Msn kontaktit skypeen?!

20+20

Kuten kaikki hyvin tiedämme, ei messengeriä enää pian ole vaan sen korvaa skype. Taisi olla maaliskuussa.

Skype lupaa, että msn-kontaktit saisi näppärästi tuotua siihen. Mutta kyseessä tuntuu olevan kaikkea muuta kuin näppärä toimenpide.

Kuka tietää miten se tehdään? Auttakaa!!

14

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-20

      Ne systeemit on nyt hevon huilusta, parempi odotta niin kauan, kun on pakko jotain tehdä.

    • perapervo1

      Tähän kaipais ittekkin vastauksen... tähän ketjuun tulee eloa sitten maaliskuussa.

    • ääliöö

      Vaihdoin sitten Skypeen, mikä jo oli ennestään.
      Seurauksena oli, että messenges hävisi ja samalla 3 henkilön tilit.
      Messenger yhteyshenkilöt piti löytyä Skypestä, mutta kun ei löydy, siis missä ne sitten ovat, onko jollain onnistunut??

      • ääliöö

        Niin, ei todellaan muuta ole tapahtunut, kuin messengerin katoaminen, mutta jos koneella oli muidenkin henkilöiden messenger tilejä (muista minut) niin ne saa takaisin järjestelmän palautuksella (xp) edellispäivään.


    • hyvin meni

      Ite otin Skypen käyttöön ja kaikki mahdolliset nimet yms. tiedot siirtyi sinne. Eli mulla ns. siirtyminen onnistui loistavasti.

    • ???

      Nytten kun Skype ja Messenger on yhdistynyt, niin kun haluaisin antaa Skypeni ulkomaan kavereilleni, niin pitääkö mun antaa se Skype-osote vai sitten se sähköposti-osote (jolla siis kirjaudun Skypeen)??

      Vielä noista ongelmista, tossa tietojen siirrossa... Niin kai te ootte kirjautunut sillä hotmail-tunnuksella Skypeen, ettekä sillä vanhalla Skype-tunnuksella? ..
      Yhteystiedot siirtyy hyvin, jos kirjaudutte sillä hotmailillanne!
      __ :D __
      Kiitos, jos joku viittisi vastata XD

    • C::

      Minä olen käyttänyt web messengeriä aina ja mese tunnuksena on toiminut gmailin tunnukset. Miten siis siirryn nyt skypeen, kirjaudunko niillä gmailin tunnuksilla joita käytin messengerissä sinne skypeen? Onko skypessä semmoista nettimahdollisuutta, en haluaisi asentaa skypeä koneelle.

    • 7+2

      Toimiiko sitten enää tuo hotmail sähköposti ollenkaan kun messenger muuttuu skypeksi? Testasin jo päivittää Skypeen mut en vielä keksinyt miten sillä saa sähköpostia käytettyä joten tein järjestelmänpalautuksen. Ihan hanurista mun mielestä tämä juttu.

    • 7+2

      Olis hyvä tietää.

    • 7+2

      Eikö kukaan osaa vastata?

    • iivar aalto

      Olen käyttänyt mesee LUUKKU:COMin osotteella. Toimiiko enää Skypessä?

    • 7+2

      Vastatkaa nyt joku.

    • hesenmese

      Tänään mun skype lakkasi toimimasta vanhalla mesetunnuksella. Aikani sähellettyä salasanojen vaihtojen kanssa, siirryin käyttämään vanhoja skypen tunnuksia. Vaihto onnistui mutta kaverien yhteystiedot ei siirtyneet. Onneksi niitä ei ole monta. Ihan yksitellen ne on nyt etsittävä ja laitettava kutsut menemään. Kaverin skype mesen tunnuksilla oli myös loppunut. Ilmeisesti tunnusten vaihto edessä kaikilla entisillä mesenkäyttäjillä. Ei vaan tullut mitään ennakkovaroitusta...
      Meseä on nyt jo ikävä, sitä oli mukavampi käyttää.

    • hesenmese

      Ps. Hotmailin sähköposti muuttuu Outlookiksi. Se toimii entisillä hotmailin tunnuksilla, ainakin minulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe