Ihastunut asiakkaaseen

++++++++++++++++

Sietämätön tilanne! En voi tehdä aloitetta, ei olisi sopivaa käyttäytymistä kun olen kuitenkin työtilanteessa. En vaan saa tätä ihmistä pois mielestäni eikä asiaa auta se että törmätään melkein päivittäin...

95

6948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ****

      Pattitilanne, olen ihastunut palavasti myyjään enkä rohkene ahdistella naista työssään tekemällä aloitteen..

      • Hipships

        Kyllähän sitä nyt voi treffikutsun ilmoille heittää vaikka toinen töissä onkin, kunhan vain ajoittaa sen oikein, eli rauhallisella hetkellä kunnei ole muita asiakkaita ympärillä...:)


      • ed
        Hipships kirjoitti:

        Kyllähän sitä nyt voi treffikutsun ilmoille heittää vaikka toinen töissä onkin, kunhan vain ajoittaa sen oikein, eli rauhallisella hetkellä kunnei ole muita asiakkaita ympärillä...:)

        Niin no, kunhan vaan olisi joskus sellainen rauhallinen hetki.


      • Mietin vain
        Hipships kirjoitti:

        Kyllähän sitä nyt voi treffikutsun ilmoille heittää vaikka toinen töissä onkin, kunhan vain ajoittaa sen oikein, eli rauhallisella hetkellä kunnei ole muita asiakkaita ympärillä...:)

        no mutta mites on jos täällä vielä sattuu käymään viehättäviä myyjäneitejä
        niin saisko sen verran vinkkii että kun itselläni on vähän sellainen tilanne että aina välillä kun käyn eräissä myymälöissä niin siellä hurmaavia myyjäneitejä vilkuilee vähän väliä ja kun katson päin niin ne hymyilee vähän, Eritavalla kun sillai miten kenelle tahansa asiakkaalle siis ymmärrän että myyjien pitää näyttää iloisilta eikä sellaisilta yrmeiltä mutta kun ongelma on lähinnä siinä että kun olen vasta vähän reilu 17 vuotias nuorimies että eikai ne olis mitenkään kiinnostuneita jos tietäis et oon nii nuori kun on monesti sanottu et olen olemukseltani ja luonteeltani kypsemmän oloinen ja sit vielä et jos mä olisin kiinnostunut jostain kauniista mukavasta myyjäneidistä niin miten voisin yrittää näyttää sen sille.

        Kiitos jos joku on halukas vastaamaan.


    • 8

      jos olet mies, niin sinun on tilanteesta huolimatta tehtävä aloite.

      Jos olet nainen, niin pääset helpommalla. Kohtele häntä erityisellä tavalla. Olet varmasti kaikille ystävällinen, mutta ole hänelle vielä tuplaten. Tervehdi ja hyvästele siten, että erotat hänet muista. Muista katsoa suoraan silmiin ja rohkaista häntä epäsuorasti 'small talk':in avulla. Pidä huoli, ettei hän luule sinua varatuksi. Pidä siis vasemman käden nimetön näkyillä.

      • Tarkoittaako toi

        nimimerkkisi sun syntymävuotta? eKr?


      • 8
        Tarkoittaako toi kirjoitti:

        nimimerkkisi sun syntymävuotta? eKr?

        kyllä tarkoittaa. Siitäkö suivaannuit?


      • Ööh, en ole
        8 kirjoitti:

        kyllä tarkoittaa. Siitäkö suivaannuit?

        "suivaantunut", miksi niin otaksut...


      • 8
        Ööh, en ole kirjoitti:

        "suivaantunut", miksi niin otaksut...

        hyvä. Sitten ymmärsin väärin. Käsitin viestisi siten, että olen "vanhanaikainen".

        Tarkennetaan sen verran, että mielestäni aloitteen voi tehdä kumpi tahansa, mutta jos molemmat siirtää vastuun toiselle, niin ei asioista silloin mitään tule.

        Aloitteen tekeminenkin on tietynlaista itsensä likoon laittamista ja miehen tehtävänä on suojella naista kolhuilta. Eli aloitteen tekeminen on selvästi enemmän miehen vastuulla .. velvollisuus. Miehet sietävät naisia paremmin mm. hermopainetta.

        Jos miehet siirtävät tämän velvollisuuden naisen harteille, niin meillä on täällä kohta helvetinmoinen sinkkuarmeija.

        No niin. Seuraavasta tulee taas miinuksia, mutta puhutaan nyt samalla suu puhtaaksi, ettei jää epäselväksi.

        Jokapaikassa on yhä enemmän ja enemmän nyyhverö äijiä, jotka voivottelevat ja itkevät etteivät uskalla tehdä aloitetta ja lisäävät siihen päälle että "voisivat ne naisetkin toimia". Just joo. Toki naiset voivat toimia jos kykenevät, mutta meidän kulttuuri on rakennettu niin, että naisille torjutuksi tuleminen on suurempi painolasti. En tarkoita sitä, että yhteisö reagoisi näin, vaan tämä on ihmisille syötetty mielikuva, joka taas vaikuttaa yksilön tapaan käsitellä asiaa omalta kohdaltaan.

        Kyllä minä tasa-arvoa kannatan, kunhan sitä ei nyt jokapaikkaan sotketa. Minä en kaipaa romantiikan saralla mitään androgyyni-parisuhdetta. En edes usko, että VALTAOSA miehistä kykenisi olemaan onnellinen jos ei voisi olla parisuhteessa oikeasti mies. Sama myös päinvastoin.

        Ymmärrän toki tilanteen tämän ketjun toisen kirjoittajan kannalta. Tietyissä tilanteissa aloitteen tekeminen voi olla vaikeaa . Ei sen tähden että pelkää oman maineensa puolesta, vaan sen tähden ettei halua tietyssä tilanteessa ahdistella/pelästyttää kohteena olevaa naista. Näin esimerkiksi juuri myyjä-asiakas tilanteessa.

        t. Mies 30 ja risat


      • Nainen23
        8 kirjoitti:

        hyvä. Sitten ymmärsin väärin. Käsitin viestisi siten, että olen "vanhanaikainen".

        Tarkennetaan sen verran, että mielestäni aloitteen voi tehdä kumpi tahansa, mutta jos molemmat siirtää vastuun toiselle, niin ei asioista silloin mitään tule.

        Aloitteen tekeminenkin on tietynlaista itsensä likoon laittamista ja miehen tehtävänä on suojella naista kolhuilta. Eli aloitteen tekeminen on selvästi enemmän miehen vastuulla .. velvollisuus. Miehet sietävät naisia paremmin mm. hermopainetta.

        Jos miehet siirtävät tämän velvollisuuden naisen harteille, niin meillä on täällä kohta helvetinmoinen sinkkuarmeija.

        No niin. Seuraavasta tulee taas miinuksia, mutta puhutaan nyt samalla suu puhtaaksi, ettei jää epäselväksi.

        Jokapaikassa on yhä enemmän ja enemmän nyyhverö äijiä, jotka voivottelevat ja itkevät etteivät uskalla tehdä aloitetta ja lisäävät siihen päälle että "voisivat ne naisetkin toimia". Just joo. Toki naiset voivat toimia jos kykenevät, mutta meidän kulttuuri on rakennettu niin, että naisille torjutuksi tuleminen on suurempi painolasti. En tarkoita sitä, että yhteisö reagoisi näin, vaan tämä on ihmisille syötetty mielikuva, joka taas vaikuttaa yksilön tapaan käsitellä asiaa omalta kohdaltaan.

        Kyllä minä tasa-arvoa kannatan, kunhan sitä ei nyt jokapaikkaan sotketa. Minä en kaipaa romantiikan saralla mitään androgyyni-parisuhdetta. En edes usko, että VALTAOSA miehistä kykenisi olemaan onnellinen jos ei voisi olla parisuhteessa oikeasti mies. Sama myös päinvastoin.

        Ymmärrän toki tilanteen tämän ketjun toisen kirjoittajan kannalta. Tietyissä tilanteissa aloitteen tekeminen voi olla vaikeaa . Ei sen tähden että pelkää oman maineensa puolesta, vaan sen tähden ettei halua tietyssä tilanteessa ahdistella/pelästyttää kohteena olevaa naista. Näin esimerkiksi juuri myyjä-asiakas tilanteessa.

        t. Mies 30 ja risat

        Meen sun kanssa naimisiin. Samalla linjalla!


        (Ei, en mene kanssasi naimisiin. :D)


      • Aloite-Anselmi
        8 kirjoitti:

        hyvä. Sitten ymmärsin väärin. Käsitin viestisi siten, että olen "vanhanaikainen".

        Tarkennetaan sen verran, että mielestäni aloitteen voi tehdä kumpi tahansa, mutta jos molemmat siirtää vastuun toiselle, niin ei asioista silloin mitään tule.

        Aloitteen tekeminenkin on tietynlaista itsensä likoon laittamista ja miehen tehtävänä on suojella naista kolhuilta. Eli aloitteen tekeminen on selvästi enemmän miehen vastuulla .. velvollisuus. Miehet sietävät naisia paremmin mm. hermopainetta.

        Jos miehet siirtävät tämän velvollisuuden naisen harteille, niin meillä on täällä kohta helvetinmoinen sinkkuarmeija.

        No niin. Seuraavasta tulee taas miinuksia, mutta puhutaan nyt samalla suu puhtaaksi, ettei jää epäselväksi.

        Jokapaikassa on yhä enemmän ja enemmän nyyhverö äijiä, jotka voivottelevat ja itkevät etteivät uskalla tehdä aloitetta ja lisäävät siihen päälle että "voisivat ne naisetkin toimia". Just joo. Toki naiset voivat toimia jos kykenevät, mutta meidän kulttuuri on rakennettu niin, että naisille torjutuksi tuleminen on suurempi painolasti. En tarkoita sitä, että yhteisö reagoisi näin, vaan tämä on ihmisille syötetty mielikuva, joka taas vaikuttaa yksilön tapaan käsitellä asiaa omalta kohdaltaan.

        Kyllä minä tasa-arvoa kannatan, kunhan sitä ei nyt jokapaikkaan sotketa. Minä en kaipaa romantiikan saralla mitään androgyyni-parisuhdetta. En edes usko, että VALTAOSA miehistä kykenisi olemaan onnellinen jos ei voisi olla parisuhteessa oikeasti mies. Sama myös päinvastoin.

        Ymmärrän toki tilanteen tämän ketjun toisen kirjoittajan kannalta. Tietyissä tilanteissa aloitteen tekeminen voi olla vaikeaa . Ei sen tähden että pelkää oman maineensa puolesta, vaan sen tähden ettei halua tietyssä tilanteessa ahdistella/pelästyttää kohteena olevaa naista. Näin esimerkiksi juuri myyjä-asiakas tilanteessa.

        t. Mies 30 ja risat

        Onko sinulla joku todiste siitä, että "miehet kestävät naisia paremmin hermopainetta" tai "yhteiskuntamme on rakennettu niin", että miesten pitää tehdä aloite?
        Oletuksesi ovat todellakin konservatiivisia ;) Sori, mutta rupesi naurattamaan kun luin kommenttiasi ja olet todella vanhanaikainen.


      • earth visioin
        Aloite-Anselmi kirjoitti:

        Onko sinulla joku todiste siitä, että "miehet kestävät naisia paremmin hermopainetta" tai "yhteiskuntamme on rakennettu niin", että miesten pitää tehdä aloite?
        Oletuksesi ovat todellakin konservatiivisia ;) Sori, mutta rupesi naurattamaan kun luin kommenttiasi ja olet todella vanhanaikainen.

        Hei!

        Kyllä kahdon ihmioen välissä on suhteen kauhuntasapaino.

        Siis tottakai naisen on aina helpompi tilanteessa kuin tilanteessa olla se heikompi, muitta jos miehellä ei ole mitää annettavaa toiselle, niin se on parempi olla hiljaa... ja on kohteliaampaakin olla vähän sivulla. Tämä siis ole sitä, että joku tulee sanomaan sinulle "kotiovellesi", että olet kiva... vaan se turha esillä olo on se juttu.....

        Ja kyllä se, että joku sanoo suoraan päin näköä, että : " olet kiva", niin se on ihan käypä asia....... Sillon se heikompi tietää, että on joku sielullinen kotisatama jossa on sydän joka virtaa sinulle.

        Huonot ihmissuhteet perustuu pinnallisuuteen ja helpoutteen, toisen ihmisen välittäminen ja sen sanominen ei ole helppoa ja pinnallista.

        Kyllä asian suoraan sanomisellakin on puolensa - aivan kuten sillä, että joku sanoo senkin suoraan ETTÄ EI KIITOS!


    • ikäloppu

      totta maar

    • yks vaan...

      Mulla olis yksi vinkki millä asiakas voi esittää naiselle kiinnostuksensa, ja menee toisaalta sitten harmittoman flirtin/vitsin piikkiin jos myyjä ei olekaan kiinnostunut, eli ei asiakkaallekaan niin noloa.
      Eli kun myyjä kysyy seuraavan kerran "haluatko kuitin?" niin vastaa, että "jos laitat siihen kuittiin puhelinnumeros niin ehdottomasti" :) tai jotenkin noin.
      Mulle on nimittäin jo kahdesti tehty noin, eikä se ainakaan minua myyjänä ole häirinnyt....

    • Missä työskentelet?

      Millainen asiakas? :)

    • 20+14

      nyt sun pitää vaan uskaltaa uskaltaa ;D , tai vaan antaa olla

    • ++++++++++++++++

      Olen nainen. Aloitteita olen tehnyt ennenkin ja pakkejakin on tullut. Tämän työasetelman takia ei vain oikeasti ole korrektia alkaa iskemään asiakkaitani. Väittäisin kuitenkin että asiakkaalla on hieman helpompi tilanne. Itse katson ihmisiä aina silmiin, usein liian pitkäänkin , hymyilen ja juttelen monien asiakkaiden kanssa, enkä tarkoita tällä yhtään mitään sen enempää koska sehän kuuluu työhöni, eli vähän hankalaa tuollaisilla perus kohteliaisuus eleillä osoittaa kiinnostusta.
      Sanotaan vaikka niin että työpaikkani EI ole kauppa, mutta voi sieltä tuotteita mukaankin ostaa :)

      • --------------------

        kioski?


      • vai mitä

        Parturi-kampaaja olet ;)


    • ++++++++++++++++

      ei ole kioskikaan, isompi paikka kyseessä.

      • 8

        k-sali


    • ++++++++++++++++

      ei tullut täysosumaa tälläkään arvauksella

      • arvaus--

        shell siwa alepa


    • ++++++++++++++++

      Tuntuu kovasti kiinnostavan tuo työpaikkani...Ylempänä jo totesin ettei kyseessä ole kauppa!

      • Milloin

        Milloin näitte viimeksi?


      • ....

        Ehkä kahvilan pitäjä?


    • kysyn vaan

      Kampaamo?..

    • tiski toisella puole

      Hankalia nämä tilanteet. Itse olen nainen ja toimin asiakaspalvelutyössä, ja minulla on työn luonteestakin johtuen tosi korkea kynnys alkaa edes kaveerata omien asiakkaiden, samaa sukupuoltakin olevien, kanssa.

      Sitten otin ja ihastuin, itse asiakkaan roolissa. Voi hemmetin kuustoista! Hankalaa, kun ymmärtää kummaltakin kantilta tilanteen haastavuuden. Ja vaikka se toinen olisi kuinka ystävällinen ym., niin pakostakin ajattelee, että se on vain työrooli.

    • ++++++++++++++++

      Valitettavasti ei ole kampaamokaan. Kahvila sen sijaan liippaa aika läheltä.

      Asiakkaana sitä voi olla tulematta kyseiseen paikkaan, jos saa pakit ja se tuntuu hankalalta, mutta asiakaspalvelijana sitä tekee itselleen ja toiselle kiusallisen tilanteen kun jatkossa joutuu törmäämään...

    • ....

      Ei ole kovin helppo asiakkaan tunnustaa myöskään ihastustaan jos esim joutuu jatkuvasti olla ihastuksensa tuttujen kanssa tekemisissä.

    • kuitti vai ei

      Olen asiakas ja ihastunut myyjään. Olen aikaisemmin kyllä tehnyt aloitteita, mutta se on ollut jotenkin helpompaa sillä kukaan heistä ei ole ollut myyjä vaan toisenlaisissa tilanteissa, joissa jo lähestyminen ja puhuminen on ollut muutenkin luontevampaa.

      Näin asiakkaan näkökulmasta ehdottelu tms. on jotenkin äärettömän vaikeaa, jos kyseessä on jokin lähikauppa, missä käy usein muutenkin. Ihmiset helposti tuntevat toinen toisensa ja naapurit naapurinsa, kassat kaveraa keskenään jne.

      Vielä haastavammaksi tilanteen tekee ikäero, se, että nuorempi ajattelee, että se vanhempi torjuu nuoremman tämän ikäeron vuoksi tai se, että se toinen, onkin kiinnostunut jostain toisesta tai varattu. Myöskin työkaverien läsnäolo häiritsee kun ei tiedä tietääkö muut vai ei, vai miksi katsoo niin oudosti ja toivooko toinen, ettei työkaverien läsnäollessä mitään kiinnostusta osoittaisi...

      Minulla ei riitä pokkaa mennä ehdottelemaan puhelinnumeroa sun muuta..Joten klassiset keinot ei ihan käyt tähän tilanteeseen. Ainut jotenkin on, että katselee vain silmiin normaalia pidempään ja pyrkii jotenkin juttelemaan asiasta kuin asiasta..Jos toinen näyttää kuitenkin ettei kiinnosta niin kannattaa lopettaa ajoissa.

      Käyn samassa kaupassa noin muutenkin ja osittain huvittuneena seuraan miten esim. miehet pyrkivät tekemään kontaktia myyjiin höpöttämällä kaikenlaista. Tokihan voihan sitä muutenkin höpötellä..=) Mutta miehillekin antaisin neuvon, että luokaa ensin se katsekontakti ja sitten vasta lähempää tuttavuutta.

      Itsekin aikoinaan olen ollut asiakaspalvelutehtävissä ja mikään ei ole niin inhottavaa kuin sellainen asiakas, joka yrittää väkisinkin iskeä ja höpötellä ilman, että asiakaspalvelija antaa edes minkäänlaista ylimääräistä katsekontaktia. Vasta siten jos toinen näyttää vihreää valoa, että on kiinnostunut, niin sitten kannattaa alkaa toimimaan =)

      Itse koko ajan tunnustulen, onkohan siinä nyt jotain muutakin ja vastaako katseeseen, onko kiinnostunut jne. Pienikin rohkaisu varmasti auttaisi asiaa myös sieltä toiselta puolen =)

      • siwan myyjä

        tuu vanhus nussasemaan mua tonne siwan takahuoneeseen. Pyyhitään sun spermat pakettien kylkiin.
        Sul on niin ihanat silmäpussit saaks niitä vähän painella samalla.....


    • ++++++++++++++++

      Varmaan tämä on kuitenkin yksipuolista, ehkä muutenkin olisi liikaa mutkia matkassa... Toisaalta kuitenkin harmittaa, jos jättäisin asian tähän. Pitäisi vain uskaltaa yrittää, ei näistä tunteista muuten edes eroon pääse.

      • tuu mun kassalle

        Tuo as akkas kanssa ostoksille. Kosketaan yhtäaikaa siihen jugurttipurkkiin vaikka.


      • Mad scientist

        Uskalla tosiaan itse, tai anna niin ilmiselvä vinkki, ettei jää epäselväksi. :)


      • :D
        tuu mun kassalle kirjoitti:

        Tuo as akkas kanssa ostoksille. Kosketaan yhtäaikaa siihen jugurttipurkkiin vaikka.

        :D


    • ++++++++++++++++

      Millainen olisi tarpeeksi ilmiselvä vinkki ?

    • Eikö -

      tuommoisessa tilanteessa voi kaivaa jotenkin sen ihmisen nimen esiin vaikka kanta-asiakaskortista tai maksukortista ja ottaa yhteyttä muuna kuin työaikana? Fb on ihan mukiinmenevä kanava ja ymmärrettävä lähestymistapa, jos ei oikein muuten olla missäään kontaktissa toiseen. Tai ihan perinteinen kirje/kortti, jos tietää, että toinen on vapaa.

      • ed.

        Ja vastakkaisessa tapauksessa nimikyltistä.


      • ei ole ei
        ed. kirjoitti:

        Ja vastakkaisessa tapauksessa nimikyltistä.

        Kaikilla ei ole nimikylttejä.


    • ++++++++++++++++

      Olen yrittänyt katsoa nimeä, mutta en ole aivan varma näinkö oikein, joten en viitsi nyt sentään alkaa käymään kaikkia samannimisiä ihmisiä läpi.

      • Sitten joudut

        vaan kärvistelemään :/


    • ++++++++++++++++

      Toki mulle tulee vielä tilaisuuksia ottaa selvää! Ehkä tässä on nyt sitten leikittävä salapoliisia ja etsittävä ne yhteystiedot jostain.

      • asiakas M

        Kuules ...
        kun tulen ravintolasta seuraavan kerran sen pizzan noutamaan niin... laitatko kuittiin numbasi valmiiksi :)
        Osuiko :)??


    • ++++++++++++++++

      Eipä osunut tämäkään valitettavasti. Aika mahdotonta se on näillä palstoilla kohdata ne oikeat henkilöt...

      • asiakas . Minä

        osuiskos itä uusimaa kohdilleen ollenkaan?? Ja huoltoasema sielä?


      • ....

        Ruokalan pitäjä?todella nätti blondi..ah se hymy pelastaa kurjimmankin aamun.


      • _blondi_
        .... kirjoitti:

        Ruokalan pitäjä?todella nätti blondi..ah se hymy pelastaa kurjimmankin aamun.

        Missä päin tätä aamujesi pelastajaa oletkaan nähnyt? :)


      • ....
        _blondi_ kirjoitti:

        Missä päin tätä aamujesi pelastajaa oletkaan nähnyt? :)

        Vantaalta löytyy tämä nätti nainen.


      • blondimus huorimus
        .... kirjoitti:

        Vantaalta löytyy tämä nätti nainen.

        kaikki blondit on hu-oria,mutta kaikki huo-rat ei ole blondeja!!!


    • ihastunut

      Olen asiakas ja ihastunut aika tavalla. Ei näin asiakkaana ole todellakaan helppo tehdä aloitetta. Kohtaamme yleensä muutaman kerran viikossa joista yksi on sellainen että olemme kahdestaan. Hirveen vaikeaa tulkita mitkä sanat ja eleet tarkoittavat mitäkin, onko kyseessä pelkkä kohteliaisuus asiakasta kohtaan vai onko sanoilla ja katsoilla jokin muu tarkoitus. Vaikeaa!

      • asiakas . Minä

        huotoasema itä uudeltamaalta?


      • ihastunut
        asiakas . Minä kirjoitti:

        huotoasema itä uudeltamaalta?

        ei osunu


    • halluisin sunt

      porise mulle jotain, asiakas. kyllä sää mun eleistä ja ilmeistä huomaat miellyttääkö jutustelu vai ei. ei se mitä sanoo, vaan miten sanoo. pätee tässäkin.

      • ihastunut

        porisen, porisen, viimeksi tänään poristiin:)


      • SydänHerttainen
        ihastunut kirjoitti:

        porisen, porisen, viimeksi tänään poristiin:)

        Niin poristiin :) ja jäi mukava fiilis, siitä on hyvä jatkaa ....


      • ihastunut
        SydänHerttainen kirjoitti:

        Niin poristiin :) ja jäi mukava fiilis, siitä on hyvä jatkaa ....

        Niin jäi:) nähtiin tänäänkin ja seuraavan kerran nähdään ens viikolla ja silloin saadaan olla taas kahdenkesken;)


    • ++++++++++++++++

      Pk-seudulla liikutaan ja ei ole huoltoasemakaan :)

    • ....

      No mitä jos antaisit tälle miehelle hymyn lisäksi numerosi..:)

    • ++++++++++++++++

      Tuota olenkin jo itseasiassa miettinyt. Suunnitelma oli jo selvä, mutta häiriötekijöiden ilmaantuessa en enää uskaltanutkaan...

      • uusi mahdollisuus

        No, yritä uudelleen jos tulee uusi tilanne =)


      • ....

        Unohda nyt vaan ne häiriötekijät..en mä sua pure korkeintaan pussaan:) mitäs jos maanantaina kun taas tulen hakemaan kahvit ja sen askin tehtäs tälle asialle jotain?:)


    • ++++++++++++++++

      En taida olla kaipaamasi henkilö...Kyseinen herra ei nimittäin osta koskaan kahvia.

      • ;)

        Mutta rahkaa sitäkin enemmän?


      • S-Marketista
        ;) kirjoitti:

        Mutta rahkaa sitäkin enemmän?

        Täällä asiakas, joka ostaa paljon Valion maitorahkaa ;)


      • ....

        No näin ajattelinkin.ei kai tänne ketään ihan tosissaan kirjottele..:-)


    • diibaadabaa

      Mö keksin mikä on hyvä tapa päästä tarpeeksi lähelle. Kerro asiakkaalle että olet saanut jonkun hauskan jutun teksiviestinä ja haluat laittaa sen hänelle, jos numero irtoaa, niin sitten pääset lähemmäs....

    • 40+++...

      Tiedän tunteen.. :(

    • mr diibadaabaadiib!

      Jos ei tekstiviesti kikka kelpaa, niin sit ei auta kuin sanoa asia suoraan.

      kolmas vaihtoehto on silmiin katsomisen yhteydessä pieni kädenliike ja kosketus miehen käsiselkään. Tiedän tuon pienen hipaisun merkityksen aika vahvana, vaikka se oli tahaton. Lämpö mikä tulee toisen kädenkosketuksesta vaikka se kestää nanosekunnin, niin on vahva!

    • stubidcostomers

      Joskus kauan sitten yks tilanne jossa olin kaupassa isossa marketissa, niin yks kait väliaikainen kassa tuli sen muutaman kuukauden aikana "tietoiseksi". Hän jopa aukaisi kassankin että pääsin läpi, ja kerran kaupan toisessa pisteessä toissä ollessa puhuin erollaisista asiakastyypeistä ja ihmsten ikävästä käytöksestä. Samalla hän sanoi minulle että voisin käydä kaupassa muutenkin kuin ostoksilla........

      Tais tuo ns. muutenkin kuin ostoksilla olla viimeinen kerta kun häntä näin....

      • pliis, no, no

        ja sinä et tehnyt mitään?


    • stubidcustomers

      En tehnyt, ei sillä että ihminen ei olis ollut sillee kivan oloinen, mutta vastaus olisi kuitenkin ollut tyrkyttämistä tai mahdollisesti väärinymmärtämistä.

      Vaihtoehtoja olis ollut mutta olis ollut ymmärrettäviäkin vastauksia.

      1. Olisin pyytänyt hänet kahville tuon paikan kahvinurkkaan, vastaus olisi ollut, että EI TYÖAIKANA.

      2. Olisi kait pitänyt laskea syötti ja sanoa jotain tyhmää ja kysyä jotain, jolloin vastaus olsi ollut, että ei kiinnosta olen varattu.....

      3. olisi pitänyt osua paikalle hänen taukonsa aikaan, mutta sitten olis tullut se ettei hän asiakkaitten kanssa sillee...

      Kaiken pitää alkaa jossain muussa ympäristössä ja se työopaikka tulee mukaan muulla tapaa!

      • kldffff

        Olisit vain kysynyt sopivan hetken tullen, että kiinnostaisiko sua lähteä joskus työajan ulkopuolella kahville/leffaan/ulos. Sen sijaan aloit vaan selittelemään itselleis, miksi ei kannata/kannattanut pyytää naista ulos.


    • stubidcustomers

      en ole mikää paras kyselemään... juuri senkään takia, että työnantaja on varmasti ohjeistanut työntekijää olemaan kaikkiin asiakkaisiin neutraalisti tiettyyn rajaan asti, eikä mielestäny hymy tai kaunis ja kannuustava sana ole muuta kuin ihmisen oppimaa hyvää tapaa, että se asiakas ei kaikkoa.

