda lisää ja haukkua sua. Oma asiasi on et siedätkö tollasta vai otatko hatkat. Ei ole siis normalaalia normaalille miehelle ja et ole tiukkapipo vaan fiksu nainen joka käyttää järkeään.
- Aika kuluu
Ota ritolat....ajoissa.
- alkoton
Itse olen alkoton ollut aina ja kavereitakin on jotka ovat, itse ainakin on vaikeaa löytää alkottomia naisia pikkukaupungissa asuskellessa
- ei-alkoholille
Valitettavasti nykyään taitaa olla aika harvassa naiset jotka eivät käytä alkoholia. Se on harmi että että alkoholivapaille ihmisille ei tahdo löytyä kohtauspaikkaa jossa he voisivat tutustua toisiinsa. Ehkä pitäisi perustaa jokin järjestö jonka kautta voisi viettää aikaa selvinpäin olevien ihmisten kanssa.
- bohemianrapsodygirl
minä ja mieheni vedetään kunnon lärvit joka viikonloppu ihan kaksistaan ja hauskaa on, kannattaa kokeilla.Olemme tämän harrastuksen takia jättäneet lapset tekemättä ja meillä on vain kissavauvoja ;)
Mieheni on muusikko ja minä taidemaalari ja päihteet on tosi jees.- -a-
Just joo, onpa siinä mahtava tulevaisuudenkuva, känniset hoitavat kissavauvoja. Sääliksi käy tälläiset ihmiset joiden elämässä ei ole muuta sisältöä kuin alkoholi.
- alkoholiton
onko totta että kaikki ihanat miehet käyttävät alkoholia ??????vai löytyykö vielä sellaisia jotka arvostavat vaimoja enemmän kuin alkoholia vai onko se vain tapa juoda joka viikonloppu .eikä kysyt vaimolta mitä haluaisit tehä yhdessä muuta kuin juoda alkoholia.mutta entä jos vaimo ei halua juoda alkoholia.
- No alcohol.
Onhan meitä alkoholista kieltäytyjiä paljonkin mut mun on ainakin vaikee löytää naista kun en kapakoissa juokse vettä juomassa. Oon ollu kohta 14v.dokaamatta ja eukko olis tällä hetkellä hakusassa. Mut mistä teitä löytää muualta ku kapakoista tai lasten kans leikkimästä leikkipuistoissa jos satutte olee eronneita tai yksinhuoltajia. Sillo ku mies dokaa sen on helpompi tehdä aloite. Selvinpäin ei monikaan tee aloitetta ainakaan täysin ventovieraitten kanssa. Naiset tehkää aloite jos tiedätte että mies ei ryyppää sillä me alkottomat miehet ollaan loppujen lopuks aika harvinaisia.
- yksin kotona
Löytäispä jostain nainen joka tykkää miehestä joka ei käy baareissa ja joka ei muutenkaan juopottele joka viikonloppu. Taitaa olla aika mahdoton tehtävä loppujen lopuksi.En ole absolutisti mut en ole juoppo ja mulla on aivot jolla ajatella muitakin kuin itseään. Viettäisin mielelläni aikaa jonkun kivan naisen kanssa mut se vaan että en kelpaa kenellekkään. Naiset löytää aina sen alkoholistin joka juo joka viikonloppu ja sitte haukkuu huo.raksi kännipäissään. Sitte naiset valittaa et miksi se haukkuu, eikö se tykkääkkään minusta. Sama virsi vuodesta toiseen ja aina joku uusi nainen valittaa kun mies onkin juoppo. Naisille on kuitenkin se miehen ulkonäkö tärkeintä ja jos juoppo on komea niin se otetaan, muusta viis .. On aivan turha mainostaa itseään hyvänä miehenä suomi24 treffeissä kun naiset valitsee sen juopon kuitenkin vaikka sitä ei naamasta näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502