Varoitus Beautiful fashion nettikaupasta

Tilasin beautiful-fashion.net nettikaupasta tuotteita. Kesti todella kauan saada ne ja kun palautin tuotteen, en ole vieläkään saanut rahojani takaisin!! mennyt vaikka kuinka kauan aikaa eikä sähköposteihini vastata vaikka olen monta laittanut...

Melkoisia huijareita!! Monelta muultakin olen kuullut samanlaisia kokemuksia...

Saa nähdä saanko rahojani ikinä takaisin...

55

4326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja

      30pv aikaa palauttaa rahat siitä kun peruutit kaupan ja tuote palautui myyjälle. Annoithan myös tilinumerosi palautusta varten. Eipä kovin paljon itsestään kerro tuo yritys, ei taida olla kotimainen yritys.. Voiskohan kuluttajaneuvonta auttaa jos nuo vinkit ei tepsi.

      • Kotimainen on... Ja annoin tilinumeron. Outoa kun ei puhelimeen ja useisiin sähköposteihin vastata..


      • Yyteejii
        dindin12 kirjoitti:

        Kotimainen on... Ja annoin tilinumeron. Outoa kun ei puhelimeen ja useisiin sähköposteihin vastata..

        Yritystietojärjestelmä kertoo vielä lisäyhteystietoja tohon yritykseen. Löydät sen netistä. Kokeiles niillä joko tavoittaisit yrittäjän!


      • piia
        Yyteejii kirjoitti:

        Yritystietojärjestelmä kertoo vielä lisäyhteystietoja tohon yritykseen. Löydät sen netistä. Kokeiles niillä joko tavoittaisit yrittäjän!

        yritys on poistettu ennakkoperintärekisteristä sekä löytyy protestilistalta, joten sen rahat on loppu. Ei kannata tehdä uusia tilauksia, koska tuotteita tai rahoja voi olla vaikea saada. Kannattaa ottaa Yhteys kuluttaja-asiamieheen jos rahoja tai tuotteita ei kuulu.


      • Pohjanmaa
        dindin12 kirjoitti:

        Kotimainen on... Ja annoin tilinumeron. Outoa kun ei puhelimeen ja useisiin sähköposteihin vastata..

        Liike löytyy Pohjanmaalta Maalahdesta. On ollu Hyvä kauppa ennen mutta on huonontunut. Pistin heille tilauksen tuos kesäkuus ja en oo vieläkään kuullu mtn :(


      • MRS TIETÄVÄINEN

        SE ON KOTIMAINEN YRITYS JOKA LÖYTYY MAALAHDESTA POHJANMAALTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • sandie

      Samoilla linjoilla mennään... sähköposteihin ei vastata ja rahoja ei ole palautettu... Palautin tuotteeni 29.8.. postikulutkin piti itse maksaa kun ei ollut postin rekisterissä vaikka sivuilla ilmaista palautusta mainostetaan...

    • minnass

      Olen tilannut elokuun alussa tuotteet, sitten tuli sähköpostiin ehkä kuukausi sitten valittelut kovasta ruuhkasta ja nyt tilaukset lähetetään normaalisti. Minun pakettiani ei ole näkynyt ei kuulunut tähän päivään mennessä. Tilasin laskulla, ja klarnalta kyllä tuli jo laskumuistutus tuotteista, joita ei ole edes perille tullut. En tiedä mitä tehdä seuraavaksi, verkkokauppa ei oletettavasti vastaa viestiini ja klarna on vain sitä mieltä että lasku tulee maksaa, eihän he voi tietää mitä on meneillään.

      ÄLKÄÄ IKINÄ TILATKO TUOLTA. Muut 'samantyyppiset' sivut joita on, niin toimivat. Niissä on vastattu sähköpostiin ja muutenkin toiminta ollut ihan sujuvaa. Tuo kyseinen verkkokauppa on ilmeisesti asia ihan erikseen.

      En mä tässä nyt eteenpäin perintään aikois mennä sen takia etten maksa laskua turhasta..

    • Klarna OY

      Hei,

      Pahoittelemme, että et ole vastaanottanut tilaamiasi tuotteita.

      Olethan meihin yhteydessä osoitteessa [email protected], niin voimme auttaa sinua laskun kanssa.

      Ystävällisin terveisin
      Kirsi
      Klarna

    • miasmasi

      Ei todellakaan kannata tilata mistään.. kaikki noi beautiful-fashion, trendiks, trendone ym. ovat epäluotettavia.
      Minulle putkahtaa Segorialta ihmelaskuja vähän väliä tuotteista, jotka olen palauttanut aikoja sitten. Klarnaltakin tulee tiesmitä laskuja kuukausittain... Jos on vikaa tilata hieman useammin, suosittelen maksamaan heti.

    • Klarna OY

      Hei,

      Auttaisin sinua mielelläni laskuihisi liittyvissä asioissa. Minuun saa parhaiten yhteyttä osoitteessa [email protected]

      Ystävällisin terveisin,

      Kirsi
      Klarna

    • en todella suosittel

      Samanlainen kokemus. Palautin tuotteet, ei rahoja takaisin, puhelin kiinni, sähköposteihin ei vastausta viikkoihin. Lopulta vastasivat ja lupasivat maksaa samana päivänä rahat takaisin. Eipä vain kuulunut rahoja. Otin yhteyttä kuluttajavirastoon ja he ottivat yhteyttä myyjään ja myyjältä tuli minulle kiukkuinen sähköposti että miksi en ole ottanut heihin yhteyttä ennen kuluttajavirastoa. Onneksi olin säästänyt kaikki sähköpostit ja lähetin ne myyjälle ja sain lopulta rahani. Tähän kaikkeen ei mennyt kuin 4 kuukautta.

      Netissä on lisää ihmisten kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta, lukekaa vaikka tämä viestiketju: http://keskustelu.plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/muotifriikit/1877492/varoitus-http-www-beautiful-fashion-net/sivu3/

      • pohjanmaa

        Reklamoi Kuluttajapalveluun!


    • Raivonvallassa

      Joo sama homma. Tilasin tuotteita kyseisestä firmasta. Ensin sain odottaa noin 2 kuukautta, että tuotteet tulivat. Vaatteet olivat kuitenkin liian isot ja palautin ne. Olin ostanut vaatteet postiennakolla ja mielestäni pakettia ei edes saa noudettua, ellei sitä maksa samalla kun sen hakee. No kuitenki sain laskun itellalta, että en olisi maksanut postiennakkomaksua, soitin itellaan ja he hoitivat asian niin, että tekivät hyvityslaskun ja sain luvan repiä oman laskuni. Laitoin sinne firmaan spostin, että milloin he maksavat tuotteet minulle. Siinä meni taas oma tovinsa, että he vaivautuivat vastaamaan. He sanoivat, että minä en ole maksanut mitään, vaan itella on suorittanut kyseisen maksun. Laitoin spostiviestin, että mistä saan sitten rahat takaisin. No siihen ei tietenkään kukaan vastaa. Ihmettelen vaan, että miten kyseisen firman kirjanpito toimii. Ei kannattaisi perustaa firmaa, jos ei sitä pysty hoitamaan, tai palkkaisi edes ammattitaitoisia ihmisiä!!

      • pohjanmaa

        Kantsii ottaa kuitin kun haet paketin postista postiennakolla sekä kun palautat ja lähetät takaisin kuitti myös siitä ja sitten skannaat spostiin molemmat kuitit beautiful-fashion.net :ille. Silloin sulla on mustaa valkoisella ;)


    • upu2

      Sama homma, älkää vaan kukaan erehtykö tilaamaan ko firmasta mitään!! Lienee koko yritys konkurssin partaalla http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-250274
      Tilasin heinäkuussa 2012 ja maksoin tuotteet etukäteen -> VIRHE!!! Palautin yhden tuotteista, minulla on palautuksesta postin kuittikin. Rahoja ei ole kuulunut takaisin eikä viesteihini ole vastattu yhtään mitään, viestejä olen laittanut jo erittäin monta.. Seuraavaksi yhteys kuluttaja-asiamieheen. HUIJARIFIRMA!

    • justiinsa joo
    • Raivonvallassa

      Kannattaa tehdä suoraan ilmoitus kuluttajariitalautakuntaan.. Itse tein ensin kuluttaja-asiamieheen, joka ei myöskään saanut mitään yhteyttä ko. firmaan, joten neuvoi tekemään ilmoituksen riitalautakuntaan. Sain myös sposti viestin firman työntekijältä, joka koitti väittää, että Itella olisi syyllinen siihen etten ole saanut rahoja takaisin. Soitin taas kerran Itellaan, jossa neuvottiin tekemään rikosilmoitus firmasta.

      • pohjanmaa

        ei itellalla ole mitään tekemistä niittenb rahojen kaa kun ne menee suoraan sen verkkokaupan tilille. Ihme paska firma. Luulempa että omistaja vaihtunut!


    • tilailija

      OHOH, tilasin viime kesänä jossain vaiheessa ja siellä oli ruuhkaa (jonka ilmoittivat sivuillakin). Sain kuitenkin tuotteet vaikka eivät ihan aikataulussa tulleet. En kyllä ole koskaan palauttanut mitään, joten en tiedä sitten miten sellaisen kanssa kävisi. Onko tuo siis todella menossa konkkaan?
      Ei kyllä kivaa toimintaa mitä täältä lukee. Mulla ei ole ollut ongelmia, pari kertaa olen tilannut.

    • Umy Zenaida H

      Beautiful-Fashion.net - nettikaupalla on joskus mennyt pitkä aika postittaa tuotteet mulle, mutta muuten kaikki ok.

      Beautiful-fashion, Trendiks,Trend-one ym. ovat LUOTETTAVIA, minulla
      on niistä vain hyviä kokemuksia.

      Tilaan Beautiful-Fashionista, Trendiksistä ja Trend-Onelta jotakuinkin tasaisin väliajoin topin tai mekon tanssikäyttöön, eikä ole ollut ongelmia.

      Jos ette usko, voi kysyä suoraan, olen ihan oikee immeinen :D

      • Umy Zenaida H

        korjaus:

        Tarkoitin, että BE BEAUTIFUL, Trendiks ja Trend-One ovat luotettavia.

        Mainitsin vahingossa Beautiful-Fashionin yllä mainittujen joukossa.


