Jos Janne "pelaa kortinsa oikein", hänellä on mahdollisuus olla merkittävä vaikuttaja Pohjois-Suome olosuhteisiin. Näpertely pikkuasioissa, kuten Kemijärven kunnallispolitiikassa on ajan haaskausta. Kasvua, kasvua sitä se edellyttää.
Jannessa on potentiaalia
114
1343
Vastaukset
- Herkkusieniviljelmä
Välimatkaa tulee saada Kemijärven kunnallispolitiikkaan. Saunaseuralaisten hyvä veli toiminta on tietysti moraalitonta, mutta verkosto vielä vahva ja kansaltakin näyttää tulevan tukea.
Ei muuta kuin eteenpäin . Kemijärvellä ryvettyy hyvä mies. Rappio ja mädännäisyys on tosiasia, mutta luulen, että sille ei voi mitään. Ei kannata laivan kanssa upota, kun on hyvät mahdollisuudet pelastua.
Kemijärvellä on hyvä lomailla, mutta vakituinen asuminen on mahdotonta.
Kemijärvi on kuin herkkusieniviljelmä, kun jonkun pää nousee, se katkaistaan.- Muista ottaa
Ne aamulääkkeet on taas unohtuneet....sot...sot!
- päätpois
Herkkusienivertaus todella osuva! Menkää muualle hyssyttelemään saunaseuralaiset :)
- mafioosoja piisaa
Janne Kaisanlahti on ryhdikäs nuori joka on yrittänyt murtaa ns. hyvävelikerhon juonittelut kempassa. Näyttää siltä, että ei siihen pysty kukaan niin kauan kun määrätyt suvut ja suvunjatkeet pyörittää tätä orkesteria. Ikään kuin täällä olis joku mafia mihin ei pysty mikään. Janne K.. sinun osaaminen , tarmokkuus ja oikeudenmukaisuusaikeet menee hukkaan täällä. Sun ei varmaan kannata kuluttaa aikaasi täällä tyhmyyden keskellä. Sinua odottaa isommat tehtävät !!!
- äölkjhgf
Juu ei missään nimessä kannata täällä näyttäytyä. Varsinkaan nyt kun alkiolainen politiikan ihmelapsi ei yhtäkkiä olekkaan muutakuin demokratian tuholainen ja sivusta räksyttävä kylärakki.
- tsemppiä vaan
Mielestäni juuri tällaisia Janneja tarvitaan ehdottomasti täällä Kemijärvellä? Tietenkin jos uraa luo, on oman valinnan oikeus ehdoton oikeus. Mutta hienoa että on Jannen kaltaisia tuossa k-puolueessa :)
- ykskakkaakakskakkaa
tsemppiä vaan kirjoitti:
Mielestäni juuri tällaisia Janneja tarvitaan ehdottomasti täällä Kemijärvellä? Tietenkin jos uraa luo, on oman valinnan oikeus ehdoton oikeus. Mutta hienoa että on Jannen kaltaisia tuossa k-puolueessa :)
Käki on viekeä lintu!
- vaalit 2015
äölkjhgf kirjoitti:
Juu ei missään nimessä kannata täällä näyttäytyä. Varsinkaan nyt kun alkiolainen politiikan ihmelapsi ei yhtäkkiä olekkaan muutakuin demokratian tuholainen ja sivusta räksyttävä kylärakki.
jos ei kannata nivalaa valtuuston puheenjohtajaksi = demokratian tuholainen
näin poliittinen kielenkäyttö kemijärvellä! on pikkusen suppea maailmankuva
joko on 2015 vaalityö alotettu - loppu tuli
vaalit 2015 kirjoitti:
jos ei kannata nivalaa valtuuston puheenjohtajaksi = demokratian tuholainen
näin poliittinen kielenkäyttö kemijärvellä! on pikkusen suppea maailmankuva
joko on 2015 vaalityö alotettuTuholaisille on myrkyt olemassa, nämä tuholaiset myrkyttävät onneksi itsensä.
- heisunheiluu
suvunjatkeet ja perhekalleudet ne heiluu johdossa :D
- kemijoen vonkamies
Kyllä sitä on päissään pösilö. Minä tulen humalassa niin hyvälle tuulelle, että saatan hymyillä vaikka kenelle.
Tuon aloituksen panen kännin piikkiin. - Ei-syrjäytynyt
Mullakin on lapsia,nuoria aikuisia. Olen varoittanut Kemijärvestä, että siellä ei ole mitään tulevaisuutta. Luultavasti ovat ymmärtäneet. Käymään voi tulla, mutta ei olemaan...
Jos on syrjäytynyt nuori, niin silloin Kemijärvi on hyvä paikka. Pieni toimeentulo turvattu, halpa asunto, kaljaa ja netti, jos ei muuta kaipaa. Ei muuta kuin Polku-projektiin eläkettä hakemaan.
Jos et ole syrjäytynyt nuori, niin muuta pois. Varmaan ymmärrät sen itsekin... Nuoria ei pidä kannustaa jäämään, vaan elämään. Se tarkoittaa poismuuttoa.- kysynpä vain
Mitä on Kaisanlahden kyvyt osaaminen verrattuna Imporantaan tai P Aaltoon , joilla suhteet valtakunnan päättäjiin ja asialliset esiintymis tavat ?
- ei hyvä
"kysyppä vain" et voi olla vakavissas. Imporanta määkii naiiveja juttujaan, on niin "luokkatietoinen" , kastijako on päällä kaikissa kannanotoissa. Tekeytyy vielä uskovaiseksi, "siunattua kevättä" toivotti, kun keskustasta kristillisiin siirtyi.
Aalto yhden valtuutetun mandaatilla, vaatii olla jokapaikassa.Ei vakuuttanut viime kokouksessakaan.- arvio asiaan
aalto on kuitenkin HALLITUSpuolueen puoluehallituksen jäsen, siis suhteet valtakunnan huippuun kunnossa ja oli YLIVOIMAINEN ääniharava oman puolueensa listalla viime eduskuntavaaleissa, lisäksi erittäin pidetty, arvostettu, hyväkäytöksinen, rauhallinen ja kiihkoton henkilö
- Valvoja
Hyvä Tarja,monestikohan tuo on vaihtanut puoluettakin,kun sellainen ryhmäkin oli,kuin AlMu.
- Gapteeni
Viimeksi tapasin Jannen Viking Mariellalla Tukholmaan mennessä. Palannekohan tuolta reissulta koskaan.
- toivottavasti:
Oliko pelkkä menolippu??
En ole moneen vuoteen käynyt Viking Linen laivoilla. Tukholmassa olen kylläkin tällä hetkellä.
Aurinkoista alkukevättä keskustelijoille toivotellen!
Janne Kaisanlahti- Kemijärviläinen kepu
EI tarvis se olis Kemijärviläisille parempi, pönttö mikä pönttö ja tyhmäkö saapas!
- Tarttis tehrä jotain
Janne on fiksu kaveri, mutta henkilöt, joita hän on tukenut ja ovat olleet ystäviä,
pettivät hänet. Pettämätän emäntä oli kaikista petollisin - ehkä hän vielä huomaa, mitä tulikaan tehtyä - muiden silmissä iljettävä tyyppi, johon ei koskaan enää voida luottaa. MIten hän on yhteisten asioiden hoitaja, taitaa hoidella kaikkea muuta, kuin yhteisiä asioita - ehkä kokouspalkkiot ovat sittenkin kaikkein tärkeimmät, eivät asioiden hoitaminen. Näitä kokouspalkkioiden metsästäjiä on useampiakin. Tarttis tehdä aloite, että kokouspalkkiot lakkautetaan - katsottaisiin sitten montako päättäjää kulkee kokouksissa.- kansa ei ymmärrä
Helpompi olisi vaihtaa kuntalaiset, kaikki jotka eivät kannata "Äiti/Täti/Poika" pyhää kolminaisuutta tulisi karkoittaa kemijärveltä.
Koplalla olisi autuaalliset olot eikä kukaan häiritsisi patsastelua! - herranen aika
Kuka on se emäntä ?
- tyhyjän toimittaja
herranen aika kirjoitti:
Kuka on se emäntä ?
en tiedä,mutta vieläkin kaikuu korvissa ne Nivalan saamat valtavat aplodit,joista kasurinen ei maininnut sanallakaan.
- nivala brysseliin
tyhyjän toimittaja kirjoitti:
en tiedä,mutta vieläkin kaikuu korvissa ne Nivalan saamat valtavat aplodit,joista kasurinen ei maininnut sanallakaan.
Kemijärvelle pitäis saada semmonen uusi paikallislehti joka antaa arvon Nivalalle jonka ansiota on kaikki hyvä mitä Kemijärvellä on tapahtunut, entinen Kotikymppi ei päästäny läpi Nivalan arvostelua, se oli hyvä lehti. nyt vain Nivala eurovaalien ehdokkaaksi ja keskitetään OMA EHDOKAS LÄPI
- perus-vaalit
nivala brysseliin kirjoitti:
Kemijärvelle pitäis saada semmonen uusi paikallislehti joka antaa arvon Nivalalle jonka ansiota on kaikki hyvä mitä Kemijärvellä on tapahtunut, entinen Kotikymppi ei päästäny läpi Nivalan arvostelua, se oli hyvä lehti. nyt vain Nivala eurovaalien ehdokkaaksi ja keskitetään OMA EHDOKAS LÄPI
se on vain niin että perussuomalaisilta (PS) kemijärveltä pitää ehdokas löytyä, sillä he voittivat kuntavaalit ja nyt nousee eduskuntaan heidän ehdokas jos vaan kaikki tukevat omaa ehdokasta. ME teemme sen, yhdessä
- euron vaalit
perus-vaalit kirjoitti:
se on vain niin että perussuomalaisilta (PS) kemijärveltä pitää ehdokas löytyä, sillä he voittivat kuntavaalit ja nyt nousee eduskuntaan heidän ehdokas jos vaan kaikki tukevat omaa ehdokasta. ME teemme sen, yhdessä
Euro-vaaleihin on Kemijärven Persujen asetettava oma ehdokas!!!
- Mies maalta
nivala brysseliin kirjoitti:
Kemijärvelle pitäis saada semmonen uusi paikallislehti joka antaa arvon Nivalalle jonka ansiota on kaikki hyvä mitä Kemijärvellä on tapahtunut, entinen Kotikymppi ei päästäny läpi Nivalan arvostelua, se oli hyvä lehti. nyt vain Nivala eurovaalien ehdokkaaksi ja keskitetään OMA EHDOKAS LÄPI
Hyvä hyvä siinä on järkeä kannatetaan Nivalaa siinä mies eikä mikään tyhjäntoimittaja.Kykenevä mies euuhun:
- ei ammatti
Kaupungin kokouspalkkiot tosiaan pohdintaan. Samat tyypit ahnehtivat paikkoja juuri kokouspalkkioiden toivossa. Ammattina ei voi olla luottamusmies valtuustossa tms.
- joskus ollut mukana
Tuskin siellä tehtävissä kukaan on kokouspalkkioiden takia.
Palkkioista jää puolueveron ja tavallisen veron jälkeen käteen noin 25 %.
Jos pakkio on kokouksesta n 100 E niin 25 E siitä saa.
Sitä työtä mitä joutuu tekemään laiskakin luottamushenkilö, ei kokouspalkkioilla kannattavaksi tehdä.
Matkakorvaukset ovat merkittävämpi tulo. Luusuastakin tulee jokaine eri autolla, samaan kokoukseen.- eduskuntavaalit15
on niin että uudet edustajat itälapista ja perussuomalaiset on tulevaisuus mutta semmonen edustaja joka asuu itälapissa oikeasti ja varmasti itälappilainen eikä ole pahitteeksi talouskriisi aikana kaupallinen koulutus ja osaaminen siksi eduskuntaan yli puoluerajojen esa kangas kemijärvi!!!
- naisenergiaa+++++
eduskuntavaalit15 kirjoitti:
on niin että uudet edustajat itälapista ja perussuomalaiset on tulevaisuus mutta semmonen edustaja joka asuu itälapissa oikeasti ja varmasti itälappilainen eikä ole pahitteeksi talouskriisi aikana kaupallinen koulutus ja osaaminen siksi eduskuntaan yli puoluerajojen esa kangas kemijärvi!!!
itälapista eduskuntaan pitää valita koulutettu nainen eli filosofian maisteri lehtori Lea Soppela. keskustanaisten pitää yhdistyä nyt oman ehdokkaan taakse, heillä on osaaminen kampanjoista mutta ei tule mitään jos voimat hajoaa siis yksi ehdokas pitää valita ja nivalan älytä jo luopua lean hyväksi kemijärveltä oma edustaja!
- Hyvä EMM!
naisenergiaa+++++ kirjoitti:
itälapista eduskuntaan pitää valita koulutettu nainen eli filosofian maisteri lehtori Lea Soppela. keskustanaisten pitää yhdistyä nyt oman ehdokkaan taakse, heillä on osaaminen kampanjoista mutta ei tule mitään jos voimat hajoaa siis yksi ehdokas pitää valita ja nivalan älytä jo luopua lean hyväksi kemijärveltä oma edustaja!
Itä-Lapista ON eduskunnassa koulutettu keskustalainen nainen.
- aurinko paistaa yhä?
eduskuntavaalit15 kirjoitti:
on niin että uudet edustajat itälapista ja perussuomalaiset on tulevaisuus mutta semmonen edustaja joka asuu itälapissa oikeasti ja varmasti itälappilainen eikä ole pahitteeksi talouskriisi aikana kaupallinen koulutus ja osaaminen siksi eduskuntaan yli puoluerajojen esa kangas kemijärvi!!!
Miksi sääprofeetta, Kemijärven Persujen perustaja, ei saanut mitään lautakuntapaikkaa? Onko se oikein, vastatkaa Kemijärven Persut? Olisitteko valtuustossa ilman hänen työtä?
- tunnistettua
naisenergiaa+++++ kirjoitti:
itälapista eduskuntaan pitää valita koulutettu nainen eli filosofian maisteri lehtori Lea Soppela. keskustanaisten pitää yhdistyä nyt oman ehdokkaan taakse, heillä on osaaminen kampanjoista mutta ei tule mitään jos voimat hajoaa siis yksi ehdokas pitää valita ja nivalan älytä jo luopua lean hyväksi kemijärveltä oma edustaja!
Voi heerrranjee että onkin koulutettua, yhtä vähän koulutettu kuin sie lobbari jonka tunnistaa heti koska olette pee ja pee
- Eliittijoukko
On se tykki mies. Paalu seisoo niinkuin paavo väyrysellä aikoinaan. Puhuskeli kyllä kylillä, että aikoo otta Jörn Donnerista mallia ja harmitteli , kun kemijärveltä ei sitä uusinta mammuttia saanut, kun kirjakauppammekin lakkasi. Tykkimies!
- kuikelo
sillä lantasäkki kuikelo nivalalla vain ole mitään sijaa valtakunnan päätöksenteossa. Vähän kuin nakertais hiiri riisisäkkiä. Pöljä paikalliskuikelo.
- vapaallajalalla?
jollakin venootit karanneet laiturista, heti aamusta!
- Mies Kemijärveltä
Voi sinua Janne olet raukka miehksi arveluttaa oletko sinä edes mies ?
- keskustelua seurattu
Rovaniemeltä katseltuna ihmetyttää tämä Janne-viha. Onko tuommonen nyt ihan järkevää? Täällä oli kokous, jossa teikäläinen keskustanainen mesosi, kuinka kansanedustaja Maijalan pitää vaihtaa avustaja. Julkisella internetfoorumilla ei haluta sanoa, millaisia sanavalintoja käytettiin. Maijala tuskin vaihtaa avustajaa, mutta teidän edustaja nolaa koko puolue-osastolle tuommoisella huudolla.
- ei savua ilman....
keskustelua seurattu kirjoitti:
Rovaniemeltä katseltuna ihmetyttää tämä Janne-viha. Onko tuommonen nyt ihan järkevää? Täällä oli kokous, jossa teikäläinen keskustanainen mesosi, kuinka kansanedustaja Maijalan pitää vaihtaa avustaja. Julkisella internetfoorumilla ei haluta sanoa, millaisia sanavalintoja käytettiin. Maijala tuskin vaihtaa avustajaa, mutta teidän edustaja nolaa koko puolue-osastolle tuommoisella huudolla.
Olisiko siihen joku järkevä syy?
- huomio tähän
ei savua ilman.... kirjoitti:
Olisiko siihen joku järkevä syy?
tällä palstallahan haukutaan kaikki Kemijärven politiikot laidasta laitaan onko kaikille järkevä syy. ei savua ilman tulta voi sanoa, mutta usein jo kateus saa suut soimaan.
- Kerrohan
keskustelua seurattu kirjoitti:
Rovaniemeltä katseltuna ihmetyttää tämä Janne-viha. Onko tuommonen nyt ihan järkevää? Täällä oli kokous, jossa teikäläinen keskustanainen mesosi, kuinka kansanedustaja Maijalan pitää vaihtaa avustaja. Julkisella internetfoorumilla ei haluta sanoa, millaisia sanavalintoja käytettiin. Maijala tuskin vaihtaa avustajaa, mutta teidän edustaja nolaa koko puolue-osastolle tuommoisella huudolla.
Hei haloo. Kuka on se ihminen?
- linjausta ja järkee
Jannea kajehtivat ko on osaava nuori kaveri. Kemijärven kepuvatuutetuistaki osa on köpöjä joilla ei oo mitään järjellistä ajatusta. Mesovat ja esittelevät muka jotain kepun kunniamerkkejä rintapielissään. Mistähän ansioista saaneet ? Jannne K nousee politiikassa. Köpjä ei usko kohta kukaan.
- järjestys olla pitää
Ei me siksi Jannea morkata, että on osaava ja nuori, vaan siksi mitä hän tekee.
- analyysi tästä
Mitä tekee? vastustanut Kemijärven "saunaseuroje" tekemisiä ja kertonu julkisuuteen asioita, se on ollut vain hyväksi. Janne tekee vain pahan virheen siinä, että kuluttaa voimansa kemijärveläispolitikointiin. Asiat mitä on tuonut esiin on oikeat mutta merkitykseltään vähäiset. Jos hän olisi niin viisas ko kannattajat väittää hän luopuisi Kemijärven politiikasta sen lillukanvarsista ja rakentaisi uraa eduskuntavaaleihin. Jostain syystä haluaa mieluummin tukea Savukosken Maijalaa.
Kemijärvellä nämä pari keskustanaista on mainio esimerkki paikkakunnan kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti lytätään samoin kuin Veikko Perälä. Haukkumista solvaamista jatkuvalla syötöllä. Haukkujat itse ovat saaneet silti erittäin vähän aikaan politiikassa ja mikä on arvostus oman kunnan ulkopuolella?
Siis: Kaisanlahden toiminta ja arvostelu Kemijärven johtoryhmän (Pikkarainen, Nivala, Lea) toimista on sinällään oikeaa asiaa, mutta maakunnan kannalta vähämerkityksellistä ja nolaa itsensä ja pilaa julkikuvansa profiloitumalla vain Nivalan ym. vastustajana. - avaruusjuttu
analyysi tästä kirjoitti:
Mitä tekee? vastustanut Kemijärven "saunaseuroje" tekemisiä ja kertonu julkisuuteen asioita, se on ollut vain hyväksi. Janne tekee vain pahan virheen siinä, että kuluttaa voimansa kemijärveläispolitikointiin. Asiat mitä on tuonut esiin on oikeat mutta merkitykseltään vähäiset. Jos hän olisi niin viisas ko kannattajat väittää hän luopuisi Kemijärven politiikasta sen lillukanvarsista ja rakentaisi uraa eduskuntavaaleihin. Jostain syystä haluaa mieluummin tukea Savukosken Maijalaa.
Kemijärvellä nämä pari keskustanaista on mainio esimerkki paikkakunnan kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti lytätään samoin kuin Veikko Perälä. Haukkumista solvaamista jatkuvalla syötöllä. Haukkujat itse ovat saaneet silti erittäin vähän aikaan politiikassa ja mikä on arvostus oman kunnan ulkopuolella?
Siis: Kaisanlahden toiminta ja arvostelu Kemijärven johtoryhmän (Pikkarainen, Nivala, Lea) toimista on sinällään oikeaa asiaa, mutta maakunnan kannalta vähämerkityksellistä ja nolaa itsensä ja pilaa julkikuvansa profiloitumalla vain Nivalan ym. vastustajana.Älkää puhuko aina politiikkaa; keskustelu on nyt virkeää ketjussa NURMI - KAARLON avaruus havainnoista. Kunnallisvaalien ehdokas Nurmikumpu kertoo jännittäviä kosmisia tapahtumia, lue ja hämmästy !!!!
- ihmettelen tätä
analyysi tästä kirjoitti:
Mitä tekee? vastustanut Kemijärven "saunaseuroje" tekemisiä ja kertonu julkisuuteen asioita, se on ollut vain hyväksi. Janne tekee vain pahan virheen siinä, että kuluttaa voimansa kemijärveläispolitikointiin. Asiat mitä on tuonut esiin on oikeat mutta merkitykseltään vähäiset. Jos hän olisi niin viisas ko kannattajat väittää hän luopuisi Kemijärven politiikasta sen lillukanvarsista ja rakentaisi uraa eduskuntavaaleihin. Jostain syystä haluaa mieluummin tukea Savukosken Maijalaa.
Kemijärvellä nämä pari keskustanaista on mainio esimerkki paikkakunnan kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti lytätään samoin kuin Veikko Perälä. Haukkumista solvaamista jatkuvalla syötöllä. Haukkujat itse ovat saaneet silti erittäin vähän aikaan politiikassa ja mikä on arvostus oman kunnan ulkopuolella?
Siis: Kaisanlahden toiminta ja arvostelu Kemijärven johtoryhmän (Pikkarainen, Nivala, Lea) toimista on sinällään oikeaa asiaa, mutta maakunnan kannalta vähämerkityksellistä ja nolaa itsensä ja pilaa julkikuvansa profiloitumalla vain Nivalan ym. vastustajana.ihan kaikella ystävyydellä, onhan sitä politiikassa rempseääki kielenkäyttöä, mutta keskustanaisten muutamat tyypit voisi pikkusen miettiä niitä sanomisia. ei oikein vakuuta että haukutte jannea riitelijäksi kun itse haukutte häntä kokouksissa jossa on monia kuulijoita kymmenittäinkin. antaa ikävän kuvan naisliikkeen toiminnasta vaikka olisi vain muutama tyyppi näitä haukkujia. selvittäkää keskenään välinne. nivalaa ja pikkaraistahan se janne on syyttäny julkisuudessa eikä teitä, niin miksi olette niin vihassa?
