Love never dies

aino-lotta

Kuinka yleistä se on, että rakastuu uudelleen ihmiseen, jota ei ole liki 20-vuoteen nähnyt ja jonka on vieläpä itse jättänyt suunnilleen alttarille sanaakaan sanomatta tai selittämättä? (vaikka syyt ovatkin olleet painavia)
Saati että huomaa heti hänet uudelleen kohdatessa, että onkin rakastanut kaikki nämä vuodet sitä yhtä ja samaa henkilöä ja sen takia on epäonnistunut muissa suhteissaan?
Miten tällaiseen tulisi suhtautua?

11

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pas.ka mies olen

En tiedä mut mun exä jätti mut 3 vuotta sitten ja sit 6kk sitten otti yhteyttä je kertoi et rakastaa mua vieläkin. Kuulin et se oli eronnut miehestään ku se mies oli juopotellut, haukkunut ja kohdellut huonosti mun exää melkein pari vuotta ja et sil oli ollut tosi surkee elämä sen jälkeen kun mut jätti. Itse en juopottele pahemmin, en hauku horoksi ja kohtelen muutenkin hyvin ja meillä oli silloin aikoinaan kaikki hyvin mun mielestä. Siltin exäni lähti ja jätti sanakaan sanomatta. Sanoin sille sitten et se on voi voi et ei paljoo kiinnosta sun elämäs vaikka sinkku itse olenkin ollut sen jälkeen kun exäni lähti. Olen sellanen et jos jättää niin en takas ota.

• aino-lotta

Tuosta meidän erosta on niin kauan aikaa...
        tämä sanoi olevansa iloinen, kun vihdoin sai tietää mitä ttuolloin 20 v siten tapahtui. Sanoi että ymmärtää.
        Tuskin hänellä on tunteita minua kohtaan enää. Ei minullakaan pitäisi olla. Siksi ihmettelen isosti.

• ei ehdoton

No aika paska kyllä ootkin, periaatteines, itesepä kärsit!

• Hyvin meni!
        ei ehdoton kirjoitti:

No aika paska kyllä ootkin, periaatteines, itesepä kärsit!

Mitäs p*skaa tuossa muka on? Fiksu mies, kun ei ottanut takaisin petollista ja typerää naista. Nainen vaan vinkuu perään, kun kaikki ei mennytkään uuden miehen kanssa putkeen. Aiemmin silti piti sitä miestä niiiin paljon parempana, että jätti toisen silmää räpäyttämättä.

Ei tuollaista kannata takaisin ottaa. Kohta se olisi taas jonkun uuden miehen perässä.

• Enpä usko

Jos välillä on jo kymmeniä vuosia, niin paljon siitä uudesta tunteesta on kaihoilua nuoruuden perään - ja siihen, mitä olisi saattanut olla. Sitten kun arki kohtaa, niin huomaakin, että tuo nuoruudenrakkaus onkin jo keski-ikäinen käppänä - eikä ne aikoinaan eroon johtaneet luonteenpiirteet ole minnekään kadonneet.
      Joo ei kiitos.

• käppänä mut ei kuite

No varmasti on kaihoilua, mutta entäpäs sitten? En mä osaa ainakaan analysoida kaikkia tunteitani ja miksi olen juuri hänen kanssaan jonka kanssa juuri nyt olen.
        Onko rakkaus sairautta, sääliä, empatiaa, sympatiaa, vain tottumista toiseen vai sitä oikeaa rakkautta kertokaapa se?
        Jos yhdessä on kivaa ehkä se riittää.
        Jos nuoruuden rakkaus on vanha käppänä niin samoin on käyny itsellenikin :)
        Ne luonteenpiirteet on itsellänikin ja varmasti ärsytän sitten vaa ärsytetään toisiamme, sellasta se se elämä on.

• tahto vs "kohtalo"
        käppänä mut ei kuite kirjoitti:

No varmasti on kaihoilua, mutta entäpäs sitten? En mä osaa ainakaan analysoida kaikkia tunteitani ja miksi olen juuri hänen kanssaan jonka kanssa juuri nyt olen.
        Onko rakkaus sairautta, sääliä, empatiaa, sympatiaa, vain tottumista toiseen vai sitä oikeaa rakkautta kertokaapa se?
        Jos yhdessä on kivaa ehkä se riittää.
        Jos nuoruuden rakkaus on vanha käppänä niin samoin on käyny itsellenikin :)
        Ne luonteenpiirteet on itsellänikin ja varmasti ärsytän sitten vaa ärsytetään toisiamme, sellasta se se elämä on.

Minusta vaikuttaa siltä, että olet jo päättänyt olla rakastunut, vaikka kyselet täällä.. Älä nyt pahastu, mutta niinhän se on aina välillä rakkaus on tahdon asia, eikä niinkään sellanen "ooh en voi mitään"...

• esko-pekka

Rakkaus ei kuole ikinä!
      Kohde vaan vaihtuu :)

Suhtaudu sopeutuvaisesti.

• pensaaliekkeihi

Voi esko-pekkaa, olikohan nyt ihan viisas vitsi näille palstoille?

• piiperöinen78

entäs jos kohde ei vaihdu, vaikka kohdetta vaihtaa?

• erfds

Et tiedä mitä rakkaus on - kuten Forest sanoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe