käsikarvojen poisto

käsikarvat..

Elii :) Ketkä kaikki tytöt ajelee käsivarsien karvat? Ja miten ne kuuluu ajella? Voiko ne sheivata terällä vai onko järkevämpää käyttää vahaa? :o Itselläni ne on melko tummat enkä yhtään tykkää olla t-paidalla kun karvat on niin näkyvät.. Että paras keino päästä eroon käsikarvoista ?

56

11368

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rergrhrth

      Minä ainakin, olen sheivannut jo varmaan 13-vuotiaasta alkaen jos oikein muistan.. Minulla myös tosi tummat, lähes mustat käsikarvat ja aika paksut myös, säärikarvat täysin mustat mutta paljon paksummat mitä käsikarvat. Yleensä hyvän vaanhdon kanssa vaan sheivaan pois ja jostain kumman syystä joudun ajelemaan ne kuitenkin vain kerran viikossa tai kahden viikon välein, eli kasvaa yllättävän hitaasti kun vertaa säärikarvoihin jotka pukkaa jo seuraavana päivänä sänkeä..

      Yritin kerran epiloida mutta sattui enemmän kuin sääriin, joten sheivaus on riittänyt kun kasvaa niin hitaasti takaisin..

      Monesti itsekin häpesin käsiäni kun on ihan mustat käsikarvat vaikka ihan suomalainen/pohjoismaalainen hento ja vaalea olen muuten.. Koitapas vaikka sitä sheivausta! :) Hyvin vaahdottuvalla vartalosaippualla ja kunnon sheiverillä saat hyvän lopputuloksen :)

      • Anonyymi

        Mä en kans tiiä ku mullaki o tummat käsikarvat ja olen tyttö mutta monet sano et ne huononee ja sillee piikkiintyy?Onko totta i need helo auttakaa mahd pian


    • Eri tavoilla

      Sheivaamalla todellakin ilmestyy sänki aika pian. Epilaattorilla ajelemalla tai vahauksella/sokeroimalla pääsee karvoista eroon pidemmäksi ajaksi ja kasvukin alkaa hentona (ei ole karkea sänki). Kun epiloi tarpeeksi tiheästi, kipua ei tunnu, vain pientä nipistelyä. Karvan kasvukin voi vähentyä.

    • tyttö18v.

      Kerran jos menet ajamaan käsikarvat, ne kasvavat tummempina takaisin. Tiedän tapauksen, jossa turkkilainen tyttö ajeli tummat, paksut käsikarvansa ja sai takaisin hirvittävän ryijyn käsivarsiinsa (siitä lähtien on käyttänyt vahaa karvojen poistoon). Karvanpoistovahaa suosittelen, jos ihmisen ihoon kuuluvat luonnolliset, jokaisella olevat ihokarvat on saatava pois. Epilaattori voi vahingoittaa käsien herkkääkin ihoa.

      • Vuosien kokemus

        Tuo että karvat kasvaa paksumpina ja tummempina takaisin, on kaupunkilegendaa. Siitä ei ole todellisuuspohjaa. Karvoitus TUNTUU paksummalta koska karva on sheivauksen jälkeeen yhtä paksua latvaan saakka. Karvan leikkaaminen ei vaikuta sen väriin. Tässäkin voi vaikuttaa tuo että karva on paksua latvaan saakka niin entisen värinen karva NÄYTTÄÄ tummemmalta.

        Vahaaminen vahingoittaa yhtä paljon ihoa kuin epilaattorilla ajelukin koska vaha tarttuu myös ihoon. Huolellinen epilaattorilla ajelu ei vaikuta lainkaan ihoon, rummun pinsetit tarttuu vain karvoihin, parhaimmillaan koskematta ihoon.


      • Niin..
        Vuosien kokemus kirjoitti:

        Tuo että karvat kasvaa paksumpina ja tummempina takaisin, on kaupunkilegendaa. Siitä ei ole todellisuuspohjaa. Karvoitus TUNTUU paksummalta koska karva on sheivauksen jälkeeen yhtä paksua latvaan saakka. Karvan leikkaaminen ei vaikuta sen väriin. Tässäkin voi vaikuttaa tuo että karva on paksua latvaan saakka niin entisen värinen karva NÄYTTÄÄ tummemmalta.

        Vahaaminen vahingoittaa yhtä paljon ihoa kuin epilaattorilla ajelukin koska vaha tarttuu myös ihoon. Huolellinen epilaattorilla ajelu ei vaikuta lainkaan ihoon, rummun pinsetit tarttuu vain karvoihin, parhaimmillaan koskematta ihoon.

        No se et se NÄYTTÄÄ tummemmalt ON se kauhee asia! Itse en ainakaan ton takii sheivais. Kokeilin kerran säärestä pieneltä alueelta ja kyllä ne karvat on ollu sen jälkeen pitkään "paksumpia" vaikka oon epilloinu monta kertaa.. Sitäpaitsi jos se on latvaa myöten yhtä paksu niin sillon se nimenomaan ON paksumpi, eikä vaan näytä siltä! Ei se karva toki sitä paksummaks enää mee, mut...


    • karvakäsi-apina

      Onko sopivaa jos mies ajelee käsivarsistaan karvat pois?

    • ..........

      Kesäaikaan ajelen höylällä pois, itsellä käsikarvat ovat sen verran ohuet ettei sänki näytä pahalta eikä karvoja tarvitse sheivata jatkuvasti (toisin kuin esim. säärikarvoja). Eikä kannata uskoa urbaanilegendoja karvoituksen lisääntymisestä/tummumisesta, itse olen sheivaillut käsikarvoja varmaan viimeiset 10 vuotta ja karvoitus on pysynyt ennallaan.

    • mimosajb

      Itse olen myös ajellut käsikarvani ja säärikarvani ihan höylällä ja vaahdolla. En ole kyllä huomannut tuota ilmiötä omalla kohdalla, että kasvaisivat sitten runsaampana/tummempana takaisin, pikemminkin päinvastoin. Mutta kai tämäkin asia on jokaisella yksilöllistä.

    • Eteenpäinelämässä

      Nyt järki käteen!

      Käsikarvat ovat osa ihmistä, ihminen syntyy niiden kanssa. Käsikarvoista ei ole haittaa, ei terveydellistä eikä esteettistä. Ei ole mitään syytä, miksi käsikarvoista pitäisi pyrkiä eroon.

      Silti yhä kasvava ryhmä naisia on ryhtynyt liittynyt käsikarvojen vastaiseen liikkeeseen. Tätä liikettä ei ollut 80- luvulla eikä 90-luvulla. Mistä tämä liike on tullut ja miksi? Miksi maassa, missä hehkutetaan tasa-arvoa ja ihmisarvoa, kehitetään yhtenään naisille yhtenään ulkonäöllisiä ongelmia? Ongelmia, joista naisen pitäisi päästä eroon ollakseen normaali.

      Kertaan. Käsikarvoissa ei ole mitään väärää, ne ovat osa sinua.

      • naisellinennainen1

        Jos ihminen haluaa pitää ulkonäöstään huolta ja näyttää naiselliselta niin mitä vikaa siinä on?? En minäkään haluaisi pitää tummia käsikarvoja vaikka ovat kuinka inhimillinen asia. Poikaystäväni ei nyt siitä kauhistuisi, mutta ei hän sitä kovin viehättävänäkään pitäisi. Tässä ei sentään ole kyse mistään kauneusleikkauksesta tms...


    • Kokeillut
    • weetin

      Kokeilehan weetin ihokarvanpoistovoidetta. Tai pidemmäksi ajaksi silkkisen ihon saat sokeroinnilla, mutta voide toimii kivuttomasti.

      • Karva-apina-nainen

        Miten sitä veetin ihokarvanpoistoainetta pitäisi sitten käyttää ? En ole tohtinut koskeakkaan siihen.


      • Ohjeet on
        Karva-apina-nainen kirjoitti:

        Miten sitä veetin ihokarvanpoistoainetta pitäisi sitten käyttää ? En ole tohtinut koskeakkaan siihen.

        Tuubin mukana tulee tarkat käyttöohjeet. Kun noudattaa niitä, käsittely onnistuu vaaratta. Mutta jos ei ole käyttänyt aikaisemmin, kannattaa tehdä ohjeissa mainittu testi ensin ennen kuin alkaa poistamaan karvoja.


      • fdgjsg
        Karva-apina-nainen kirjoitti:

        Miten sitä veetin ihokarvanpoistoainetta pitäisi sitten käyttää ? En ole tohtinut koskeakkaan siihen.

        Veet on hirveetä myrkkyä, en kyllä suosittelis nuorelle ihmiselle, jos ei ihan välttämättä halua jotain ihosyöpää tms itselleen. Oma ihoni meni järkyttäväksi nuorempana veetin käytöstä johtuen. Hirveet kutinat ja kirvelyt ja karvatupet tulehtuivat aina voimakkaasta aineesta ja ihosta tuli kirjavan kukertava.
        Toki joidenkin iho sitä sietää ihan hyvin, mutta hyvin myrkyllistä ainetta se on silti.


      • ....

        Mää ainakin käytän käsivarsien karvojen poistoon juuri weetin ihokarvojenpoistovoidetta. Paljon kätevämpi keino kuin höylääminen, mutta tietty se on mielipideasia mistä tuotteesta kuka tykkää.


    • mirotic

      Itselläni on todella vaaleat käsikarvat, mutta en vain pidä niistä yhtään, joten otan ne pois. Aluksi aina sheivailin niitä pois. Aloitin sen joskus 7.lk.
      Nykyisin otan karvat käsistä pois vahaliuskoilla. Todella pehmeä lopputulos ♥ :)

      • Koneella lykkivä

        Edullisempi vaihtoehto on muutaman kympin epilaattori. Tulos on sama kuin vahaliuskoilla mutta laite kestää vuosia.


    • So simply

      poikkase tommoset karvaa kasvavat kädet, niin vaiva loppuu

    • moi :)

      voitteko selittää mulle noi termit "sheivaaminen" ja "epilointi"?? aloin miettii et haluisin noi mun sääri karvat veke mut kun en tiedä miten ja olen 11. ja muute mulla on jo tosi paljon ihokarvoja, mut onneks ne on vaaleita.

    • Näin se käy

      Sheivaamisessa karva katkaistaan ihon pintaa pitkin, yleensä mekaanisesti joko hiusteinleikkauskonetta muistuttavalla "ladyshaverilla" tai miesten parranajoon tarkoitetuilla "höylällä". Periaatteessa sheivaukseen voisi lukea myös Veettiä tai vastaavaa karvanpoistovoidetta. Sheivauksen jälkeen karva jatkaa kasvua ja koska kasvava karva on paksua, se tuntuu karkeana sänkenä ja voidaan luulla että kasvaa paksumpana.

      Epilointi on karvojen poistamista juurineen "nyhtämällä". Epilointi voidaan tehdä käsin pinseteillä nyppimällä karvat yksitellen tai koneellisesti epilaattorilla jossa pyörivässä rummussa on kymmeniä pieniä pinsettejä joka tekee nyppimisen nopeasti. Karvat voidaan poistaa juurineen myös vahauksella tai sokeroinnilla jossa karvat tarttuu vahaan tai sokerimassaan ja kiskaistaan nopeasti massan mukana pois. Epiloinnin jälkeen kyseisestä karvatupesta alkaa kasvaa uusi karva vasta usean viikon kuluttua joten iho on karvaton pidempään ja kasvava karva on aluksi hentoa. Viereinen karvatuppi jossa ei ollut epiloinnin aikana karvaa, työntää karvaa jo aiemmin ja siksi täysin sileä iho ei olekaan aivan mainostajien pituista aikaa.

      Huh tulipa pitkä sepustus mutta eiköhän ollut aika kattava. Pysyvä karvanpoisto on sitten eri jutun aihe.

      • ksjfoiejgiergjorigr

        miten jotain sääriäkin epiloisi yksitellen nyppimällä, siinähän on pinta-alaa kokonaisen sademetsän verran karvoja nypittäväksi, eiköhän tuohon varmaan viikko menisi :P


      • Hölmö kommentti
        ksjfoiejgiergjorigr kirjoitti:

        miten jotain sääriäkin epiloisi yksitellen nyppimällä, siinähän on pinta-alaa kokonaisen sademetsän verran karvoja nypittäväksi, eiköhän tuohon varmaan viikko menisi :P

        Ei varmaan kukaan nypi pinseteillä säärikarvojaan mutta vastaavasti kukaan ei varmaankaan ajele kulmiaan epilaattorilla.

        Ajattelitko lainkaan kun kirjoitit tuollaisen kommentin aamuyöllä.


      • jlee
        ksjfoiejgiergjorigr kirjoitti:

        miten jotain sääriäkin epiloisi yksitellen nyppimällä, siinähän on pinta-alaa kokonaisen sademetsän verran karvoja nypittäväksi, eiköhän tuohon varmaan viikko menisi :P

        Kyllä se onnistuu jos on kohtuullisen harvat säärikarvat niin kuin minulla. Ei se toki hauskaa tai nopeaa ole, mut joskus harvoin kun on luppoaikaa, teern moista ihan "huvikseni" :)


    • moi:)

      kiitos todella paljon sinulle nimim. "Näin se käy". tuosta oli tosi paljon apua :)

    • helppoa

      Minä poistan käsikarvat nykyisin Easy Sweet sokerilla. Ihokarvat kasvaa takaisin ensin untuvana eikä tule mitään selkeää sänkeä

    • Camilla_92

      Meillä on ollut suvussa aina todella runsas karvan kasvu ja olen sitä joutunut usein häpeämään. Joskus aikoinaan äidiltäni kyselin miten hän on ongelmaa hoitanut, mutta häntä se ei ollut häirinnyt eikä siihen kiinnittänyt sen enempää huomiota. Äitini ei myöskään ole yhtä karvainen kuin minä, vaan karvankasvu taitaa tulla vahvasti isäni puolelta. Isältäni en tästä kehdannut suoraa kysyä, mutta yhtenä normaalina aamuna kun olin isäni kanssa suihkussa hän otti asian esille. Hän kertoi oman äitinsä kertoneen hänelle suvun oma vinkin joka toimii varmasti. Laitetaan kahvikuppiin/ johonkin astiaan hunajaa ja lämmitetään muutama minuutti. hunaja valellaan käsiin/ karvaiselle alueelle, laitetaan sideharsoa päälle ja annetaan olla noin 5 minuuttia. Sen jälkeen vain kuoritaan harso pois ja karvat jäävät siihen. Toimii myös erittäin hyvin saunassa , missä isäni tämän minulle ensimmäisen kerran näytti ja valeli hunajan selkääni ja käsiini. Suosittelen kaikille :)

      • ...

        Eli kyseessä oli eräänlainen sokerointi.


    • plöö
    • pinthefup
      • hopolopopoju

        leikkaa moottori sahalla kätes pois niin ei enää haitaa


    • belieber1

      voisko joku vastata ku mä oon 14v tyttö ja mul kasvaa jotai karvaa niiku suupielen lähettyvil sellat niiku et ne o vähä niiku viikset. ne ei oo kauheen näkyvät mut kyl ne huomaa... voisko joku kertoo mite ne sais pysyvästi pois??!!!

      • ijjiåäm

        Nyppimällä, kestää jonkin aikaa. Ite alotin nyppimään sun ikäsenä "viiksiä" 10v myöhemmin aina silloin tällöin yksi karva kasvaa


    • grr_girl

      Minä sheivaann.... xD

    • aito on kaunista

      vain luonnonkaunis on kaunis,loput ovat pakkelimimmejä ja kitti kirstejä.

    • sokerointi

      Mun mielestä ehdottomasti paras tapa on sokeroida tai vahata kädet kosmetologin luona! Iho ei ärsyynny ja tulos paljon pitkäkestoisempaa kuin höylätessä. Vaikka höylääminen onkin halvempi keino, on se paljon huonompi kuin edellåä mainitsemani tavat!! Itse olen käynyt ottamassa sokerilla ja karvat pysyvät poissa jopa 3-4 viikkoa! Iho on sileä ja kaunis, ei punoitusta muutakuin juuri ottamisen jälkeen!

    • kossuopiskelija

      Sokerointi on hellävarainen ja todella hyvä tapa poistaa käsikarvoja. Se kuorii samalla ihoa ja tekee siitä todella sileän tuntuisen! Karvat lähtevät juurineen ja pysyvät poissa n. 3-4 viikkoa. Suosittelen siis kääntymään kosmetologin puoleen, hinnatkaan eivät kovin suuria ole:)

      • huolestunut

        Onko tuo kosmetologillakäynti parempi vaihtoehto kuin että itse vahaliuskoilla poistaisi karvat. Olen ehkä tehnyt tätä pari vuotta ja kauhukseni huomaan että karvat paksuuntuvat! Ennen sänkeä ei tuntenut mutta nyt se pistelee ikävästi. Voiko olla siis etteivät nuo vahaliuskat toimi ja pitäisi kääntyä ammattilaisen puoleen?


      • kossuopiskelija
        huolestunut kirjoitti:

        Onko tuo kosmetologillakäynti parempi vaihtoehto kuin että itse vahaliuskoilla poistaisi karvat. Olen ehkä tehnyt tätä pari vuotta ja kauhukseni huomaan että karvat paksuuntuvat! Ennen sänkeä ei tuntenut mutta nyt se pistelee ikävästi. Voiko olla siis etteivät nuo vahaliuskat toimi ja pitäisi kääntyä ammattilaisen puoleen?

        Joo, kannatan kääntymistä kosmetologin puoleen!:) Se on ainakin varma tapa saada karvat pois hyvin ja huolellisesti!


    • sokerointi

      Ja kun on pidemmän aikaa sokerilla poistattanut karvoja, alkaa karvan laatu oheneen ja muutenkin käsikarvat vähenemään :) Kannatan siis kääntymään kosmetologin puoleen!

    • just thinking

      Minne asti ihmiset sheivaa käsiään? Meinaan että jos sheivaa vaikka kyynerpäihin asti, niin eikö siihen jää inhottava "raja" kun kyynerpää-olkapää -välille jää karvat. o_O

      • siis näin

        Itse ajan sen alueen, mitä aion pitää esillä. Mitenkä muutenkaan? Käsivarret siis lähinnä paitsi jos pidän puolipitkiä tai pitkiä hihoja, jolloin saatan joutua vain nyppimään sormien karvat pois.

        Alkup. aiheeseen liittyen käytän epilaattoria muualle paitsi kainaloihin, jossa käytän terää, koska se on niin herkkä alue.


    • masokistin vikaa?

      Heh, epilointi tuntuu mukavalta ja vaikutus kestää kauemmin kuin sheivaus.

    • Haaveilee t-paidasta

      Itse olen vasta 13-vuotias ja mullakin on ihan hirveet käsikarvat! Ne on niin tummat ja hirveet :P Oon semmosella höylällä pari kertaa yrittäny sheivata ne, mutta heti seuraavana päivänä on sänki! Olisi niin mukavaa jos voisi kesäisin käyttää t-paitaa.
      Kaikilla kavereillani on hyvin hennot ja vaaleat, lähes näkymättömät ihokarvat ja olen niin kateellinen heille. Sääret eivät ole lainkaan vaikeat, niistä jos ajelee karvat, niin saan olla sulosääri viikon.

      • Karvat kasvaa

        Sheivaamisen jälkeen todellakin kasvaa sänki heti. Jos haluat sileämpää tulosta pidemmäksi ajaksi, hanki epilaattori tai käy vahauksessa/sokeroinnissa.


    • dididyyh

      Minulla on myös kauheat käsikarvat, pitkät ja aika tummatkin. Olen aina hävennyt niitä ja vihannut lyhyt hihaisia. Kuitenkin olen huomannut, että se on vain osa minua. Ei se kauhean nättiä ole, mutta jos ei kestä niitä, voi lähteä menemään. Jokainen on oma itsensä, en näe mitään järkeä ajella niitä pois. Ne voivat olla hyväkin asia. Itsetunto jos on kohdallaan, se on vain persoonallista ja kasvattavaa! Itse olen ihan normaali nuori ja minusta pidetään oman rohkean luonteeni takia. En hetkahda pienestä, enkä välitä mitä muut ajattelevat käsikarvoistani. Ymmärtäkää se tytsyt! (:

    • itseilkimys

      Olen 13v ja ajelen käsikarvani pois sillä kuorintavoiteella tai mitä se nyt onkaan. Eli laitetaan voidetta ja otetaan muoviliuskalla pois. Hyvä lopputulos! Karvat kasvavat ehkä noin viikossa takaisin mutta ei tule sänkeä! Suosittelen!

    • Viidakko vai aavikko

      "Hei, vähä sullon järkyttävät käsikarvat!"

      En oo koskaan kuullut että joku olisi kenenkään käsikarvoista kommentoinut. Jos niitä alan tässä nyt tuijottaa niin joo kauhee kriisi päällä: karvoja iik! Mutta totuus on että kukaan ei niistä piittaa. Tietysti on sairauksia ja muita syitä jolloin karvojen kasvu saattaa olla liiallista ja ymmärrän heitä. Mutta normaali karvoitus iholla on NORMAALIA. :D

    • Niksi

      Saat kaikki pois yksinkertaiselle tavalla leikkaamalla käsivarret kokonaan pois. Kätevää, eikä jää millimetriäkään! Uskomatonta, mutta simppeliä...

    • kesäkarvat

      Mulla kun kesäsin ruskettuu kauniisti iho ja on paljon tummempi kuin talvisin niin käsikarvat näyttää valkosilta ja pitkiltä. En sinäänsä oo pitänyt sitä minään ongelmana, mutta tänä kesänä oon kiinnittänyt niihin enemmän huomiota. Tuntuu että ne ois pidempiä kuin ennen, vaikka en oo koskaan niitä ajellu. Sinäänsä asia ei mua haitaa mutta mietin vaan, että kiinnittääköhän ihmiset siihen huomiota? :/ en haluu että kukaan ajattelee mulla olevan miesmäiset ja karvaset kädet :o

    • karvaa

      Yksi ja sama konsti ei toimi kaikilla. Karvankasvu ja laatu on erilaista eri ihmisillä. Itselläni on sänki jaloissa epilointia seuraavana päivänä, voiteella poiston jälkeen parhaimmillaan 12 tunnin päästä, sheivauksen jälkeen vielä nopeammin. Siksi poistan välillä voiteella, jos on aikaa niin epiloin sillä yhdellä pyyhkäisyllä ei lähde puhtaaksi. Kiireessä sipaisen terällä. Karvankasvu ei ole vähentynyt yhtään vaikka olen poistanut karvoja yli 30 vuotta. Käsivarsikarvat ovat huomaamattomampia enkä tee niille mitään, säärikarvat ja viikset ovat ongelma. Viikset ovat sukuvika ainakin meillä, menee monessa polvessa taaksepäin äidiltä tyttärelle. Lottovoiton jälkeen menisin laseroitavaksi, viikset pois pysyvästi. Sääriä ei tarvitse esitellä ympäri vuotta joten niille ei ole niin väliä.

      • Ei mahdotonta

        Viiksien laserointiin ei tarvita lottovoittoa. Epilaserin hinnaston mukaan sairaanhoitajan tekemänä maksaa 124 € kerralta joten ei ole iso sijoitus 4-6 viikon välein ja ehkäpä puolisen tusinaa käyntikertaa riittää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      140
      1121
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      927
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      804
    Aihe