Miehen naiskaverit

bestikseni ahdistus

Mitä ihmettä mun pitäisi tehdä, kun tuntuu että päässä pimahtaa ihan just.. Miehelläni on todella paljon naiskavereita joista suurimman osan hyväksyn, ja itekin oon kaverustunut. Mutta on pari tapausta joita en siedä sitten ollenkaan. Jos ovat viettäneet aikaa kahdenkesken niin koen niin suurta ahdistusta että mietin jo vaikka mitä asioita.. En haluais tän takia lopettaa hyvää suhdetta, mutta mies vaan ei tunnu tajuavan sitä mikä mulle on niin läpinäkyvää, eli että mun reviirille yritetään tulla väkisin.. Tuntuu että pitää olla koko ajan varpaillaan, enkä todellakaan halua elää tällaisen ahdistuksen kanssa loppuelämääni. Vai pitäiskö vaan luottaa siihen, että ehkä kun nämä naiskaveritkin löytävät jonkun niin se loppuu.. Nää ystävyydet on ollut jo aikaa ennen mua ja silloin niihin ainakin on kuulunut halailuja, pusuja, yhdessä saunomista ja nukkumista ym - mies siis sanoo että vain ja ainoastaan kaveruutta, mutta en tiedä uskonko, ainakaan kaikkien näiden naisten puolelta..

Meillä on suhteessa muuten kaikki todella hyvin eikä riidelläkään. Mä taas en uskalla näistä ahdistuksistani kertoa.. Oon joskus yrittänyt ja mies sanoo että ymmärtää, mutta ei luovu kavereistansa. Järkeviä ja asiallisia neuvoja, please?

30

3094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 26

Vai että pusuja ja yhdessä nukkumista. Sanoisin että sällisi on suht todennäköisesti piilottanut nakkinsa noihin kavereihin ennen sinua ja sinun aikanasi myös. Vaikka mistäs tätä tietää. Kuulostaa kyllä vitun paskalta tilanteelta sinun kannaltasi ja ehkä kannattaisi miettiä miehen vaihtoa.

• våi våi

Haastattelussa vaikka miehesi keskusteluun aiheesta, voivatko mies ja nainen olla Vain kavereita, for real. Vastaus on yleensä, etteivät täysin voi.

Näissä kaveruuksissa on yleensä toisella osapuolella vähintään se ajatus, että soisi suhteen olevan enemmänkin. Näin se vain menee. Nuorilla miehillä varsinkin hyväilee itsetuntoa, jos ympärillä on naisia, joilta ehkä joskus voisi saada seksiä, kun hyvä mäihä kävisi. Ei se varsinkaan nyt, kun on sun kanssa, sitä tee muiden kanssa, mutta miten on sitten, jos teille esim. tulisi paha riita? Juoksisiko heti jonkun näistä naisista paapottavaksi? Ei oo sulle herkkua tuo kyllä. Ymmärrän täysin, ettet tykkää tuosta ja voivat olla ihan oikeita epäilyjä nuo fiiliksesi parista naisesta.

• DanBalan

Itsellä on pari hyvää miespuolista ystävää joiden kanssa en ole koskaan sekstaillut enkä pussaillut. Heti kun heillä on ollut suhde jonkun naisen kanssa niin en ole ollut ystävieni kanssa tekemisissä. Sitten kun suhteet on loppuneet on ystävyys jälleen herätetty henkiin. Samoin kun itse olen seurustellut vakavasi niin miesystävät on jääneet. Saunonut olen näiden ystävien kanssa ja nukkunutkin samassa sängyssä mutta en muuta.

• 3+1

Itsellänikin on paljon miespuolisia ystäviä, joiden kanssa tosin ei ole tarvinnut laittaa välejä poikki seurustelun vuoksi. En käsitä miksei saisi olla ystävinä vastakkaista sukupuolta olevia, silloinkaan kun seurustelee. Itse seurustelen, eikä miestäni haittaa vaikka juttelen päivittäin facebookissa miespuolisten ystävieni kanssa. Olen myös avoimesti kertonut poikaystävälleni miespuolisten ystävieni naishuolista ym., joita he minulle purkavat. En pystyisi katkaisemaan välejä miespuolisiin kavereihini vaikka seurustelukumppani sitä vaatisi, itse asiassa siinä vaiheessa varmaan lopettaisin seurustelun jos luotto on tuota luokkaa.

• se kaatuu

Mustasukkaisuus on kansantauti ja siihen monet suheet kaatuu kun ei luota toiseen.

• sdfd fgdfg

"siihen monet suheet kaatuu kun ei luota toiseen."

Monesti tuolle epäluottamukselle on kyllä hyvät syyt.

• Kastronomi

Kyllä, nainen voi hyvin olla miehen ystävä, ilman että siihen liittyy mitään seuristelu- tai seksiajatuksia. Varsinkin nyt vanhemmalla iällä. Joskus vieraat naiset ovat miehelle todella hyviä ystäviä.

• mummu 1

Hei ! oikeesti hyvä ihminen, sinua kohdellaan niinkuin annat itseäsi kohdeltavan. Eli, jos on paha mieli, ja syystä todellakin, etsi uusi mies, itse en katsoisi päivääkään tollaista meinikiä, löydät vielä miehen, joka on oikeasti valmis sitoutumaan vain sinuun, minun mielestä mies ja nainen ei vaan voi olla pelkkiä kavereita, vähintään toinen on aina ihastunut, toinen ei välttämättä. Miehesi vaikuttaa tyypiltä, jolle ei yksi riitä, voimia sinne ja jaksamista oikean päätöksen tekoon.

• it67uyjt

Aikas pirunmoinen pattitilanne... Ilman mahtavaa metakkaa ei tule muuta keinoa mieleen päästä niskaan päälle tilanteessa kuin käyttää naisen "oveluutta". Tiedäthän: pidä ystävät lähellä, mutta viholliset vielä lähempänä.... Eli alat järjestelmällisesti tehdä itseäsi tykö näille hankalimmiksi kokemillesi naisille. Miehellesi sitten vain sanot "viattomasti", että haluat tutustua paremmin hänen ystäviinsä, eihän toki hänellä mitään sitä vastaan voi olla.....

• ap..

Tätä oon itsekin ajatellut, ja niin oon oikeastaan yrittänyt toimiakin. Päässä pyörittelen näitä asioita, mutta en tietentahtoen haasta riitaa kertomalla näistä ajatuksistani miehelle. Kaikista parashan se tosiaan on vaan päästä niskan päälle ja antaa niiden muitten naisten tehdä lopulta joku fataali virhe. Mieheni nimittäin vetää varmasti rajan johonkin. Koska en usko että koskaan pettäisi, niin jos joku naisista antaisi ymmärtää että haluaisi jotain/yrittäisi jotain niin se kaverisuhde olisi siinä.

• ap..

Mutta kun kuitenkin jokaisella on oikeus ystäviin, olivat mitä sukupuolta tahansa, ja eihän minulla ole mitään "todisteita" siitä, että nää kaverit olisi enää niin läheisiä kuin silloin kun mies oli sinkku. Silti mä toivoisin vain että nää pari tyyppiä häviäisi koko maan päältä.. Luultavasti suhde kuitenkin pidemmän päälle meillä kaatuu tähän asiaan, jos noi kahdenkeskiset tapaamiset jatkuu. Ja voi olla, että se on minun mies joka sen suhteen lopettaa, koska ei "kestä" mustasukkaisuutta. En usko, että mies on pettänyt tai tulee pettämään minua, onhan meillä riitoja ollut eikä silloin ole kotoa mihinkään lähtenyt, näiden naisten paapottavaksi. Tietty omaan olooni voin lähteä hakemaan apuja ammattiauttajalta..

• 18

Hiukan kaksijakoiset mietteet tulee näin miehenä tuosta...

1) Siinä, että miehelläsi on naispuolisia, läheisiäkin, ystäviä, ei ole mitään ihmeellistä. Niin on minullakin, jostain syystä minun on aina ollut helpompi ystävystyä naisten kuin miesten kanssa. Ja fakta on myös, että pieni seksuaalinen vire siinä mielestäni jopa pitää olla mukana: ei sellaisen kanssa voi olla edes ystävä, jota ei kerta kaikkiaan voisi kuvitella seksikumppanikseen.

2) Mutta, having said that: ehkä olen kalkkis (ab. 50), mutta minusta nuo asiat pidetään silti erillään, yhteisestä (joskin ehkä sanattomasta) sopimuksesta. Halata voi, mutta jo suuteleminen menee jo yli sen rajan, jota ei kannata ylittää. Siksi minulle, ikävä sanoa, nousee väistämättä mieleen ajatus, ettei miehesi ole ihan täysin luotettava tässä asiassa.

Okei. Pitää tietysti ottaa huomioon se mahdollisuus, että ehkä minä vain tosiaan olen kalkkis ja pidän liian tarkkaa rajaa fyysisen kosketuksen suhteen.

• "ei sellaisen kanssa voi olla edes ystävä, jota ei kerta kaikkiaan voisi kuvitella seksikumppanikseen."

-Ja juuri tässä kohtaa se "ystävyys" karahti kiville. ;)

• 16
        TheOne kirjoitti:

"ei sellaisen kanssa voi olla edes ystävä, jota ei kerta kaikkiaan voisi kuvitella seksikumppanikseen."

-Ja juuri tässä kohtaa se "ystävyys" karahti kiville. ;)

Selittäisitkö, mitä tarkoitit tuolla kommentillasi? Ihan vain uteliaisuuteni vuoksi... Minä löysin sille pari erilaista tarkoitusta, mutta kumpikaan ei välttämättä ole se, mitä halusit sanoa:

1) että mielestäsi ystävyys (miksi muuten pistit sanan lainausmerkkeihin?) olisi välttämättä seksuaalisen vetovoiman täysin poissulkeva

tai

3) että mielestäsi ko. vetovoiman edellyttäminen itsessään olisi jotenkin seikka, jonka vuoksi et voisi olla ystävä, ts. mielestäsi kyseessä olisi jotenkin liiallinen vaatimus.

Minä muuten väitän, että jokainen suurinpiirtein terve ihminen tuntee seksuaalista vetoa suunnilleen jokaiseen siedettävän oloiseen potentiaaliseen kumppaniin, mutta se ei ole sama asia kuin hypätä jokaisen kanssa sänkyyn. Tielle tulee sekä se, että vakikumppaniin koetaan vahvempaa vetoa että ihan aivokuoren toiminta: ei kannata ottaa typeriä riskejä. Rakastumisvaihe on eri asia, silloin ei huomata kuin yksi kohde, mutta silloinhan ihminen ei olekaan tieteellisessä mielessä terve. Ihminen ei ole biologisesti yksiavioinen. Monet haluavat varmasti väittää, etteivät tällaista vetoa tunne, mutta he ovat itselleen epärehellisiä.

• naisimmeinen

Minkälaiseen kaveruuteen kuuluu pusuja ja yhdessä nukkumista ? Siis mies vedättää sinua ihan täysillä.....

• -//'

AP:n tilanteeseen en suostuisi koskaan. Minä haluan olla parisuhteessa ykkössijalla (no jos miehellä on lapsia entuudestaan, niin sitten heti heidän jälkeen kakkosena) eikä niin, että ystävät ovat tärkeämpiä kuin parisuhde. Varsinkin tuoreessa suhteessa on aina se riski, että luottamusta ei vielä ole, joten epäilys kalvaa koko ajan. Myöskään ei voi olla täysin varma näiden "tyttökavereiden" motiiveista.

Ehkä tämä mies ei ole sinulle oikea?

• ap..

Pussailuun kyllä vedän itekin rajan. Toisaalta ymmärrän sellaiset ystävänpusut, mutta ne pitää jäädä pois jos seurustellaan. Itsekin joskus nukkunut kyllä miespuoleisten kaverien kanssa esim jossain reissuilla, leireillä tms joten en sitäkään siinä mielessä täysin ihmettele. Mutta tässä tapauksessa en hyväksy kyllä enää mitään hellyydenosoituksia.. Sitä en tiedä onko niitä vai ei, kun en tosiaan ole aina näkemässä.. Tietenkin ulkopuolisena helppo sanoa, että ei tällasta katselisi, mutta tämä suhde on silti paras mitä mulla on koskaan ollut.

• Cassandra*

Kinkkinen tilanne, täytyy myöntää....

Ymmärrän huolesi aivan täysin, mutta sinun pitää myös muistaa se, että on ihan sama miten nämä pari miehesi ystävää yrittäisivät vokotella häntä tms., niin sinun pitää pystyä luottamaan mieheesi ja siihen, että hän osaa vetää rajat! Tällaisessa tilanteessa olisi ensiarvoisen tärkeää, että mies vakuuttaa sinut siitä, ettei mitään tapahdu eikä tule tapahtumaankaan! Myöskin pettämisen rajoista täytyy keskustella, molemmilla pitää olla tiedossa se, missä raja menee! Jos hän ei sitä ole tehnyt, niin minusta se on väärin! Oma mieheni tekee töitä naisten keskellä ja hänen elämäänsä muutenkin kuuluu paljon naisia kaveri-muodossa. Silti en koskaan ole ollut miehestäni mustasukkainen tai kieltänyt tapaamasta naispuolisia kavereitaan, koska mieheni on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, että minä olen hänelle se numero 1! En epäile sitä hetkeäkään! Olen myös tavannut näitä mieheni kavereita yksin ja yhdessä mieheni kanssa ja tiedän ettei minun asemani mieheni elämässä ole uhattu näiden naisten taholta. Tietenkään kaikilla hommat eivät mene niin kuin meillä, mutta tästäkin asiasta pitää pystyä keskustelemaan! Itselläni on myös ystävänä mies, jonka kanssa pidän paljon yhteyttä ja tulemme tosi hyvin juttuun. Mieheni ei ole asiasta harmistunut, koska hän tietää ettei meidän välillämme ole mitään! Tietenkin pidän tästä tyypistä, koska hän on ystäväni, mutta en usko, että edes heikolla hetkellä hyppäisin hänen syliinsä. Jos jotain suurempaa kemiaa olisi, en pitäisi häntä ystävänä, koska se olisi uhka parisuhteelleni!

• 11 + 18

Mies ei halua polttaa siltoja. Kuka tietää, kauanko touhu sinun kanssasi jatkuu. Kun eroatte, mies kiittää itseään siitä, että on vaalinut reserviään.

Lisäksi jos mies vihjailee sopivasti, kaverit jaksavat toivoa eivätkä hae aktiivisesti muita miehiä. Näin menetellen eron tullen naiskaverit ovat sopivasti vielä sinkkujakin.

• tiddidii

bestikseni ahdistus,

olen ite aivan samassa tilanteessa, poikaystäväl ihan hirveeeen paljo "ystävätyttöjä", joiden kanssa on ollut ennen mua sohloota ja säätöö, ja nyt ne pirut aina välillä yrittää vikitellä poikaystävääni. Hulluksihan tässä todella tulee!!

Ensin annoin mielipahani näkyä ko. asiassa, kun ei toiminut, näytin sen vähä vielä kovemmin, ja pikkuhiljaa alko sana meneen perille. Ja vetosin lopuksi siihen, että itse olen jättänyt kaveripoikien kanssa tekstailun ja kaiken kanssakäymisen, koska en todellakaan halua poikaystäväni pahoittavan mieltään ja en tarvitse muita miehiä elämääni. Koska toden totta, jompikumpi osapuoli on _AINA_ ihastunut..!!!!

Jossei mies ei halua jättää kaverityttöjensä kanssa puuhastelua, niin suosittelen unohtamaan sellasen ääliön. Ei se tarvi muutaku sut.
      Eri asia on, jos nämä tytöt olisivat teidän molempien ystäviä ja te näkisitte heitä yhdessä.

• ap..

Parahin kohtalotoveri, mites sun poikaystävä on muuttanut käyttäytymistään? Soitteleeko nää kaveritytöt edelleen? Onko miehes tehnyt niille selväksi ettei niillä ole mitään asiaa teidän elämään, vai miten? Välillä munkin miehelle sana menee perille, joten pohjimmiltaan varmaan haluaa ainakin ymmärtää mua, silloin ei näe näitä kavereita vähään aikaan jne. Mutta sitten kun taas näkevät ja jostain syystä ovat yhteydessä niin tuntuu että päässä katkeaa joku verisuoni... Ehkä itellä on se, että vaikka tilanne ei ole mennyt mitenkään "pahaksi" niin mä en halua antaa edes pikkusormea, koska seuraavaks ollaan siinä tilanteessa, että kimmakavereiden kanssa hengaillaan joka ikinen viikonloppu, tms.. Ja tosiaan kuten sanoin on niitäkin tyttöjä kenen kanssa hengaillaan yhdessä, koska he ovat halunneet tutustua myös muhun, YSTÄVÄNSÄ RAKKAASEEN. Siinähän se vissi ero on, nää ämmät taitaa olla vaan mustasukkaisia musta, ja niitä ketuttaa, että mies haluaa olla mun kanssa eikä niiden.

• ei mustasukkainen

Lähes kaikki poikaystäväni parhaat kaverit ovat naispuolisia. Yksi heistä sattuu vielä olemaan minunkin paras ystäväni. Tiedän, että miekkoseni on hyvin läheinen ystäviensä kanssa, varsinkin opiskelijariennoissa (ei kuitenkaan romanttisesti, eikä seksuaalisesti). Asia ei kuitenkaan minua haittaa, sillä luotan poikaystävääni ja tiedän, hänen pitävän minusta liikaa ja olevan liian fiksu pettämään. Hän onkin sanonut, että vaikka saattaakin verbaalisesti olla hyvinkin seksuaalinen ystäviensä kanssa, niin se on vain läppää, eikä ikinä rikkoisi kaverisuhteitaan näihin naisiin seksillä. Hän on ollut näiden naisten ystävä kauan ennen minua, joten minulla ei ole mitään oikeutta estää häntä näkemästä heitä. Monet näistä naisista myös seurustelevat. Ystävän sukupuolella ei minulle ole merkitystä, eikä poikaystävällenikään :) hän nyt on vain sattunut ystävystymään helpommin naisten kanssa..

• ap..

Toihan on hieno tilanne, mutta itellänikin on ehkäpä syy siihen että joidenkin naisten läsnäoloa en siedä. Puukkoa on tullut selkään aika monta kertaa, ja muutenkin saanut kuulla v*ttuilua ja melkeinpä suoraan sanottu, että he ovat tärkeämpiä mun miehelle kuin minä. Mistä mies on tietenkin eri mieltä, mutta säyseänä ihmisenä ei viitsi ruveta välikädeksi. On niitäkin naisia, kenen kanssa olen kaverustunut ja ihan mielellään vietellään aikaa yhdessä.

• vanha kärmes

Kyllä miehesi on takuulla leikkinyt nakin piilotusta useammankin ystävänsä kanssa, siis jos hän on hetero tai täysin impotentti. Jos on saunassa kahden kesken alasti niin takuulla tekee mieli viimeistään silloin kun mennään yhdessä nukkumaan. Lähes joka ystävä naistani on tullut joskus painettua, siis jos hän on omasta mielestä seksikäs ja vapaa.

• la cucaracha

Ei se jätkäsi varmaan enää noita juttuja tee, mitä avauksessa sanoit?
      Luultavasti ainakin joidenkin noiden tyttöjen kanssa on ollut jonkinlainen vakipanosuhde, tai ainakin joskus on koitettu kepillä jäätä.

Vaikea tietysti sanoa näkemättä osapuolia, mutta nuo saunomiset, pussailut ja yhdessänukkumiset eivät ainakaan aina tapaa jäädä siihen, jos mies on heterosinkku ja nainen myös.

• oyboy

itse olen aloittajan kanssa samanlaisessa tilanteessa paitsi olen mies ja naisellani on mies puolinen "todella" läheinen "ystävä". Siinä suhteen kestävyyttä koetellaan. Ja omia hermoja yms.

• jeejee___

"Nää ystävyydet on ollut jo aikaa ennen mua ja silloin niihin ainakin on kuulunut halailuja, pusuja, yhdessä saunomista ja nukkumista ym - mies siis sanoo että vain ja ainoastaan kaveruutta, mutta en tiedä uskonko, ainakaan kaikkien näiden naisten puolelta.."

Hahhahhaa, on hauska provo. Varmaan ystäväpanojakin harrastavat, eikös juu?

Pässikin ymmärtää ettei tuollaista siedä oikeasti kukaan, eikä kukaan kerro puolisolleen että tuollaisia ystävyyksiä on.

• NostaKytkintä

Aika pimeitä ne miehesi naiskaverit, kun eivät lainkaan arvosta sinua. Pakkohan heidän on tajuta, että tuollainen kaveeraaminen on sinulle kiusallista!
      Miten miehelläsi voi olla kavereina noin typeriä muijia? Epäilen, että olet itsekin liian fiksu tunnevammaiselle miehellesi, koska eiköhän miehesi ole yhtä typerä kuin sen kaverimuijat.

• vainkamuja

Mitähän miehesi tuumaisi jos hänen nähtenä sinä halaisit vaikka entistä koulukaveriasi, antaist oikein mojovan suukon samalla poskelle ja jatkaisit halailua VAIN silloin kun miehesi on näköpiirissä. Toista tuo useamman kaverisi kanssa ja sitten pyörein silmin vakuutat että he ovat vain kamujasi, ei muuta.

Jos miehesi hyväksyy sanomasi vai kamuista, voit olla rauhallisella mielellä. Hänen ystävänsä ovat myöskin vain kamuja.

Mitä miehesi on puuhaillut ennen tavatessaan sinut, kuuluu menneisyyteen.

• Samassa_veneessä

On olemassa naistyyppi, joka nauttii siitä että menee vaimon/tyttöystävän edelle. Jotkut julkeavat tehdä sitä jopa vaimon läsnäollessa! Minulle kävi näin.
      Mieheklä hyvä ystävä. Satuimme parikin kertaa yhreiseen tilasuuteen, missä mieheni jätti minut kuin nallin kalliolle. Tämä ainen vei häne sivummalle ja myöhemmin he poistuivat tilaisuudesta kahdestaan, jouduin selviämäänyksin kotiin, vaikka yhteisestä kyydistä oli miehen ystävien kanssa sovittu. Yritin olla niin ettei minua päästä syyttämään mustasukkaiseksi akaksi. Yritin vakuuttaa itselleni että he ovat vasn ystäviä.
      Olin kyllä jo aiemmin kysellyt mieheltä tämän naisen motiiveja ja ottanut puheeksi että onko toinen nainen mennyt minun edelle. Kyllä se intuitio vaan osoittautui oikeaksi, tämä ystävyys ei alun alkaenkaan tuntunut hyvältä.
      Luulin myös ettei kukaan muu ollut huomannut mitään. Tuli yllätyksrnä että ihan yleisesti heistä puhuttiin pariskuntana. Joku ystävistäni sitten puuttui asiaan ja meni sanomaan näille. Myös tämän naisen oma mies sai tietää ja suhde loppui. Mies on vieläkin ymmällään, koska mitään ei ollut tapahtunut. Jouduimme keskustelemaan rajat uudelleen. Näillä mennään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe