Michelin energy saver,made in russia!!!

mb423

Michelinit nykyisin täyttä paskaa! 13 tkm ja aivan sileeksi ja vain toinen pari!!paineet ja kulmat tsekattu,kaikki ok,maam
hantuoja vaan viisaastee(lue v:tuilee rengaspaineista)Oli sitten viimeiset ryssän tekemät renkkat mitkä ostan länsimaalaisella hinnalla!Petra sanoo ruotsista että sun dieseli syö enemmän rengasta,huhhuh.michelin sucks!!!!

12

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aropupu81

      Dieselauton keula painaa enemmän, joten eturenkaat kuluu sen vuoksi enemmän.

      Revittelykiihdytykset (ei siis sutivaa, mutta silti kaasu pohjassa) syö vetäviä pyöriä.

      Tiukat jarrutukset syö renkaita.

      MB kuluttaa (ainakin malleissa, esim W201-202, W210...) vetäviä pyöriä, johtuisiko lukkorakenteesta. Tämän huomioin lähes jokaisessa Mersussa ollessani rengasliikkeessä töissä.

      Rengaspaineita pitäisin 0,2-0,3 baria yli auton ohjeiden, etenkin Mersussa.
      Luistonesto toimiessaa rasittaa renkaita.

      • mb423

        Kerrankin asiallinen kommentti!Kyseessä oli takarenkaat,124 koppasella 250 dieselillä ei paljon revitellä ja ajo oli maantieajoa 35km sivu.Paineet edessä ja takana 2,5 baria.Rengasliikekin oli sitä mieltä että jotain oli vikaa.Toinen pari pyörii vieläkin alla ,"ikävä" kyllä.Suomen Michelin ei vastaa nettisivujen kautta kahteen kertaan esitettyyn kysymykseen oikeista paineista,ei sieltä puhelimellakaan ketään vastuuhenkilöä kiini saa!!MICHELIN MADE IN RUSSIA!!!!


      • Mese kuluttaa
        mb423 kirjoitti:

        Kerrankin asiallinen kommentti!Kyseessä oli takarenkaat,124 koppasella 250 dieselillä ei paljon revitellä ja ajo oli maantieajoa 35km sivu.Paineet edessä ja takana 2,5 baria.Rengasliikekin oli sitä mieltä että jotain oli vikaa.Toinen pari pyörii vieläkin alla ,"ikävä" kyllä.Suomen Michelin ei vastaa nettisivujen kautta kahteen kertaan esitettyyn kysymykseen oikeista paineista,ei sieltä puhelimellakaan ketään vastuuhenkilöä kiini saa!!MICHELIN MADE IN RUSSIA!!!!

        Mese kuluttaa kopasta riippumatta kumia. Joo kokemusta on useammasta ennen kuin alat tosissasi vinkumaan. Nyt BMW 5 sarjalainen ja saman valmistajan kumit alla kuin Mesessä eikä syö rengasta lähellekään siihen malliin. Varmaan on vaan niin ajateltu auton suunnittelussa, että jos on varaa ostaa Mese niin on varaa ostaa myös renkaita.


    • pikku provo?

      Hoida autosi ja paineet kohdilleen ja aja normaalisti. niin hyvin ne kestää.

      • mb423

        Tajuatko että siitähän tässä on kyse että auto on kunnossa ja rengasliikkkeen mukaan paineetkin.Michelin ei vaan suostu kertomaan mikä on heidän mielestään oikea paine vaan ainoastaan että sitä on ollut liikaa!!


    • Ite mokasit

      13 tkm ja aivan sileiksi? Pääsit sentään 1 tkm enemmän kuin eräs toinen, tälläkin palstalla satuja kertoillut "autoilija".

      On oikeastan lähes mahdotonta kuluttaa renkaat loppuun noin vähillä kilometreillä, ellei kuski sitten satu olemaan täysin välinpitämätön eli urpo.

      Näyttäisi muilla kestävän saman valmistajan Michelinit.

      • mb423

        voivoi kunpa olisikin satu.olisin mielelläni jättänyt rengasparin ostamatta.onko muuten michelinillä joku muukin valmistaja kuten kirjoituksestasi voi ymmärtää.nämä oli ainakin tehty venäjällä ja seon varmaankin syy,mutta sitähän ei michelin myönnä.sontaa mikä sontaa!!!!


      • merkin vaihto
        mb423 kirjoitti:

        voivoi kunpa olisikin satu.olisin mielelläni jättänyt rengasparin ostamatta.onko muuten michelinillä joku muukin valmistaja kuten kirjoituksestasi voi ymmärtää.nämä oli ainakin tehty venäjällä ja seon varmaankin syy,mutta sitähän ei michelin myönnä.sontaa mikä sontaa!!!!

        avensiksessa pyöri n.16tkm energy saverit tasasen sileet kaikki renkaat.alta otettaessa rungot ihan lepsut,ja totta tosiaan nehän oli tehty venäjällä.


    • rehellinen asentaja

      renkaita asentaneena olen huomannut et misukan runko on todella vetelä jo laittaessa,meidän micheliinit on tosin made in poland.paineethan on silloin oikein kun rengas kuluu tasasesti koko leveydeltä ja tätähän voi seurata esim.viivoittimen avulla.jotkut mestat laittaa ilmaa aivan liian paljon josta seuraa nopea kuluminen-josta seuraa hyvä myynti mut huono palaute.eräs uusi pikku honda ajettu 11tkm ja bridgestonet täysin sileet ja paineet oli 2.9bar.kannattaa olla aika aktiivinen kun uusia laitetaan sillä huijaamallahan se raha tehdään.en usko et sun misukoissa rakenteellista vikaa oli sillä venäjältä tulee aivan hyviä renkaita.oman kokemuksen perusteella uskaltaisin meseen suositella kumho ecsta rengasta jota olen moneen taksi meseen laittanut.

      • ile D-4D

        uskomatonta stooria tässä ketjussa.

        Ostin ihan alkusarjan Energy Saverit ja niillä pääsi 100 tkm. Ja paineet olleet 3-3,5 bar. Tw 400 vastaa 40 tuhannen mailin kestoa eli 65 tkm. Ylipaineen ansiota kestoikä oli pidempi.

        Onko tosiaan Michelin muuttanut reseptiä matkan varrella?

        Odotan, että pääsen laittamaan Energy Saver Plussat alle ensi kesänä.


      • aitoa tietoa
        ile D-4D kirjoitti:

        uskomatonta stooria tässä ketjussa.

        Ostin ihan alkusarjan Energy Saverit ja niillä pääsi 100 tkm. Ja paineet olleet 3-3,5 bar. Tw 400 vastaa 40 tuhannen mailin kestoa eli 65 tkm. Ylipaineen ansiota kestoikä oli pidempi.

        Onko tosiaan Michelin muuttanut reseptiä matkan varrella?

        Odotan, että pääsen laittamaan Energy Saver Plussat alle ensi kesänä.

        2011 ostettu auto ja vakiona Saverit alla. Arviolta kesärengaskilometrejä 45tkm ja pintaa on jäljellä reilusti. Outoa, eikö?


      • hankook1233
        aitoa tietoa kirjoitti:

        2011 ostettu auto ja vakiona Saverit alla. Arviolta kesärengaskilometrejä 45tkm ja pintaa on jäljellä reilusti. Outoa, eikö?

        taitaa olla toinen kierros menossa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe