Haittaako miehiä,

juoksianainen

jos naisen juoksutyyli on sellainen, että jalat heittäytyvät polvesta alaspäin sivuille ilmaan noustessa?
Tekevät sellaisen ylimääräisen kiekan ilmassa. Muuten juoksen vähän etukyyryssä ja selkä on kyfoottinen.

Onko tämä este suhteen luonnille? :) Ammatiltani olen kotitalousopettaja ja langanlaiha.

9

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkälle lähdössä

Ei haittaa. Jokainen juoksee tyylillään. Jos kaikista omituisista juoksutyyleistä alkaisi ottaa pulttia, niin eihän kisoihin voisi osallistua ollenkaan. On siellä meinaan aika kummallisia viipottajia.
      Nyrkkisääntö on, että 3.15 jälkeen maralla maaliin ryömivillä kaikilla on tekniikka sekaisin ja tyylissä korjaamista. Jos kaikista mainitsisi, syntyisi siitä vähintään Iijoki-sarjan mittainen saaga.

Joten kysymykseen. Ei haittaa.

• juoksianainen

Mainitsisitko edes jotain? :) Näin hullua juoksutyyliä kuin minulla on, ei ole kenelläkään. Oppilaatkin nauravat päin naamaa, kun juostessa jalkani lenksuvat minne sattuu. :(

• Tuskan Parahdus

Hömelö! Jos oppilaat nauravat, niin pakkoko siellä kotitalousluokassa on juosta.

• juoksianainen

En minä luokassa ole juossut vaan käytävällä ja ulkona, kun on joskus kiire. Älä nimittele.

• Marjuska--

Toivottavasti törmäätte runner-85 kanssa joskus vastakkain, uskon, että teillä voisi natsata systeemit paremmin kuin hyvin ;)

• virheellinenjuoksuty

Mun näkemys on se että jos nainen ei osaa juoksun perusteita niin usko että pystyisimme muutenkaan tulemaan toimeen elämässä. Kyllä naisen pitäisi ensin opetella juoksemaan jotta parisuhteesta voisi mitenkään tulla yhtään mitään.

http://www.youtube.com/watch?v=l1L6C1noV48

• einari pitopohja