Mitä tänään ohjelmistossa?
Huomenta
8
<50
Vastaukset
Ainakin siivoamista. Tähän mennes oon ehtinyt ruokkia elukat, siivota niiden toiletin ja makuupaikat, päästää ne ulkoilemaan, istuttaa pari kukkaa kukkapenkkiin, nyppiä rikkaruohoja istutuksista, pestä koneellisen ja pyykkiä, esivalmistella mielessäni tämän päivä sapuskaa ja valmistella aamupalaa, lukea s.postia ja taxfree ostoksista, kuunnella musiikkia. Käydä paijaamassa mussukkaa ja keitellä kahvia.
Imuria ja moppia lähden tavoittelemaan jahka kaikki pesueesta on heränneet, etten herätä. Niin ja heräsin kuuden aikoihin. :-)
Nyt pois..- ..
Huomenta
Vien ainakin osan taimista ulos, katotaan selviääkö ne jo.
JAaaa....pitäis ryhdistäytyä ja käydä päivittämässä treffiprofiili...ei tuu muuten mitään. Ei tuu kukaan hakemaan kotoa.- ..
No ni. Eka homma tehty. Kävin vastaamassa 50v miehen viestiin. Hää tahtois heti baariin ja kuvaa. Kylläpä piristi.
Hmmm....taidan kääntää kelkan ja laskea ikähaarukkaa.
Mitäs ap on suunnitellu? Aurinko paistaa, suosittelen ulkoilua.
- tuulineiti.
Saanko mää kirjottaa tänne vaik oon naine? :D no tunkeilen sitte ... Eli kerran näin et menin poikakaverini kaa niille bileiden jälkeen ja se työnsi mut kovaa seinää vasten ja sano huohottavasti "Crasentos esteralla" (jos ette osaa sitä kieltä nii omapaha on ongelmanne) (se on ulkomaalainen khm) rupes suutelee eksoottisella tavallaan(voinkai kertoo et se on aika taitava siinä) ja rupes hyväilee rintoja vaatteitten läpi ja huomasin et se seiso... Mä levitin käteni seinää vasten ja se availi vaatteita (käytän bileissä lyhyitä farkkuja (ei edes polveen) ja heitti vaatteet lattialle ja alkoi näykkii huultani. Kun olimme molemmat riisuutuneet hän nosti polvella jalkaani ylöspäin ja rupes työntää kovaa! Mä nojasin seinään kun se nosti mut eteisen pöydälle ja suuteli rintojani -.- hän käännähti taakseppäin ja kaatoi mut karvamatolle, ja huohotettii kunnes se veti ulos mälli rintojeni päälle... Jos haluatte tietää tää on REALLITY LIFE joka tuli myös uneen... **** YOUR SELF IF YOU DON'T BELIEF!
Täällähän reippaita ihmisiä on, itse vasta äsken heräsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462