tähtisilmälle

"hirveä ihminen"

et varmaan ikinä lue näitä postauksia mutta ei ole muutakaan tapaa en tiedä mihin kirjoittaa tai soittaa, etkä vastaiskaan mihinkään mitä sinulle yrittäisin kirjoittaa tai soittaa

-Mutta en jaksa enää, sinunkaan ei tarvitse miettiä enää ikinä kesäkuun jälkeen että häiritsen uutta perhe-elämääsi, rakastin sinua oikeasti ja rakastan yhä,olisin halunnut puhua kanssasi ja selvittää asioita jotka eivät olleet edes totta ja nekin asiat läpi mitkä olivat totta ja olisin tosissani halunnut kuunnella sinun ajatuksiasi ja miksi tapahtui mitäkin

-Mutta hävisit elämästäni ja vihasit minua kun viimeksi nähtiin vaikka itse tiedät mitä olemme koenneet suhteen alussa mutta se ei kai merkannut sinulle kai mitään,niinkuin sanoitkin minulle niin, halusit vain etsiä uuden iskän lapsillemme ja miehen itsellesi, toivottavasti käyt lapsien kanssa edes tuomassa yhden Gerberan tiedät kyllä minne sitten kun aika koittaa.

4

553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hirveetä

potaskaa jos saat tuon kaiken vielä minutkin uskomaan ee onnistu.
      Tuosta kaikesta voisi olla jo raivoissaan mutta en aliarvioi enkä lähde perustelemaan etkä sitä edes odota. V***U en kyllä sulata joitakin väitteitä, ihan sama tee mitä lystäät.

• eronnut myöskin

Isällä on oikeus vanhemmuuteen siinä missä äidilläkin. Hän ei voi estää sinua olemasta isä lapsillesi etkä sinä voi viedä lapsiltasi isää luopumalla oikeuksistasi. Tai tekemällä itsellesi jotain. Taistele!

• "Hirveä ihminen"

Aivan sama luetko ikinä ja käytätkö enää nettiä

-etkö ymmärrä että en voi jatkaa eteenpäin koska emme keskustelleet
      asioista,

minkä muun vuoksi mä mietin SUA jokaikinen päivä mikään ei tunnu missään eikä millään ole merkitystä, mulla on kersan kuva seinällä ja sen tekemä joulukoriste joita kattelen joka päivä ja olis ollu hienoo
      ollu mukana katttomassa ku hän kasvaa toisen kanssa,sekosin,en tienny kenelle puhua (patja ja tietsikka kämpillä siinä leikkiä sitten) ja mitä tehdä ku ei ollu ketään siellä missä asuin,aikaa kului liikaa,luovutin...luovutin
      siksikin koska kuulin että näen lapseni vain valvojien mukana ollessa jne aivan sama mitä selitän tuntuu pahalta selittää mutta olin silloin nuori.

en kirjoita enempää koska turhaa tänne foorumille kirjoitella ja etkä edes muista minua. (kunhan kirjoitan koska elämme täällä vain kerran,aivan sama poistatteko tämän viestin ja kuka tätä lukee ja millaisia ajatuksia se muissa herättää tää on vain yhdelle henkilölle.)

ps.
      -kohta 10 vuotta yksin (samalla katuen niitä päiviä kun et tuntenut olevasi onnellinen) koska ei voi luottaa kuin yhteen ihmiseen, tiedät keneen.
      Tiedän että on liian myöhäistä kaikelle lapsetkaan enää muista mua, eikä varmaan haluakkaan muistaa jos muistasivat, tiedän että olin paskiainen heille kun en tiennyt mistään mitään silloin ja olin/olen täysin hajalla,

mutta asiat ois voitu puida läpi yhdessä vaikka jonkun ammatti-ihmisen valvomana joskus aikoinaan, ehkä silloin olisi asiat voinut mennä erilailla ei ainakaan näin ole oikein-ei mun puolelta tehtynä muttei myös sinun puolelta.
      ja voit olla varma siitä että kärsin täällä jos sitä olet joskus toivonut.

the end.

• "hirveä ihminen"

Nyt kun tarkemmin ajattelee niin olet itse hirveä ihminen; petit exääsi minun kanssani, sinulla oli mielenterveysongelmia ja olin tukenasi 110%:lla mukana joka helvetinpäivä siellä sairaalassakin ja arvaa miltä tuntui nukkua yöt poikaystäväsi luona ( sääliksi kävi sitäkin kaveria) ja sitten aamulla sairaalaan tueksesi, sitten kun exäsi oli löytänyt jonkun muun niin sanoit
      "nyt minulla ei ole enää ketään täällä tukena" HELVETTI WTF arvaas miltä se tuntui varmaan huomasitkin kun vastasin "jaa mua ei sitten tarviikkaan" kun tuli hätä että laastarikin katoaa jonnekkin, no viimeistään silloin "päätit" että otat minut kun tulit raskaaksi.

en vieläkään tiedä kumman lapsi se eka on ja en toisestakaan tiedä kun oltiin asumuserossa; yritit silloinkin lapsen avulla saada mut takaisin, koska mulla ei ollu siihen mitään sanottavaa, sitten myöhemmin kun HALUSIN TAKAISIN niin torjuit joka vitun yrityksen, SINÄ olet NARSISTI ja et ole sen parempi ihminen kuin minäkään, minua on turha syyttää kaikesta, vaikka käyttäydyinkin omituisesti mutta toivottavasti edes nyt tajuat prkl miksi kun luet tätä(toivottavasti) , mutta kyllä aikuinen ihminen HELVETTI pystyy puhumaan asiat läpi mutta sinä siihen et kyennyt!?

-kiitos kaikesta ja tyhjästäkin ,hyvistä ja hirveistä muistoista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe