Hollister

jokutyttö__

Onko jollakulla kokemusta? Ensinnäkin että onko ne koot ihan normaalit, mulla on normaalisti koko s, joskus menee xs.
Mulla on tilauksessa lökärit ja kaks paitaa, eli mitä kokoa kannattais ottaa?
Ja sit toiseksi että kuinka kauan sillä paketilla kestää tulla? Ja tuleeko ihan normaalisti postiin niin että voin hakea sieltä? :) Kiitos jos joku osaa auttaa!

19

5647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikkakkuukko

      Ostin jenkeissä ollessani hollisterilta vaatteita ja mielestäni ehkä vähän pienempiä kuin normaalisti. Suurin ongelma tulis varmaan farkuissa joita ei kuitenkaan ilmeisesti ole ostamassa. Eli osta vaan S kokoa :) Ja kyllä ne vissiin tulee normaalisti postiin.

    • Randomijokuu

      Mullakin on melkein samat vaatteet tilauksessa. Kauaks se toimitus kestää?

    • Hollister tilaaja

      jos on 153 cm pitkä, mikä koko? onko kokoja?

    • abercrobie

      Oon itse ostanut monta kertaa hollisterilta ja abercrombielta vaatteita, toimitus kestää noin viikon ja tulee suoraan kotiovelle:) oothan huomannut toimituskulut? eli 25 euroo
      Itselläni koot ovat iha normaalit, en oo huomannu mitää et olis pienmpii

      • Ovat pienempiä

        Selvästi ovat mitoitukseltaan pienempiä. Olen kokoa M ja Hollisterin vaatteet ovat kaikki kokoa L kun M ei mahdu. En tilaa vaatteita mistään vaan ostan suoraan liikkeestä kun piipahdan Tukholmassa.


      • Heeeeenski
        Ovat pienempiä kirjoitti:

        Selvästi ovat mitoitukseltaan pienempiä. Olen kokoa M ja Hollisterin vaatteet ovat kaikki kokoa L kun M ei mahdu. En tilaa vaatteita mistään vaan ostan suoraan liikkeestä kun piipahdan Tukholmassa.

        Jep, hollisterin vaatteet ovat pienempiä. Olen kokoa xs, ja hollisterin hupparini on kokoa M. Housujeni koko on s, ja myös collarini on kokoa M.


    • pieniä

      Hupparit on hihoista ihan normaaleja, mutta tosi lyhyitä. T-paidat on myös pienempiä, mutta ei pituudessa baan yleisesti hieman pienempiä. Housuissa hieman pienempi ero, mutta yhtä kokoa isomman ottaisin kuin normaalisti jos tilaa.

    • raipatirai1

      onko kukaan tilannut hollister suomi nettikaupasta? Onko se luotettava,vai pitäisikö maksaa enemmän ja tilata sieltä a,erikasta?

      • raipatirai1

        korjaan,amerikasta :)


      • huijausta

      • huijattu!

        älä missään tapauksessa tilaa suomi hollisterista, huijausta ja huonoa laatua!:(


      • huijattu!
        huijausta kirjoitti:

        hollister suomea ei ole olemassakaan, täyttä huijausta sekin ! Oikea sivusto on http://eu.hollisterco.com/

        onko jollain kokemusta saako suomi hollisterista rahat takaisin, jos palauttaa tuotteet?


    • -sambaa •

      Mä oon miettiny ihan samaa, oon lapsi oon n. 140cm nii menisiköhän mulle xs? Olen aika laiha, ja hollisteril on ihanii vaatteita

    • Neljätoistaveee

      Ite oon sen 160 cm pitkä. Lähes kaikki mun muut vaatteet on s tai m kokoa. Hollisterilla on todellakin normaalia pienemmät koot. Esim, lökärit ja normihuppari on kokoa L. Sitten taas t-paidat, ruutupaidat, neuleet ja pitkähihaset on normaalisti M kokoa. Tosin se koko tietysti riippuu siitä, miten löysää/kireää vaatetta haluaa.

      • dnckldvndklajdpv

        Itse olen normaalisti xs, mutta hollisterin hupparit mulla s.


    • Hollisterfani

      Jos tilaan hollisterilta vaatteita niin kaivan menee suurinpiirteiden että tilaus tulee? Tuleeko tilaukset myös normaalisti että ei mene tuleihin?:)

      • asd2

        noin viikko, ei pitäisi mennä tulleihin


    • Hollisteri

      heissan! oon tilannu huppari, 3 paitaa, kahet lökärit ja hajuveden. Tyytyväinen olen! huppari kokoa s, paidat xs, lökärit s ja hajuvesi tuoksultaan jasmiini. tänään tilasin abercrombielta ja hollisterilta yhteensä 2 hupparia, kolme paitaa ja shortsit <3

      • Hiljaa12

        Eli onko siinä postikulut jotka pitää itse maksaa? Haluaisin tilata sieltä pari paitaa ja housuja niin minkä kokoisia vaatteita mun pitäis tilata kun oon 155cm pitkä ja lastenkoossa Mä oo 152/156. 😊 Ja onko Ambercrombiella sama eli se postikulu maksaa? Kuinka paljon se maksaa? 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3880
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      596
      3644
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3632
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2291
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      56
      2255
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      322
      1972
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1947
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1776
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      27
      1443
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1362
    Aihe