Moikka! Oiskos täällä mukavia ja kivoja sekä mielellään komeita sekä tyylikkäitä miehiä ihan seurustelu/parisuhteeseen sinkkutytölle?
Sinkkutypsy haluais vaikkapa seurustelua ja parisuhdetta?
10
197
Vastaukset
- Romukauppias
takuuvarmasti. Täältä löytyy. Tulit oikeaan paikkaan!
Olen niin komea ja tyylikäs että sä kaadat mut sänkyyn eikä toisin päin.
Anteeksi, heräsin juuri unestani. Olenkin vain mukava ja kiva, nuo muut ovat valhetta.
Joten se siitä.
PS. ethän satu olemaan pyöreä?- Sinkku tyttönen
Satun olemaan pyöreä. Ilmeisesti pidät pyöreistä :). Kuulostat kivalta.
Ei.
- fghghdh
Mist oot? ikäs?
- R.u.m.a.
Eikö ruma mies kelpaa vai? Vaikka olis mukava ja ei olis alkoholisti?
- Teen-bitch
Rumalla miehellä ei tee mitään.
- ktsrqa
Tässä olisi yksi. Aloitetaanko saman tien tutustuminen? :)
Itse olen 27-vuotias ja Helsingistä. Entäs sinä? - single 86
Minkä ikäinen olet ja mistäpäin?
- Mukava ja kiva mies
Mitä tuo "sinkku" täsmälleen ottaen tarkoittaa? Oletko panettanut vittuasi "sinkkuna" ollessasi ja jos olet, niin kuinka monella, monenko nussima kaiken kaikkiaan olet? Ikä? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis (muidenkin kuin äitisi mielestä, ottaako miehillä yleensä eteen kun näkevät sinut)? Sheivailetko alapääsi? Vastaa nyt ensin noihin niin katsotaan sitten jatkoa.
- -
Taisit karkoittaa sen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462