Haittaako miehiä,

juoksianainen

jos naisen juoksutyyli on sellainen, että jalat heittäytyvät polvesta alaspäin sivuille ilmaan noustessa?
Tekevät sellaisen ylimääräisen kiekan ilmassa. Muuten juoksen vähän etukyyryssä ja selkä on kyfoottinen.

Onko tämä este suhteen luonnille? :) Ammatiltani olen kotitalousopettaja ja langanlaiha.

9

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkälle lähdössä

Ei haittaa. Jokainen juoksee tyylillään. Jos kaikista omituisista juoksutyyleistä alkaisi ottaa pulttia, niin eihän kisoihin voisi osallistua ollenkaan. On siellä meinaan aika kummallisia viipottajia.
      Nyrkkisääntö on, että 3.15 jälkeen maralla maaliin ryömivillä kaikilla on tekniikka sekaisin ja tyylissä korjaamista. Jos kaikista mainitsisi, syntyisi siitä vähintään Iijoki-sarjan mittainen saaga.

Joten kysymykseen. Ei haittaa.

• juoksianainen

Mainitsisitko edes jotain? :) Näin hullua juoksutyyliä kuin minulla on, ei ole kenelläkään. Oppilaatkin nauravat päin naamaa, kun juostessa jalkani lenksuvat minne sattuu. :(

• Tuskan Parahdus

Hömelö! Jos oppilaat nauravat, niin pakkoko siellä kotitalousluokassa on juosta.

• juoksianainen

En minä luokassa ole juossut vaan käytävällä ja ulkona, kun on joskus kiire. Älä nimittele.

• Marjuska--

Toivottavasti törmäätte runner-85 kanssa joskus vastakkain, uskon, että teillä voisi natsata systeemit paremmin kuin hyvin ;)

• virheellinenjuoksuty

Mun näkemys on se että jos nainen ei osaa juoksun perusteita niin usko että pystyisimme muutenkaan tulemaan toimeen elämässä. Kyllä naisen pitäisi ensin opetella juoksemaan jotta parisuhteesta voisi mitenkään tulla yhtään mitään.

http://www.youtube.com/watch?v=l1L6C1noV48

• einari pitopohja

ihan opettaja ihminen ja kirjoittaa juoksia - se häritsee enemmän suhteenluontia kuin "kyttyrässä juoksu" tosin kyllähän se on hienoa kun naiset juoksee...Itse en kyllä juoksutyylin perusteella naisia valkkaa, vaikka kyllä afrikan tummien tyttöjen kepeä ja rullaava juoksutyyli saakin "hormoonit hyrräämään"...

• niandertal

Ilmeisesti et ole pelkästään laiha, lihakset on myös laihdutettu pois. Tuollainen jalkojen heilahtelutyyli on rento heikon juoksijan tyyli, mutta altistaa vammoille. Esim. kun seisot suorana kantapäät kiinni toisissaan, jääkö jalkojesi väliin selvä rako? Tarvitset lisää voimaa jalkoihin.

• nivelrikko++

Tuskin se miehiä haittaa, mutta vanhemmiten se haittaa mm. sinun polvi- ja lonkkaniveliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      97
      1100
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      624
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      500
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      492
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      480
    8. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      451
    9. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      438
    Aihe