    • Pettynyt asiakas

      Minulla on kans huonoja kokemuksia Beautiful-Fashionista. Tilasin sieltä ekaa kertaa n 3 vuotta sitten, kaikki meni hyvin, maksoin etukäteen ja tuotteet tuli, yhden mekon jouduin kuitenkin palauttamaan, koska ei mielestäni vastannut kuvaa, en tosin muista jouduinko itse maksamaan postikulut. Odotin rahojen palautumista varmaan kuukauden, jolloin tajusin että nyt menee liian pitkään. Silloin sai vielä puhelimitse kiinni, soitin ja asiakaspalvelija: "kappas paperit on kyllä tässä ihan nenän edessä, se on vain "unohtunut", palautetaan rahat saman tien", ja on sama pankki kuin minulla, niin ois pitänyt näkyä heti, mutta kun sitten kävin katsomassa tiliäni, niin ei ollut mitään tullut, soitin uudestaan ja taas sama juttu "paperit on tässä nenäni edessä, rahojen palautus vain unohtui", no tällä kertaa pysyin puhelimessa kunnes asiakaspalvelija sanoi että nyt rahat lähti ja tarkistin että todella tulivatkin tililleni.
      No tänä vuonna löysin yrityksen Facebookista ja ajattelin että ehkä ovat parantaneet tapojaan kun on kuitenkin paljon tykkääjiä ja, kun kysyin eräästä tuotteesta, vastasivat samantien kysymykseeni. Tällä kertaa tilasin kuitenkin laskulla, ettei joutuisi taas odottamaan rahojaan, jos joutuukin palauttamaan jotain. Yksi tuote ei vastannut ollenkaan kuvausta, "kullankimalteinen" olikin violetti :/ Palautin sen ja jouduin maksamaan postikulut itse, palautusohjeissa mainittu asiakkaalle ilmainen "lunastus"-systeemi ei ole postissa käytössä. Olen nyt kolme kuukautta odottanut että palauttavat minulle aiheutuneet postikulut, kuten palautusohjeissaan lupaavat, mutta ei kuulu mitään. Olen monta kertaa ottanut yhteyttä Facebookin ja kaikkiin löytämiini sähköpostiosoitteisiin (kieltämättä varmaan 5 erilaista), joista jotkut eivät toimi, ja YTJstä löytyvien tiedoissa oleva puhelinnumero ei ole käytössä :/
      No, kyseessä ei ole mikään iso summa, niin ihan sama palauttavatko tai ei, MUTTA verkkokauppa ei ole rekisteröinyt palautustani, joten Klarnalta tulee jatkuvasti laskuja! Ei niitä tietenkään tarvitse maksaa, selvittää vain asian soittamalla Klarnaan, mutta laskut jatkaa tulemistaan kunnes verkkokauppa rekisteröi palautuksen. Vaikea selvittää mikä hätänä, kun eivät vastaa viesteihin, näköjään ei edes Klarnalle!
      "Ruuhka" bullsh*t, missään heidän netisivuillaan eikä Facebook sivuillaan ei ole mainittu ruuhkasta, ja miten heillä on aikaa vastata tuotteita koskeviin kysymyksiin, mutta ei palautusten käsittelemiseen? Ja niinkuin anko74 jo sanoikin, ei Suomessa sellaista ruuhkaa tule, ettei edes verkkokauppias yksin selviäisi siitä.
      Vinkkiä myös Beautiful-Fashion verkkokaupalle, tehkää se asiakaspalautussopimus postin kanssa, sen tekemiseen ei mene kuin 10min, yksi puhelinsoitto, that's it (tiedän, kun olen sen kerran tehnyt!), niin säästyy älyttömästi aikaa, kun ei tule niin paljon viestejä ihmisiltä, jotka kyselee rahojensa perään! Ja päivittäkää tietonne YTJ:hin! Tai lopettakaa koko toiminta, jos ei kiinnosta muu kuin ihmisten huijaaminen.

      • pohjanmaa

        niillä on sellainen, ainakin ollut!


    • ei koskaan enää

      tilasin itse tavaraa tuolta toukokuussa, palautin yhdet kengät ja maksoin postikulut itse, vieläkään ei rahoja ole tullut tilille eikä vastata sähköposteihin...en ikinä enää tilaa tuolta mitään..

    • pirtuli

      Tilasin itse ko. verkkokaupasta 2kk sitten. Paketti saapui minulle kuukauden päästä tilauksesta lukuisien yhteyden ottojen jälkeen. Palautin melkein koko paketin sisällön. Taas meni kuukausi ennen kuin edes tapahtui mitään. Alkuviikosta aloin etsimään heille puhelin numeroa (siis yrittäjän) yms. kun 2 numeroa minulla oli jo entuudestaan, toinen ei ollut käytössä ja toinen oli kiinni.
      Löysin kaverin avustuksella numeron netistä johon he vastasivat ja sain tällä viikolla rahani takaisin.
      Palautuksessa jouduin maksamaan postikulut että sain paketin lähetettyä, mutta maksoivat sen takaisin niin kuin kuuluukin.

      Kyselin myös heiltä että aikovatko lopettaa verkkokaupan. Ilmoittivat vastaukseksi "Ei ole lopettamassa. Meillä on ollut erilaisis ongelmia yrityksen sisällä, joita ovat auhettaneet viivähdyksiä ja monien asioiden kanssa. Tulemme loppukesällä uusiutumaan valikoimaamme ja aloittamaan uudestaan hyvällä mielellä. Asiakaspalvelu tulee sitten taas toimimaan ja kaikki vanhat palautuksen ja tilaukset olemaan kunnossa."