- misin kylän asia
avaruusjuttu kirjoitti:
Älkää puhuko aina politiikkaa; keskustelu on nyt virkeää ketjussa NURMI - KAARLON avaruus havainnoista. Kunnallisvaalien ehdokas Nurmikumpu kertoo jännittäviä kosmisia tapahtumia, lue ja hämmästy !!!!
Kemijärvellä on tehty ufohavaintoja jo ennen Nurmikumpua. Muistamme kuuluisan Misin kylän ufoasian.
- Suommun UFO keskus
misin kylän asia kirjoitti:
Kemijärvellä on tehty ufohavaintoja jo ennen Nurmikumpua. Muistamme kuuluisan Misin kylän ufoasian.
Onko Kemijärven Keskusta puolueella kantaa/ näkemystä UFO kysymykseen? Ensinnäkin: Ovatko Kemijärvellä tehdyt lukuisat avaruusilmiö/ humanoidi havainnot totta vai keksittyä? Toiseksi: Lähdetäänkö rakentamaan Roswellin tavoin UFO keskusta, Kemijärven matkailuvaltiksi? Taivaan tulien ja UFO:jen kaupunki, Kemijärvi. Miksi vain vasemmisto ottaa kantaa? Eikö Keskusta puolue uskalla puhua UFO:ista, pelkäättekö jotakin...
- mikä on ufon totuus
misin kylän asia kirjoitti:
Kemijärvellä on tehty ufohavaintoja jo ennen Nurmikumpua. Muistamme kuuluisan Misin kylän ufoasian.
se Misin kuuluisa ufotapaus osoittautui väärinkäsitykseksi. miten toinen kuuluisa ufotapaus olikaan? siis se Kinnulassa kun oli metsurin käsi palanut humanoidin saappaseen tarttuessa, niin paljastui:
"Vuonna 1990 selvisi, että metsurin palovammat syntyivät, kun hiilihanko oli otettu kännissä käteen." http://fi.wikipedia.org/wiki/Kinnulan_ufohuijaus
Kemijärvellä tehdään paljon ufo havaintoja, mutta onko niistä esimerkiksi valokuvia tai videomateriaalia? Kuluttaako valtuutetut nyt aikaansa tähän ufohomman jauhamiseeN? - ei alkoholi asiaa!
mikä on ufon totuus kirjoitti:
se Misin kuuluisa ufotapaus osoittautui väärinkäsitykseksi. miten toinen kuuluisa ufotapaus olikaan? siis se Kinnulassa kun oli metsurin käsi palanut humanoidin saappaseen tarttuessa, niin paljastui:
"Vuonna 1990 selvisi, että metsurin palovammat syntyivät, kun hiilihanko oli otettu kännissä käteen." http://fi.wikipedia.org/wiki/Kinnulan_ufohuijaus
Kemijärvellä tehdään paljon ufo havaintoja, mutta onko niistä esimerkiksi valokuvia tai videomateriaalia? Kuluttaako valtuutetut nyt aikaansa tähän ufohomman jauhamiseeN?Kunnallispoliitikko Nurmikumpu on raittiusmies, niin että tuo ei oo mikään selitys hänen ufo juttuihin.
- on ennenkin
misin kylän asia kirjoitti:
Kemijärvellä on tehty ufohavaintoja jo ennen Nurmikumpua. Muistamme kuuluisan Misin kylän ufoasian.
Ja siellä Stora Enson tehtaan rakennustyömaalla se tapaus kun tulivat humanoidit varoittamaan rakentamasta tehdasta. Rakennettiin vaan silti...
- Misin kylän asia
mikä on ufon totuus kirjoitti:
se Misin kuuluisa ufotapaus osoittautui väärinkäsitykseksi. miten toinen kuuluisa ufotapaus olikaan? siis se Kinnulassa kun oli metsurin käsi palanut humanoidin saappaseen tarttuessa, niin paljastui:
"Vuonna 1990 selvisi, että metsurin palovammat syntyivät, kun hiilihanko oli otettu kännissä käteen." http://fi.wikipedia.org/wiki/Kinnulan_ufohuijaus
Kemijärvellä tehdään paljon ufo havaintoja, mutta onko niistä esimerkiksi valokuvia tai videomateriaalia? Kuluttaako valtuutetut nyt aikaansa tähän ufohomman jauhamiseeN?Raketti-ilmiöön näyttää liittyneen myös huhtikuun 5. päivänä vuonna 1979 nähty valoilmiö. Varusmiehet näkivät valoilmiön itätaivaalla Misin kylässä Kemijärven liepeillä kello 23.15. Se muistutti aluksi kuin sinertävää sikaria.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raketti-ilmiö - Kerrohan
analyysi tästä kirjoitti:
Mitä tekee? vastustanut Kemijärven "saunaseuroje" tekemisiä ja kertonu julkisuuteen asioita, se on ollut vain hyväksi. Janne tekee vain pahan virheen siinä, että kuluttaa voimansa kemijärveläispolitikointiin. Asiat mitä on tuonut esiin on oikeat mutta merkitykseltään vähäiset. Jos hän olisi niin viisas ko kannattajat väittää hän luopuisi Kemijärven politiikasta sen lillukanvarsista ja rakentaisi uraa eduskuntavaaleihin. Jostain syystä haluaa mieluummin tukea Savukosken Maijalaa.
Kemijärvellä nämä pari keskustanaista on mainio esimerkki paikkakunnan kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti lytätään samoin kuin Veikko Perälä. Haukkumista solvaamista jatkuvalla syötöllä. Haukkujat itse ovat saaneet silti erittäin vähän aikaan politiikassa ja mikä on arvostus oman kunnan ulkopuolella?
Siis: Kaisanlahden toiminta ja arvostelu Kemijärven johtoryhmän (Pikkarainen, Nivala, Lea) toimista on sinällään oikeaa asiaa, mutta maakunnan kannalta vähämerkityksellistä ja nolaa itsensä ja pilaa julkikuvansa profiloitumalla vain Nivalan ym. vastustajana.Jannea vastaan suunnattau ennen näkemätön kampanja kumpuuaa siitä, kun hän lähti kannattamaan eduskuntavaaleihin Maijalaa eikä Nivalaa. Nivalan porukka katkeroitui ja alkoi alatyylin paskan heitto,joka nöjään jatkuu täälläkin.
- PERUS ehdokas
Kerrohan kirjoitti:
Jannea vastaan suunnattau ennen näkemätön kampanja kumpuuaa siitä, kun hän lähti kannattamaan eduskuntavaaleihin Maijalaa eikä Nivalaa. Nivalan porukka katkeroitui ja alkoi alatyylin paskan heitto,joka nöjään jatkuu täälläkin.
Seuraavissa eduskuntavaaleissa Kemijärveltä tarvitaan PERUSehdokas.
- onko näin ufot ?
Misin kylän asia kirjoitti:
Raketti-ilmiöön näyttää liittyneen myös huhtikuun 5. päivänä vuonna 1979 nähty valoilmiö. Varusmiehet näkivät valoilmiön itätaivaalla Misin kylässä Kemijärven liepeillä kello 23.15. Se muistutti aluksi kuin sinertävää sikaria.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Raketti-ilmiöhttp://lapinverkkolehti.fi/foorumi/?p=69
Ufo-havainnoista on kerrottu myös Lapin Verkkolehden palstalla hyvin perinpohjaisesti. Onko Kemijärvi ainoa paikkakunta Lapissa, jossa näitä havaintoasioita tapahtuu, vai ainoastaan "pisara meressä"? Miksi Kemijärvi juuri on valittu kontakti
Liittyykö Taivaan tulet -tv-sarja tähän asiaan? Siis että humanoidit tarkkailevat Kemijärveä, saatuaan tiedon Ovatko ufot liikkuneet revontulien mukana? Toisaalta, on raportti, että ufo-havainnot olisivat alkaneet jo ennen kuin Taivaan tulet sarja.
- tähh
Saunaseura, mikä se on?
Onko se kemijärvilästaen poliitikkojen enemmistö?
Jos näin on, niin mitä moittimista siinä on?
Mitä se Janne on tehnyt?
Onko Janne esittänyt yhtään ajatusta, paikkakunnan kehittämiseksi?
Onko hän pannut vain hanttiin?
Riittääkö se hyväksi mieheksi?- Eräs profiloija
Saunaseura on hyvä veli verkosto yli puoluerajojen ja uskonnollisten rajojen. Hyvä veli verkostoon kuuluu mm. ateisti ja erään uskonnollisen liikkeen nokkamies. Naisiin molemmat suhtautuvat hyvin kielteisesti.Kaverille hommataan töitä, kaverin väärinkäytökset salataan. Jos kaveri sanoo, että joku työntekijä pitää jyrsiä pois, niin koko hyvä veli verkosto ryhtyy toimeen.
Janne on rehellinen ja oikeudenmukainen. Lisäksi nuori ja älykäs. Käykö hyvä veli tyypeillä kateeksi?
- jannejanaiset
Jannessa on roimaa, alkumiehen voimaa! Keskustan nuorisojärjestön naiset.
- vanhuus
"Eräs profiloija", kuvaat saunaseuran kaikkien syntien tekijäksi.
Olen kauan seurannut Kemijärven poliittista toimintaa, enkä löydä kuvaamiasi tapahtumia, yhden tahon tekeminä.
Joudunkin toteamaan, että puhut sontaa.
Kemijärviläisistä 94% ei hyväksy Jannen tekemisiä, miksiköhän.- naisvoimaa tarvitaan
Mihin perustuu tämä 94 prosentin luku? Oletko järjestänyt kansanäänestyksen vai tehnyt gallupin. Onko gallup tehty Kemijärven Keskustanaisten hallitukselle? Siellä luku olisi varmaankin 100 prosenttia! Hoh hoh!
- nuoruus
Eihän Jannen kannalla ole, kuin äitinsä ja pari muuta akan känkkärää.
94% on sopiva luku.- kannatus arvio
Jannen kannatus on noussut sekä kirkollis että kunnallis vaaleissa peräkkäin. Sai eniten ääniä Lapista kirkolliskokouksen vaaliin, eniten Kemijärvellä ja eniten koko Lapissa. Keskusta puolueen piirin hallituksen varapuheenjohtajaksi valittu yksimielisesti, kokouksessa paljon edustajia ympäri Lappia. Voitti ylivoimaisesti Keskustan kunnallisjärjestön ehdokkaan Pitäjäneuvos Kerkelän puoluevaltuuskunta vaalissa (Koti-Lapissa tarkat luvut). Nämä kertoo ehkä enemmän ko jonkun hihasta vetämä 94 prosenttia.
- lorut ja höpöt
Ei kai se neuvos Kerkelä oo sinnekki pyrkiny ? No ei oo häpyä silläkään. Se paikka on tosi asioista tietäville. Ei sinne höpöttäjiä kaivata.
- totuus esiin
oi voi kun noihin ei ole muita ollutkaan pyrkimässä,eikä ne muille edes kelpaa hah,hah!
- mikä on totuus
totuus esiin kirjoitti:
oi voi kun noihin ei ole muita ollutkaan pyrkimässä,eikä ne muille edes kelpaa hah,hah!
Mihin ei ole muita pyrkimässä häh--- Kepun puoluevaltuustoon Nivala esitti Kerkelää ja oli paljon muitaki ko kemijärviläiset ehdokkaat mutta se on jo vanha asia. Ei Kemijärvi ole maailman napa. Kirkolliskokouksen vaalissa oli kymmeniä ehdokkaita ja suuri osa entistä Oulun lääniäki vaalipiirinä. Olihan siellä Timo Alaräisänen osastonjohtaja myös ehdokas Kemijärveltä. Miettikää nyt siis vähän mitä puhutta.
- äänestyksiä pidetty
mikä on totuus kirjoitti:
Mihin ei ole muita pyrkimässä häh--- Kepun puoluevaltuustoon Nivala esitti Kerkelää ja oli paljon muitaki ko kemijärviläiset ehdokkaat mutta se on jo vanha asia. Ei Kemijärvi ole maailman napa. Kirkolliskokouksen vaalissa oli kymmeniä ehdokkaita ja suuri osa entistä Oulun lääniäki vaalipiirinä. Olihan siellä Timo Alaräisänen osastonjohtaja myös ehdokas Kemijärveltä. Miettikää nyt siis vähän mitä puhutta.
Janne on siis voittanut sekä Kerkelän että Alaräisäsen äänestyksissä, jotka on pidetty pääasiassa Kemijärven ulkopuolella. Siksikö häntä Kemijärvellä haukutaan?
- ufolan tulevaisuus
äänestyksiä pidetty kirjoitti:
Janne on siis voittanut sekä Kerkelän että Alaräisäsen äänestyksissä, jotka on pidetty pääasiassa Kemijärven ulkopuolella. Siksikö häntä Kemijärvellä haukutaan?
TEILLÄ OLI MAHDOLLISUUS
äänestää Nurmikumpu eduskuntaan
Miksette äänestäneet? Hän EI OLE enää ehdokas. Katsokaa nyt, onko hyvin asiat. Ei ole enää Nurmi - Kalle ehdokkaana! Hän keskittyy nyt Kemijärven verkkolehden sivuilla käymään läpi laajempia, UNIVERSAALISIA kysymyksiä. NE on suurempia kuin teidän höpöhöpö eduskuntavaalit! Me emme ole yksin! Kemijärven matkailuvaltti ei ole teidän huuhaa tehtaat, vaan mikä? Ufo-Keskus.
http://lapinverkkolehti.fi/foorumi/?p=69
- Väyryspaavon penikka
Väyrysen poika olis myyvempi nimi eläkeläiskityn konkurssissa! Kuka jaksaa? No Väyrysen poika!
- obsista vaan
Kylläpä se ottaa joitaki päähän ko valtuustossa on joku asioista perilläki oleva kaveri. Janne Kaisanlahti on yksi niistä parhaista. Hän ei päästä luikureita tekemään laittomuuksia ja kohtuuttomuksia. Hyvä veli vedätykset alkaa hiipuun! Hyvä Janne K.
- miten tuulivoima
Mitä J Kaisanlahti on tuulivoimasta mieltä? Hyväksyykö nämä pelin poliitikot, jotka koittaa estää SUOMALAISEN tuulivoimayrittäjyyden tulemisen Kemijärvelle? Sellaisiakin kuuluu olevan, että saahaan kavereitten maille myllyt.
- kylläpä son tuullu
Se suomalainen yritys on Ilmatar Oy ja tekkee myllyt Raajärvelle. Muut myllyhankkeet ovat kait ulkolaisia rahastajia,ainaki oxvortti... Jos tehään niin sit Raajärvelle . EI JÄRVIMAISEMAAN yhtään myllyä !!!
- ufo-havainto ketjut
Kylmä on pakkasyö
Kirkas tähtien vyö
Ufoalus maiseman valaisee
Yllä puiden latvojen liitelee
Metsän reunaan alus laskeutuu
Ovi aluksen reunassa avautuu
Maan asukki siit´ sisään livahtaa
Ja alus taas ylös kimmahtaa
Ken mukaan näin matkaan otettiin?
Kas, kontaktihenkilö tietenkin !
Lue SINÄKIN ufo keskustelu Kaarlon ketjusta : http://keskustelu.suomi24.fi/node/11022177
- en ole kontaktihlö
UFO LENTÄÄ KEMIJÄRVEN TAIVAALLA; HALUATTEKO SITÄ??? UFO-KESKUS, ILOINEN MYÖNTEINEN POSITIIVINEN TOIMINTA!
Sisaret ja veljet tässä pitäjässä täytyy lähteä ajamaan myönteistä asiaa. Ei sitä vain että ei. Kemijärvellä pitää kieltää EI sanan käyttö. Jo Ojalan Arto sanoi niin, kaupunginhallituksen puh. johtaja sentään.
EI enää EI! Ei koskaan ei.
Nyt me sanomme KYLLÄ, Ufo-keskukselle. Hiljaisuuden humanoidi-retriitti ja UFO toiminta ym. HUU - HAA. En usko itse ufoihin, mutta se on nyt rahavaltti toimintaa. Ufo tuo ihmiset Kemijärvellä. Katsomaan, kuuntelemaan ufotarinoita. Pyydetään paikallinen kontaktihenkilö puhumaan. Rakennetaan lentävä lautanen teema huvipuisto. Ufo lentää ja lautanen pyörii. Kaupunginvaltuutetut myös; UFO/humanoidi asuihin puetaan ja pitämään kokous "ihan ufona!"
Kemijärvi tulee sillon koko maan jopa maailman kuuluksi; "Ihan ufo kaupunki". Turistit ympäri maailmaa katsomaan, ufokonferensseja, keskuksia, joihin ufojen muka todisteita. Vahanukkeja humanoideista. UFojen pongaus retkiä, lintutornin sijaan sillankorvaan ufo TORNI. Ufo on Kemijärven tulevaisuus. - Penttiskä
Kukaan kemijärveläinen henkilö ei tietääkseni ole kirvoittanut niin paljon keskustelua oman personansa ja osaamisensa ympärille kuin Janne Kaisanlahti. Kyllä miehessä täytyy olla silloin paljon potentiaalia, karismaakin, jos hän on jatkuvasti esillä keskustelupalstoilla.
Myös hänen vastustajan ovat hereillä, mutta kun lukee heidän kommenttejaa, niin huomaa, että heikot ovat heillä eväät ja ilman mitään perusteluita. Kuin ritsoilla ammuskelua tai sitten vain epämääräisiä solvauksia.
Jannen tilanteessa, ei muuta kuin Kalifiksiksi Kalifiksin paikalle ja haasta esimiehesi seuraavissa vaaleissa. Silloin ei Heikki Nivalakaan voi katkeroitua ja moittia sinua, kun et lähde tukemaan häntä.
Minulta et ääntä saa, mutta monilta muilta varmasti.- nousua
Janne Kaisanlahtea oottaa isommat tehtävät ko kempan valtuusto. Ei Janne kauaa jaksa näijen hölmöjen seassa.
- vaalit 2015
Näkyy J Kaisanlahti plokissa ottaneen kannan vaaleihin ja henkilön tuntevana en usko lähtevän ehdokkaaksi. On lojaali Maijalalle koska teki työn Maijalan saamiseksi eduskuntaan, myös lakimies ja konservatiivi. Ymmärrettävä linja näin, ettei halua hajottaa ääniä. Kemijärveltä ehdokas 2015 on todennäköisesti siis Heikki Nivala tai Lea Soppela.
http://jkaisanl.vuodatus.net/lue/2013/01/pyrinko-ehdokkaaksi-vuoden-2015-eduskuntavaaleihin - ufo kysymys
No kyllä tällä palstalla kirjotetaan paljon myös Kaarlo Nurmikummusta, joka on Kemijärvellä kommunisti poliitikko ja ufo-kontaktihenkilö.
- Vanha kepulainen
nousua kirjoitti:
Janne Kaisanlahtea oottaa isommat tehtävät ko kempan valtuusto. Ei Janne kauaa jaksa näijen hölmöjen seassa.
Hyvä kun lähtis jo huomenna eikä palais näille maisemille niin se on Janne!
- toukokuun 1. päivä
Vanha kepulainen kirjoitti:
Hyvä kun lähtis jo huomenna eikä palais näille maisemille niin se on Janne!
Niinpä, antaa Nivalan ja Pikkaraisen sekä juoksutyttöjen nuorekkaat ja ystävälliset keskustanaiset hoitaa Kemijärven asiat. On suorat suhteet, jopa mielikuvitustehtaisiin. Ufot vielä mukaan, hyvä tulee ja vappuna liput käteen ja plakaatit!
- kaarlofani
ufo kysymys kirjoitti:
No kyllä tällä palstalla kirjotetaan paljon myös Kaarlo Nurmikummusta, joka on Kemijärvellä kommunisti poliitikko ja ufo-kontaktihenkilö.
Hän, Nurmikumpu, ei ole enää ehdokkaana. On jättänyt politiikan taakseen, siellä riidelkööt. Ei tarvitse enää demarin huutaa "pankaa siltä turpa tukkoon". Ehei. Hän keskittyy nyt yksinomaan kosmisiin kysymyksiin, Vichy-vettä naukkaillen.
Olisi ollut Kemijärven valtuustokin eri toista, jos Nurmikumpu ehdokas siellä olisi ollut. Mutta ei ehei, häntä ette valinneet. Kepulaisia ja Pikkuraisia vaan, hui hai.
- kansakoulun käynyt
Ne on muuten kamalat nämä Kemijärven kehitysnäkymät, kun täällä ei ole kuin yksi lahjakas alle 40vuotias, siis J Kaisanlahti.
Kuitenkin 1/3 täällä 7-80 luvulla syntyneistä on suorittanut korkeakoulututkinnon, joka on jonkinlainen kyvykkyyden mitta, mihin ne on menneet?
On se hyvä, että yksi on jäänyt.- ratiritiralla 1231
Etteköhän siitä Kaisanlahdestaki kohta eroon pääse. Sen verta kuuluu juttua kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti ja Perälä nolattiin täysin tammikuun valtuustossa. Pettämättömät emännät ja muutamat tuulimyllyt olivat hiljaa kun omat asemat varmistuivat, puhumattakaan kokoomuslaisista. Perälä ja Kaisanlahti teki Ojalasta hallituksen pj n ja mitä tuli vastineeksi, kun Niemelä piti tukea puheenjohtajaksi, ei mitään. Oli heille hyvä opetus, Kokoomus pettää aina ja välittää vain itsestään. Kaisanlahdella ja Perälällä voi olla poliittinen tulevaisuus mutta ei ainakaan Kemijärvellä. Sukukokous määrää ja Metsätalon salakokoukset.
- uutta verta
ratiritiralla 1231 kirjoitti:
Etteköhän siitä Kaisanlahdestaki kohta eroon pääse. Sen verta kuuluu juttua kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti ja Perälä nolattiin täysin tammikuun valtuustossa. Pettämättömät emännät ja muutamat tuulimyllyt olivat hiljaa kun omat asemat varmistuivat, puhumattakaan kokoomuslaisista. Perälä ja Kaisanlahti teki Ojalasta hallituksen pj n ja mitä tuli vastineeksi, kun Niemelä piti tukea puheenjohtajaksi, ei mitään. Oli heille hyvä opetus, Kokoomus pettää aina ja välittää vain itsestään. Kaisanlahdella ja Perälällä voi olla poliittinen tulevaisuus mutta ei ainakaan Kemijärvellä. Sukukokous määrää ja Metsätalon salakokoukset.
Kun puhutaan Kemijärvestä, unohtakaa Kaisanlahdet, Kerkelät, Perälät, Imporannat, Niemelät, Nivalat, Pikkaraiset, Kyyhkyset, Särkelät, Majavat, Kauhaset, , , Aallot, , Jaakkolat jne...Niin päästään UUTEEN ALKUUN!
- komunistia
uutta verta kirjoitti:
Kun puhutaan Kemijärvestä, unohtakaa Kaisanlahdet, Kerkelät, Perälät, Imporannat, Niemelät, Nivalat, Pikkaraiset, Kyyhkyset, Särkelät, Majavat, Kauhaset, , , Aallot, , Jaakkolat jne...Niin päästään UUTEEN ALKUUN!
Juuri näin. Jäljelle jää Nurmi Kalle!
- heil` Janne
ratiritiralla 1231 kirjoitti:
Etteköhän siitä Kaisanlahdestaki kohta eroon pääse. Sen verta kuuluu juttua kepulaisten toiminnasta. Kaisanlahti ja Perälä nolattiin täysin tammikuun valtuustossa. Pettämättömät emännät ja muutamat tuulimyllyt olivat hiljaa kun omat asemat varmistuivat, puhumattakaan kokoomuslaisista. Perälä ja Kaisanlahti teki Ojalasta hallituksen pj n ja mitä tuli vastineeksi, kun Niemelä piti tukea puheenjohtajaksi, ei mitään. Oli heille hyvä opetus, Kokoomus pettää aina ja välittää vain itsestään. Kaisanlahdella ja Perälällä voi olla poliittinen tulevaisuus mutta ei ainakaan Kemijärvellä. Sukukokous määrää ja Metsätalon salakokoukset.
M. Thatcerin ja Berlusconin vankkumaton ihailija, yksin ainoana jäänyt kemijärveä pitämään pystyssä!
- lisää plogeja
heil` Janne kirjoitti:
M. Thatcerin ja Berlusconin vankkumaton ihailija, yksin ainoana jäänyt kemijärveä pitämään pystyssä!
joo Kaisanlahti on näemmä blogissa kirjottanut Thatcheristä ja Berlusconista, jälkimmäisestä ei mitenkään älyttömän ihailevastikaan, mutta miksi muut Kemijärven poliitikot eivät pidä blogia ja kirjoita ajatuksia julki? Kaisanlahti ei ole edes mikään tärkeä poliitikko, siksi hyvä että esimerkiksi Nivala, Pikkarainen ja lehtori Soppela pitäs blogia, ovat vallan ytimessä
esimerkiksi P Aalto http://www.pirkkaaalto.fi/ajankohtaista/17-blogit
peräti kaksi merkintää!
Nivalan sivut, itsestäänselvyyksiä toistettu ja samat vaaliteemat kahdet eduskuntavaalit peräkkäin http://www.heikkinivala.fi/ - esitys kilpailuun
komunistia kirjoitti:
Juuri näin. Jäljelle jää Nurmi Kalle!
Kemijärvellä huomaatteko, paljon puhutaan hänestä; Nurmi-Kallesta, eli Nurmi-Kaarlosta. Hän ei ole koskaan ollut kaupunginvaltuutettu. Politiikassa mukana silti. Hänen kommunistinen aatteensa ja avaruudelliset kontaktit kiinnostavat ihmisiä yli puolueellisten raja-aitauksien. Vuoden kemijärveläinen, olisiko nyt jo aika palkita hänet? Kemijärven yhteisössä kuka ei tunne Nurmikumpua? Kaikki tuntevat varmasti, kaupungin ulkopuolellakin jopa Rovaniemellä. Siis Vuoden kemijärviläinen hän.
- asiakokonaisuus
komunistia kirjoitti:
Juuri näin. Jäljelle jää Nurmi Kalle!
Pyydän saada huomauttaa, Kommunistisen Työväenpuolueen perustajajäsen, Kaarlo Nurmikumpu, on toivonut itseään kutsuttavan oikealla nimellä tai "Nurmi-Kaarloksi". Tämä on hänen virallinen lempinimi, ei "Nurmi-Kalle".
- kenestäpuhutte
komunistia kirjoitti:
Juuri näin. Jäljelle jää Nurmi Kalle!
Kuka muuten on "Nurmi Kalle"?
- harmajapääkaarlo
asiakokonaisuus kirjoitti:
Pyydän saada huomauttaa, Kommunistisen Työväenpuolueen perustajajäsen, Kaarlo Nurmikumpu, on toivonut itseään kutsuttavan oikealla nimellä tai "Nurmi-Kaarloksi". Tämä on hänen virallinen lempinimi, ei "Nurmi-Kalle".
Huomautan, - isäni ja äitini kasteessa antoviat nimeksi Kaarlo, - ja heillä oli sukunimi Nurmikumpu, - joten olen Kaarlo Nurmikumpu, ja pyydän, - kun kunnioitan vanhempieni nimenantoa, - että jos mainitsette, - sanokaa Kaarlo Nurmikumpu, - tai etunimellä Kaarlo...
En enää käytä lempparinimenä, - sattuneista väärinkäsityksistä johtuen mainittua lempinimeä: - "Nurmi - Kaarlo"... Unohtakaa tuo lempinimi, - pyydän, -kiitos.
Nimimerkki: - harmajapääkaarlo,
- Kaarlo Nurmikumpu -Kemijärvi - nimiasiaa
Ennen hänet tunnettiin nimellä "Nurmi-Kaarlo".
Jos kuitenkin sekaannuksia ollut ja itse pyytää, niin miksi emme alkaisi käyttää oikeaa sukunimeä tästä henkilöstä?
Voi olla myös samannimisiä ihmisiä monia, ja myös Nurmi on sukunimi yksinään. Voi olla joku Kalle Nurmi, joka ei ole ollenkaan kommunisti. Kaikki Nurmikummutkaan eivät välttämättä ole kommunistisen aatteen kannattajia. - terveisiä.Kaarlolle
nimiasiaa kirjoitti:
Ennen hänet tunnettiin nimellä "Nurmi-Kaarlo".
Jos kuitenkin sekaannuksia ollut ja itse pyytää, niin miksi emme alkaisi käyttää oikeaa sukunimeä tästä henkilöstä?
Voi olla myös samannimisiä ihmisiä monia, ja myös Nurmi on sukunimi yksinään. Voi olla joku Kalle Nurmi, joka ei ole ollenkaan kommunisti. Kaikki Nurmikummutkaan eivät välttämättä ole kommunistisen aatteen kannattajia.Tästä Nurmikummusta pitäisi tehdä kirja tai joku kertomus. Hän on värikäs tyyppi ja Kemijärvellä tunnettu! Myös muista tunnetuista Kemijärven ihmisistä pitäisi kertoa. He ovat meidän kansanperinnettämme, oman yhteisömme tekijät! Suur kaupungeissa ei oo väriä, mutta pienissä kaupungeissa on. Ihmisiä, jotka kaikki tuntevat. Nurmikumpu on tehnyt hyvän kannanoton myös siitä Suomu asiasta, liittyen Harjulan aloitteeseen. Toivottavasti hanke toteutuu!
- harmajapääkaarlo
nimiasiaa kirjoitti:
Ennen hänet tunnettiin nimellä "Nurmi-Kaarlo".
Jos kuitenkin sekaannuksia ollut ja itse pyytää, niin miksi emme alkaisi käyttää oikeaa sukunimeä tästä henkilöstä?
Voi olla myös samannimisiä ihmisiä monia, ja myös Nurmi on sukunimi yksinään. Voi olla joku Kalle Nurmi, joka ei ole ollenkaan kommunisti. Kaikki Nurmikummutkaan eivät välttämättä ole kommunistisen aatteen kannattajia.Lieneekö muita Nurmikumpuja, jotka ovat marxilais -leniniläisiä työväenluokan kommunisteja, -kuin allekirjoittanut? - KTP:n perustajäsen.
Kaarlo Nurmikumpu - (KTP) Kemijärvi
- HYVÄ POINTTI
Tuo pn hyvä pointti ja olen ihmetellyt samaa. Mutta se jo osoittaa kuka mihinkin pystyy. Poliitokon pitäisi olla jatkuvasti ajan hermolla, keskustella muissa blogeissa ja keksutelufoorumeissa OMALLA NIMELLÄÄN ja pitää myös omaa blogiaan eri aiheista. Avoimuus tekee ihmisestä uskottava. Jos vai joka neljä vuosi toistaa samoja fraaseja ja lopun aikaa juonittelee kabineteissa, ovat äänestääjät pimennossa. Se on ilmeisesti tarkoituskin.
Eräs erittäin kunnioitettu ja entinen ääniharava ja entinen valtuutettu kertoikin asian niin, että esimerkiksi Heiki Nivala ymmärtää edustuksellisen demokratian siten, että kun hän on kerran ääniä saanut se riittää hänelle valtakirjaksi. Hänen mielestään vaalien jälkeen hän saa tehdä oman mielensä mukaan aivan mitä haluaa ja lystää eikä hänen tarvitse enää muita kuuneella, ei muita valtuutettuja eikä varsinkaan äänestäjiä. Tällaisia kutsutaan despooteiksi hienommin. - kansakoulun käynyt
Eikös Nivala ole useimmiten noudattanut enemmistön kantaa, siis kuunnellut muita, toisin kuin eräät.
Kunnallispolitiikka ei ole mitään ihmeellistä, tavallinen järkevä ihminen siinä pärjää. Sellaisilla joilla on halu "juonitella" vaaditaan tietysti erilaista "taitoa", sellaisiahan on Kemijärven kunnallispolitiikassa, lähes aina ollut. Mainio esimerkki eräs kasurinen aikanaan. - Ei noudata
Sinulle tiedoksi, ei ole noudattanut.
- jahavetti
Pelkkä pyrkyri.
- vanhasuku
Heikki käyttää viisaasti "hoviaan" valtapyrkimyksien eteenpäin viemiseksi. Naiset ympärillä tekevät työt ja Heikki poimii rusinat pullista. Vanhan suvun setä ja poika ovat aina valmiina puolesta puhumaan ja nyt hoviin siirtyneet "tuhdit emännät" kiitollisina saamistaan merkitävistä paikoista kumartavat syvään. Mutta että eduskuntaan asti - tuskin "hovi" pystyy aikaisempaa kannatusta nostamaan. Päinvastoin nythän viime kunnallisvaaleissa äänimäärä putosi rutkasti.
- loistava tulevaisuus
Jaa et mummot kerääntyneet Nivalan ympärille hoviksij a vanhan suvun setä pukkinako häärii ? Siinä sitä tulosta Kemijärveläisten hyväksi varmaan syntyy ?
- yleinen syyttäjä
loistava tulevaisuus kirjoitti:
Jaa et mummot kerääntyneet Nivalan ympärille hoviksij a vanhan suvun setä pukkinako häärii ? Siinä sitä tulosta Kemijärveläisten hyväksi varmaan syntyy ?
Näistä saman, yhden ja ainoan kirjoittajan henkilöön kohdistuvasta herjakirjoituksista saa nostettua syytteen vakavasta julkisesta kunnianloukkauksesta.
Asia on jo tutkinassa. - kirjoittelijoille
yleinen syyttäjä kirjoitti:
Näistä saman, yhden ja ainoan kirjoittajan henkilöön kohdistuvasta herjakirjoituksista saa nostettua syytteen vakavasta julkisesta kunnianloukkauksesta.
Asia on jo tutkinassa.En tiedä, montako kirjottajaa täällä on, mutta julkisissa tehtävissä olevien täytyy kestää ankaraakin kritiikkiä. Kunnallispolitiikkaan ei kenenkään ole pakko lähteä. Aivan törkeitä ja asiattomia, esimerkiksi yksityiselämään liittyviä häväistyksiä ei tietenkään tarvitse sietää.
- herranlettas
Kyllä Politiikkojen pitää kestää arvostelut ko ovat ite halunneet päättäjän paikalle. Kun on syntyny erilasia ryhmittymiä jokka näkyy päätöksistä ja käyttäytymisestä niin niitä voi jokainen vapaasti arvioida . Jos hipiä on heikko niin pääsehän sieltä pois.
- Tietämätön
Kenestä te puhute kertokee, että minäkin tiiän.
- Hiekkalaatikkoleikke
Älä ole huolissasi. Pikku porukka on kokoontunut hiekkalaatikolle leikkimään. Ei tämä sen vakavampaa ole!
- uran loppu
Hiekkalaatikkoleikke kirjoitti:
Älä ole huolissasi. Pikku porukka on kokoontunut hiekkalaatikolle leikkimään. Ei tämä sen vakavampaa ole!
Kyllä Kaisanlahti tuhosi poliittisen uransa, kun ei kannattanut Imporantaa Yhteismetsän edustajaksi. Nähdäänhän tämä Suomi 24 palstakin on täynnä ihmisten vihaa. Kansa olisi varmasti halunnut Imporannan tähän tehtävään.
Ei olisi pojan kannattanut liian isoille varpaille astua!
- muutos v. 2011 ?
http://www.muutos2011.fi/vb/entry.php?599-Ohjelmaani&s=d5026924f327c5f84e9e122a382b528f
Muitakin on kuin keskustalaisia vaihtoehtoja. Kemijärven Keskustan henkilöt Kaisanlahti ja Nivala eivät ole lähteneet EU-vaaleihin. Sen sijaan on yrittäjä Oili Harjula, Muutos tulee - 2011! Siis onko Kemijärveltä muita ehdokkaita. Arveluttaa äänestää, kun on niin pieni puolue. Oilin ideat on sinällään hyviä.- muutos voimaa !
Kyllä hän lähti ehdokkaaksi. Tänään Kemijärvellä - toukokuussa Brysselissä? Sinä päätät, siis äänestä sellaisena kuin olet, tietysti Harjulan Oilia, yrittäjäehdokas Kemijärveltä, koko Itälapin yhteinen EU ehdokas.
- eurovaaliin ehd
muutos voimaa ! kirjoitti:
Kyllä hän lähti ehdokkaaksi. Tänään Kemijärvellä - toukokuussa Brysselissä? Sinä päätät, siis äänestä sellaisena kuin olet, tietysti Harjulan Oilia, yrittäjäehdokas Kemijärveltä, koko Itälapin yhteinen EU ehdokas.
niin ei ole tietoja muista muutospuolueen tai muidenkaan puolueiden ehdokkaista meillä, ei ole tietoja ei mutta seurataan
onhan täällä toistakymmentä puoluetta EU vaaleihin vaikka kommunistinen työväenpuolue boikotoi - MUUTOs.kohtalo
Hei täälläkin vanhassa ketjussa on tämä Muutos puolue. Sehän yhdistyy nyt uuteen SUOMIDEMOKRAATIT nimiseen puolueeseen uutisen mukaan!
Lähtevätkö Lapin muutoslaiset mukaan uuteen puolueeseen, yhdistyneeseen puolueeseen? Liberaalien puoluetta ei kai ole enää, siellä oli ennen osa muutoslaisista. Sielläkin oli se vapaus ja ihmisen yksilön vapaus ja muut sellaiset keskeisiä tärkeys asioita. - kundas
En ymmärrä, miksi Kaisanlahtea kehutaan näillä sivuilla. Mitä erikoista hän on tehnyt Kemijärven hyväksi? Kunnallispäätösten mukaan ei mitään. Kysyn vaan? Kuka kehuu näkymätöntä?
- näinsetapahtuu
Ymmärrä hyvä veli että tämä on lobbausta :)
- joskoulutuksestapuhutaan
Ainoa riittävästi koulutettu ja lakia tunteva kepun ehdokas on E.M.Maijala (FL varatuomari).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483