kun harrastatte yhden yön juttuja, niin lopahtaako innostus jos naamastaan kivan näkönen onkin kropaltaan hyllyvä tapaus? vai korvaako hyvä seksi rupsahtaneen ulkomuodon?
itse en ole harrastanut yhden yön juttuja, oma kroppa mietityttää vaikka naamassa ei mielestäni vikaa olekaan...
onko ulkomuodolla väliä kun haluatte pelkkää seksiä?
17
1720
Vastaukset
- uhn tiss
Todellakin naama ja kroppa pitää olla riittävän hyvännäköiset.
- 17+10
Ei mitään väliä, jos olet nainen - menet vaan tarjoamaan itseäsi viimeisiin hitaisiin ja saletisti natsaa!
- tuula-neiti
Naama saa olla miten ruma tahansa mutta kroppa pitää olla edes normaalikuosissa. Valitettavasti miehen läskinen ulkomuoto vie minulta halut tyystin.
- artsy
Täällä on monet kerrat haukuttu ns. läskilaihoja, mitä mieltä miehet ovat niistä? Mikä edes on läskilaihaksi? Itse olen hoikka, mutta en kovin timmi, minusta löytyy pehmeyttä ja vatsassa on pienet makkarat. Olen aika epävarma omasta kehostani, varsinkin rumia rintojani vihaan. Olen muutaman urheilijamiehen kanssa harrastanut seksiä ja kokenut hirveitä alemmuuskomplekseja, vaikkeivät he olekaan kehoani ainakaan haukkuneet. Onko tää vaan korvien välissä?
Mies: mitä jos timmiltä vaikuttava söpö tyttö ei olekaan kovin hyvässä kunnossa, meneekö halut? Entä jos rinnat eivät ole kovin kauniit?- artsy
Mitä tyhmiä ajatusvirheitä... mutta asia ehkä tuli selväksi kuitenkin!
- kjnyqa
No joo, kuulostat vähän sellaiselta läskilaihalta joo, eikä nuo rinnatkaan vaikuta järin kauniilta mutta ei se mitään. Kannattaa etsiä joku mies joka on omaa tasoasi. Ei kaikkien tarvitse harrastaa seksä juuri niiden kaikkein urheilullisimpien miesten kanssa. Onhan niitä läskilaihoja miehiäkin. Sellaisen kanssa voisit hyvin olla onnellinen. :)
- mikko28vuotta
Siis miten ne rinnat on rumat?
- ...
Tuo ennen-kuva on varsin lähellä totuutta. :/ Omani ovat vähän pyöreämmät, mutta malli on sama.
http://www.cosmeticsurgeryofboston.com/images/breast_lift_mastopexy_implants_images/Published/Case 2 Breast Lift Mastopexy Implants Sagging Breasts.jpg - rjuhani67
... kirjoitti:
Tuo ennen-kuva on varsin lähellä totuutta. :/ Omani ovat vähän pyöreämmät, mutta malli on sama.
http://www.cosmeticsurgeryofboston.com/images/breast_lift_mastopexy_implants_images/Published/Case 2 Breast Lift Mastopexy Implants Sagging Breasts.jpgMikä noissa rinnoissa on vikana? Minun mielestä ei mikään. Älä nyt ainakaan niitä rumiksi hauku tai ota niistä turhia paineita. Ne ovat kuitenkin aidosti osa sinua.
- mies miettimässä
Kaipa olisi oikein että jos on yhden illan juttua tiedossa ni nainen antaa mahdollisuuden hieman kopeloida ja eiköhän se asiaan kuulukin. Siinäkin sitten selvinee niitä elämän faktoja.
Eipä ki sitä kenenkää kaa yhdenillan juttuun tai mihinkään lähde jos ei itse halua. Eli ei sillä ulkonäöllä ole siinä vaiheessa mitään väliä. Ulkonäkö on jo tsekattu siellä baarissa yms. - vjnpås
Haluan, että nimenomaan yhdenyönjutut on kuumia tapauksia. :D
Kiinnostavat poikaystäväehdokkaat saa olla omaperäisen sulosia. :) Mutta niitä ei etsitäkkään baareista ollenkaan. - riuttala76
Meikeillä naiset kyllä tekevät naamalleen ihmeitä. Minua ei pieni pyöreys kropassa haittaa mitään, varsinkin jos naisella vielä isot rinnat.