      Eli jos joku kaipailee heille puhelinnumeroa niin ottakaa yhteyttä minuun niin annan sen. Ainakin itse sain sitä kautta rahani takaisin.

      • Epätoivoinen

        Voisitko pistää numeron tänne josta he vastaavat? Olen koittanut soittaa johonkin numeroon joka ei ole käytössä eikä maileihin vastata...


      • tintin12
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Voisitko pistää numeron tänne josta he vastaavat? Olen koittanut soittaa johonkin numeroon joka ei ole käytössä eikä maileihin vastata...

        yritin soittaa heidän toisen firman puhelinnumeroon, ei vastattu. Heti tuli viesti että ovat kiireisiä mutta viesteihin vastaavat. Laitoin viestin jossa tiedustelin tilaustani, mutta he eivät vastanneet. Monena päivänä soitin ja laitoin viestiä, mutta ei vastausta kuulunut. Yhtenä päivänä laitoin viestin että tein heistä rikosilmoituksen ja kas kummaa saman tien lupasivat lähettää tilaukseni tulemaan ja varmistelivat että poistan rikosilmoituksen heti tuotteet saatuani... uhkailu näköjään auttoi.


    • murmeli20

      Toiminta on ollut jo pitkään hyvin hämärää. Ilmeisesti rahaongelmia, jolloin eivät tietenkään mielellään palauttaisi rahoja. Yhdessä vaiheessa olivat velkaa Itellalle, joten ei ihme että Itellan on purkanut sopimukset, kuten postiennakon ja asiakaspalautuksen.

    • murmeli20
    • jippu1

      Mulla kanssa kesti kuukausia rahojen takaisin saannissa. Yksi vaivanen viesti tuli s.postiin että pahoittelut housujen tulon kestosta ja taas odoteltiin viikkoja.
      Housut tuli,en viitsiny edes palauttaa koska rahojen saaminen olisi kestänyt varmaan taas kuukausia!! EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!!!!!!!!!

    • N781

      Beautiful- fashionilta tilasin viimeksi vuonna 2008-2009 ja silloin kaikki toimi loistavasti! Nyt tein n.pari kuukautta sitten tilauksen. Ja tilaukseni viivästyi viivästymistään, joten peruin sen kokonaan ja lukemattomia kertoja, kun en saanut vastausta tilaukseni peruutuksesta. Vastausta en firmalta edelleenkään ole saanut ja toissa viikolla lävähti postiluukustani lasku. No soitin laskutus firmaan ja kerroin tilaukseni kohtalon, että olen perunut sen, mutten ole saanut myyjään mitään yhteyttä. Aikoivat laskutus firmasta "sulkea laskun" ja olla yhteydessä myyjään. Nyt tässä odotellaan mitä tuleman pitää. Mitä tälle firmalle on tapahtunut muutamassa vuodessa. Pitäisi lopettaa koko toiminta, jos ei asiakkaiden palveleminen kiinnosta.

    • pikkuruinen8888

      Tilasin kauan sitten oisko kolme vuotta sitten ja kaikki toimi ihan ok. Tutulla oli sen verran ongelmia tuolta tilatessa, että itse enää enää uskalla tilata ja näitä kun lukee, niin onneksi en.

      Tilasin viime viikolla täältä s24 bongaamastani uniikkiputiikki.fi kaupasta, vaatteet tuli kahden päivän päästä ja kaikki oli kuin pitikin. Sain myös heti viestiä kun paketti oli laitettu toimitukseen jossa oli seurantakoodi.

      Suosin jatkossaki tallasia kauppoja jotka myyvät vain varastossa olevaa tavaraa.

    • jupsu4

      Uniikkiputiikillakin näkyy olevan konkurssimyynti. Ei kannata tuo korujen ja vaatteiden myynti :(

    • apuaaa

      Nyt menossa mulla tilanne kanssa että pakettia en ole ikinä saanut mutta lasku pitäisi maksaa. Eivät vastaa sähköposteihin ja puhelinnumero ei ole käytössä. Soitan heti huomenna laskutusfirmaan. Kamala kauppa!

    • entinen tilaaja

      Oon tilannut kerran ja silloin sai tosiaan odotella viikkokaupalla. Kerkesin jo huolestua että tuleeko ne vaatteet vai ei. Väittivät ruuhkaksi ja uskoin sen silloin mutta enää en usko. Yhdelläkään noin pienellä kaupalla ei voi olla niin paljon ruuhkaa että kestää viikkotolkulla! Ihme touhua.
      En palauttanut mitään vaikka olisi pitänyt koska esim. yksi mekko oli ihan karsean värinen vaikka kuvasta sai ihan toisen kuvan. En koskaan pitänyt sitä vaan annoin siskolle :D
      Mokoma rättikauppa, tommosia ei pitäisi yhtään kannattaa!

    • _M_

      Oletko saanut rahasi takaisin? Minulle kävi sama juttu... Yli 2 kk (lähes 3) siitä kun palautin heille tavaroita enkä sen jälkeen saanut vastausta enää sähköposteihin, eikä rahoja ole kuulunut. Yrityksen puhelinnumerot eivät ole käytössä. Rikosilmoitus on tehty ja kuluttajansuojeluviranomaisiin olen ollut yhteydessä myös. On kumma, että bisnes on yhä pystyssä!!!!

      • -M-

        3 kk:n jälkeen sain viimein rahani takaisin. En kyllä suosittele ketään ostamaan tästä puljusta yhtään mitään, ikinä!!!


    • jirina1

      Joo . Maksoin nettipankissa kaks viikkoo sitten tilauksen, eikä oo kuulunu ja tilauksen status yhäkin, " käsitellään". Mailannu oon kahdesti sinne kuten tilauksen yhteenveto-mailissa kehotettiin ja oon myös menny nettikaupan kautta mailaamaan ja koettanu soittaa joski niiden numero ei oo käytössä. Mitään ei kuulu.

      Hassuinta on se, että rahat jotka maksoin, ei menny ees Beautifull nimelle vaan toiminimelle, Top Fashion Sighn jolla on ihan eri Y-tunnus, osote ja puhelinnumero ku Beautifulla. Ja ylläri, SENKÄÄN puhelinnumero ei oo toiminnassa.

      Viime meilissä mainitsin et venaan tän viikon loppuun niide yhteydenottoa. Jos ei kuulu, teen rikosilmotuksen/ ilmotan kuluttajavirastolle.

      • Tiiiiiu14

        Sama edessä ilmeisesti... 10.7 tilattu ja maksettu ja ollut käsittelyssä 11.7 asti... Muutaman sähköpostin laittanut vaan ei vastausta :-/


    • Petetty2014

      Tilasin 14.5.2014 kahdet kengät. Tulivat kyllä miljoonien viestien ja 1,5kk:n kuluttua. palautin, maksoin senkin ja lupasitvat viesteissään sen rahan takaisin kun muutenkin tilauksessa meni niin kauan. Paskanmarjat!! Mitään en ole saanut ja vaikka oon laittanut kymmeniä viestejä niin ei vastata.

      Äsken laitoin kuluttaja-asiamiehelle valituksen jne. Katsotaan mitä tapahtuu. Oikeuteen pitäis haastaa ja kunnon korvaukset että oppisivat!!!!

      Ja kyllä, maksoin tuotteet etukäteen mitä en ikinä ennen ole tehnyt! Tästä lähtien teen kauppaa vain ja ainoastaan jeans.fi:n kanssa!

    • zoee

      Kaupunki seksikkäitä alusvaatteita Co, Ltd on johtava kansainvälinen valmistaja ja seksikäs puvut ja seksikkäitä alusvaatteita myyjät, sen ylimmän ompelu-laitteet, resurssien käyttöä yli 350 nauhoja ja pitsireunus, palkata kokeneita työntekijöitä. Ja kansainvälinen jälleenmyyjäverkosto ja myyntiä yli 130 maassa, yli 5000 suurten kauppaketjujen. Olemme vilpittömästi odotan tilaisuutta tehdä yhteistyötä kanssanne perustuu molemminpuoliseen hyötyyn. Tämä vaatteet ja alusvaatteet tukku sivusto soveltuu keski - ja pieni tukku liiketoimintaa, meidän turvallinen ja yksinkertainen kuin mahdollista ostaa, voit tilata suoraan tältä sivulta. OEM on Welecomed. www.citysexylingerie.com

      • Aatu07

        Olisko kellään mitään yhteystietoja josta sais nää yrittäjät kiinni?


    • kshdfkjhfkjhfdbjkb

      Kyseisen nettikaupan omistajilla Sparkz-niminen kauppa Maalahdella. Löytyy Facebookista ;)

    • vituttaai450wj

      Tämä paska kauppa ei ole lähettänyt tilaustani jonka olen maksanut ennakkoon jo yli kuukausi sitten. eivätkä myöskään vastaa sähköposteihin

    • hghvj

      Voi helvetin helvetti kun olisin tajunnut lukea näitä viestejä. pistin pari viikkoa sitten tilauksen menemään ja maksoin.... eikö kellään oo positiivisia kokemuksia??

      • Vihainen!

        Mun olis kans pitänyt lukea näitä VAROITUS viestejä!
        Olen tehnyt tilauksen 28.10.-14 ja maksoin sen samantien.
        Olen lähetellyt useita sähköposteja ja ottanut yhteyttä heidän sivuillaan,mutta Ei mitään vastauksia ja tuotteita ei kuulu!!


      • Vihainen!
        Vihainen! kirjoitti:

        Mun olis kans pitänyt lukea näitä VAROITUS viestejä!
        Olen tehnyt tilauksen 28.10.-14 ja maksoin sen samantien.
        Olen lähetellyt useita sähköposteja ja ottanut yhteyttä heidän sivuillaan,mutta Ei mitään vastauksia ja tuotteita ei kuulu!!

        Oot väärässä


      • Toni11
        Vihainen! kirjoitti:

        Oot väärässä

        Tilasin 1.6.2012 tuotteet enkä oo saanut niitä voi että vituttaa! Viesteihinikään ei vastata!


    • reppufirma

      Olen odottanut lähes vuoden..Eivät palauta rahoja eivätkä lähetä tilausta.Viesteihin eivät vastaa.

      • jaanatar1980

        sama juttu..vuoden odotellut..


    • täyttähuijausta

      Sama ongelma kuin sulla.Kahden viikon päästä tulee vuosi,kun MAKSOIN tilaukseni.
      Yhteyttä heihin ei saa millään tavalla,ei edes kuluttajaasiamies!
      Täytyy todella ihmetellä miten saavat enää edes jatkaa toimintaansa????

    • liiii222

      En suosittele todellakaan! Huonoja kokemuksia kanssa

    • Ketuttaa

      Topfashion.fi on huijarikauppa! Tilaukseni olen tehnyt yli kaksi kuukautta sitten, eikä tuotteita ole lähetetty. Kolme sähköpostia olen lähettänyt, eikä niihin ole vastattu. Otin maksun Klarnan kautta ja lasku kyllä löysi perille. Klarnalle ilmoitin, että tuotteita ei ole tullut, joten en ole velvollinen mitään tuolle huijarifirmalle myöskään maksamaan.

    • Tilasin2012

      Poliisille tein kyseisestä yrityksestä rikosilmoituksen, kun ei tilausta kuulunut. Nopeasti sain rahat takaisin kun poliisi otti heihin yhteyttä. Samoin otin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen joka kehotti juurikin poliisiin olemaan yhteydessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe