Miten uskallan näyttää itseni alastomana?

Jasmiina

Oon 16v ja ongelmani on se, että mulla on pömppis ja mahassa "raskausarpia" ja sitten aika isot rinnat jotka riippuvat, muuten kaikki on ok! Ongelmana on se,että en uskalla näyttää itseäni alastomana poikaystävälleni sängyssä tai missään muuallakaan /: Huono itsetunto ja pelkään hänen reagtioonsa ja pelkään etten olisi haluttava enää sen jälkee, Haluaisin kyllä harrastaa seksiä hänen kanssaan, mutta miten uskaltaisin näyttää itseni alastomana vaikka vartalo ei ole kaunis?

18

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jasmiina

      Tarviin kipeesti apua en selvii yksin..

    • takempaaa

      Kerrohan tarkemmat mitat. Todennäköisesti ihan hyvännäköinen olet kuitenkin :-)

      • Jasmiina

        En pysty siis se on niin vaikea asia mulle, mutta sanon vain että olen lyhyt mutta ylipainoinen /: Oikeesti oon siis ei tää oo mitään mun luuloja edes.. Mitä mun pitäs tehä, tai että uskaltaisin? Kun itse ajattelen niin ettei ulkokuori sais vaikuttaa,mutta pelkään..


      • Jasmiina
        Jasmiina kirjoitti:

        En pysty siis se on niin vaikea asia mulle, mutta sanon vain että olen lyhyt mutta ylipainoinen /: Oikeesti oon siis ei tää oo mitään mun luuloja edes.. Mitä mun pitäs tehä, tai että uskaltaisin? Kun itse ajattelen niin ettei ulkokuori sais vaikuttaa,mutta pelkään..

        Poikaystäväni pitää pyöreähköistä kyllä ja hän on kehunut minua todella paljon, mutta en usko että on samaa mieltä, kun näkee ihan alastomana.. En uskalla.. Hän luulee minusta tai vartalostani liikaa..


      • samtarkempaa
        Jasmiina kirjoitti:

        Poikaystäväni pitää pyöreähköistä kyllä ja hän on kehunut minua todella paljon, mutta en usko että on samaa mieltä, kun näkee ihan alastomana.. En uskalla.. Hän luulee minusta tai vartalostani liikaa..

        Tuossa iässä nyt moni sanoo että on ylipainoinen vaikka on ihan normaali. Lyhyys ei haittaa mitään. Oletko kokoa M, L vai XL? Rinnat sitten kokoa C, D vai E?


      • Jasmiina
        samtarkempaa kirjoitti:

        Tuossa iässä nyt moni sanoo että on ylipainoinen vaikka on ihan normaali. Lyhyys ei haittaa mitään. Oletko kokoa M, L vai XL? Rinnat sitten kokoa C, D vai E?

        Koko XL ja rinnat kokoa C :s


    • Facepalm*

      No ei kai sille sitte mitään voi -.-'

    • moooookskksk

      se on reaktio eikä reagtio

    • liilalii

      Hmm olisko helpompi jos pitäisit aluksi vaikka toppia päällä, tai sitten huone niin hämäräksi ettei näy? Sitten kun tuntuu varmemmalta niin ei tarvitse piilotella. Muista ettei kukaan muukaan ole täydellinen, eikä ne miehet kuitenkaan niin kovin nirsoja ole, varsinkaan jos on kehunut sinua ennenkin niin tuskin se mieli miksikään muuttuu!

      • Jasmiina

        Kiitos vinkeistä ja joo kyllä ajattelinkin,että hämärässä ihan alkuun paritkin kerrat, kamalaa vaan kun on niin huono itsetunto, ahdistaa näyttää itseä alastomana muutenkin ihan hirveesti melkein itkee siitä.. /:


      • Jasmiina
        Jasmiina kirjoitti:

        Kiitos vinkeistä ja joo kyllä ajattelinkin,että hämärässä ihan alkuun paritkin kerrat, kamalaa vaan kun on niin huono itsetunto, ahdistaa näyttää itseä alastomana muutenkin ihan hirveesti melkein itkee siitä.. /:

        Se on kamala tunne kun häpeää itseään.


    • rreerreerg

      laita sellanen kuva s24 mistä sut näkee mutta ei tunnista, niin saat rehellisen mielipiteen

    • jkjmmp

      Suihinotosta vois olla myös höytyä.. sillo äijä ei kiinnitä huomita muuhun..

    • LOPS

      Oot kaunis just sellasena ku oot.

    • tewstse

      en usko et se kiinnittää tollaseen kauheesti huomiota, mut jos helpottaa sun oloa nii kannattaa vaikka sammuttaa valot ja pitää vaikka löysää t-paitaa päällä.

    • kömpe

      Itse kanssa paininut saman ongelman kanssa jo aikaakin.... Vasta jonkin aikaa sitten pääsin siitä yli. En esim ollut käynyt julkisilla rannoilla uimassa useampaankaan vuoteen, en kahdannut ottaa paitaa päältäni... pelkäsin, että vaikkei sitä kukaan ääneen sanoisikaan: vit** mikä läski yms yms....

      Kunnes tuossa keväällä menin rannalle ystävieni kanssa (kaikki sii olivat tyttöjä minä porukan ainoana jätkänä joten ehdoton nogo vaatteiden poistamiselle)... No tytöt menivät uimaan, meni jonkun aikaa kun yksi tuli luokseni ja kysyi mikä on, näytin kuulemma surulliselta. Totesin, että niin, että olen kateellinen heille sillä he kaikki ovat hyväkroppaisia nuoria ja eivät häpeile ja pitävät hauskaa, minä taas, no minä 190cm 95kg äijä, ei ehkä kuulosta pahalta mutta totuus on muuta. Tähän hän totesi, että ei se kuule meitä haittaa jokainen on sellainen kun on ja jos jollain ongelma omapahan on häpeänsä, japyysi minua mukaan uimaan...
      No hetken oltuani olin silleen, että mitä hävittävää tässä on, samallapa huomaa onvatko ystäväni oikeasti ystäviä. No voin sanoa, että en ole hetkeen ollut niin onnellinen ja ollut niin hauskaa. Ei pelkäämiäni tuomitsevia katseita tai kommentteja, vielä mitä tulikin päin vastaista palautetta, tietenkin ns ystävän velvollisuutena, mutta tunsin kerrankin itseni normaaliksi ja sellaiseksi että kelpaan ihmisille sellaisena kuin olen...

      Joten neuvon sinuakin jollain tapaa haastamalla itsesi ja ajatuksesi ja tulemaan sinuiksi oman itsesi kanssa :)

      • Jasmiina

        Helpoitus kuulla,että en ole ainut joka tuskailee saman asian kanssa :) Sä olet todella rohkea kieltämättä ja niin minäkin ajattelen, että jokainen on erilainen ja pitäis hyväksyä omana itsenään! Mutta.. oon kärsinyt koulukiusaamisesta koko peruskouluajan ja se jos mikä on itsetuntoni saanut putoamaan ja häpeän itseäni tai tunnen itseni niin turhaksi vaikka monen mielestä en ole.. Eka kerta kun tämä miesystävä koski mua ja kertoi että hän pitää minusta, en voinut uskoa että joku oikeasti tarkottais mitä sanoo, mutta alan pikkuhiljaa uskomaan ainakin häntä! Toivottavasti tulisin sinut itseni kanssa jossakin vaiheessa :) Kiitos kuitenkin!


    • 163cm/65kg

      Ei omaa vartaloaan kannata ujostella. Ei kukaan jätkä voi pitää tyttökaverinsa vartaloo rumana kun näkee tytön alasti. Faktahan on se että sillon jätkä ei keskity ajattelemaan onko sun vartalo kaunis vai ei; se vaan näkee rakastamansa tytön ja että tyttö on vihdoin sen.
      Olin itse viime vuonna leirillä jolla oli tapana käydä yhteissaunassa. Alasti. Olihan se aluks vähän outoa, mutta siellä todella oppi ettei omassa vartalossa oo mitään häpeilemistä. Eikä siinä todellakaan ollut mitään seksuaalista vaan kaikki oli ihan coolisti asian kanssa, koska loppujen lopuks alastomuushan on ihan luonnollista.
      Ole siis vaan ihan sinut vartalosi kanssa äläkä häpeile. Paras tapa oppia on tehdä. Ja jos jätkä todella sanoo alastonta tyttöö rumaks niin eipä ollu jätkä ollu suurikaan menetys :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7794
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4616
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3281
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1516
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1498
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      277
      1088
    Aihe