Älä avaa Kokoomustyrkylle ovea

Ovi kii kokkarilla

Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia.

10

169

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimppaTT

... ai minä ku ajattelin tyhjentää pottani niitten päälle?!? ... Onko se väärin?

• U.Telias

Mä suorastaan toivon, että ne tulis meidän ovelle. Olis nimittäin saatava vähän perusteluja näihin niitten mainoslauseisiin.

• 820

minäkin toivon,että tulevat on nimittäin aika paljon kysyttävää tästä
        sosialismista,jota he nykyään edustavat.
        Solidaarisuutta omaa kansaa kohtaan ei tippaakaan
        mutta auta armias kun Ranska ja Saksa pyytävät apua pankkiensa tukemiseen
        niin jo on lompsa yhteinen suomalaisten kanssa.

• riistäjä puolue

Tuleeko ne sillä "paremminvointivaltion" bussilla?

Neuvovat varmaankin missä se valtio on?
      Parempi löytyä vastauksia silloin.

• TimppaTT

... Eikun ne tulee limousiinilla, jonka sinä maksat, bensoilla, jonka sinä maksat, työaikanaan, jonka sinä maksat!

• pusikossa pöllähtää

Saako sen niskalenkittää jos ei sen jutuissa ole tolkkua?

• TimppaTT

Onko toinenkin vaihtoehto?!?!

• Seinäjokinen

"Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia. "

Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin.

• Vesa Kaitera

Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."

Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.

• TimppaTT
        Vesa Kaitera kirjoitti:

Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."

Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.

Jyväskyläläiset onki ollu aina ihan tussuja! :/

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2112
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1061
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      898
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      108
      684
    Aihe