Alla olevan perusteella naisen rakkaus mieheen loppuu silloin, kun hän muuttuu haluttomaksi miestään kohtaan. Pitääkö tämä paikkansa?
Jos se rakkauden loppumisen merkki on noin selvä, niin se helpottaisi eropäätöksen ajankohdan valintaa. Eli silloin on syytä erota, kun seksi loppuu, koska rakkaus on poissa???????
"Kun rakkaus loppuu, loppuu naisen puolelta myös seksi! niin se vaan miehet menee, valitettavaa se on mutta täysin totta! sit kun on vaihtanut uuteen mieheen ja rakastuu taas uudelleen, niin kyllä seksiä haluaa yötäpäivää!! eli nainen antautuu täysillä vain silloin kun on rakastunut mieheen, silloin seksi on aivan mielettömän upeaa ja tosi ihanaa ja kiimasta! haluaa miestä niin että kun mies pikkasen vilasee, niin housut pyörii jaloissa ja todellakin haluaa esileikkejä jne ja pitkiä seksi sessioita monta tuntia, vaikka koko yön ihanan miehen kanssa! Jos ei nainen halua miestä eikä rakasta, hän toteaa vain että No,hyvä on ja äkkiä sitten! Sori mutta niin se on!!"
Seksi rakkauden osoituksena
24
1489
Vastaukset
- 18+2
Voishan sn noinkin sanoa.
Omalla kohdallani ainakin jotain oli suhteessa pahasti pielessä jos en halunnut.
Ja minä pidän seksistä ja kärsin jos seksielämää ei ole. - 14+11
Ei pidä paikkansa. Ei sitä aina jaksa olla tarjolla. Jospa kysyt ihan suoraan missä mättää, kun ei heru ? Oletko itse milloin hellinyt tms. toista ? Voisiko toinen olla väsynyt ? pienet huomionosoitukset ovat aina plussaa.
- Nösse teitä miehiä
Seksi ja rakkaus on kaksi eri asiaa. Halut loppuu jos on muutaman kerran todella paskaa seksiä = orkku jäi naiselta saamatta.
Koittakaahan miehet ajatella kuinka paljon teitä kiinostaisi seksi jossa homma aloitetaan mutta te ette saisi orkkua. Paskan maku siitä jää ja vähitellen kiinostus sellaiseen seksii vain häipyy.
Nainen voi siis rakastaa ilman seksuaalista halua tai myös harrastaa seksiä ilman minkään asteista välittämistä saati rakkautta.
Seksi voi olla puhdasta seksuaalista nautintoa.
Usein vain pitkässä parisuhteessa molemmat laiskistuu ja seksistä tulee rutiinia, puurtamista ja vain nainen jää puutteeseen. JOS JA KUN SEKSI ON HYVÄÄ JA NAUTITTAVAA HALUAA NAINEN SITÄ SIINÄ KUIN MIESKIN, ja jos se vain on ihan ok, keskinkertaista tai pahimmassa tapauksessa täyttä kuraa niin sitä ei edes vaivaudu yrittämään ja siitä yrittää päästä eroon.
Hei rakastaahan sekä mies että nainen lapsia, vanhempia, sisaruksia joten RAKKAUTEEN EI AUTOMAATTISESTI KUULU SEKSUAALINEN HALU. Yrittäkää nyt tampiot erottaa halu ja rakkaus toisistaan koska ne on täysin eri asioita.
Totta kuitenkin on että useimmalle aivoja käyttävälle loistavaan seksiin tarvitaa tunnepuolella välittämistä edes jollakin tasolla. Mutta orkun nainen EI TARVI miestä, mutta jos mies on taitava ja saa PAREMMAN orkun aikaan niin nainen käyttää sitä miestä myös siihen.- NäinMeillä
"Hei rakastaahan sekä mies että nainen lapsia, vanhempia, sisaruksia joten RAKKAUTEEN EI AUTOMAATTISESTI KUULU SEKSUAALINEN HALU"
Tämä on tietysti totta. Harva mies vain haluaa että vaimo rakastaa häntä kuten lasta tai sisaruksiaan. Hän haluaa että vaimo rakastaa häntä kuin miestä, siis EROOTTISELLA rakkaudella. Juuri se erottaa parisuhteen rakkauden ja muun rakkauden. - 12 + 12
NäinMeillä kirjoitti:
"Hei rakastaahan sekä mies että nainen lapsia, vanhempia, sisaruksia joten RAKKAUTEEN EI AUTOMAATTISESTI KUULU SEKSUAALINEN HALU"
Tämä on tietysti totta. Harva mies vain haluaa että vaimo rakastaa häntä kuten lasta tai sisaruksiaan. Hän haluaa että vaimo rakastaa häntä kuin miestä, siis EROOTTISELLA rakkaudella. Juuri se erottaa parisuhteen rakkauden ja muun rakkauden.On vain yhdenlaista rakkautta. "Eroottinen rakkaus" on himoa. Ei himossa ole mitään vikaa; on vain sääli, että runoilijat sekoittavat sen rakkauteen.
Tarkoitat, että mies haluaa, että vaimo himoitsee miestään. - NäiMeillä
12 + 12 kirjoitti:
On vain yhdenlaista rakkautta. "Eroottinen rakkaus" on himoa. Ei himossa ole mitään vikaa; on vain sääli, että runoilijat sekoittavat sen rakkauteen.
Tarkoitat, että mies haluaa, että vaimo himoitsee miestään."On vain yhdenlaista rakkautta. "Eroottinen rakkaus" on himoa"
Tästä olen kyllä eri mieltä. Minusta rakkautta on montaa erilaista. Esim. rakkaus lapsiin on hyvin erilaista kuin vaikka veljeen tai sisareen.
Myös eroottinen rakkaus on minusta olemassa. Se on siis rakkautta jonka yksi olennainen osa on se että rakkauden kohteeseen tunnetaan myös seksuaalista vetoa ja tuon seksuaalisuuden toteuttaminen ylläpitää ja vahvistaa rakkautta.
Eroottinen rakkaus ei pysy samanlaisena ilman erotiikkaan.
"Tarkoitat, että mies haluaa, että vaimo himoitsee miestään."
Sitäkin. Mutta onhan eri asia haluta että puoliso himoitsee kuin että naiset yleensä himoitsevat. - 12 + 12
NäiMeillä kirjoitti:
"On vain yhdenlaista rakkautta. "Eroottinen rakkaus" on himoa"
Tästä olen kyllä eri mieltä. Minusta rakkautta on montaa erilaista. Esim. rakkaus lapsiin on hyvin erilaista kuin vaikka veljeen tai sisareen.
Myös eroottinen rakkaus on minusta olemassa. Se on siis rakkautta jonka yksi olennainen osa on se että rakkauden kohteeseen tunnetaan myös seksuaalista vetoa ja tuon seksuaalisuuden toteuttaminen ylläpitää ja vahvistaa rakkautta.
Eroottinen rakkaus ei pysy samanlaisena ilman erotiikkaan.
"Tarkoitat, että mies haluaa, että vaimo himoitsee miestään."
Sitäkin. Mutta onhan eri asia haluta että puoliso himoitsee kuin että naiset yleensä himoitsevat."onhan eri asia haluta että puoliso himoitsee kuin että naiset yleensä himoitsevat."
Eipä oikeastaan. Sitä vain elämässä joutuu suostumaan moniin rajoituksiin. - herraasiallinen
Mitä helvettiä selität. Itsellä kestää kauan orgasmin saaminen (40 min->..., joskus ei ollenkaan) ja sehän ottaa naisten itsetunnon päälle eikä viitsitä keskittyä minun orgasmiin ollenkaan. Niin kuin miesten olisi hoidettava kummankin osapuolen tyytyväisyys. Vain kerran olen tavannut naisen joka osasi ottaa asian muutenkin kuin suurena ongelmana, haluan uusintaa ;).
Eli kyllä näitä "omaan orkkuun asti" -tyyppejä on naisissa vielä miehiä paaaaljon enemmän! Mutta orgasmiongelmat onkin suurilta osin naisten heiniä, mutta miehilläkin ilmenee!
Ja kyllä seksi on se asia joka erottaa parisuhderakkauden sisarusrakkaudesta! - NäinMeillä
12 + 12 kirjoitti:
"onhan eri asia haluta että puoliso himoitsee kuin että naiset yleensä himoitsevat."
Eipä oikeastaan. Sitä vain elämässä joutuu suostumaan moniin rajoituksiin."Eipä oikeastaan. Sitä vain elämässä joutuu suostumaan moniin rajoituksiin."
No minusta ero on kyllä aika suuri eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa että parisuhteessa joutuu olemaan uskollinen.
Jos puolisoni ei enää tuntisi mitään seksuaalista vetoa minuun, se tuntuisi minusta tosi pahalta koska hän on kuitenkin minulle hyvin erityinen henkilö, ei kuka tahansa nainen. Mutta en minä pahoita mieltäni vaikka jokainen vastaantuleva nainen ei tuntisi hirveää halua rakastella kanssani :) - valittajanaisille
herraasiallinen kirjoitti:
Mitä helvettiä selität. Itsellä kestää kauan orgasmin saaminen (40 min->..., joskus ei ollenkaan) ja sehän ottaa naisten itsetunnon päälle eikä viitsitä keskittyä minun orgasmiin ollenkaan. Niin kuin miesten olisi hoidettava kummankin osapuolen tyytyväisyys. Vain kerran olen tavannut naisen joka osasi ottaa asian muutenkin kuin suurena ongelmana, haluan uusintaa ;).
Eli kyllä näitä "omaan orkkuun asti" -tyyppejä on naisissa vielä miehiä paaaaljon enemmän! Mutta orgasmiongelmat onkin suurilta osin naisten heiniä, mutta miehilläkin ilmenee!
Ja kyllä seksi on se asia joka erottaa parisuhderakkauden sisarusrakkaudesta!Mielenkiintoista, itellä kesti 7 tuntia pelkkää panoa tauotta (nainen oli puolet ajasta päälläni onneks) ennen kuin sain orkut. Mutta olen vaan jotenkin tottunut ajatukseen, että miehen orkku on aina sellainen melko mitättömän tuntuinen naisten orgasmeihin verrattuna, ja siksi en lähdekään seksiin miehenä orgasmihakuisesti. En ollut ajatellut asiaa minään orgasmiongelmana, kun se orgasmi tuntuu niin pieneltä ettei sitä sekunnin kestävää huumaa jaksakaan aina tavoitella, kun sen saamisen jälkeen tuntuu että elinvoima ois imetty ulos ruumiista. Mutta orgasmiton seksi jättää vielä energiseen kuntoon ja tyttöni nauttii kun jaksan jyystää tuntikaupalla, se sai tasan 27 orgasmia kerran tän 7 tunnin session aikana, mutta siinä auttoi kun sillä tuli kusihätä loppua kohti, joten se herkisti lisäorgasmeille.
Mutta jos sulla on kokeneempana antaa jotain vinkkejä orgasmin suuremmaks saamiseen, niin mielellään kuuntelen, kun aina kuvitttelin että sitten kun pääsee harrastaan seksiä että se ois jotain fantastista, mutta nyt se on kivaa, muttei niin hienoo kun kuvittelin, se johtuu ihan siitä, että mulla kestä niin kauan tulla. Luulen että jos saisin sen orkun tosi nopeesti, niin se ois paljon paremman tuntuinen
- Lyhyesti sanottuna
Haluttomuus johtuu myös psykologisista syistä. Jos vaimo tuntee itsensä petetyksi jossain mielessä niin halut katoavat sen myötä.
Esimerkiksi mies on lupaillut yhteistä tulevaisuutta, mutta osoittautuukin täysin itsekkääksi omien polkujen kulkijaksi. Tai mies on selvästi haku päällä, pörrää netissä treffipalstoilla sinkkustatuksella ja flirttailee jatkuvasti vieraitten naisten kanssa. Tai mies jättää perheeäidin suurinpiirtein yh-äidiksi perhearkea pyörittämään ja viihtyy itse harrastamassa ja baarissa. Pettämisestä puhumattakaan. Esimerkkejä on monia, yhteistä niille on se, että mies teoillaan tappaa naisensa halut, mutta ei välttämättä tämän rakkautta.
Alkuaikojen seksihuuma johtuu siitä, että nainen vielä uskoo miehen puheisiin. Tunnetusti hyvät puhujat saavat kaikki naiset pyörryksiin. Pettymykset siis syövät ne halut melko pian olemattomiin. - 20+19
Mun vaimo antaa lähinnä sillä ehdolla, että se ei kestä kauan. Mutta silti mä oon ihan varma, että se rakastaa mua.
- EvaMaria76
Olen eri mieltä asiasta. Rakastan miestäni kovasti, eikä me kumpikaan jaksettaisi koko ajan olla vällyjen välissä riekkumassa. Elämässä on paljon muutakin kuin seksi. Rakastan ihan tavallista yhdessäoloa mieheni kanssa esim. tv:n katsomista, matkustelua yms. Se että nauttii toistensa seurasta, kertoo mielestäni jo aika paljon.
- 6 + 7
"Elämässä on paljon muutakin kuin seksi."
Kun ei ole seksiä, ei ole mitään. - EevaMaria76
6 + 7 kirjoitti:
"Elämässä on paljon muutakin kuin seksi."
Kun ei ole seksiä, ei ole mitään.No olisi kyllä aika sisällötön elämä, jos ei tekisi mitään muuta kuin harrastaisi seksiä...
- 6 + 7
EevaMaria76 kirjoitti:
No olisi kyllä aika sisällötön elämä, jos ei tekisi mitään muuta kuin harrastaisi seksiä...
"No olisi kyllä aika sisällötön elämä, jos ei tekisi mitään muuta kuin harrastaisi seksiä..."
Kukas sellaista on väittänytkään?
- Ei LUpaa haluta
Nainen kylmenee kun pettyy mieheen. Mies on loukannut tai pettänyt lupauksensa. Nainen todennäköisesti kuitenkin olisi halunnut haluta omaa miestään mutta mies säheltää ja antaa huomiota enemmän toisaalle ja odottaa kuitenkin vaimolta sitä seksiä. Lähesisyys syntyy yhdessäolemisesta ja puhumisesta ja tekemisestä. On kurjaa kun mies ei tajua sitä. Nainen on loukkaantunut ja pettynyt ei seksuaalisesti kuitenkaan kylmä vaan se seksuaalisuus nukkuu niin kauan kun joku mies sitten taas saa naisen haluamaan. Tarkoittaa sitä että kun nainen antaa taas itselleen luvan haluta! Alkuhuumassa nainen antaa aina itselleen luvan haluamiseen.
- Kyllä haluaisi, jos
Näin se menee, halut lakkaavat, kun kerta toisensa jälkeen joutuu pettymään.
- NäinMeillä
Kyllä haluaisi, jos kirjoitti:
Näin se menee, halut lakkaavat, kun kerta toisensa jälkeen joutuu pettymään.
"Näin se menee, halut lakkaavat, kun kerta toisensa jälkeen joutuu pettymään."
Valitettavasti liian monelle naiselle riittää pettymykseksi se että miehen, lasten, omakotitalon ja farmariauton jälkeen ei enää tullutkaan mitään uutta ja järisyttävän ihanaa uutta elämään vaan että se elämä oli aika lailla siinä ja siihen pitäisi tyytyä.
- Vaimokee
jep olen kyllä samaa mieltä sun kanssa. Parisuhteen odotukset ovat turhankin ruusuisia. Luulen kuitenkin että se pätee ihan molempiin sukupuoliin. Minä kylmenin siitä kun rakastamani mies ei enään nähnyt minua kuin halutessaan seksiä. Alkufipat hän sai katsellessaan ohi kulkevia minimekkotyttöjä tai pokea. Olin itsestäänselvyys. En kuitenkaan epäillyt hänen rakkauttaan mutta pelkkä tieto siitä ei riittänyt enään lämmittämään minua seksuaalisesti. Mukava kiltti mies mutta tunsin itseni naisena näkymättömäksi. Muut miehet onneksi antoivat huomiota joten tiesin näyttäväni naiselta mutta olisin halunnut sen huomion mieheltäni jonka kanssa sitä seksiä olisi pitänyt haluta. En tarvinnutkaan farmariautoa enkä edes omakotitaloa.
- dfgdfgfgfd
Itse olen melkeinpä aseksuaali, joten voin sanoa, että ei todellakaan johdu tuosta.
Ihastumisvaiheessa kyllä tulee kuksittua, mutta minulta kiinnostus loppuu n. 3kk jälkeen. Siitä huolimatta ollaan mieheni kanssa oltu 7v yhdessä, sillä hän tiedostaa tämän asian. Seksiä harrastetaan, mutta jos hän ei sitä pyydä, minä pärjään ilman. Silti minulla on tunteita häntä kohtaan, eivät ne silloin 3kk jälkeen kuolleet. - JeeAuttoi
Mä olin tuossa 6 kk kylmä kuin jääkaappi mutta vihdosta viimein mieskin tajusi oikeasti mistä kenkä puristi. Olen kyllä yrittänyt sitä vääntää sille mutta oivaltaahan se itse täytyy. Viime yönä rakasteltiin kolme kertaa ja olisin taas valmis. Ensimmäinen spontaani temppu mieheltäni moniin vuosiin voi jee. Ei miestenkään pitäisi liikaa miettiä mitä se nainen jäkättää. Enemmän vaan tekisi asioita niinkuin itse haluaakin.
- tiritomba
"Olen kyllä yrittänyt sitä vääntää sille mutta oivaltaahan se itse täytyy."
On se kommunikaatio mahtavaa.
- xxx
Totta minusta, siinä vaiheessa kun mies näyttää vastenmieliseltä(ajamaton parta..hikiset sukat..vaatteet roikkuu päällä jotenkin) eikä huomioi minua seksissä on kuivia kausia.. Eipä paljoa viehätä mies joka kiukuttelee, on puhumatta tai työasioissa kiinni ja epäsiisti.. Eli antakaa naiselle sitä huomioita ja aikaa,siivotkaa jälkenne kotona.. eiköhän se seksikin sitten ala sujumaan.. Itseä ärsyttää miehen netissä roikkuminen ja saamattomuus kodissa.. Silloin kun hän on reippaampi muukin elämä sujuu ajoittain HYVIN viehättävästi. Rakastan miestäni, mutta hänessäkin on piirteitä joista en pidä, vaikkakin olen lojaali hänelle ja siedän ne. Sama kait toisinpäin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591