Beaudity ja Restore Eye Serum, ryppyjen poistoihin

kunnari1

Onko tietoa yllämainituista tuotteista, facebookista mainostettiin, lähinnä haluaisin tietää, kuinka turvallista on maksaa luottokortilla, onko turvallinen firma?

53

2191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Maksuturvallisuudesta en tiedä mutta en ihan suoralta kädeltä uskoisi tuotteeseen, jonka mainoksissa jokainen ennen ja jälkeen kuva on yksi sama kuva - ainoastaan kuvankäsittelyohjelmalla manipuloituna!!

    • ÄLÄ TILAA

      Ei kannata tilata!!! Tilasin 2 tuotetta joista sain vain toisen ja veloittavat ylimääräistä tuotteista joita ei ole tilannut eikä saanut.

      • älä ihmeessä tilaa

        Älä tilaa

        Kyseessä on kansainvälinen huijarifirma. Keskustelua löytyy sekä Ruotsista, Kanadasta että USA:sta. Suomen poliisikin on tiedottanut asiasta, josta on artikkeli myös Taloussanomissa. Et saa sitä mitä tilaat ja maksat paljon, jos luottokorttia käytät. Meitä huijattuja on satoja Suomessa ja maailmalla varmaan tuhansia.


      • huijattu2
        älä ihmeessä tilaa kirjoitti:

        Älä tilaa

        Kyseessä on kansainvälinen huijarifirma. Keskustelua löytyy sekä Ruotsista, Kanadasta että USA:sta. Suomen poliisikin on tiedottanut asiasta, josta on artikkeli myös Taloussanomissa. Et saa sitä mitä tilaat ja maksat paljon, jos luottokorttia käytät. Meitä huijattuja on satoja Suomessa ja maailmalla varmaan tuhansia.

        Hei, milloin Taloussanomissa oli juttu?


      • beauditypetetty

    • huijattu2

      Älä herranjestas tilaa sieltä mitään. Yritys lupaa ilmaisen näytteen, mutta toisin kävi minulle. Itse sain ensimmäisen näytteen melko pian tilaamisen jälkeen. Toinen näyte tuli kuukauden päästä. Siinä välissä yritys veloitti VISA-kortiltani kahteen kertaan yhteensä melkein 200 euroa. Näytteitä ei voi palauttaa, sillä siihen pitää pyytää joku RMA-tunnus puhelimitse. Viikkoja olen yrittänyt soittaa, mutta kukaan ei vastaa puhelimeen. Olen lähettänyt parisenkymmentä sähköpostiviestiä, mutta kukaan ei vastaa niihinkään. Jouduin kuolettamaan VISA-korttini. Tänään tuli taas sähköpostiini ilmoitus, että tililtäni yritetään veloittaa lisää. Voiteetkin jäivät käyttämättä. Molemmissa puteleissa taitaa olla samaa voidetta tuoksun perusteella. En uskalla niitä edes käyttää.

      • Beaudify stinks

        Minä sain peräti vastauksen eli tällaisen:
        "Kiitos, että käytät Beaudify Anti-Aging Skin Cream. Tämä sähköpostiosoite on ilmoittaa teille, että tilauksen tila on äskettäin päivitetty ja mahdolliset käynnissä olevat tai kaikki tulevat maksut on peruutettu kohti pyyntöäsi.

        Jos sinulla on kysyttävää peruuttamisesta tämän tilauksen tai jos haluat aktivoida uudelleen sama tulevaisuudessa, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa 44 020-3286-6590"

        Tämä tuli sähköpostiosoitteesta Finland Beaudify Support

        Laitoin ainakin 20 sähköpostiviestiä ja paperisen kirjeen siihen osoitteeseen mikä oli siinä kirjekuoressa, missä se näyteputeli tuli.

        Visakortiltani on ehditty ennen sen kuolettamista velottaa yli 300 euroa. Olen tehnyt sekä rikosilmoituksen että reklamaation Luottokunnalle.

        Onhan tämä tietysti ikävää, mutta hyvin mielenkiintoista saada tietää, että miten tällainen on mahdollista ja mikä on Luottokunnan vastuu?

        Rohkeasti nyt vaan kertomaan ystävillenne, etteivät haksahda näytteiden tilaamiseen.


      • Olkaa varovaisia!
        Beaudify stinks kirjoitti:

        Minä sain peräti vastauksen eli tällaisen:
        "Kiitos, että käytät Beaudify Anti-Aging Skin Cream. Tämä sähköpostiosoite on ilmoittaa teille, että tilauksen tila on äskettäin päivitetty ja mahdolliset käynnissä olevat tai kaikki tulevat maksut on peruutettu kohti pyyntöäsi.

        Jos sinulla on kysyttävää peruuttamisesta tämän tilauksen tai jos haluat aktivoida uudelleen sama tulevaisuudessa, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa 44 020-3286-6590"

        Tämä tuli sähköpostiosoitteesta Finland Beaudify Support

        Laitoin ainakin 20 sähköpostiviestiä ja paperisen kirjeen siihen osoitteeseen mikä oli siinä kirjekuoressa, missä se näyteputeli tuli.

        Visakortiltani on ehditty ennen sen kuolettamista velottaa yli 300 euroa. Olen tehnyt sekä rikosilmoituksen että reklamaation Luottokunnalle.

        Onhan tämä tietysti ikävää, mutta hyvin mielenkiintoista saada tietää, että miten tällainen on mahdollista ja mikä on Luottokunnan vastuu?

        Rohkeasti nyt vaan kertomaan ystävillenne, etteivät haksahda näytteiden tilaamiseen.

        Myös huijattu, ja todella törkeästi!

        29.1 tilasin näytteet jotka maksoivat alle 5€ kpl.
        30.1 Tuli viesti, että tuote on lähetetty. Toisesta tuotteesta tuli viesti, että on loppunut.
        16.2 Tuli viesti, että tämä loppunut näyte on lähetetty, ja saapui sitten perille 27.2.

        Hyvin tietävät ettei tuotetta ole päästy edes kokeilemaan! Ja itse vielä sivullaan varoittavat, että tuotteita on käytettävä yhtä aikaa!

        Nämä olivat kuitenkin jo rosvonneet käyttöönsä visakortin tiedot, jolla olivat siirrelleet omin nokkineen maksuja 12.2 89,95,- ja 79,95,- sekä 28.2 samat summat, eli oli rosvottu 340,- ennenkuin tuotetta on ehditty edes koe käyttää!

        Onneksi huomasin tuon huijauksen heti 28.2 jolloin sain suljettua visakortin.

        Eilen sieltä tuli postia, että joku naamarasva on kai tulossa. Laitoin vain viestin, että en ole sitä tilannut enkä tuotetta vielä ehtinyt edes käyttää.

        Yleensä olen tosi varovainen, mutta kai sitä menee tyhmä lankaan kun jotain halvalla saa vaikka ei siihen uskokkaan :(


    • voi meitä naisia

      Älä tilaa. Minulle kävi juuri samoin kuin edelliselle. Kortin jouduin kuolettamaan ja niin edelleen

    • VIRVA 6

      Minäkin tilasin nuo mainos tuotteet ja lasku tuli,mutta senlisäksi parinsadan euron lasku saamattomista tuotteista elikä molemmat SKIN RESTOR ja SOLUTIONS.Kuoletin minäkin kortin,koska kuulemma tulee lisää laskuja luottokuntaan.Mitä opimme tästä.ÄLÄ KOSKAAN TILAA MITÄÄN FIRMASTA,JOSTA EI OLE TIETOA MISSÄÄN.

    • suututtaa

      Näin kävi myös minulle.Kortti kuoletettu, rikosilmoitus tehty. Mitään vastausta ei kuulu. Silti ihmettelen, miten edelleen mainos pyörii esim facessa.
      Edelleen kuitenkin ihmettelen, miten firma pystyy käyttämään noin korttia. Mikä tahansa firma, missä maksaa kortilla voisi tehdä samoin.
      Luottokunnalle tein reklamaation myös.

    • Myös huijattu

      Hei! Minäkin sain tänään yhden voidepurkin. Koikeilin sitä ja se oli täyttä potaskaa. Iho tuntui kireältä ja voide hilseili pois. Täyttä huijausta. Mutta kiitos teidän kommenttien suljin heti visakorttini joten eivät pääse sitä veloittamaan. Älkäämme siis naiset sortuko tällaisiin vippaskonsteihin!!!!!

      • etsinäolesyyllinen

        Ei tämä ole pelkästään naisten asia. Mitä tahansa pientä näytettä tms. voi mieskin ostaa verkosta ja maksaa luottokortilla. Siitä tässä on kyse. KUINKA tällainen on mahdollista eikä voi estää eikä lopettaa. Se mitä purkin sisällä on on tällä hetkellä ihan sama. Sehän oli meille tilaajille vain n. 5 euron näyte. Vai miten kävi. Petos tässä on asian ydin. Joten railakkaasi ilmoitelkaa ja viestittäkää.... ettei kukaan van taas osta yhtään mitään rikosfirmalta.... ei niistä aina tiedä

        ja tässä teillen avuksi ellette jo tiedä
        Viestiketju 1. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11209408

        Viestiketju 2. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11276140

        Uudet firman verkkosivut http://suomiterveysuutiset.com/terveys/korjaa-rypyt/2/index.php?t202id=12562&t202kw=b1 .... sivuja on USEITA
        ....


    • Kauhistunut

      Ei ole turvallista!!!! Kortti pitää välittömästi kuolettaa, mikäli on antanut tuolle firmalle tietoja! Miksi Facebook ei lopeta ko. firman mainostamista????

      • libe

        Sano muutta ja sen lisäksi suomalaisen julkisuus kasvot on siellä mukana. todella törkeä. Minulla tapahtui sama kun edellä.


    • Huijattu 2

      Älkää ostako, rahat huijataan.

      • Varkaus kyseessä

        Tässä kyseisessä tapauksessa ei ole kyse edes huijauksesta vaan selvästä varkaudesta. Eivät noudata ehtojaan vaan ottavat luottokortin tiedot käyttöönsä ja käyttävät niitä väärin. Siirtelevät rahoja tililleen pian näytetilauksen jälkeen. Heidän ehdoissaan sanotaan 30 päivän koekäyttöm sen jälkeen he lähettävät 14 päivän päästä automaattisesti uudet tuotteet. En löytänyt heidän ehdoistaan mainintaa, että heillä olisi lupa itse maksella nämä ostokset ihmisten luottokortilla.

        Eivätkä nämä myöskään ole lähettäneet näitä laskuttamiaan tuotteita eikä mitään tietoa maksuista saati tulevista tuotteista.


      • Miksi ei suljeta?
        Varkaus kyseessä kirjoitti:

        Tässä kyseisessä tapauksessa ei ole kyse edes huijauksesta vaan selvästä varkaudesta. Eivät noudata ehtojaan vaan ottavat luottokortin tiedot käyttöönsä ja käyttävät niitä väärin. Siirtelevät rahoja tililleen pian näytetilauksen jälkeen. Heidän ehdoissaan sanotaan 30 päivän koekäyttöm sen jälkeen he lähettävät 14 päivän päästä automaattisesti uudet tuotteet. En löytänyt heidän ehdoistaan mainintaa, että heillä olisi lupa itse maksella nämä ostokset ihmisten luottokortilla.

        Eivätkä nämä myöskään ole lähettäneet näitä laskuttamiaan tuotteita eikä mitään tietoa maksuista saati tulevista tuotteista.

        Mun jakeluun ei millään mene, että miksi ihmeessä nuo kyseiset mainokset saa edelleen pyöriä ja sivuja ei voida laittaa kiinni. Koko ajan menee ihmisiä ansaan.

        Poliisille ja luottokuntaan on tehty valituksia, silti vaan annetaan touhun vapaasti jatkua. Kuka tästä touhusta oikein hyötyy?


      • Anne Marie
        Miksi ei suljeta? kirjoitti:

        Mun jakeluun ei millään mene, että miksi ihmeessä nuo kyseiset mainokset saa edelleen pyöriä ja sivuja ei voida laittaa kiinni. Koko ajan menee ihmisiä ansaan.

        Poliisille ja luottokuntaan on tehty valituksia, silti vaan annetaan touhun vapaasti jatkua. Kuka tästä touhusta oikein hyötyy?

        Onneks eksyin tänne sivuille ja kuinka ollakkaan, tein saman virheen. Tilasin 16.1 tuotteen hintaan 4,95 (voiteen) ja seerumin tilasin 30.1 hintan 4,89. Nyt kävin pankin sivuilla katsomassa visa laskuani, minulta on veloitettu 30.1 89,95, 31.2 89,95, 15.2 89,95 ja 1.3. 79.99 eli melkein 350,- mennyt huijareille. Soitin samantien ja kuoletin pankki/visakorttini ja odotan maanantai aamuun että voin ottaa yhteyttä pankkiini!


      • mertsi8
        Anne Marie kirjoitti:

        Onneks eksyin tänne sivuille ja kuinka ollakkaan, tein saman virheen. Tilasin 16.1 tuotteen hintaan 4,95 (voiteen) ja seerumin tilasin 30.1 hintan 4,89. Nyt kävin pankin sivuilla katsomassa visa laskuani, minulta on veloitettu 30.1 89,95, 31.2 89,95, 15.2 89,95 ja 1.3. 79.99 eli melkein 350,- mennyt huijareille. Soitin samantien ja kuoletin pankki/visakorttini ja odotan maanantai aamuun että voin ottaa yhteyttä pankkiini!

        Sama täällä, neljä kertaa mennyt luottotililta n. 80 egee. Tuotteita tuli kyllä 2 1, ja samaa mieltä että on outoa tavaraa. Kuoletin korttini äsken, ja maanantaina menen pankkiin tekemään reklamaation. En aio maksaa noita, koska ei pitänyt maksaa niin paljon.


      • Tutkittavaksi?
        mertsi8 kirjoitti:

        Sama täällä, neljä kertaa mennyt luottotililta n. 80 egee. Tuotteita tuli kyllä 2 1, ja samaa mieltä että on outoa tavaraa. Kuoletin korttini äsken, ja maanantaina menen pankkiin tekemään reklamaation. En aio maksaa noita, koska ei pitänyt maksaa niin paljon.

        Pitäisköhän viedä jonnekkin tutkittavaksi mitä nuo tuotteet sisältävät? Kun kyseessä on tällainen maailmanlaajuinen huijaus niin noi voiteethan voi olla vaikka mitä myrkkyä.

        Älkää vaan kokeilko niitä!!


      • Peritäänkö?
        mertsi8 kirjoitti:

        Sama täällä, neljä kertaa mennyt luottotililta n. 80 egee. Tuotteita tuli kyllä 2 1, ja samaa mieltä että on outoa tavaraa. Kuoletin korttini äsken, ja maanantaina menen pankkiin tekemään reklamaation. En aio maksaa noita, koska ei pitänyt maksaa niin paljon.

        Jos luottokunta ei "armahda" meitä ja sanoo että ollaan oltu huolimattomia itse, niin pakko kai ne on sitten maksaa? Vaikka kyseessä on selvä huijaus ja varkaus.

        Jos ei makseta luottokunalle, niin joudutaan perintään ja meiltä menee maksut vielä korkojen kanssa ja luottotiedot :(


    • Lezzie

      Ihmettelen myös miksi tuollainen huijausfirma saa pyöriä FB:ssa!!!
      Älkää ihmeessä kukaan tilatko tuolta näytteitä. Paketteja ei pysty palauttamaan ja e tulevat Suomen rajojen ulkopuolelta, lisäksi rahat menevät tililtä ellette sulje tiliä.

      • Kiukuttaa!!

        No onneksi ei tarvitse murehtia pakettien palauttamisesta koska niitä tuotteita ei ole edes tullut jotka ovat veloittaneet. Näytteet tuli joista toinenkin vasta kuukauden päästä tilauksesta.

        Vaativat palautuksiin RAM numeron mutta eivät vaivaudu edes vastaamaan numeroon jonka ovat ilmoittaneet. Ihmettelen ihan samaa miksi mikään taho ei saa suljettua noita sivuja ja mainostamista?

        Siinä kun tilataan näytteet lukee jo isolla, että kokeile 30 päivää. Ehdot sitten on niin sekavat ja monen erilaisia ettei niistä ota "erkkikään" selvää. Mutta näytetilausta klikattaessa luvataan selvästi tuo 30 päivän ilmainen kokeilu. Ei ole ilmainen kokeilu todellakaan jos näytteet maksaa ja sitten veloittavat vielä 30 pv:n aikana 340 euroa.


    • Kiittäen

      Kiitos kaikille palautteen antajille. Tuo mainos tulee vastaan jatkuvasti ja haksahdin sitä tutkimaan, mutta onneksi etsin lisätietoa ja sain varmuuden siitä mitä epäilinkin, että pikkunilkit ovat ryöstötouhussa. Rikosilmoitus on tärkeää tehdä ja julkisesti pitäisi tehdä tiedotusta näistä huijarituotteista. Ja tulisi muistaa, että ei missään nimessä ikinä osta muualta kuin vain hyväksi tunnetuilta yrityksiltä. Vaikkakin netissä on luotettaviakin pikkufirmoja, mutta ne vain joutuvat myös kärsimään siitä kun näitä huiputtavia nuijia on olemassa. Kauneuden ihannoinnin varjolla hujataan paljon, joten jos ihmeitä luvataan, niin hujaustahan se silloin on.

      • paivianneli57

        Meitä huijattuja on näköjään paljon, itse olen yleensä tarkka mistä tilaan mitäkin ja nyt sattu kai sellainen musta hetki, että en ollut skarppina ja näin kävi. Visan kuoletin kun hoksasin liki 80 ja 90 euron veloitukset ja tein heti luottokunnalle reklamaation- sitä odottelen nyt! Jatkossa muistan varmasti ola tarkempu!!
        Kaikki samat viestit sun muut olen saanut kuin muutkin. Onneksi hoksasin heti ne lisäveloitukset nettipankistani ja sain poikki heti.


      • paivianneli57
        paivianneli57 kirjoitti:

        Meitä huijattuja on näköjään paljon, itse olen yleensä tarkka mistä tilaan mitäkin ja nyt sattu kai sellainen musta hetki, että en ollut skarppina ja näin kävi. Visan kuoletin kun hoksasin liki 80 ja 90 euron veloitukset ja tein heti luottokunnalle reklamaation- sitä odottelen nyt! Jatkossa muistan varmasti ola tarkempu!!
        Kaikki samat viestit sun muut olen saanut kuin muutkin. Onneksi hoksasin heti ne lisäveloitukset nettipankistani ja sain poikki heti.

        Onko kellekkään tullut luottotiedolta lopullista vastausta? Itseltäni poistettiin laskut tutkinnan ajaksi, ettei tartte maksaa, mutta vielä ei ole tullut lopullista tietoa! Miten muilla?
        En ole uskaltanut nyt enää käyttää niitä kun olivat niin epämääräisä ja tuntui, että ihan päänsärkyä sain. Roskikseen meni!!!


    • neptunus3

      on ja olen odottanut mitä pankista sanotaan. 340 otettiin noin vain tililtä eikä ole tullut voiteita kun ne kaksi kokeilua. ja kaksi kertaa kuukaudessa otettu raha. en tiedä mitä teen että saan rahat takaisin onkohan kukaan laittanut kuningaskuluttajaan tai kuluttaja-asiamiehelle ja auttaako poliisille meno asiaa. ei ollut tarkoitus kun niihin kahteen kokeiluun. viestit ei mene perille eikä mitkään pyynnöt. reklamaatio on tehty pankille. katotaan aika monta yöunta on mennyt tän takia .

      • -Lyydia-

        He toimivat omien sopimusehtojensa vastaisesti kun ovat yhdessä kuussa 30 päivän aikana veloittaneet tuotteet kahteen kertaan. On veloiettu myös tuotteesta jota he eivät ole toimittaneet edes kokeiltavksi. Kuukauaden aikana on veloitettu näytteet yhden kuukauden satsi molemmat rasvat toisen kuukauden satsi molemmat rasvat. Heidän sopimusehdoissaan ei todellakaan sanota näin.

        Poliisi ei varmaan voi tehdä mitään, mutta kannattaa se rikosilmoitus kuitenkin tehdä. Kuluttaja-asiamieheen otan yhteyttä jos tämä yritys kieltäytyy maksamasta rahoja takaisin ja eikä luottokunta niitä hyvitä. Olen pyytänyt kyseseistä yritystä paluttamaan rahat.


    • paivianneli57

      Olethan kuolettanut Visasi ja tehnyt luottokunnalle reklamaation? Minä tein molemmat heti niin eivät pääse lisää nyysimään ja nyt luottokunta hoitaa asiaa.

    • Mitäs sanotte?

      Eiköhän ole niin että ainakin näissä viime aikaisissa ehdoissa sanota että kokeiluaika on 14 päivää ja ellei sitä ennen ole peruuttanut jatkotilausta niin uusi "satsi" lähetetään 30 päivän välein?
      Luulisi kuitenkin että kokeiluiaka alkaa tuotteeen vastaan ottamisesta ei näytteiden tilauspäivämäärästä.
      Luottokorttia on veloitettu jo ennen kuin ensimmäinenkään tuote on saapunut. Näin ollen se 14 päivän kokeilualka ei edes ole päässyt alkamaan kun rahastaminen jo on alkanut. Se taas tarkottanee että huijarifirma on rikkonut omia ehtojaan, eli rikos on tapahtunut. Kun/jos näin on niin ehtojen ei myöskään luulisi sitovan näytteiden tilaaja

      • En tajua?

        Siis minä sain sen ensinmäisen purnukan n. vikko tilauksen jälkeen. Mutta en tietenkään sitä alkanut koekäyttämään kun itse varoittavat, että tuotetta on käytettävä samaan aikaan sen toisen kanssa jonka jättivät jälkitoimitukseen. Näin ollen, en myöskään älynnyt peruuttaa tialustani tuon 14 päivän puiteissa. No sen yhden veloituksen voi vielä niellä 89,95 se tavallaan oma moka.

        Mutta sanovat ehdoissaan, että tämän jälkeen alkaa tulla laskuja ja tuotteita 30 pv välein. Miten he selittävät maksut joita on viety 30 pv aikana 29.1-28.2? Toinen näyte ei edes ollut saatavilla.

        Mielestäni maksut jotka menneet 79,99, 89,95 ja 79.99 ovat heidän sopimusehtojensa vastaisia täysin? Nämä on veloitettu paljon ennen kuin heidän ehdoissaan mainittu aika täyttyy?


    • neptunus3

      odotetaan nyt mitä sieltä pankista kuuluu siihen kuulemma saattaa mennä 2 kuukautta olen yrittänyt edelleen ottaa yhteyttä sinne firmaan mutta sieltä tulee niin eriskummallisia viestejä takaisin joka ei kuulu ollenkaan tähän juttuun. en tiedä mitä kannattaa mennä poliisin luo ei ne mitään tee. onko kukaan saanut niitä kaikkea rahoja takaisin. se olis kiva tietää.

      • Kuluttajavirastoon

        No joo, poliisin luo on turha mennä. He ovat jo todenneet, että tässä tapauksessa ei ole tapahtunut rikosta.

        Suoraan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan jos et ole sitä vielä tehnyt. Asia kuuluu heille, ei poliisille.


    • ankikivi

      Älkää tilatko missään nimessä,

    • annelis1

      Sai just Luottokunnalta tiedon, että en ole vastuussa näistä ylilaskutuksista, joita oli liki 200 euroa, eli reklamaatio kannatti ja laskut poistettiin lopullisesti Visaltani. Jatkossa olen kyllä tarkempi mistä tilaan ja kelle annan Visani numeron. Toivottavasti muillakin asia selviää.

      • keinot

        Hei annelis1, haluaisitko kopioida meille muillekin reklamaatiokirjeesi, että osaisimme valita oikeat sanamuodot ja saisimme saman lopputuloksen? Meitä huijattuja näyttää olevan täällä pilvin pimein, ja keinot olisivat nyt tarpeen. Kiitos SINULLE jo etukäteen!


    • adsdassda34

      Prom Dresses Prom Dresses www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid

      Dresses, Evening Dresses ,2013

      Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk

      girl's 2013 spring wedding dresses at www.millybride.co.uk offer 2013 Wedding Dresses,

      Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of

      The Bridal Dresses. www.millybride.co.uk Prom Dresses Prom Dresses

    • melkein höynäytetty

      Kiitos teille kaikille jotka olette viitsineet laittaa tänne kokemuksianne tästä firmasta! Nimittäin juuri äsken meinasin haksahtaa noihin rasvoihin, mutta päätin kuitenkin etsiä ensin lisätietoa...ja onneksi löysinkin. En todellakaan ole tilailemassa mitään ja kiitos kuuluu teille :)

      • Melkein huijattu

        Kiitos kaikille, jotka ystävällisesti kirjoittivat kokemuksiaan. Meinasin minäkin tilata, mutta onneksi epäilyni heräsivät ja löysin tämän viestiketjun. Säästin rahani, mutta toivottavasti myös huijauksen kohteeksi joutuneet saavat omansa. Suurkiitos!!!


    • uinuva aivo

      Menin lankaan, en tahdo itsekään uskoa sitä todeksi. Black Out? Firman 14pv sääntö rikkoo kuluttasuojalakia, mikään annetuista puhelinnumeroista ei ole käytössä, nettiosoitteita myös monta, vain yksi niistä vastasi(linkitti ihan muuhun firmaan) ja sekin antoi väärää, katteetonta tietoa. Yksi veloitus kummastakin purnukasta ehti tulla (tulivat samassa paketissa, mutta kaksi postikulua. Suljin kortin. Perehdyin tarkemmin asiaan, tajusin, että koko mainonta oli sisällöltään täysin epämääräistä potaskaa. On ollut kyllä pimeä hetki kun olen tilaamaan mennyt! Olin kopsannut ehdot ja kaikki yhteystiedot itselleni ennen tilausta, olin kai niin sinisilmäinen, etten voinut kuvitellakkaan, että ne olivat vain liuta satunnaisia numeroita.

    • nyt löytyy markkinoinnalta aivan upeet kotikauneuden hoitolaitteet, jolla oikee rypyt, lähtee läskit... ja tiedän kokemuksesta että laitteet oikeesti toimii!!

    • 8+11=?

      Olen tilannut ja maksannut Visa korttila(täytin lomake,missä olin merk.myäskin oma pank.tili nro).
      Meni pari vko ja paketti tulli kotiin asti.
      Että noin.

    • Anna12

      Älä tilaa. Minulla on kokemusta ko. firmasta. Katso nimimerkkini Anna12.

    • menin lankaan

      Tilasin tuotteet ja sain ne heti parin päivän päästä. Onneksi aloin katsomaan ja etsimään tietoa kyseisestä firmasta. Ei löydy mistään? Lähetyslista oli päivätty 27.7.2014, vaikka olin maksanut tilaukseni 7.8.2014. Soitin heti pankkiin ja suljin Visa-tilini. Onneksi eivät olleet ehtineet veloittaa tililtäni mitään.

      • kans huijattu

        Sain ensimmäisen lähetyksen. En enempää. Rahaa kyl on tililtä otettu. Pankkikortti on aamulla "tapettu". Nyt uutta hakemaan ja tekemään hakemusta rahojen palauttamiseen..


      • tyrmäys
        kans huijattu kirjoitti:

        Sain ensimmäisen lähetyksen. En enempää. Rahaa kyl on tililtä otettu. Pankkikortti on aamulla "tapettu". Nyt uutta hakemaan ja tekemään hakemusta rahojen palauttamiseen..

        Juuri samoin kävi minullekin. Sain ensimmäisen satsin, maksoin postikulut, ja yllättäen oli vilissyt summia luottokortiltani neljä kertaa. Olen maksanut nyt yhteensä 257,50 euroa ja saanut kaksi kokeilunäytettyä. Reilua, eikö totta? Nyt laadin tapauksesta selvitystä Kilpailu- ja kuluttajavirastossa olevaan Euroopan kuluttajakeskukseen (googlaa). Suosittelen sinullekin.


    • halpaanmennyt

      Onkos kenelläkään kyseisen firman sähköpostiosoitetta, peruisin tilaukseni.

      • Opin tästä

        SULKEKAA heti Visanne, jos olette tehneet ostoksen. Muuten veloittavat näitä "haamusummia". Juuri tein rikosilmoituksen ja pankille korttireklamaation.


    • Naiivi72

      Mäki haksadin kyseiseen tuotteeseen ja jonotan pankin asiakaspalveluun, että saan kuoletettua kortin ennenkun velottavat mun korttia. Onneks löysin tän sivun. Kiitos kaikille kokemuksien jaosta.

    • Naiivi72

      Mäki haluaisin sen sähköpostiosotteen, koska en löydä sitä mistään.

    • vihainen1111

      Äitini joutui myös tämän huijauksen uhriksi! Googlailtuani huomasin, että tästä on uutisoitu iltalehdessä jo keväällä ja jo silloin tehty yli 50 rikosilmoitusta. Yritin tietysti ottaa niihin yhteyttä, muttei sähköpostiosoite sen enempää kuin puhelinnumerokaan tietenkään toimineet. Kuinka tämä firma voi vieläkin pyöriä ja mainostaa? Miten sen voisi asettaa vastuuseen ettei se enää huijaa ketään ja varasta rahaa?

    • huijattu3

      Ei tullut mieleenkään että tämä olisi huijaus kun tilasin näytepurkin. Kyllä ihmettelin kun purkkeja tuli lisää eikä mitään laskuja, kirjoitin sähköpostia, älkää ihmeessä lähettäkö lisää kun en ole vielä ensimmäistäkään kokeillut. niin Se sähköpostihan ei lähtenyt mihinkään.
      Luottokortin lasku tuli ja katsoin vähän mitä se lasku pitää sisällään, ihmettelin mitä olen ostanut 80€ ja kun katsoin taaksepäin niin samanlainen lasku oli myös loka ja marraskuulta, silloi aloin tutkimaan ja huomasin että olin tullut huijatuksi.
      Aamulla soitin pankkiin ja kuoletin luottokortin sieltä neuvottiin että pitää tehdä rikosilmoitus ja sen jälkeen reklamaatio pankkiin ja liitteeksi rikosilmoitus nyt vaan odottelen vastausta. Todella järkyttävää ja miten on mahdollista että kortti on lompakossa ja kortin luotto vaan lisääntyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe