Onko teille sattunut sellaista että yhden yön hoito tuo mukanaan jotain seksileluja?
Lelujen käyttö yhden yön jutuissa
4
869
Vastaukset
- Tauditon Donna
Hyi hitto, kaikkien persiissä uineita leluja. Hyvästi terveys. Kuinka miehet ja naiset voi olla tyhmiä. Herpes pellejen touhua.
- tuula-neiti
Minulle on nimittäin kerran tullut eteen sellainen tilanne että mies toi mukanaan joitakin dildoja (olivat vielä kaupan pakkauksessa eli käyttämättömiä). Olin ihan äimän käkenä yllätyksestä mutta suostuin niillä(kin) leikkimään miehen mieliksi. Olen miettinyt pääni puhki että miksi hän toi ne lelut. Pelkäsikö ettei itse riittäisi minulle? Vai halusiko vain tarjota ns. täyden palvelun naiselle?
- Naista kaipaan, ei suree
Kerran tapasin erään kivan naisen ravintolassa, ja siin sitten päädyttiin samaan huoneeseen,. Hänellä oli kivat alusasut, ja kaivoi dildoja pari kappaletta käsilaukusta,.;))
Meille tuli todella ihana ilta ja yö,.;)) harmi vain että luvattiin toisille ettei tavata toisten kun molemmat olimme varattuja,.
Jälkeenpäin ajatellen kivat lelut antaa rentoa meininkiä lisänä muuhun,..;))) - mies miettimässä
Miehet luulee että naiset tykkää leluista enemmän kuin puhutaan?
Miehet luulee että nainen tykkää riutua jonkun värinädildon ryydytyksessä? Ja vaikka ei saisikaan orkkua mut on ihan 7 taivaassa kun kunnon kyydit menossa.
Itsellenikin tuli hieman yllätyksenä vuosien mittaan että lelut on naisille aika vieraita. Naisella voi olla ihan yksi kaksi lelua mut ne on niin kotoisia naiselle että hän ei edes kuvittlee niitä leluiksi.
Miehet kuvittelee että naisilla saattaa olla joku lelulaatikko josta hän valkkailee lempilelujaan ja ne vaihtelee ja ne on erilaisia. Tai vaikka naisella ei ole lelulaatikkoa, ni hänellä saattaisi olla jos olisi niin ollakseen. Todellisuudessa naiset ei ole innokkaita lelujen käyttäjiä ja suurimmat kiksit tuleekin kun mies käyttää tuota lelua naiseen ja sellaisia tilanteita miehet luulee olleen mut niitä ei ookkaan ja nainen on aika kokematon lelujen suhteen.
Eikä naiset ole edes ajatellut asiaa.
Itse hommailin leluja naiselle että olisi tuo "täysi palvelu" sillä voi pitkittää yhdynnän riemuja kun voi aluksi tai lopuksi tai välillä laittaa dildon hommiin.
Miehet tietää et naiset ei oo niin nopeita kuin miehet, ni hyvät dildohetket voisi saada naisen hyvin kuumaksi ja sitten pippeliä pesään. Mut eihän se niin mee....
nainen ei saata lämmetä dildosta ollenkaan jos ei ole tottunut niihin. Päinvastoin voi mennä viimeisetkin halut ja nainen alkaa kysellä "miksi toit dildoja" siihen jos vastaa huonosti ni ilta voi jopa päättyä.
Taidan tietää useammankin naisen joka ei kestä vibraa ollenkaan. Vibra kun surhataa ni voi vaan toivoa ettei oo pää välissä kun naisen polvet jysähtää yhteen ja lelut lentää. Värinä voi jopa sattua. ja jos naista jännittää ni voi olla et koko dildo ei tunnu pesässä hyvältä kun ei tarpeeksi "kiimasssa"
Sitten lelut jäi
Kunnes sattui elämäni tielle nuori nainen joka halusi. mutta sisään ei saa laittaa aitoa oikeaa ja tulikin puhe, et jos nyt ois dildo! No minulta löytyi kätköistä. Nainen väänsi vibrat puolelle teholle ja heti alkoi tapahtua. Dildo upposi hyvin ja työntelin sitä tosi syvälle ja nainen kiihkeänä halusi yhä syvemmälle "paina, paina" hän vaati. Käänsin dildon täysille, hän ei kai edes huomannut eroa ja minähän painoin. Vähitellen dildo upposi kaikkine "stoppari"hetuloineen naisen sisään aina tehonsäätönappia myöden ja ainoa vaatimus kuului anovana "paina".
Olin kyllä iloinen ja viehättynyt, hän oli nainen joka ei dildoa siekaillut, enkä usko että edes feikkasi. Vibat täysille ja pohjaan asti on aika miehekäs motto ja sain kyllä ihan uuden käsityksen dildoista ja käsitys oli nyt se mitä jo olin joskus kuvitellut. Ilmeisesti dildoon tulee tottua, muutoin se on kauhistuttava, jopa liian raju.
tuo nainen oli niin innoissaan et yhdynnältä ei vältytty, hän ohjasi minut kakkoseen. Hänet oli hiljattain vihitty! Kaikkea sitä maailmassa tapahtuukin, kenelle tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462