Millaisia lahjoja ostat ja kuinka usein, kumpi maksaa ulkona käymisen? Oletko mies vai nainen ja mikä ikä?
Kuinka paljon lahjot toista
12
90
Vastaukset
Molemmat maksaa omansa, noin lähtökohtaisesti. ...Lahjat? Öööö sit ku ollaan oltu vuosi kimpassa, niin voidaan miettiä asiaa.
- Samaa mieltä
hahmotelma kirjoitti:
Ja sit jos talous on jo tyyliin yhteinen, niin mitäpä väliä kumpi makselee ja mitä.
Millasia lahjoja? Olen vain käsittänyt et toiset ostelee ja odottaa kans lahjoja, mut en ole sellaseen törmänny.
Samaa mieltä kirjoitti:
Millasia lahjoja? Olen vain käsittänyt et toiset ostelee ja odottaa kans lahjoja, mut en ole sellaseen törmänny.
No teoreettinen tilanne, että siinä yhteisessä taloudessa ei nyt läjittäin ylimääräistä rahaa ole, niin jotain pientä... Kun ei sitä voi yhteistä rahaa mennä yhdessä suunnittelematta johonkin lahjaan laittamaan kovin suuria summia. Todennäköisempi ois se, että se lahja menee niin että yhdessä sovitaan että ostetaan mulle se uusi näytönohjain mun syntymäpäivien varjolla ja sitä rataa...
Yllätyslahjat siis aika kohtuu hintaisia ja luonnollisesti siitä riippuvaisia, mitä toisen uskoo haluavan... En minä ole hyvä niitä valkkaamaan, mutta jokainen nainenhan on hyvillään, jos ostaa vaikka kattilasarjan tms.
- 13-7
Tämä on kohdallani täysin teoreettista... siis, jos minulla olisi mies, haluaisin lahjoa häntä vaatteilla ja tuoksuilla,.. ja ylipäätään asioilla asioilla, joita hän arvostaisi.
Meinaatko, että keskivertomiehelle käy mitkä tahansa naisen hankkimat vaatteet ja tuoksut?
Nooh yleensä ostellaan sitten jotain, kun tarvetta ilmenee. Yhteisessä taloudessa palaa molempien rahaa elämiseen. Ulkona syömässä maksaa kumpi jaksaa. Ei meillä ole niin tarkkaa, yhteiseen käyttöön ne kaikki kuitenkin tulee.
Eikä ole rahasta ollut vielä pulaa, vaan ei huvita vaan törsäillä turhaan.- dsadasdasdasdasdasda
Tähän voisi lainata kuuluisaa palstafilosofia: "Olen sinku".
- mustispeppers
Olishan tuo kivaa, jos mies osallistuisi kustannuksiin. Mä kai imen sellaisia miehiä, jotka mm. syömisensä maksattavat mulla ja mä sinisilmäisenä maksan :( No, mitään annatko rahaa juttuja ei onneksi tullut eteen, vaan tälläistä pientä. Pieniä lahjoja olis kiva saada, esim. synttäreinä, jouluina, muuna aikana ei tartte. Olishan se yli-rompsua, jos mies tois kukkia kotiin :)
- ....................
Aika paljon. Aina, kun on jokin hyvä tekosyy antaa lahja. Juoksevissa kustannuksissa riippuu tuloista. Jos tiedän että toisella on paljon vähemmän rahaa käytettävissä, yritän kustantaa suuremman osan.
- Kohtuutontako?
Eikö aloituksen pitäisi olla konditionaalissa, kun sinkkupalstalla ollaan?
- 16 valve
Monet on ollu suhteessa vaik ny ei oo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462