Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia.
Älä avaa Kokoomustyrkylle ovea
10
168
Vastaukset
- TimppaTT
... ai minä ku ajattelin tyhjentää pottani niitten päälle?!? ... Onko se väärin?
- U.Telias
Mä suorastaan toivon, että ne tulis meidän ovelle. Olis nimittäin saatava vähän perusteluja näihin niitten mainoslauseisiin.
- 820
minäkin toivon,että tulevat on nimittäin aika paljon kysyttävää tästä
sosialismista,jota he nykyään edustavat.
Solidaarisuutta omaa kansaa kohtaan ei tippaakaan
mutta auta armias kun Ranska ja Saksa pyytävät apua pankkiensa tukemiseen
niin jo on lompsa yhteinen suomalaisten kanssa.
- riistäjä puolue
Tuleeko ne sillä "paremminvointivaltion" bussilla?
Neuvovat varmaankin missä se valtio on?
Parempi löytyä vastauksia silloin.- TimppaTT
... Eikun ne tulee limousiinilla, jonka sinä maksat, bensoilla, jonka sinä maksat, työaikanaan, jonka sinä maksat!
- pusikossa pöllähtää
Saako sen niskalenkittää jos ei sen jutuissa ole tolkkua?
- TimppaTT
Onko toinenkin vaihtoehto?!?!
- Seinäjokinen
"Ovikelloasi rimpauttaa Kokoomuksen pyrkyrit. Älä avaa, anna niiden katsella suljettuja ovia. "
Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin.- Vesa Kaitera
Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."
Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista. - TimppaTT
Vesa Kaitera kirjoitti:
Seinäjokinen kirjoitti :"Sopii koettaa meillä oven takana odottaa Saksanpaimenkoira, voin ilomielin seisotuttaa kokkeleita ovella työpäivän mitan (8 tuntia) sitten mennä kysymään oliko jotain asiaakin."
Emmme me Kokoomuksen koputuskampanjaan osallistuvat tietenkään jää loputtomasti odottelemaan suljetun oven taakse. Ei meilä ole sellaiseen aikaa. Soitamme ovikelloa kahdesti, ja jollei sen jälkeen avata, niin siirrymme seuraavalle ovelle. Kohteita kyllä riittää. Kahden tunnin aikana ehdimme tehdä noin 12-16 kyselyä. Täällä Jyväskylässä saamamme vastaanotto on ollut voittopuolisesti positiivista.Jyväskyläläiset onki ollu aina ihan tussuja! :/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483