Minkä pituinen/merkkinen maila?

Innostunut

Eli olen 14-vuotias ja 178cm pitkä poika, ja olen innostunut pesäpallosta. Omaa mailaa minulla ei vielä ole, mutta koulussa olen pelannut Karhu Classic 95-mailalla, mutta sillä lyöminen sattuu käsiin jos vähänkin kovempaa lyö. Eli siis tarvitsen minkä tahansa sopivan pituisen mailan (alle 100€) kunhan ei ole puumaila. Kiitän jo etukäteen

17

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Timpe

      Pesis mailat on kalliita. Varsinkin urheilukaupoissa on ihan karseat hinnat pesistarvikkeille. Jos pelaat joukkueessa, niin yleensä on mahdollista joukkueen kautta tilata mailoja. Tai sitten käyt pesäpalloon erikoistuneessa urheilukaupassa. Suosittelen karhu Thor 100 mailaa jos haluat mahd. halvalla päästä.

      • mjää

        Prismassa oli ainakin kyseinen maila tarjouksessa. Oiskohan ollu n.85€


      • P3L44J4

      • innostunut

    • Timpe

      Se on ihan asiallinen hinta jo. Kärkkäiseltä saa n.70e ko. mailan. Jos ylimäärästä rahaa on niin goldhammer tai vertigo antaa varmasti rahoille vastinetta...

      • innostunut

        Kiitos.


    • PuMu-dude

      Sun kannattaa käydä pesiskoulut läpi ja sitte liittyy johonkin joukkueeseen, kosk ite pelaan Helsingin punamustissa ja saan intersport suomenojan myymäläst kovii jäsenalennuksii. Sun kantsii eka ostaa joku Thor 95-100cm ja sitte ku oot harrastanu 6-12kk kannattaa ostaa Karhu Goldhammer FG-970. Oliks sulla räpsä?

    • PuMu-dude

      Sun kannattaa käydä pesiskoulut läpi ja sitte liittyy johonkin joukkueeseen, kosk ite pelaan Helsingin punamustissa ja saan intersport suomenojan myymäläst kovii jäsenalennuksii. Sun kantsii eka ostaa joku Thor 95-100cm ja sitte ku oot harrastanu 6-12kk kannattaa ostaa Karhu Goldhammer FG-970. Oliks sulla räpsä?

    • Goldhammerin omistaj

      No yksi hyvä merkki goldhammer se on hyvää lasikuitua ja maksaa kai 95€ eikä satu käteen (itselläni on goldhammer ja muilla pesisjoukkueelaisilla on goldhammer)

    • :)

      Innostunut sinulle sopiva maila on semmoinen että se on napaan saakka ja paino on sen verran kuin itsestäsi tuntuu hyvälle minulla on kai 90cm maila itse olen 150 ja paino on mailassa 690grammaa

    • timpe

      mikään 90cm maila ei paina 690grammaa (toivottavasti) painavimmat aikuisten goldhammerit on 620g. junnumailat välillä 400-550g

    • rasse#3

      osta goldhammer thor 100cm se on iha hyvä minulla on semmonen sain sen puoleen hintaan 70e

    • kohonen

      Thorin mailat eivät kestä lyödä miesten palloa hajoaa viikossa.
      osta goldhammer fg1 kestää kauan

    • Tietämättömät..

      Täällähän nyt on fiksua porukkaa.. Jos poika on 14 ja melkein 180cm niin ei silloin enää mitään 97cm pitusta mailaa aleta hankkimaan, sehän on aivan liian lyhyt! Sinun pituisellesi 100cm maila on sopivan pituinen.

      • Tietäjäolen

        Mä oon 165 ja mul ja melkee kaikil meijän joukkuelaisilla on 95cm ja se on sopiva ja mun kahel kaveril (ollaa 99 synt.) 100cm. Osta ny ainaki 105 cm


    • PuMu-pelaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe