Viime viikonloppuna vietettiin iltaa kahden miespuolisen kaverini kanssa (itse olen nainen). Ollaan oltu hyviä ystäviä jo 10 vuotta, melkeinpä jopa parhaita ystäviä. Illan myötä humalluimme, juttelimme niitä näitä. Olemme aina voineet olla lähekkäin, istua toisen sylissä, maata toisen kainalosa ja jne. Ilman mitään erilaisia tunteita. Nyt tälläkin kertaa olin erittäin lähekkäin toisen kanssa koko illan. Menimme sitten nukkumaan toisen kaverini kanssa sänkyyni (miljoona kertaa ennenkin tehty näin). Nyt kuitenki ylitimme rajan. Suudeltiin, kosketeltiin ja oltiin tosi lähekkein (ei menty loppuun asti).
Miten nyt tästä eteenpäin? Itselläni morkkis tapahtuneesta. Tiedän et mies on ollu joskus ihastunut, mutta olen ollut silloin parisuhteessa toisen kanssa. Nykyän tällä miehellä on ollut paljon yhden yön juttuja. Jääkö meidänkin juttumme (toivottavasti) tähän? Miten pitäisi suhtautua asiaan? Olemme kuitenkin ylittäneet ystävyyden rajan?
Ystävän kanssa
20
2
115
Vastaukset
- Kaveripano
Mitä pahaa tuossa on ollut?
- mies vaan
Ei tos ole mitään edes tapahtunut oikein. olen suudellut monesti mun nais ystävää ja sen aloitteesta yleensä. Se pyytää yleensä sen kotiin ja nukkumaa sen viereen ja sit olen mennyt. Tykkään nukkua lähekkäin ja ollaan kyl hyväilty toisiamme mut yhdyntää ei ole tapahtunut vielä, epäilen et sekin viel tapahtuu mut en näe siinä ongelmaa kun molemmat on hiukka yksinäisii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591