dazu
16.5.2012 19:10
0
dazu
14.5.2012 18:53
-4
Tuli tuosta maksullisen seksin ketjusta mieleen, ziselin perusteltua maksullisen seksin hyödyllisyyttä sillä, ettei nainen soittele perään, että onko ihan oikeasti olemassa sellaisia miehiä, jotka eivät tahdo naisen soittelevan peräänsä siis, kun mielisairaalat, vankilat ja varatut poisluetaan?
Minusta tuollainen väite, että naisen soittelu miehen perään olisi miehelle jotenkin erityisen hankala paikka, on niin totaalisesti vieraantunut miehen logiikasta, kuin vain voi olla.
Miksi peräänsoittelu voisi ylipäätään olla ongelma? Ajattelevatko useatkin naiset miesten ajattelevan näin?
Sanon sekä itseni puolesta, että tuntemieni miesten puolesta, ja ympäristöäni havainneena, että on hyvin epätodennäköistä ja harvinaista, että miestä haittaisi naisen soittelu miehen perään. Jotenkin koko väite kuulostaa naisen seksifantasialta, millä ei mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
Omalla kohdallani on ollut muutamia naisia, joiden soittelu perääni on häirinnyt, mutta noiden kanssa en ole harrastanut seksiä, vaan päinvastoin, en olisi halunnut harrastaa, mitä nämä eivät ole mitenkään voineet käsittää. Mutta onhan se toisaalta imartelevaa, että soittelivat.
Lähinnä mulle tulee mieleen tapaus, jossa mies on varattu, esim. naimisissa, eikä siten haluaisi naisen soittelevan peräänsä, mutta fatka noissakin tapauksissa on se, että nämä kertakäyttönaisia suhteen ulkopuolelta etsivät, etsivät naista oman nairsistisen itsetuntonsa pönkittämiseen, eivätkä siten varmaankaan etsi prostituoitua, vaan sopivaa hyväksikäytön kohdetta, jonka soittelut miehen perään eivät olisi pelkästään imartelevia vaan miehen koko itsetunnon perusta.
Tunnen henkilökohtaisesti kolme miestä, joita on jossain vaiheessa häirinnyt seksikumppanin soittelut miehen perään. Yksi tapaus on tällainen varakkaaseen perheeseen syntynyt poika, joka petti todella kaunista prinsessaansa toisen todella kauniin prinsessan kanssa kännipäissään niin, että iski siis toisen naisen, eikä sitten jälkeenpäin, humalasta selviydyttyään enää tiennyt, miten asiassa toimia.
Toinen tapaus on sellainen alkoholiin menevä antisosiaalinen luuserimies, joka ei varsinaisesti pahemmin naiskokemusta omannut, mutta yhden naisen kanssa hän sitten päätti hankkia kicksinsä esittämällä naiselle, kuinka ei muka haluaisi naisen soittelevan peräänsä. Naisen riippuvuus mieheen kiinnosti miestä, eli tässäkin tapauksessa mies todellisuudessa halusi naisen soittelevan miehen perään, vaikka esittikin naiselle jotain muuta. Nainen alkoi nähdä miehen suosittuna pelimiehenä/panomiehenä ja ripustautui soittelemaan miehen perään.
Kolmas tapaus on vaikeasti alkoholisoitunut psykopaattinen pelimies, joka toimii vähän, kuin kakkostapaus, mutta hänellä on kymmeniä naisia soittelemassa perään. Mieskavereilleen puhuu avoimesti siitä, kuinka kohtelee naisia huonosti ja tykkää, kun soittelevat perään ja esittää sitten niille, ettei olisi muka kiinnostunut, vaikka todellisuudessa haluaa naisten soittelevan peräänsä ja yrittää saadakin naiset soittelemaan perään, esittämällä kiinnostumatonta ja kovaa pelimiestä.
Käy kännispäissään nussimassa milloin ketäkin, joka sattuu kännin aikana soittamaan ja, jos kukaan ei soita, se on ihan rikki, koska ei voi kuitenkaan koskaan soittaa niille naisille. Periaate tuossa onkin se, että, kun naisia on 80 soittelemassa perään, niin todennäköisesti joku sattuu aina kännin aikana soittamaan, jolloin saa p*llua. Naiset ovat tuolle miehelle todella helppoja, koska kaikki pyrkivät olemaan se, joka kesytti pelimiehen.
En siis usko, että on olemassa miestä, joka ei haluaisi seksikumppanin soittelevan peräänsä.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Poista
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Poista
Ziselin väite peräänsoittelemisesta
34
52
Vastaukset
- zisel.
zisel.
16.5.2012 19:10
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:06
0
Sulje
Niin no mua itseeni on häirinnyt miesten peräänsoittelut jos olen ollut ihan yhdenillan-juttu periaatteella liikkeellä eikä kiinnosta enää tavata. Jotkut hoksaa kun niille nätisti vihjaa, toiset ei ennenkun kiljuu pää punasena. Miten ne mun numeron sitten on saanut? No itse olen antanut mutta tilanne on ollut se että olen ajatellut että vastaamatta muutamaan tulleeseen puheluun, mies kyllä yleensä tajuaa että ei kiinnosta.
Tältä pohjalta voin olettaa että on olemassa myös miespuolisia ihmisiä jotka ajattelee ja toimii samoin kuten minä.
Mitä tuli siellä ketjussa nousseeseen kohtaan jossa luulit mun olettavan että mies on "aina muna pystyssä" niin mähän vastasin siihen että onko prostituoidun nautinto näyttelyä, että jos itse on alansa ja asiakkaansa vapaaehtoisesti valinnut niin miksei voisi olla aitoa. Ei mies tosiaankaan mikään muna pystyssä juokseva otus olekkaan. On mulle itselleni sattunut niin että mies on sammunut ennenkun touhu on kunnolla alkanutkaan joten on yksi kokemus siitäkin :D
Mitä sä tarkotit sillä jutulla että "sitten porataan kun narkkarit panee kuivaan?" Mulla meni vähän ohi.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestidazu
16.5.2012 19:11
0
Sulje
dazu
14.5.2012 19:30
0
Sulje
"Miten ne mun numeron sitten on saanut? No itse olen antanut mutta tilanne on ollut se että olen ajatellut että vastaamatta muutamaan tulleeseen puheluun, mies kyllä yleensä tajuaa että ei kiinnosta."
Niin, eli olet riippuvainen niiden peräänsoittelusta, mutta esität jopa itsellesi, ettet halua niiden soittelevan perääsi. Jos et haluaisi soittojaperään, antaisit vaikkapa jonkin niistä useista prepaideistasi, mikä lojuu sitten hylyllä, kun promillet laskee.
"Tältä pohjalta voin olettaa että on olemassa myös miespuolisia ihmisiä jotka ajattelee ja toimii samoin kuten minä."
Viimeinen esimerkkini on tällainen henkilö.
"mähän vastasin siihen että onko prostituoidun nautinto näyttelyä, että jos itse on alansa ja asiakkaansa vapaaehtoisesti valinnut niin miksei voisi olla aitoa. Ei mies tosiaankaan mikään muna pystyssä juokseva otus olekkaan."
Voi olla, että prostituoitu nauttii, mut minä en esim. syty vieraasta naisesta, ellei ole todella missiluokkaa ulkonäöltään, höystettynä minua miellyttävillä ulkonäön piirteillä ja käyttäytymisellä.
Mun kohdallani ensimmäiset 150 000€ menis johonkin muuhun, kuin seksiin.
"Mitä sä tarkotit sillä jutulla että "sitten porataan kun narkkarit panee kuivaan?" Mulla meni vähän ohi."
Niin, että kun itsetunto vaatii miehen, jolla on aina muna pystyssä, niin sitten harmittaa, kun se panee aina, kun tekee mieli, eikä silloin, kun naisen tekee mieli, tai molempien tekee mieli.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti- zisel.
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
0
Sulje
"Miten ne mun numeron sitten on saanut? No itse olen antanut mutta tilanne on ollut se että olen ajatellut että vastaamatta muutamaan tulleeseen puheluun, mies kyllä yleensä tajuaa että ei kiinnosta."
Niin, eli olet riippuvainen niiden peräänsoittelusta, mutta esität jopa itsellesi, ettet halua niiden soittelevan perääsi. Jos et haluaisi soittojaperään, antaisit vaikkapa jonkin niistä useista prepaideistasi, mikä lojuu sitten hylyllä, kun promillet laskee.
"Tältä pohjalta voin olettaa että on olemassa myös miespuolisia ihmisiä jotka ajattelee ja toimii samoin kuten minä."
"mähän vastasin siihen että onko prostituoidun nautinto näyttelyä, että jos itse on alansa ja asiakkaansa vapaaehtoisesti valinnut niin miksei voisi olla aitoa. Ei mies tosiaankaan mikään muna pystyssä juokseva otus olekkaan."
Voi olla, että prostituoitu nauttii, mut minä en esim. syty vieraasta naisesta, ellei ole todella missiluokkaa ulkonäöltään, höystettynä minua miellyttävillä ulkonäön piirteillä ja käyttäytymisellä.
"Mitä sä tarkotit sillä jutulla että "sitten porataan kun narkkarit panee kuivaan?" Mulla meni vähän ohi."
Niin, että kun itsetunto vaatii miehen, jolla on aina muna pystyssä, niin sitten harmittaa, kun se panee aina, kun tekee mieli, eikä silloin, kun naisen tekee mieli, tai molempien tekee mieli.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestizisel.
16.5.2012 19:12
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:38
0
Sulje
"sitten harmittaa, kun se panee aina, kun tekee mieli" zisel. kirjoitti:
zisel.
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:38
0
Sulje
"sitten harmittaa, kun se panee aina, kun tekee mieli"dazu
0
Sulje
dazu
14.5.2012 19:40
0
Sulje
Eihän tässä nyt ollut libidosta kyse, vaan raiskaamisesta.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
0
Sulje
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:13
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:42
0
Sulje
Sitten mä kysyn edelleen että mihin sä viittasit kun kirjotit että "narkkarit panee kuivaan" jos taustalla kerran on kyse raiskaamisesta?
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - zisel.
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
0
Sulje
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:14
0
Sulje
zisel
14.5.2012 20:02
7
Sulje
Niin dazu, kerro vaan tilanne joka sulla oli mielessä jossa naista raiskataan kuivaan pilluun? Tunnetko sä kenties jonkun jolle on tehty sillain ja joka "on porannut asiasta". Ja nyt jos mä suutun, niin mä suutun siksi että kirpela ja genio on puhunut susta mulle jotain, en siksi että sä itse puhut tollasia. Sä et itse koskaan mokaa ja puhu törkeitä toisille, jos joku suuttuu sun sanomisistas niin se on joko kirpelan tai genion vika.
Koskahan mä saan tollasen syntipukin paikan sun listoilla? Meet jonnekkin Harlemiin (kuten Die Hard-leffassa) pyörii sellanen iso pahvi kaulassa roikkuen jossa lukee jotain että "n***kerit *******" ja kun saat turpaas niin mä olen varmaan käyny haukkuu sut niille.
Ensimmäinen merkki josta mä huomaan että olen palstaillut liikaa on se kun alkaa keittää kunnolla. Nyt tosiaankin alkoi vähän verenpaine nousee joten mä lopetan tältä erää tähän. Kiittimoi!
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - EiKirj.
zisel. kirjoitti:
zisel.
16.5.2012 19:14
0
Sulje
zisel
14.5.2012 20:02
7
Sulje
Niin dazu, kerro vaan tilanne joka sulla oli mielessä jossa naista raiskataan kuivaan pilluun? Tunnetko sä kenties jonkun jolle on tehty sillain ja joka "on porannut asiasta". Ja nyt jos mä suutun, niin mä suutun siksi että kirpela ja genio on puhunut susta mulle jotain, en siksi että sä itse puhut tollasia. Sä et itse koskaan mokaa ja puhu törkeitä toisille, jos joku suuttuu sun sanomisistas niin se on joko kirpelan tai genion vika.
Koskahan mä saan tollasen syntipukin paikan sun listoilla? Meet jonnekkin Harlemiin (kuten Die Hard-leffassa) pyörii sellanen iso pahvi kaulassa roikkuen jossa lukee jotain että "n***kerit *******" ja kun saat turpaas niin mä olen varmaan käyny haukkuu sut niille.
Ensimmäinen merkki josta mä huomaan että olen palstaillut liikaa on se kun alkaa keittää kunnolla. Nyt tosiaankin alkoi vähän verenpaine nousee joten mä lopetan tältä erää tähän. Kiittimoi!
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestiEiKirj.
16.5.2012 19:15
0
Sulje
EiKirj.
14.5.2012 20:11
7
Sulje
Kuule zisel, kirpela ja genio ei liity tähän millään tavalla. Ne on dazun päässään kehittämät syntipukit, bensa millä se saa tarinoihinsa konnat ja itsensä näyttämään viattomalta uhrilta. Raiskaaminen on fantasia, jota dazu pyörittelee milloin mitenkin koska tietää ettei tietenkään voi avoimesti paljastaa fantasiaansa, esim kuivaan pilluun vetämisestä.
Jos oot vuosia tuntenu sen, pitäs jo pikkuhiljaa uskoa mikä se on miehiään.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - tulihan se sieltä
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
0
Sulje
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestitulihan se sieltä
16.5.2012 19:17
0
Sulje
tulihan se sieltä
14.5.2012 19:56
0
Sulje
TAAS!!!!
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - cof.
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
0
Sulje
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesticof.
16.5.2012 19:17
0
Sulje
cof.
14.5.2012 19:59
0
Sulje
dazu ei pysty yhtään hallitsemaan raiskausfiksaatiotaan. Murheellista.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti zisel. kirjoitti:
zisel.
16.5.2012 19:13
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:42
0
Sulje
Sitten mä kysyn edelleen että mihin sä viittasit kun kirjotit että "narkkarit panee kuivaan" jos taustalla kerran on kyse raiskaamisesta?
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:16
0
Sulje
dazu
14.5.2012 23:59
0
Sulje
Tarkoitin, että naiset hankkii vartavasten miehen, joka on aina valmista mallia, eli näitä tyyppejä, jotka panee vaikka linnunpönttöä, kunhan joku läpi löytyy, mihin lykätä.
Sitten, kun tuon tyypin kanssa muutetaan yhteen, niin alkaa porut siitä, kun mies ei huomioi naista sängyssä, eikä siis pelkästään jätä huomioimatta, vaan tyydyttää itsensä naiseen, milloin haluaa ja, miten haluaa.
Usein tämäntyyppisiin tapauksiin liittyy miehen alkoholi-, tai huumeongelma syystä siitä, että lähes kaikki todelliset panomiehet/pelimiehet ovat päihdeongelmaisia.
Kirpela ja Genio eivät liity aloitukseeni tällä kertaa, ja kommenttini sinulle pohjasi useisiin netistä luettuihin naisten kirjoittamiin kertomuksiin ja muutamiin livessä nähtyihin.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestiEiKirj. kirjoitti:
EiKirj.
16.5.2012 19:15
0
Sulje
EiKirj.
14.5.2012 20:11
7
Sulje
Kuule zisel, kirpela ja genio ei liity tähän millään tavalla. Ne on dazun päässään kehittämät syntipukit, bensa millä se saa tarinoihinsa konnat ja itsensä näyttämään viattomalta uhrilta. Raiskaaminen on fantasia, jota dazu pyörittelee milloin mitenkin koska tietää ettei tietenkään voi avoimesti paljastaa fantasiaansa, esim kuivaan pilluun vetämisestä.
Jos oot vuosia tuntenu sen, pitäs jo pikkuhiljaa uskoa mikä se on miehiään.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:16
0
Sulje
dazu
15.5.2012 00:10
0
Sulje
Kas vain IIIIIIIIIIIIIIIIIIKAAAAAAAAAAAAAAAK- muija löysi tiensä tähän ketjuun. Tänään taisi olla litiumit loppu ja hasisperäruiskeen vuoro.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
0
Sulje
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:18
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:41
0
Sulje
Ja vastasin tosiaankin vaan omasta puolestani.
"Niin, eli olet riippuvainen niiden peräänsoittelusta" zisel. kirjoitti:
zisel.
16.5.2012 19:18
0
Sulje
zisel
14.5.2012 19:41
0
Sulje
Ja vastasin tosiaankin vaan omasta puolestani.
"Niin, eli olet riippuvainen niiden peräänsoittelusta"dazu
16.5.2012 19:19
0
Sulje
dazu
15.5.2012 00:12
0
Sulje
En tarkoittanut, että olet psykopaatti, mut tarkoitin, että toivot miesten soittelevan perääsi.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
- siis tarkoititko et
siis tarkoititko et
16.5.2012 19:20
0
Sulje
siis tarkoititko et
14.5.2012 19:27
0
Sulje
"Tul tuosta makasullisen seksin ketjusta mielleen, ziselin perusteltuva makasullisen seksin hyötyllisyyttä sillä, ettee naiene soettele perrään, etä onko ihan oekeesti olemasa sellaasia miehiä, jotka eevät taho naesen soetteleva perrääsä siis, kun mielisaeraalat, vankilat ja varatut poesluetaan?
Miusta tuollaane väete, etä naesen soettelu miehen perrään olis miehele jotenki erityisen hankala paekka, on niin tottaalisesti vieraantunu miehen lokkiikasta, kuin vaen voe olla.
Miksi perräänsoettelu voes ylipiätään olla onkelma? Ajattelevatko usseetkin naeset mieste ajattelevan näe?
Sanon sekä ihteni puolesta, etä tuntemieni mieste puolesta, ja ympäristööni havvainneena, etä on hyvi epätotennäkköestä ja haravinaista, etä miestä haettaisi naesen soettelu miehen perrää. Jotenkki koko väete kuullostoo naesen seksivanttasialta, millä ee mittää kosketuspintaa toellisuuteen.
Omalla kohallani on ollu muutammia naesia, joete soettelu perrääni o häerinny, mutta noien kansa en oo harrastanna seksijä, voa päevvastoe, en olisi halunna harrastoo, mitä nämä eevät ole mitenkään voeneet käsitteä. Mutta oha se toessaalta imartelevoo, että soettelivat.
Lähinnä mulle tulloo mielee tappaus, jossa mies on varattu, esmes. naemisissa, eekä siten haluvais naesen soettelevan perräänsä, mutta vatka noessaki tappauksisa on se, etä nää kertakäättönaesia suhteen ulukopuolelta ehtivät, ehtivät naesta oman narsistise itetuntosa pönkittämisseen, eevätkä siten varmaankoan ehi rostituoitua, vua sopivoo hyväksikäätön kohetta, jonka soettelut miehen perrään eevät ois pelekästää imartelevia vua miehen koko itetunnon perusta.
Tunnen henkilökohtaesesti kolome miestä, joeta on jossai vaeheessa häerinny sekskumppanin soettelut miehen perrää. Yksi tappaus on tällaine varakkoasee perheeseen syntynyt poeka, joka petti totella kaanista rinsessoansa toese totella kaanii rinsessan kansa kännipäessään niin, etä iski siis toesen naesen, eekä sitten jäläkeenpäen, humalasta selviytyttyvään ennee tiennä, miten assiassa toemia.
Toenen tappaus on sellainen alakoholliin menevä antisosioaline luusermies, joka ee varsinaesesti pahemmi naeskokemusta omanna, mutta yhen naesen kansa hää sitten piätti hankkia kiksinsä esittämällä naeselle, kuinka ee muka haluvaesi naesen soettelevan perräänsä. Naesen riippuvuus mieheen kiinnosti miestä, eli täsäkin tapjpauksesa mies totellisuuvessa halus naesen soetteleva miehen perrään, vaekka esittiki naeselle jottain muuta. Naene alako nähä miehen suosittuna pelmiehenä/panomiehenä ja ripustaatui soittelemmaa miehen perrään.
Kolomas tappaus on vaekeasti alakoholisoitunu sykopaattinen pelmies, joka toemii vähä, ku kakkostappaus, mutta hällä on kymmeniä naesia soettelemasa perrää. Mieskavereelleen puhhuu avvoimesti siitä, kuinka kohteloo naesia huonosti ja tykkee, ku soietelevat perrään ja esittee site niile, ettee olis muka kiinnostunu, vaekka totellisuuvessa haluvaa naesten soetteleva perräänsä ja yrittee soahakkin naeset soettelemmaa perrään, esittämällä kiinnostumatonta ja kovvoo pelmiestä.
Kää kännispäessään nussimasa millo ketäkin, joka sattuu kännin aekana soettamaan ja, jos kukkaa ee soeta, se on ihan rikki, koska ee voe kuitenkoa koskaa soettoo niile naesille. Periuate tuossa onkin se, että, kun naesia on 80 soettelemasa perrään, niin totennäkköisesti joku sattuu aena kännin aekana soettamaan, jolloe sua p*llua. Naeset ovat tuolle miehelle totella heleppoja, koska kaekki pyrkivät olemaan se, joka kesytti pelmiehen.
En siis uso, etä on olemassa miestä, joka ee halvuvaisi sekskumppanin soettelevan perräänsä."
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - ..
..
16.5.2012 19:20
0
Sulje
..
14.5.2012 21:33
0
Sulje
Kiitos Dazu. Näin olin asian tulkinnut.
Joidenki miesten pitää keekoilla ja näytellä kovempaa kuin ovatkaan.
Kiusallista, että naiset soittelee ja ovat kummiinkin otettuja.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - Jonnalle nauretaan
Jonnalle nauretaan
16.5.2012 19:21
0
Sulje
Jonnalle nauretaan
14.5.2012 21:40
0
Sulje
Minä en pidä peräänsoittavista naisista jos en halua naisen soittavan perään ja kun miettii niitä kertoja niin onhan se kiusallista kun pano soittaa perään ja ehdottaa jatkotoimenpiteitä.
Tiedän erään Jonnan, joka on myyn yt pimppiään tupakkaa ja alkoholia vastaan vaikka seurusteli.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - ..
..
16.5.2012 19:21
0
Sulje
..
14.5.2012 21:40
0
Sulje
Asiahan ei minulle kuulu, mutta muistaako siisseli itse kertoneensa täällä ja ihan kaikille miten on otettu väkisin. En halua edes toistaa sitä....oli niin puistattavaa luettavaa.
VASTAA
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - 11
11
16.5.2012 19:23
0
Sulje
11
15.5.2012 18:46
0
Sulje
Kenen edun mukaista on postata nämä vanhat keskustelut palstalle?
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti- .
.
16.5.2012 19:23
0
Sulje
.
15.5.2012 18:49
0
Sulje
Ehkä sillä on tylsää.
Anna sen leikkiä.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti dazu
16.5.2012 19:24
0
Sulje
dazu
15.5.2012 18:52
-1
Sulje
Se on totuuden edun mukaista. Tämän keskustelun perusteella lähetetään sosiaaliviranomaiset ja poliisi sekä poistajan, että parin keskustelijan perään. Itse pääsit nyt listalle.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti- aslak_-
dazu kirjoitti:
dazu
16.5.2012 19:24
0
Sulje
dazu
15.5.2012 18:52
-1
Sulje
Se on totuuden edun mukaista. Tämän keskustelun perusteella lähetetään sosiaaliviranomaiset ja poliisi sekä poistajan, että parin keskustelijan perään. Itse pääsit nyt listalle.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestiaslak_-
16.5.2012 19:25
1
Sulje
aslak_-
15.5.2012 18:55
1
Sulje
Sinulla vippaa se suuri pyörä
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti aslak_- kirjoitti:
aslak_-
1
Sulje
aslak_-
15.5.2012 18:55
1
Sulje
Sinulla vippaa se suuri pyörä
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
0
Sulje
dazu
15.5.2012 18:57
-1
Sulje
Nyt sä projisoit. Olet psykopaatti.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti- aslak_-
dazu kirjoitti:
dazu
0
Sulje
dazu
15.5.2012 18:57
-1
Sulje
Nyt sä projisoit. Olet psykopaatti.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viestiaslak_-
16.5.2012 19:26
0
Sulje
aslak_-
15.5.2012 19:00
0
Sulje
Armeijan p2 kokeen mukaan minulla oli nuoruusiän antisosiaalisuushäiriö. Kävin silti armeijan kerralla alusta loppuun.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti aslak_- kirjoitti:
aslak_-
16.5.2012 19:26
0
Sulje
aslak_-
15.5.2012 19:00
0
Sulje
Armeijan p2 kokeen mukaan minulla oli nuoruusiän antisosiaalisuushäiriö. Kävin silti armeijan kerralla alusta loppuun.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:27
0
Sulje
dazu
15.5.2012 19:03
0
Sulje
Hieno homma. Psykopatia diagnosoidaan yleensä ala-ikäisille tuolla nimikkeellä, siis alle 16-vuotiaille. Kai sinusta tehtiin alikessu?
