Morjes!
En tiedä tuliko tämä kysymys oikealle aihealueelle mutta kysyn kuitenkin.
Eli onko kukaa ollut Lontoon suunnalla Wimbledonin aikaan, ja onko ollu tennisalueella? Kesällä olisi tyttöystävän kanssa tarkoitus tehdä reissu kesäiseen Lontooseen ja tennismiehenä olen miettinyt et mahtavaa olisi ajoittaa matka juuri 24.6 - 7.7 väliselle ajalle. Onko mitään mahdollisuutta päästä seuraamaan alkusarjan matseja ns. pikkukentille ja jos on, kuinka paljon liput kustantaa ja onko saatavuus mahdollinen? Kaikki tieto on tervetullutta :)
Wimbledon koemuksia
2
594
Vastaukset
- cincinnatiJim
Eikös ne liput arvota ja oo aika vaikeeta päästä katsomaan? Eikös siellä kukkulalla tavallinen kansa kato screeniltä piknik-hengessä ne ottelut kenttien ulkopuolella?
- SW19
2 kertaa on tullu käytyä. Joka päivän aluks pitää mennä jonottamaa lippua, joka oikeuttaa ite alueelle pääsyn. Kannattaa mennä ajoissa, niitä lippuja jaetaan vaan 6000 eikä kaikki sitä saa. Aika moni kuitenkin, ite oon joka kerta saanut. Tosin oon mennyt aina sinne jonoon noin kuudelta aamulla. Sit ku oot siinä jonossa saat yleensä sen lipun melkein heti ja sit vaa oottelet muutaman tunnin et se ite Wimbledon aukeaa. Siinä voi istuu paikallaan eikä tarvii seisoa. Sit jossain vaiheessa pääset ite Groundseille, jota ennen on samanlainen turvatarkastus ku lentokoneesee mennessä, mut siitä saa kyllä viedä vettä ja nestettä läpi, tarkistetaan ihmiset lähinnä aseiden yms. varalta. Sit ostat ite lipun, se on suhteellisen halpa (ehkä joku 10-20e/hlö) ja sit pääset ite alueelle. Kaikkia muita kenttiä voi kattella iha vierestä paitsi ite keskuskenttää. Mutta siis kaikkia pienempiä kenttiä ja pelejä pääsee kyllä kattomaan, ja usein pääsee kans ihan istumaan.
Vähä pitkä viesti tuli ja jo pari kuukautta vanhaa aiheeseeki, mut toivottavasti ehti vielä auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483