jos naisen juoksutyyli on sellainen, että jalat heittäytyvät polvesta alaspäin sivuille ilmaan noustessa?
Tekevät sellaisen ylimääräisen kiekan ilmassa. Muuten juoksen vähän etukyyryssä ja selkä on kyfoottinen.
Onko tämä este suhteen luonnille? :) Ammatiltani olen kotitalousopettaja ja langanlaiha.
Haittaako miehiä,
9
370
Vastaukset
- Pitkälle lähdössä
Ei haittaa. Jokainen juoksee tyylillään. Jos kaikista omituisista juoksutyyleistä alkaisi ottaa pulttia, niin eihän kisoihin voisi osallistua ollenkaan. On siellä meinaan aika kummallisia viipottajia.
Nyrkkisääntö on, että 3.15 jälkeen maralla maaliin ryömivillä kaikilla on tekniikka sekaisin ja tyylissä korjaamista. Jos kaikista mainitsisi, syntyisi siitä vähintään Iijoki-sarjan mittainen saaga.
Joten kysymykseen. Ei haittaa.- juoksianainen
Mainitsisitko edes jotain? :) Näin hullua juoksutyyliä kuin minulla on, ei ole kenelläkään. Oppilaatkin nauravat päin naamaa, kun juostessa jalkani lenksuvat minne sattuu. :(
- Tuskan Parahdus
Hömelö! Jos oppilaat nauravat, niin pakkoko siellä kotitalousluokassa on juosta.
- juoksianainen
En minä luokassa ole juossut vaan käytävällä ja ulkona, kun on joskus kiire. Älä nimittele.
- Marjuska--
Toivottavasti törmäätte runner-85 kanssa joskus vastakkain, uskon, että teillä voisi natsata systeemit paremmin kuin hyvin ;)
- virheellinenjuoksuty
Mun näkemys on se että jos nainen ei osaa juoksun perusteita niin usko että pystyisimme muutenkaan tulemaan toimeen elämässä. Kyllä naisen pitäisi ensin opetella juoksemaan jotta parisuhteesta voisi mitenkään tulla yhtään mitään.
http://www.youtube.com/watch?v=l1L6C1noV48 - einari pitopohja
ihan opettaja ihminen ja kirjoittaa juoksia - se häritsee enemmän suhteenluontia kuin "kyttyrässä juoksu" tosin kyllähän se on hienoa kun naiset juoksee...Itse en kyllä juoksutyylin perusteella naisia valkkaa, vaikka kyllä afrikan tummien tyttöjen kepeä ja rullaava juoksutyyli saakin "hormoonit hyrräämään"...
- niandertal
Ilmeisesti et ole pelkästään laiha, lihakset on myös laihdutettu pois. Tuollainen jalkojen heilahtelutyyli on rento heikon juoksijan tyyli, mutta altistaa vammoille. Esim. kun seisot suorana kantapäät kiinni toisissaan, jääkö jalkojesi väliin selvä rako? Tarvitset lisää voimaa jalkoihin.
- nivelrikko++
Tuskin se miehiä haittaa, mutta vanhemmiten se haittaa mm. sinun polvi- ja lonkkaniveliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971100
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 34447
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438