VASTAA
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
- ...
...
16.5.2012 19:28
0
Sulje
...
15.5.2012 18:40
0
Sulje
Mies menee prostituoidulle hoitamaan akuutin panetuksen pois. Silloin ei viitsitä nähdä viettelyn vaivaa. Toinen vaihtoehto on se, että mies ei osaa iskeä naista. Tuo ei haluta soittelevan perään on vain kulunut selitys sille, että asiaa ei haluta selvitellä sen enempää näin ollen kysyjä saa vastaukseksi edellämainitun.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti- monte24.
monte24.
16.5.2012 19:30
0
Sulje
monte24
16.5.2012 04:35
0
Sulje
TOI NON TOTTA
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
- .
.
16.5.2012 19:31
0
Sulje
.
15.5.2012 18:41
0
Sulje
Ööh.. en jaksanut lukea alkua pidemmälle, mutta ei sitä tarvitse antaa kuin kerran numero jollekkin jonka olet juonut kauniiksi. Nih. ollaan tässä tilanteessa.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - ...O
...O
16.5.2012 19:32
0
Sulje
...O
15.5.2012 21:49
0
Sulje
dazu ottaa itse vapauden soitella diagnoosejansa aamuöllä ja selvitellä, mikä naisen lapsuudessa on mennyt, kun ei rakastakaan ihanaa suutelijaa, dazua
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti - monte24.
monte24.
16.5.2012 19:32
0
Sulje
monte24
16.5.2012 04:20
0
Sulje
miks vitussa hyökkäät sellaisia vastaan jotka pitää siusta, saatanan dazu
oikreesti lopettaisit nää, siusta tykätään netin ulkopuolellakin.
AAAARRRRGGGHHT!
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA
Jaa viesti
16.5.2012 19:34
0
Sulje
dazu
16.5.2012 18:47
0
Sulje
Lopettaisin mtkä? Asiakeskustelut? Jos ei ihminen kestä asiakeskustelua, vaan liittää ne narsistisesti johonkin, mihin ne ei liity, luodakseen harhan jostain oikeasti olemassaolemattomasta riippuvuussuhteesta, ainoa hoitomuoto on kuoppaan kaivaminen.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAA- palstan psykopaatit
dazu kirjoitti:
dazu
16.5.2012 19:34
0
Sulje
dazu
16.5.2012 18:47
0
Sulje
Lopettaisin mtkä? Asiakeskustelut? Jos ei ihminen kestä asiakeskustelua, vaan liittää ne narsistisesti johonkin, mihin ne ei liity, luodakseen harhan jostain oikeasti olemassaolemattomasta riippuvuussuhteesta, ainoa hoitomuoto on kuoppaan kaivaminen.
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
VASTAAEi dazun tiiliskivihöpötyksiä viitsi kukaan lukea
Mitä tämä tarkoittaa?
- tämä tarkoittaa
sitä, että dazulla on taas vähän hankalampi vaihe menossa. :(
tämä tarkoittaa kirjoitti:
sitä, että dazulla on taas vähän hankalampi vaihe menossa. :(
Okei. En ymmärrä, mutta voimia dazulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502