EU:n monet Kyttää kansalaista-projektit internetissä vapaus pois

Internetvalvonta666

Myös kameravalvonta kaikkiin kaupunkeihin, yhdistettynä kännykkä,internet ja muihin tietokantoihin 24h/vrk kaikkialla. Englannissa jo 16 valvontakameraa/asukas kuvaa kaiken 24h/vrk.
linkki:
riikkasoyring.puheenvuoro.uusisuomi.fi/72075-eun-monet-kyttaa-kansalaista-projektit-internetinkin-vapaus-uhattuna

9

121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persut hiljaa
    • SS - Upseeri
      • VALTIOT PIDETÄÄN

• Punikkien tekoa kaik

Brittien "Työväänpuolueen" kuningasidea oli ottaa maahan miljoonia muslimeja ja afrikkalaisia, joiden nämä toivoivat äänestävän omaa puoluettaan.

Tämä sitten aiheutti massiivisen turvallisuusuhan alkuperäiskansalle, joten tarvittiin massiivinen valvontayhteiskunta.

Ja sehän punikeille muutenkin sopi hienosti. Sosialismi/kommunismihan on totalitarismia, kuten olivat Stalinin, Pol Potin ja Hitlerin sosialistiset yhteiskunnat.

• Se syy koko maahanmu

uuttoon , se TODELLINEN SYY, on että se on Troijan puuhevonen, jonka sisällä tuodaan poliisivaltio-valvontayhtieskunta Eurooppaan.

Kun on terrorismin, muukalaisten- ja rikollisuudenpelko, niin saadaan kaikki mahdolliset pakkolait ja valvontalait menemään läpi, jolloin tavallisten kansaliasten perus- ja ihmisoikeudet saadaan alas.

Aivan sama kuvio kuin EU: edeltäjällä natsi-Saksalla, jossa kommunisteja syytettiin Reichstagin eli SAKSAN valtiopäivätalon polttamis-terroristi-iskusta, ja saatiin kansa hyväksymään poliisivaltio.

Ei mikään tapahdu maailmanpolitiikassa sattumalta. Kaikki on korkeimmalla taholla suunniteltua ja määrätty sietä, esim. talouskriisit, jne.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10737820
        Vasemmisto-oikeisto-akseli on tapa halllita kahteen jakautunut toisiaan vastaan taisteleva kansa. Tulisi ajatella isänmaata ja suomalasia kansalaisia, ei mitään muuta.

• et ole tainnut

vielä saada aivopesumittaria kotiisi, kun jaksat vielä kirjoittaa noista epäkohdista..

http://www.davidicke.com/forum/archive/index.php/t-93261.html

Hallituksemme on määrännyt nämä "etäluettavat mittarit" pakollisiksi jokaiseen kotiin ja toisin kuin kamerat näillä vaikutetaan suoraan mieleesi. Miksi meidät suomalaiset laitettiin taas koekaniineiksi, aivan kuten televerkkojenkin suhteen?

• Saisko saman suomeks

??????

• ei näköjään
        Saisko saman suomeks kirjoitti:

??????

siis sähkönlukumittaritko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      874
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      37
      770
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe