Tuli mieleen

että jos hän (m)

ei tiedäkään sitä, että olen eronnut..

15

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sitten?

ja?

• Niinpä,

siinäpä se, tuskin tietää. Ja mietihän vaan, mitä se merkitsee.

• jos tämäon sellainen

jatka lausetta-tehtävä minä haluun

..niin kiinnostaakohan ketään ?

• Naima Naimaton

Juu, ei kukaan varmasti tiedä minunkaan siviilisäätyäni. Herran jestas!

• näin myös

jotkut eroavat mutta jäävät silti roikkumaan exäänsä eli ei se ero vielä kerro mitään.

• Ettekö te ihmiset

osaa puhua? Että se on ikävä piirre ihmisissä. En minäkään tiedä hänen siviilisäätyään tai mitään muutakaan. Yksi puhumaton muiden joukossa. Iso kipupiste.

• Ei tyhjälle

voi puhua, kun toista ei enää näe eikä ole yhteystietojakaan.

• kapulat pudonneet

Et näe, etkä tiedä yhteystietoja ja silti haaveilet täällä jonkun olemattoman perään....hei haloo camoon!

• Ei tyhjälle

Tiedätkö, että välillä voi todellakin käydä niin, että saattaa tuntea toisen ilman nimeäkin. Ja hän ei ole olematon vaan tavallaan kadoksissa. Jos näkisin niin hihasta nappaisin ja asiat selvittäisin :)

• haluaisin kuulla

Kannattaa varmaan varmistaa miten asia on. Tämä mies ei ainakaan olisi järkyttävän pahoillaan jos kuulisi tuollaista eräältä naiselta...

• että jos hän (m)

En minäkään usko, että hän nyt sentään järkyttyisi, kun on kerran ns. katsellut sillä silmällä :) ..vielä kun sen miehen vaan tavoittaisin.

• vinkkiä sinulle
        että jos hän (m) kirjoitti:

En minäkään usko, että hän nyt sentään järkyttyisi, kun on kerran ns. katsellut sillä silmällä :) ..vielä kun sen miehen vaan tavoittaisin.

Nimen kun laitat tänne niin parantaa siltä osin mahdollisuuksiasi :)

• nimi sotkee???

Jos sulla on vielä exäsi sukunimi käytössä, niin voi olla ettei tiedä sun eronneen. Ehkä sun pitäis vaihtaa tyttönimes takasin tai se mitä olet ennen käyttänyt.

• oma nimi aina ollut

Jotkut eivät alunperinkään ole ottaneet miehensö sukunimeä, eli ei se välttämättä erossakaan muutu :).

• harmi,

Noi on hankalia tapauksia. Jos avoliitossakin tulee ero niin eipä kukaan siitäkään tiedä :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe