Keskisuomalainen kirjoitti
"Mauri Pekkarinen ihmettelee
Anneli Jäätteenmäen mielenmuutoksia
Jyväskylä, Jarmo Ahonen
Keskustapuolueen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Mauri Pekkarinen sanoo seuranneensa puolueen vt. puheenjohtajan Anneli Jäätteenmäen lausuntoja Suomen Pankin johtaja-asiassa silmät kiinni puristaen.
-Jäätteenmäellä oli tässä asiassa viimeisten päivien aikana niin monta kantaa, että minä en aina pysynyt mukana. En viitsi sitä laveammin kommentoida. Muutoin omat joukot toimivat täysin yksituumaisesti ja selkeästi.
-Meillä on sellainen tapa puolueessa, että julkisuudessa kunnioitetaan puheenjohtajan edesottamuksia vaikka tarvittaessa silmät kiinni. Nyt olen pistänyt silmät kiinni, Pekkarinen puuskahtaa.
Sunnuntain Helsingin Sanomissa keskustan vt. puheenjohtaja Jäätteenmäki ilmoitti, että hänen mielestään Suomen Pankin näytelmälle on viisasta pistää nyt piste ja katsoa, miten pankki kolmella johtajalla pärjää."
Pekkarinen ihmetteli Jäätteenmäen
mielenmuutoksia
1
172
Vastaukset
- ja kaikki käy
Jo on vitsit vähissä. Et malttanut laittaa lainauksesi päivämäärää näkyviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483