Siis olen 17 w poika ja minulla on erektio ongelma... ei mikään tavallinen vaa kun mulla ei lakkaa seisomasta!!!
AUTTAKAA!!! tarttenko salvaa toi jotai?
Minulla on Eektio ongelma!! Auttakaa
17
391
Vastaukset
- homo_poka69
oot homo kumminki
- Vemuli
Joo no asia on nyt näin...sä kuolet todennäkösesti viikon sisällä.
tähän ongelmaan ei ole muuta ratkaisua kuin harras rukoilu
- Lucifer_Saatananpalv
Nyt kyllä olet väärässä. Parasta ois mennä Saatana puheille
- EiMitäänToivoa
Sä oot mennyttä kamaa
- seppo-62
Mä voin tulla katkasee sen
- dfgrt
Jokaisellahan lakkaa laukeamisen jälkeen ainakin hetkeksi seisomasta.
- LateThePilvi
Voi ei. Toivo on nyt menetetty. Sinulla on peniksen verisuonien pullistuma mikä muuttuu krokotiilitaudiksi eli peniksesi lohkeilee pikku palasina pikkuhiljaa pois. Toivotan onnea ja voimia vielä!
LateThePilvi kuittaa.- Hohh
Ootkyl vitu homo jätkä ilma vehjettä
- enoolehintti
oo kui söpöö mä panisin kestostondist millo vaa
- rautakanki sisäl
No mul ei seiso vaik tungen rautalangan sisää et sun on helppo hymyillä
- Eektio ongelma!!
Suomi24:llä on velvollisuus voimassaolevien lakien mukaisesti luovuttaa viestien kirjoittajien tiedot poliisille
- safdaf
Ja mitkähän ne lait on?
- isän poeka
Mä puhuin samasta ongelmasta muin iskälle vaik noloo oli!
Iskä kyl sit vaan lohdutti et POIKA se on sukumme KIROUS aina kun näemme vilauksenkin pimpasta veri PAMAHTAA Pipp**liin heti ja se lähtee vain NUSSIMALLA ;) - ainoakeino
Kirveksellä poikki vaan, ei siihen muu auta.
- Zzzz..........
Ja m i n k ä h ä n v i t u n takia sun paskalänkytys aloituksiis pitäis edes kommentoida??!Vaikutat siltä et tarvitset jotain erityisopen huomiota 24/ 7.
- ohihkahaoak
erektio ei ole vaarallinen jos se ei kestä pitempään kuin 4 tuntia uskon että sun erektiot ei kestä neljää tuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911041
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi42441- 38424
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421