Älä avaa Kokoomustyrkylle ovea

Ovi kii kokkarilla

Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia.

10

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimppaTT

      ... ai minä ku ajattelin tyhjentää pottani niitten päälle?!? ... Onko se väärin?

    • U.Telias

      Mä suorastaan toivon, että ne tulis meidän ovelle. Olis nimittäin saatava vähän perusteluja näihin niitten mainoslauseisiin.

      • 820

        minäkin toivon,että tulevat on nimittäin aika paljon kysyttävää tästä
        sosialismista,jota he nykyään edustavat.
        Solidaarisuutta omaa kansaa kohtaan ei tippaakaan
        mutta auta armias kun Ranska ja Saksa pyytävät apua pankkiensa tukemiseen
        niin jo on lompsa yhteinen suomalaisten kanssa.


    • riistäjä puolue

      Tuleeko ne sillä "paremminvointivaltion" bussilla?

      Neuvovat varmaankin missä se valtio on?
      Parempi löytyä vastauksia silloin.

      • TimppaTT

        ... Eikun ne tulee limousiinilla, jonka sinä maksat, bensoilla, jonka sinä maksat, työaikanaan, jonka sinä maksat!


    • pusikossa pöllähtää

      Saako sen niskalenkittää jos ei sen jutuissa ole tolkkua?

      • TimppaTT

        Onko toinenkin vaihtoehto?!?!


    • Seinäjokinen

      "Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia. "

      Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin.

      • Vesa Kaitera

        Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."


        Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.


      • TimppaTT
        Vesa Kaitera kirjoitti:

        Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."


        Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.

        Jyväskyläläiset onki ollu aina ihan tussuja! :/


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe