Meillä on kymmenen vuoden avioliitto takana,josta monta vuotta meni kohdaltani lähes pelkkään pahaan mieleen mieheni huonon kohtelun vuoksi(henk.väkivaltaa).
Hän on viimeisen vuoden aikana parantanut tapojaan radikaalisti,mitä kyllä ihmettelen.Sanoin kyllä hänelle jo aikoinaan etten iänkaiken ala paskaa ja haukkuja kuuntelemaan.Olenkin miettinyt,että ehkä hänellä on joku toinen ihastus kun on niin hyvillä mielin....Toisaalta taas hän kyllä silloin säikähti kun sanoin ,että nyt alkaa riittämään kertakaikkiaan ja että olen valmis laittamaan pillit pussiin.
Hänen mielestään ei missään nimessä olisi edes kannattanut harkita eroa,koska kaikki kääntyy parhaaksi päin.Ja näin kävi.
No,onhan asiat nyt ihan hyvin ja hän kohtelee minua hyvin,mutta seksiä meillä ei ole.Luovuin siitä silloin kun tunsin itseni tarpeeksi huonoksi hänen haukkumisiensa takia.Ja nyt kun edellisestä kerrasta on kaksi kuukautta aikaa(mikä kerta sekin oli ihan pikainen),niin ei tee senkään vertaa mieli.Itse asiassa ällöttää koko seksi ajatuksena hänen kanssaan tai ihan kenen tahansa kanssa.
Olen kuitenkin alle 50-vuotias,että luulisi seksin kiinnostavan mutta kun ei.Mieheni ei edes enää vonkaa.Ja siksipä luulen ,että hänellä on suttura jossain,ehkä juuri työmaalla,koska kaiket ajat työajan jälkeen ja vapailla/lomilla hän on aina kanssani kotona eikä käy baareissa.
Me elämme kaksin ja meillä on isohko talo ja puutarha.Tykkäämme asua täällä ja nautimme toistemme seurasta ja askaroinnista yhdessä.
Minua ei haittaisi vaikka tämän "kulissin "turvin eläisimmekin yhdessä kun kerran miehenikin sitä haluaa,mutta...nyt pääsenkin itse pointtiin,että onko oikeasti olemassa sellaisia miehiä,jotka rakastavat kumppaniaan vaikkei seksiä oliskaan ja kuitenkin haluavat olla edelleen naimisissa ja yhdessä?Onko mahdollista elää ilman sivusuhdetta jos ei kotona saa?
Itse olen kuitenkin takajaloillani kaiken varalta enkä uskalla suunnitella tulevaa,sillä pelkään,mieheni mielestä suotta,sitä,että joku minun paikkani kuitenkin ottaa.Tämä ajatus häiritsee minua enkä pysty rentoutumaan.Koko ajan päässä takoo "tyyntä myrskyn edellä"..
Huoh,ihan hölmöä....tai sitten ei....en tiedä.
Onnistuuko kulissiliitto jos kuitenkin rakastaa toista?
Perhana kun sattuu!
5
256
Vastaukset
- JösseK.
Kyllä vaimostaan voi pitää kovastikin, vaikka seksiä ei olisikaan. Ehkä jopa rakastaakin En kuitenkaan usko, ettäkukaan terve mies suostuu noin vaan elämään ilman seksia. Sänkyseuraa on aika helppo löytää.
- 20 + 15
Ei kuulosta ihan terveeltä.
Sinä et halua seksiä miehesi kanssa, mutta sinua loukkaa, että miehesi ei halua seksiä sinun kanssasi. Lisäksi kamalinta olisi, jos hän nauttisi seksistä jonkun toisen kanssa.
???
Vastauksena kysymykseesi: olen mies, joka on pysynyt naimisissa ja yhdessä ilman ensimmäistäkään sivusuhdetta, vaikka seksiä ei ole ollut vuosikausiin. Tällainen elämä on siis mahdollista, jos sitä nyt elämäksi voi kutsua. - ap.