- Käräjäoikeus
Näin naisena voin kertoa että itelle siinä tapauksessa jos todella pelkkää seksiä haluan niin kyllä sen miehen pitää olla ulkoisesti houkuttava tapaus. Naama nyt ensimmäisenä osuu silmään, vaatteiden alle ei näe, mutta kunhan on muuten ok muotoinen (ei mikään liian lihava) niin messiin vaan.
Pettymyshän se on jos kalsareista paljastuu joku minimuna, mutta säälistä annan kun enää perääntyäkkään kehtaa. Eikä sen koko välttämättä kerro kaikkea kyvykkyydestä.
Jos oli huono niin ei muistella pahalla. Mitä nyt vähän kaverien kanssa naureskellaan :D - ,kjnjbq
"onko ulkomuodolla väliä kun haluatte pelkkää seksiä?"
Naisille on, miehille ei.
Kuten ylempänä olevista kommenteistakin näkee, niin naiset ovat ulkonäön perään ennen kaikkea seksisuhteissa ja tositarkoituksella sillä ei ole niin paljoa väliä.
Miehille on juuri toisinpäin. Seksiin kelpaa melkein minkä näköinen nainen tahansa. Tositarkoituksella mies etsii ulkonäöllisesti oman tasoista naista. - sillälaillakin
Hmm.... vaikea kuvitella tilannetta jos esim. jatkoille asti on päästy ja olemus ja kasvot miellyttävät, että vaatteiden alta paljastuisi jotain niin erikoista, että homma kariutuisi siihen.
Eri asia on sitten, että jos joku on saanut sullottua 150kg ihraa nollakoon mekkoon, ilman että sitä huomaa mekko päällä.... tosin siitä urotyöstä pitäisi myös palkita. - Dior M
Nainen haluaa juuri komeitten ja tyylikkäiden sekä hyvinpukeutuvien herras miesten kanssa eniten seksiä ! Se on aina ollut näin ja tulee olemaan! Nainen ottaa aina mielummin sen tyylikkään ja komean kuin ruman ja huonosti pukeutuvan! Myös kasvoilla on suuri merkitys. Pelimiehissä on todella paljon komeita ja tyylikkäitä miehiä jotka panostaa ulkonäköön ja vaatteisiin.
- KurvejaJaKumpuja
Mä luulen kanssa, että naiset hakevat yhden yön juttuihin hyvännäköisiä miehiä, silloinhan ei luonteesta vielä kovin ihmeitä tiedä. Charmikkaat supliikkityypit ovat varmaan myös onnekkaita näissä kuvioissa, mutta ulkoisesti pitää olla silmää miellyttävä. Nää asiat ei kyllä kerro mitä housuissa on tai miten seksi sitten sujuu. Seksistähän tässä on kuitenkin kysymys, Moni mies ei tunnu kauheesti välittävän. Oon ite aika pyöreä, mutta kasvoilta ihan kaunis nelikymppinen nainen ja oon monta kertaa ihmetellyt niitä nuorempia sporttisia "sixpäckejä" - mitä ne mun mukana tekee... tai tiedänhän mä mitä, mutta luulis että nuorempia ja nätimpiäkin heille löytyis. Mutta just yhden yön juttuun sillä ei liene niin väliä, ei ainakaan kukaan oo kehdannut nurista, päin vastoin ja useampi on ollut loppujen lopuks sellaisia, että on päädytty yhteisiin öihin useita kertoja. Eli älä stressaa ja anna mennä; mä uskon että estottomuus korvaa aika monta makkaraa ;-) Makuja on niin monia; hyvä kroppaisetkin miehet voivat pitää pyöreydestä ja muodoista, vaikka olisivat itse kuinka timmejä. Ja on täällä kommentteja niiltäkin, jotka eivät voi läskiä kestää. Vapaa valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560