Minulla oli viikko sitten ulkomaalainen vieras ( nainen ) häneltä loppui tupakat.
Meni läheiseen kauppaan ostamaan hänelle tuttua merkkiä, sitä ei ollut ja myyjä ei ollut avannut sitä kaappia että olisi nähnyt merkkejä.
No, ajattelin että kohtelu oli sen takia sellaista, kun kyseessä oli ulkomaalainen henkilö, ja minä menin sitten ostamaan sitä tupakkaa.
Kun kysyin onko teillä sitä LM tupakkaa? vastaus oli ei ja kun kysyin mitä teillä sitten on? vastaus oli emme saa kertoa ja ne tupakat oli piilossa metallikuoren sisällä.
Tupakat jäi sitten siitä kaupasta ostamatta, ja kävelimme toiseen kauppaan.
Tänään näin kun keskiikäinen mies kyseli kanssa merkkejä, ja myyjä ei saanut sanoa mitään ja lopulta mies osti vaan jotakin.
Itse en ole tupakoitsija, mutta koen että tupakoitsija on syyllistynyt johonkin tosi pahaa, kun myyjä antaa ne salaa vaivihkaa jostakin tiskinalta.
Musta toi homma menee jotenkin yli.
Mites te muut ostatte ne tupakat?
Mikä tupakkalaki oikein on?
5
50
Vastaukset
Lainlaatijan tarkoitus on, että kansa siirtyy enenevissä määrin minun linjoilleni, eli alkavat polttamaan verottomia venäläisiä savukkeita. En kyllä ymmärrä mitä hyötyä siitä on kansantaloudelle tai -terveytdelle, mutta samapa tuo...
- eipä mittään
Itselle sattui kaupassa mykkä kassahenkilö, joten painelin niitä numeroita siitä automaatista reilun kymmenen, kunnes sattui oikea merkki. Maksoin vain sen ja loput jätin kassalle.
Ehdin polttaa jonkin aikaa uuden tupakkalain aikana. En havainnut juurikaan mitään ongelmaa ...
- Kaupoissa on
tai ainakin pitäisi olla listat, missä on merkit.
- Nasdaq
Hagiksessa asia herätti saapuessaan sen ansaitsemaa hilpeyttä, kun kukaan ei vielä tiennyt omaa onnennumeroaan ja ostopäätöksien väsääminen oli kuin Lotto-arvontaa.
En itse lottoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462