Eli tahtioisiko joku kertoa lestadiolaisen perheen arjesta tai ylipäätään elämästä? Kiinnostaisi kovasti, mutta lestadiolaislta tutuiltani kysymään en kehtaa mennä. Miten arki toimii ns. suur perheissä?
lestadiolaisen perheen arki
1
138
Vastaukset
- teu.
Kuule , en mää vaan tiedä suurperheestä meitä oli 7.
lasta ja isä ja äiti siis 9 henkeä .
kun olin 10 v. saimme veljeni kanssa vinttikamarin , joten
se tuntui kuin meitä olisi ollut 2 senjälkeen .
olen jo 66v. ja noi tuntuu pikkusen kaukaisilta , emme olleet
kaikkien mielestä kaikkein kiltimpiä mutta kuitenkin .
olen kaynyt kylillä jälestäkin päin ja nytkin tuli terveisiä kun
siellä oli isotseurat , jos olisimme olleet tosipahoja ei
kukaan lähettäisi terveisiä . monia kutsuja on sinne nytkin .
kun toinen lähetysmies on täältä tuntuu hyvälle saada
niitä terkuja , nyt on kolme vuotta kun olen viimeksi käynyt
serkkuni kuoli vastattain hänet haudattiin helatortaina .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473