Ihan vain korjaan 20 15:lle:
Ei minua haittaa se,ettei mieheni vonkaa tai halua seksiä kanssani,päin vastoin olen siitä tyytyväinen tällä hetkellä että saan olla rauhassa,MUTTA tarkoitin lähinnä sitä,etten halua kuitenkaan kenenkään muun ottavan paikkaani ainakaan siten,että joutuisin lähtemään kodistani ja elämään ilman miestäni.Että tulisin jätetyksi.Tosin en kyllä halua sitäkään,että joku nainen olisi tässä välissä hänkkäröimässä mieheni haaroissa.
Mieheni kyllä tajuaa ja ymmärtää että olen lukossa seksuaalisesti ja myöskin syyn siihen ja sanoo ottavansa myös vastuuta siitä.
"Mukava "kuitenkin kuulla,että Sinä olet pysynyt vaimosi rinnalla ja pettämättä kaikesta huolimatta,olkoon teidän seksittömyyden syy sitten mikä tahansa(mikä se on?).Toivon itse että eheydyn ajan kanssa sellaiseksi millainen olin,edes osaksi sitä.Se vaatii vaan paljon aikaa ja kärsivällisyyttä,varsinkin riidattomuutta,jos sitä mahdollisesti suodaan.Kunpa osaisin rentoutua tämän asian äärellä ja luottaa,että mieheni oikeasti tahtoo olla kanssani,kaikesta huolimatta. - Saman kokenut
Jos sinusta todella tuntuu siltä että miehesi on muuttunut, huomioi sinua ja suhteenne on kaikin puolin parempi tuntuisi luonnolliselta että myös seksiä harrastetaan.
Jos olet huolissasi siitä että miehesi tilanteen ymmärtämisestä huolimatta ei jaksa odottaa loputtomiin olisi ehkä mahdollista kokeilla seksin harrastamista vaikka se tuntuukin hankalalta. Meillä oli samantapainen tilanne vuosia sitten.
En ollut huomioinut vaimoani ja kun lopulta paransin tapani oli tuloksena seksin yllättävä väheneminen. Vaimo kun uskalsi sanoa ei kun ei tehnyt mieli.
Kyllä hän kuitenkin ymmärsi ettei se ollut paras reaktio muuttuneeseen suhtautumiseeni ja oli samalla tavalla kuin sinä huolissaan on muutos pysyvä.
Juttelimme ja tulimme siihen tulokseen että yrittäisimme saada seksielämämme käyntiin vaikka asia ei häntä yhtään innostanut. Muutaman kuukauden kuluttua vaimoni kertoi että tilanne on parempi ja hänkin aina välillä aidosti nauttii.
Keskultelkaa asiasta miehesi kanssa. Tuskin hänestäkään on kovin innostavaa rakastella vastahakoisen vaimon kanssa ellet itse sano että on OK. Toivottavasti tilanne myös teidän kohdalta paranee vähitellen kun pääsette alkuun ja samalla pelkosi siitä että miehesi jättäisi sinut häviää.
Lykkyä tykö!- Ajatus-A
Olen ihan samaa mieltä edellisen kanssa. Seksistä kokonaan pidättäytyminen on yksi huonoimmista tavoista saada seksielämä kuntoon. Mitä kauemmin on taukoa, sitä vaikeampi sitä on aloittaa ja sitä vieraammalta se tuntuu. Meillä on monien ongelmien yli menty ihan sillä päätöksellä että seksiä ja hellyyttä ei kokonaan lopeteta vaikka vaikeaa olisikin. Silloin myös fyysinen yhteys säilyy aina ja suhteen taas parantuessa,paluu vanhaan sujuu myös seksin osalta nopeasti. Tuttavien suhteissa taas olen nähnyt miten seksin lopettaminen on kerta kerran jälkeen johtanut myös suhteen tuhoon vaikka sillä on miten yritettykin saada vain aikaa ja tilaa "ajatusten selvittelyyn".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532