luottaisitko mieheen

henna 25

olemme olleet onnellisia mutta nyt meillä oli eka suuri riita.erosimme olemme kihloissa meillä yhteinen lapsi. mies oli ottanut facessa yhteyttä naiseen jonka on tavannut joskus 15 min ja pidemmälle ei mennyt kun nainen oli ollut erilainen mitä oli ollut heidän tutustuessaan netin kautta.nyt kuitenkin mies kirjoitti tälle naiselle faceen että:" voisitko soittaa tahtoo jutella sun kaa" ja laittanu numeron ja sanoi aikoinaan et se ei kuulu hänen elämään. heti meidän eron jälkeen kuitenkin kirjoitteli.. eli yritän kysyä nyt että luuletteko että mies olisi halunnut tavata naisen uudelleen vai?? mies väittää että halusi naiseen yhteyden kun hänen kauttaan saa halvalla merkkivaatteita jotka tulee ulkomailta.mutta pari tuntia eron jälkeen kirjoitti ja oli soittanut ja salaa..oon 24 itse mies 40

13

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l

itse näkisin tilanteessasi että 15 min tapaamisen jälkeen ei voi jäädä tunteita kyseiseen naiseen. ehkä miehesi on halunnut jutella taI halunnut vaatteita? olisi voinut hoitaa asian toisinkin. en tässä vaiheessa voi kuin ajatella että yrittäisitte sopia riitanne ja jos teillä on tunteita toisianne kohtaan niin sopikaa jos se on mahdollista. ei elämä ole helppoa ei minullakaan. voimia.

• henna 25

kiitos tuntuu vaan oudolta että tahtoo jutella naisen kanssa jonka on nähnyt joulukuussa 2011 ja sen jälkeen ei yhteyttä ole pitänyt. ja miehellä on ystäviä joille purkaa pahaa oloa mutta ottikin yhteyttä kyseiseen naiseen.mietin vaan miksi juuri häneen ja pari tuntia eron jälkeen.ja en tiiä onko tuo vaate juttu mieheni keksimää..

• lebhaft

Ehkä hän alkoi ajatella, kenen kanssa olisi seuraavaksi, jos ei olisi enää kanssasi. Ja mieleen tuli varmaan tuo nainen, jonka oli tavannut. Ehkä vaatejuttu oli vain hätävalhe.

Mutta ehkä olisi kuitenkin parempi, jos pystyisitte vielä keskustelemaan kahdestaan ja olemaan varmoja siitä, kannattaako eroa vai pysyä yhdessä. Jotta molemmille tulisi varmempi tunne, että tämä on oikea ratkaisu.

• saletisti natsaa

No siinähän se tuli. Olet 25 ja mies 40. sil miehelläs on saletisti muitakin naisia. en luottais pätkääkään

• henna 25

paitsi ollaan oltu kuin paita ja peppu ei päästä edes minua yksin minnekkään. mutta nyt epäilen.hän kyllä näytti kaikki keskustelut ja oli tämän salaisen viestin jälkeen kirjoittanut naiselle että pyyhkii hänen numeron eikä tahdo olla tekemisissä. mutta..

• täysin nolla

Jos salailee asioita ja ei kerro kenen kaa liikkuu niin silloin ei ole puhtaat jauhot pussissa.En minä heti alkais syyttelee pettämisestä mut jos sä et luota siihen mieheen niin sitte kannattaa olla erossa sellasessa

• henna 25

hän tapasi naista 15 min joskus ennenkuin me olimme muuta kuin ystäviä. ja valitsi kuitenkin minut eikä tahtonut pitää naiseen yhteyttä kuin nyt

• ei saa selvää

Siis täh ? Oletteko siis eronneet, karanneet, kihloissa vai mitä ? Jos olette eronneet jo, niin tuskin kihloissakaan olette ? Vai mikä h*levetin sotku siellä on menossa. Ja yhden riidan takia erositte ? voi jestas....

• henna 25

siis joo sekavasti kirjoitettu.. olimme kihloissa mutta en hyväksy salailua jos hän olisi kertonut kirjoittaneensa naiselle ja tosiaan kyse jostain halvoista ulkomailta tuoduista vaatteista niin ok mutta miksi mies teki sen salaa.siksi epäilen..

• pp-75
        henna 25 kirjoitti:

siis joo sekavasti kirjoitettu.. olimme kihloissa mutta en hyväksy salailua jos hän olisi kertonut kirjoittaneensa naiselle ja tosiaan kyse jostain halvoista ulkomailta tuoduista vaatteista niin ok mutta miksi mies teki sen salaa.siksi epäilen..

jos eroaa niin sillon ei enään olla kihloissa. ja jos rakastatte toisianne niin yksi riidan takia ei erota noin vaan silloin se ei ole rakkautta mutta jos mies tai nainen pettää niin se on toinen asia silloin voi erota just sen riidan takia jos toinen saa selvää asiasta. iteantoin kenkää omalle avomiehelle kun sain tietää että hän oli pettänyt minua. 2 lasta. oma talo, yhdessä 16 v ja 10v kihloissa, koskaan ei sileen riidellty aikaisemmin mutta kun sain tietää että oli pettänyt niin heti pihalle, en koskaan anna anteeksi jos pettää minua.

• henna 25
        pp-75 kirjoitti:

jos eroaa niin sillon ei enään olla kihloissa. ja jos rakastatte toisianne niin yksi riidan takia ei erota noin vaan silloin se ei ole rakkautta mutta jos mies tai nainen pettää niin se on toinen asia silloin voi erota just sen riidan takia jos toinen saa selvää asiasta. iteantoin kenkää omalle avomiehelle kun sain tietää että hän oli pettänyt minua. 2 lasta. oma talo, yhdessä 16 v ja 10v kihloissa, koskaan ei sileen riidellty aikaisemmin mutta kun sain tietää että oli pettänyt niin heti pihalle, en koskaan anna anteeksi jos pettää minua.

kun pettämistä en minäkään voi antaa anteeksi se tässä onkin ku tietäis onko sellaista käynyt..jos ei niin asiat voisi puhua mutta ei mies haluu puhua

• henna 25

nyt sain sen verran häneltä selville että kyseessä ei ollut pelkät vaatteet vaan hän olisi halunnut purkaa pahaa oloaan kun meillä meni huonosti mutta ei kuulemma muista että mitä olisi halunnut jutella.tänään sanoi että lapsi ja mina ollaan hänelle tärkeimpiä. en vaan luota..ja pahaa oloaan voisi purkaa jollekkin läheiselle eikä naiselle jota on 15 min tavannut

• mietimpä vain

Mitä noin nuori nainen näkee keski-ikäistyvässä miehessä? Haetko sä hänestä taloudellista turvaa vai mitä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2118
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      39
      509
    Aihe