      Tästä on aikaa useampi vuosi jo, että on varmaa vuoksessa virranuut jo sen verran vettä, että asia on rikoksenakin vanhentunut. Vois kysyä yleensäkin sitä, että kuinka kauan joku ihinen menneisyydestä elää sydämessänne kun kaikki on pois ja valomerkit ja anniskelu on päättynyt?

    • autolla

      Tämä asiakas on ihastunut korviaan myöden "asiakaspalvelijaan". Onneksi ei joka päivä olla tekemisessä, mutta käyttäydyn varmasti ihan omituisesti hänen silmissään.

      • myöten,ei myöden

        sama tilanne täällä..pakon sanelemana en nää häntä kun harvoin välimatkan takia.


    • hdghj

      perjantaina siinä 16-18 aikaan ku on pahimmat ruuhkat niin kun huomaat ihastukseks sen 50m jonon perällä nii huudat vaa et "molen ihastunu suhu!" aina toimii

    • 16000

      Nimimerkki "autolla", millä tavalla omituisesti?

    • myyjätär

      Minä olen myyjä, ja hirveen ihastunu yhteen asiakkaaseen.. Mut meillä on aina niin paljo jonoa, ettei siinä ehi mitään sanoa. Huoh.

      • la rosaleda

        Myyjättärelle tiedoksi, että tunne on molemminpuolinen.


    • asiakaspalvelijatar

      Jos tiedät nimeni, niin otahan yhteyttä vaikka facebookin kautta tai puhelimeen suoraan.... :)

    • Otan jo tänään

      Jos laitat muutaman tuntomerkin mistä tunnistan itteni?

    • asiakaspalvelijatar

      Yksi tuntomerkki tuntomerkistä, että edes reilulla pelillä mennään... ;)
      Olet pitkä.

      • pitkämiesasiakas

        Olet töissä ruokalassa. Sun vuoro ;)


    • aspa nro 2

      haalarit

    • ihastunut

      Huomenna tavataan:)

    • sekaisin

      Voi herranisä minkä katseen eilen sain, sitä on vaikeaa sanoin kuvailla, se oli jotenkin niin syvä, kaunis ja lempeä ja tuntu että se meni suoraan läpi, OIJOI...

      • 09

        Olen itse asiakas ja niin ihastunut erääseen mieheen joka työskentelee lähellä kotiani. En tiedä mitä hän aattelee kun ollaan välillä tekemisissä jutelen ja välillä hän katsoo takaisin vaan töiden parista..uskottelenko itselleni jotain vai katsooko hän koska minä katson?


      • sekaisin
        09 kirjoitti:

        Olen itse asiakas ja niin ihastunut erääseen mieheen joka työskentelee lähellä kotiani. En tiedä mitä hän aattelee kun ollaan välillä tekemisissä jutelen ja välillä hän katsoo takaisin vaan töiden parista..uskottelenko itselleni jotain vai katsooko hän koska minä katson?

        Sama juttu mulla, välillä hän katsoo ystävällisesti (kuten asiakasta katsotaan) mutta eilisessä katseessa oli jotakin niin paljon etten mäkään voinu kuvitella.
        Niin siis asiakas olen minäkin ja me olemme tekemissä kerran viikossa lähemmin, nähdään toki useammin. Järki lähtee päästä kun vatvon ees taas joka katseen ja sanojen merkitystä.


    • Asiakas Meikäläinen

      asiakaspalvelijatar missä päin suomea työskentelet?

    • Anonyymi

      Vittuun kaikki kusivitut. Ei minulla muuta. Jatkakaa !

    • Anonyymi

      Erittäin tuomittavaa ihastua asiakkaaseen. Itse työnantajana pidän tuota pahimpana virkavirheenä mitä ihminen voi työpaikallaan tehdä. Välitön erotus tehtävästä.

      Tuollaisten moraalittomien työntekijöiden takia kärsin suunnattomasti rahallisia tappioita ja bisnekset kärsivät. Ilkeättekin !. Eikö teitä käveleviä paskanpaloja hävetä ?!!!

    • Anonyymi

      Ei ole sopivaa

    • Anonyymi

      semmonen

    • Anonyymi

      paha homma

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe