Tähkäpää, mihin pyrit?!

_greeeeen

Sanot toisaalla minuun ja asiastakyseeseen viitaten mm. näin:

>>En voi pyytää anteeksi sitä, että olen rehellisesti kertonut,
millä tavoin olen teidän viestinne ja käytöksenne kokenut.
Se on ollut minun kokemukseni teistä, eikä sitä voi kukaan
kiistää tai vääräksi tehdä.
Ja jälleen tämä "sessio"on vain vahvistanut tuota käsitystäni!>En ikinä......en ikinä.... olisi vielä 2 viikkoa sitten uskonut, mitä voi uskoviksi
itseään kutsuvien ihmisten sisällä olla, jollen näitä (ja monia muitakin) heidän tekstejään olisi nähny!!! :( :(

Minä tunnustan tässä ja nyt, että todella SOKEA olin "tämän joukon" kohdalla ja pyydän kaikilta niiltä anteeksi, jotka yrittivät minulle totuutta tuoda esille edellä kirjoittaneiden teoista ja minä en uskonut, ennen kuin tulin itse näkemään! :( >En olisi vielä muutama viikko sitten jaksanut uskoa, että näiden määrättyjen nickien takana on sellaista pahuutta, mitä olen nyt saanut nähdä ja myöskin kokea.
Ja ehkäpä, jollen olisi itse kokenut, en olisi uskonut, joten tämä kaikki on kuitenkin koitunut kohdallani hyväksi ja totuuden näyttäjäksi.

Omista kokemuksistani en ole pahoillani, vaan siitä, että jossain ihmisessä voi tosiaankin olla jotain tällaista ja ettei sitä edes itse näe, se hirvittää. :(

41

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _greeeeen

Tuon sinulle vielä tähän mietittäväksi tekstisi, jossa sanot sinulla 'piipanneen' kohdallamme, ja jossa toisaalta toteat itse, että meidän tulee olla erityisen varovaisia, ettemme sekoita omaa tunneälyämme armolahjaksi.

Minusta sinun, Tähkäpää, olisi nyt syytä hiljentyä miettimään sitä, että kävikö sinulle sittenkin juuri noin kuin sanot, eli siis niin, että sekoitit sittenkin omat tuntemuksesi armolahjaksi, SILLÄ aloittaessasi tuon kummallisen syytöstulvasi, ei meidän välillämme ollut mikään muuttunut, eikä mitään todellista pahuutta ollut tapahtunut!

Kerrot toisissa viesteissäsi rukoilleesi Jumalaa avaamaan silmäsi asian suhteen ja että siitä kaikki alkoi tulla esille vyöryen. Mitään todellista vyöryä tai mitään sinuun kohdistuvaa pahaa taholtamme ei kuitenkaan ollut, vaan syytöksesi tulivat minulle ja selvästikin myös asiastakyseelle (joka pyysi moneen kertaan sinua näyttämään, kuka oli tenhnyt sinulle jotakin pahaa, ja missä) täytenä yllätyksenä.

Käytöksesi ja syyttelysi on erittäin loukkaavaa ja VÄÄRIN, Tähkäpää!

>>Tunnustan, että vaikka piippasi jotain, en päässyt heti selvyyteen, mikä tarkalleen piippasi ja siitä alkoikin tuo, mistä tuolla edellä kerron, eli en halunnut tehdä mitään nopeita tulkintoja, sillä koen, että aina kun liikumme näillä "alueilla", meidän pitää astella varoen, ettemme vain riko mitään sellaista, jota emme kykene takaisin rakentamaan ja myöskin siksi, että hätiköidessä usein pääsee mukaan sekoittumaan sitä omaa inhimillisyyttä niissä tapauksissa, kun on jo jossain määrin asioista tietoinen.

Eri asia näissä tilanteissa on silloin, kun saa "arvioida" jotain, tietämättä mistään mitään inhimillisen tiedon kautta, silloin on turvallisempaa luotta saamaansa. (Uskon, että ymmärrät, mitä tarkoitan?)

Joten päätin lähteä tutustumaan tilanteeseen ja samalla rukoilemaan, että Jumala jollain tavoin ilmaisee totuuden asioiden oikeasta laidasta ja siitä, miksi mitäkin, kessä kutakin jne.

Tiesin siis perusasian, mikä on, mutta en tiennyt miksi ja miten ja sillä on mielestäni aika suurikin merkitys.
      (Miksi ja miten, viittaan mm. Apt. 17:30, huom! mm..)
      Ja lisäisin vielä, että aina ei oikeakaan oppi ole välttämättä tervettä oppia ja taas myöskin toisinkin päin, oppi voi olla vielä hakusessa, mutta usko ja luottamus ovat terveellä pohjalla.

Olen joskus maininnut toisaalla, että meidän tulee olla erityisen varovaisia, ettemme sekoita omaa tunneälyämme armolahjaksi ja nähdäkseni niin kauan, kuin olemme vain ihmisiä, siihen on suuri vaara ja se on juuri sitä sielullisuutta
      ja siksi olen erityisen varovainen näissä kuvioissa.

• k.kiusaantunut

Tähkäpää on puolustanut minua kun asiastakyse kehoitti minua vaikenemaan palstalla ja oppimaan varttuneemmilta.

Hän rohkaisi ja kirjoitti että myös minulla on oikeus kirjoittaa palstalle vaikka asiastakyse oli sitä törkeästi viemässä.

Olen kysynyt asiastakyseeltä miten hän kokee ihmeensä tieteen kannalta. Hän on puhunut jotakin että hänen ihmeensä haluttiin lääkäreiden toimesta tiedelehteen.

En ole saanut vastausta.

Pahoin pelkään että asiastakyseellä on päässä vikaa ja hän ei edes ymmärrä millaista tekstiä tiedelehdissä julkaistaan.

Mikään uskomus"jumala paransi"tai "ihme"ei kuulu tiedelehteen. ei ole koskaan kuulunut eikä tule koskaan kuulumaankaan.

Tähkäpäälle voimia. Yritä nyt jaksaa ihmisten kanssa jotka ei tajua todellisuudesta hölkäsen pöläystä ja kaikki negatiivinen itseen kohdistuva muutetaan silkkaa ylpeyttä Jumalaan kohdistuvaksi.

Sinä et ole nyt tekemisissä Jumalan kanssa vaan kahden höyrypään joista ainakin toisella olisi asiaa mielenterveystoimistoon.

Hän on vieläpä kertonut kuullensa ääniä päässään.

Yritä jaksaa, ja kiitos kun puolustit kun jouduin oleen asiastakyseen "kohteena".

Riitaa et voi välttää, olet tehnyt parhaasi ja kuten Raamatustasi luet - se riittää.

• _greeeeen
        k.kiusaantunut kirjoitti:

Tähkäpää on puolustanut minua kun asiastakyse kehoitti minua vaikenemaan palstalla ja oppimaan varttuneemmilta.

Hän rohkaisi ja kirjoitti että myös minulla on oikeus kirjoittaa palstalle vaikka asiastakyse oli sitä törkeästi viemässä.

Olen kysynyt asiastakyseeltä miten hän kokee ihmeensä tieteen kannalta. Hän on puhunut jotakin että hänen ihmeensä haluttiin lääkäreiden toimesta tiedelehteen.

En ole saanut vastausta.

Pahoin pelkään että asiastakyseellä on päässä vikaa ja hän ei edes ymmärrä millaista tekstiä tiedelehdissä julkaistaan.

Mikään uskomus"jumala paransi"tai "ihme"ei kuulu tiedelehteen. ei ole koskaan kuulunut eikä tule koskaan kuulumaankaan.

Tähkäpäälle voimia. Yritä nyt jaksaa ihmisten kanssa jotka ei tajua todellisuudesta hölkäsen pöläystä ja kaikki negatiivinen itseen kohdistuva muutetaan silkkaa ylpeyttä Jumalaan kohdistuvaksi.

Sinä et ole nyt tekemisissä Jumalan kanssa vaan kahden höyrypään joista ainakin toisella olisi asiaa mielenterveystoimistoon.

Yritä jaksaa, ja kiitos kun puolustit kun jouduin oleen asiastakyseen "kohteena".

Riitaa et voi välttää, olet tehnyt parhaasi ja kuten Raamatustasi luet - se riittää.

Kiusaantunut, minusta asiastakyseen kehoitus sinulle oli/on ihan aiheellinen. Joissakin asioissa on/olisi ihan hyvä olla nöyrä ja vaieta.

Sinun rumaan ja henkilöihin käyvään tekstiisi asiastakysettä tai minua koskien en ota sen enempää kantaa, mutta sen sanon, että lääketieteen julkaisuissa käsitellään kyllä tapauksia, joille haetaan selitystä.

Ja tässäkin kohtaa, edellisen viestisi luettuaan, voisi varmasti aika monikin sanoa sinulle, että vaikene ja opi varttuneemmilta, sillä eivät sinun kirjoituksesi ole sellaisia, että niistä olisi tuomaan hyvää kenellekään.

Tässä ketjussa on tarkoitus tuoda esille ne viestit, joilla olemme Tähkäpään väittämän mukaan tehneet täällä pahuutta. Ryhdyhän sinäkin talkoisiin, kiusaantunut.

• _greeeeen
        _greeeeen kirjoitti:

Kiusaantunut, minusta asiastakyseen kehoitus sinulle oli/on ihan aiheellinen. Joissakin asioissa on/olisi ihan hyvä olla nöyrä ja vaieta.

Sinun rumaan ja henkilöihin käyvään tekstiisi asiastakysettä tai minua koskien en ota sen enempää kantaa, mutta sen sanon, että lääketieteen julkaisuissa käsitellään kyllä tapauksia, joille haetaan selitystä.

Ja tässäkin kohtaa, edellisen viestisi luettuaan, voisi varmasti aika monikin sanoa sinulle, että vaikene ja opi varttuneemmilta, sillä eivät sinun kirjoituksesi ole sellaisia, että niistä olisi tuomaan hyvää kenellekään.

Tässä ketjussa on tarkoitus tuoda esille ne viestit, joilla olemme Tähkäpään väittämän mukaan tehneet täällä pahuutta. Ryhdyhän sinäkin talkoisiin, kiusaantunut.

*Tässä ketjussa on tarkoitus tuoda esille ne viestit, joilla olemme Tähkäpään väittämän mukaisesti tehneet täällä pahuutta. Ryhdyhän sinäkin talkoisiin, kiusaantunut.*

• k.kiusaantunut
        _greeeeen kirjoitti:

On pahuutta viedä toiselta sananvapaus. Tähkäpää huomasi sen.

Miksi ryhtyisin "talkoisiin",jotka ovat minua puolustanutta henkilöä vastaan? Ajojahti.

Ennen oli kohteena Semper.

""sen sanon, että lääketieteen julkaisuissa käsitellään kyllä tapauksia, joille haetaan selitystä."

Höpöhöpö, kerro yksikin esimerkki. Et pysty!

AK väitti että tiedelehteen juttu viruksesta haluttiin siksi että haluttiin tietää onko muualla maailmassa tapahtunut vastaavaa.

Hän kuvittelee sairaassa päässään että tehohoidossa parantunut virus on juttu johon tutkijat reagoivat kertomalla vastaavista ihmeistä tiedelehden sivuilla.

Kun se ei mene niin. Tiedelehden sivuilla ei käydä mitään keskustelua epäselvistä tapahtumista.

Onko se rumaa jos sanoo hullulle totuuden?

Asia on vuorenvarmasti ollut niin että parantumiselle on luonnollinen selitys(tehohoitoa johtaneet lääkärit tietävät sen)mutta Ak on oireillut skitsofreniaansa ja julistanut jo sairaalassa parantuneensa ihmeen kautta, johon lääkärit ovat ottaneet hienovaraisesti kantaa mainitsemalla sanan tiede.

Ikävä kyllä AK ei ole tajunnut.

Hän on myös kertonut kuulleensa ääniä päässään.

Miksi hän sellaista kertoilee jos siihen ei saa ottaa kantaa?

• _greeeeen

Miksi ryhtyisin "talkoisiin",jotka ovat minua puolustanutta henkilöä vastaan? Ajojahti.

""sen sanon, että lääketieteen julkaisuissa käsitellään kyllä tapauksia, joille haetaan selitystä."

AK väitti että tiedelehteen juttu viruksesta haluttiin siksi että haluttiin tietää onko muualla maailmassa tapahtunut vastaavaa.

Hän kuvittelee sairaassa päässään että tehohoidossa parantunut virus on juttu johon tutkijat reagoivat kertomalla vastaavista ihmeistä tiedelehden sivuilla.

Kun se ei mene niin. Tiedelehden sivuilla ei käydä mitään keskustelua epäselvistä tapahtumista.

Asia on vuorenvarmasti ollut niin että parantumiselle on luonnollinen selitys(tehohoitoa johtaneet lääkärit tietävät sen)mutta Ak on oireillut skitsofreniaansa ja julistanut jo sairaalassa parantuneensa ihmeen kautta, johon lääkärit ovat ottaneet hienovaraisesti kantaa mainitsemalla sanan tiede.

Kiusaantunut, tekstisi on sellaista, että siihen ei oikeastaan olisi syytä edes vastata. Ruma nimittelysi yms. kertoo kaiken puolestaan.

Sen verran kuitenkin sanon, että eiköhän asianomainen henkilö tiedä itse sinua paremmin, mitä hänelle on siinä nimenomaisessa tilanteessa sanottu lääkäreiden ja muun hoitohenkilökunnan taholta! Tuo sinun 'tietävyytesi' ampuu pahasti yli, joten asiastakyseen kysymys..:

>>Mitäpä jos vihdoinkin vaikenisit ja alkaisit hiljaisuudessa ottaa vastaan Jumalan Sanaa.>asiastakyse
        28.1.2013 11:02

Mitäpä jos vihdoinkin vaikenisit ja alkaisit hiljaisuudessa ottaa vastaan Jumalan Sanaa. Älä pyri opettamaan muita, kun itse olet vielä oppimaton. Älä väitä Jumalan Sanaa vastaan, kun et sitä ole vielä vastaan ottanut ja näin et tunne Herraa.

K.kusaantunut, miten on mahdollista, että sinä olet kaikki nämä vuodet kirjoittanut täällä, mutta sydämen ympärileikkausta ei ole tapahtunut?
        Eivät uskovaiset usko sinua, vaan Raamatun Jumalaa.

Tee parannus.

• k.kiusaantunut

ps. asiastakyseelle. Olet kertonut että harhaäänet ovat sanoneet sinulle että sinulla on nyt uusi nimi. Miksi et käytä tuota uutta nimeä? Pelkäätkö uutta psykoosia?

Ja ihan vain auttaakseni sinua kysyn vielä kerran: millainen on mielestäsi tieteen selitys parantumiseesi silloin kauan sitten?

Ja vielä lopuksi: kehoitan sinua menemään lääkärin juttusille. Se että kuulee ns.jumalan puhetta päässään on skitsofrenian oire ja siihen on lääkitys.

Ja tältä pohjalta en koe sinua siksi varttuneeksi jolta minun pitäisi oppia ottaa.

• _greeeeen
        _greeeeen kirjoitti:

Kiusaantunut, tekstisi on sellaista, että siihen ei oikeastaan olisi syytä edes vastata. Ruma nimittelysi yms. kertoo kaiken puolestaan.

Sen verran kuitenkin sanon, että eiköhän asianomainen henkilö tiedä itse sinua paremmin, mitä hänelle on siinä nimenomaisessa tilanteessa sanottu lääkäreiden ja muun hoitohenkilökunnan taholta! Tuo sinun 'tietävyytesi' ampuu pahasti yli, joten asiastakyseen kysymys..:

>>Mitäpä jos vihdoinkin vaikenisit ja alkaisit hiljaisuudessa ottaa vastaan Jumalan Sanaa.>asiastakyse

Mitäpä jos vihdoinkin vaikenisit ja alkaisit hiljaisuudessa ottaa vastaan Jumalan Sanaa. Älä pyri opettamaan muita, kun itse olet vielä oppimaton. Älä väitä Jumalan Sanaa vastaan, kun et sitä ole vielä vastaan ottanut ja näin et tunne Herraa.

K.kusaantunut, miten on mahdollista, että sinä olet kaikki nämä vuodet kirjoittanut täällä, mutta sydämen ympärileikkausta ei ole tapahtunut?

Tee parannus.

Sen verran lisään vielä, kiusaantunut, että tämä kysymyksesi..:

>>Miksi ryhtyisin "talkoisiin",jotka ovat minua puolustanutta henkilöä vastaan?

• ~~tähkäpää~~

En ole saanut vastausta.

K.Kiusaantuneelle!

Itken ja luen viestiäsi..........ja häpeän suunnattomasti samalla meitä uskovaisia.

Pyydän Sinulta K.Kiusaantunut sydämeni pohjasta anteeksi sitä, että joudut tätä tällaista lukemaan täältä meidän NS. uskovien kanssakäymisessä!?

----- ANNA ANTEEKS ------ I!!!??

Harvoin saa kohdata ihmisen, joka on näin vahvasti valmis tulemaan rinnalle tukemaan ja asettamaan ns. olkansa toisen kuorman alle!

Onnellin se, joka saa olla lähelläsi ja ystäväsi! (Tunnustan pientä kateutta :))

Kun en täältä käsin muuta voi, annan sinulle näin virtuaalisesti piiiiiitkän halauksen ja kiitoksen ja pyydän Taivaan Isältä, että Hän Sinulle välittämisesi palkitsee!

En tiedä, osaatko arvata ollenkaan, miten suuri merkitys tällä oli?!

SINUA SIUNATEN JA KIITTÄEN!

ps. Lupaan, että vetäydyn kaikesta kommunikoinnista kyseisten ihmisten kanssa, josko siten kykenisin omalta osaltani tekemään voitavani, ettei tällaista täältä tarvitsisi enää lukea.

• k.kiusaantunut
        _greeeeen kirjoitti:

Tee parannus.

Eli sinä pyydät minua nöyrtymään ihmisen edessä joka kuulee ääniä? Sehän on silloin skitsofreenikko, ikävä kyllä.

Ja mikä sellainen ympärileikkaus on ?

Julkisuudessa siitä on jotakin ollut, lääkäreiden mielestä kyseenalainen turha toimitus.

Asiastakyse on vaarallinen skitso, tuottaa uskonnonuhreja.

• _greeeeen

ps. asiastakyseelle. Olet kertonut että harhaäänet ovat sanoneet sinulle että sinulla on nyt uusi nimi. Miksi et käytä tuota uutta nimeä? Pelkäätkö uutta psykoosia?

Ja ihan vain auttaakseni sinua kysyn vielä kerran: millainen on mielestäsi tieteen selitys parantumiseesi silloin kauan sitten?

Ja vielä lopuksi: kehoitan sinua menemään lääkärin juttusille. Se että kuulee ns.jumalan puhetta päässään on skitsofrenian oire ja siihen on lääkitys.

Ja tältä pohjalta en koe sinua siksi varttuneeksi jolta minun pitäisi oppia ottaa.

Kiusaantunut, omat viestisi puhukoon puolestaan.

On harmillista, että niin vakavasti sairas ihminen kuin sinä, ei jo nöyrry Jumalan lain alle, vaan jatkaa uhmaamistaan päivästä ja vuodesta toiseen.

• ~~tähkäpää~~
        _greeeeen kirjoitti:

Sen verran lisään vielä, kiusaantunut, että tämä kysymyksesi..:

>>Miksi ryhtyisin "talkoisiin",jotka ovat minua puolustanutta henkilöä vastaan?

Jätä _Greeeen edes K.Kiusaantunut rauhaa!

Syydä kaikki paha olosi ja riidan halusi meidän NS: sisariesi ja veljiesi päälle, mutta älä tee sitä K.Kiusaantuneelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna hänen olla!

Koita edes sen verran löytää jostain Kristuksen mielenlaatua!

Mä pyydän ja rukoilen sinulta tätä?!

• ~~tähkäpää~~
        _greeeeen kirjoitti:

Kiusaantunut, omat viestisi puhukoon puolestaan.

On harmillista, että niin vakavasti sairas ihminen kuin sinä, ei jo nöyrry Jumalan lain alle, vaan jatkaa uhmaamistaan päivästä ja vuodesta toiseen.

Syydä kaikki paha olosi ja riidan halusi meidän NS: sisariesi ja veljiesi päälle, mutta älä tee sitä K.Kiusaantuneelle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna hänen olla!

• _greeeeen
        ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

K.Kiusaantuneelle!

Itken ja luen viestiäsi..........ja häpeän suunnattomasti samalla meitä uskovaisia.

Pyydän Sinulta K.Kiusaantunut sydämeni pohjasta anteeksi sitä, että joudut tätä tällaista lukemaan täältä meidän NS. uskovien kanssakäymisessä!?

----- ANNA ANTEEKS ------ I!!!??

Harvoin saa kohdata ihmisen, joka on näin vahvasti valmis tulemaan rinnalle tukemaan ja asettamaan ns. olkansa toisen kuorman alle!

Onnellin se, joka saa olla lähelläsi ja ystäväsi! (Tunnustan pientä kateutta :))

Kun en täältä käsin muuta voi, annan sinulle näin virtuaalisesti piiiiiitkän halauksen ja kiitoksen ja pyydän Taivaan Isältä, että Hän Sinulle välittämisesi palkitsee!

En tiedä, osaatko arvata ollenkaan, miten suuri merkitys tällä oli?!

SINUA SIUNATEN JA KIITTÄEN!

ps. Lupaan, että vetäydyn kaikesta kommunikoinnista kyseisten ihmisten kanssa, josko siten kykenisin omalta osaltani tekemään voitavani, ettei tällaista täältä tarvitsisi enää lukea.

Tämä on jo USKOMATONTA, Tähkäpää!

Siis miten voit kiitellä ja siunata noin rumaa tekstiä suoltavaa ihmistä!?!

Ja sinä siis aloitit itse kaiken tämän syyttelemällä meitä, minua ja asiastakysettä, mutta nyt kun sinun tulisi näyttää, mihin kirjoituksiimme (esimerkiksi) viittaat rumilla sanoillasi meistä, ilmoitatkin sitten vetäytyväsi kaikesta kommunikoinnista kanssamme... Se kertoo jokaiselle rehelliselle ihmiselle erittäin paljon!

Vetäydy ihmeessä kaikesta kommunikoinnista kanssamme, jos niin tahdot, mutta voisitko samalla luvata, että et kirjoittele meistä enää yhtään mitään muutakaan!? Et selvästikään, Tähkäpää, kykene pysymään totuudessa, joten enpä minäkään silloin enää keskusteluyhteyttä sinuun kaipaa. En kuitenkaan jatkossakaan tule hyväksymään vihjailujasi ja vääriä syytöksiäsi, vaan puutun niihin aina, jos näen niiden jatkuvan.

Ei olisi ollut niin vaikea tuoda esille edes muutama viesti, joihin viittaat syytellessäsi, tai sitten vain myöntää, että ei niitä perusteita syytöksille ollutkaan...

• _greeeeen
        ~~tähkäpää~~ kirjoitti:

Anna hänen olla!

Tähkäpää, mikä ihme sinua ajaa tuollaiseen!?

Kiusaantunut tuli itse tähän ketjuun PILKKAAMAAN asiastakysettä ja kirjoittelemaan erittäin rumia ja alentavia tekstejä! Ja minun pitäisi siis jättää nyt Kiusaantunut rauhaan..?!

Näytähän, missä olen koskaan edes vastannut kiusaantuneen pahuuteen pahalla?!

Alan epäillä, että sinä, Tähkäpää, olet tahallaan hämmennystä aiheuttava trolli...

• _greeeeen
        _greeeeen kirjoitti:

Tähkäpää, mikä ihme sinua ajaa tuollaiseen!?

Kiusaantunut tuli itse tähän ketjuun PILKKAAMAAN asiastakysettä ja kirjoittelemaan erittäin rumia ja alentavia tekstejä! Ja minun pitäisi siis jättää nyt Kiusaantunut rauhaan..?!

Näytähän, missä olen koskaan edes vastannut kiusaantuneen pahuuteen pahalla?!

Alan epäillä, että sinä, Tähkäpää, olet tahallaan hämmennystä aiheuttava trolli...

Ja sanoin ihan vilpittömästi sen, että kiusaantuneen harjoittama Jumalan uhmaaminen on harmillista, Raamattu kun kertoo meille näin:

7 Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

(Jes. 55:7)

• _greeeeen

Eli sinä pyydät minua nöyrtymään ihmisen edessä joka kuulee ääniä? Sehän on silloin skitsofreenikko, ikävä kyllä.

Julkisuudessa siitä on jotakin ollut, lääkäreiden mielestä kyseenalainen turha toimitus.

Ei tietenkään nöyrtymään kenenkään ihmisen edessä, vaan Jumalan edessä, hänen lakinsa alle!

12 "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat. (Matt. 7:12)

Edelleenkin... omat viestisi ja ruma kielenkäyttösi toista ihmistä koskien kertokoon kaiken puolestaan.

• asiastakyse

En ole saanut vastausta.

En ole lukenut koko ketjua, mutta ajattelin vastata sinulle k.kiusaantunut. Olen kertonut aivan totta. Lääkäri kysyi lupaa kirjoittaa tiedelehteen tapauksestani. Annoin luvan. En edes tiedä mistä tiedelehdetä on kyse. Käsittääkseni lääketieteellisestä lehdestä. Koskaan ei tuota tiedelehteä minulle lähetetty, joten en tiedä onko siihen kirjoitettu tapauksestani.

Kehoitin todellakin k.kiusaantunut sinua ottamaan hiljaisuudessa vastaan Jumalan Sanaa. Niin minäkin tein. Olin monta vuotta hiljaa ja annoin Sanan kasvattaa minua.

K.kiusaantunut. Oletko sinä hän, joka kirjoittaa minusta jos millaista törkyä tänne. Nimittelee mielisairaaksi ja sen sellaista?

En ole koskaan sanonut sinulle pahaa sanaa ja kummastelen miksi olet kääntynyt minua vastaan. Etkö sinä itsekin ole kertonut paranemisihmeestä kohdallasi? Miten koet oman ihmeesi? Oliko se Jumalasta, vai muuten vain tapahtunut?

• asiastakyse

Luin nyt vasta näitä viestejä. Uskotko k.kiusaantunut, että Jumala voi parantaa Häntä avuksi huutavan? Uskotko, että heti Jeesuksen tultua Hän antoi valitsemilleen uuden nimen ja, että se sama jatkuu yhäkin? Uskotko, että Jumala elää ja tekee ihmeitään oman kansansa keskuudessa? Uskotko, että Hän parantaa jopa sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole uskossa, sen takia, että Hänen omiensa kautta Jumalan valtakunta tulee noita sairaita lähelle?

En tiedä, mikä sinua on alkanut vaivaamaan, mutta toivon, että pääset irti tuosta vaivasta, joka ei todella tuo sinulle helpotusta. Käskyt ovat voimassa. Meidän tulee rakastaa Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä kuin itseämme.

Itsestäni kerron sen verran, että olen täysin tasapainoinen ja terve ihminen. Hoidan leipätyöni hyvin, vaikka välillä käväisenkin kirjoittamassa työpäivinäkin. Olen saanut ihanan perheen ja ihanat ystävät ja kaikki on lahjaa Jumalalta. Minä, joka olin kuolemansairas, sain uuden elämän, ilon ja rauhan.

• asiastakyse

http://fi.wikipedia.org/wiki/New_England_Journal_of_Medicine

k.kiusaantunut. Kävin hakemassa tiedelehdestä kertovan kirjoituksen täältä netistä. Otin ensimmäisen vastaan tulleen. Tiedelehdessä kirjoitetaan monenmoista ja vertaillaan asioita ja tapauksia.

Minä en ole keksinyt tuota lehtijuttua, enkä ole koskaan kuullu harhaääniä.

Toivon sydämestäni, että me voimme vielä keskustella näistä asioista. Yleensäkin käväisen vain täällä ja siksi moni keskustelu saattaa jäädä kesken. Vielä, kun katson ketjuista yleensä vain viimeiden viestin, joten en harrasta kovin hyvää keskustelukulttuuria, mutta olenkin vain todistamassa Jumalan elävyydestä ja Hänen Poikansa vapauttavasta voimasta.

Minulla on niin pajon erilaisia tehtäviä, että en jouda oleskelemaan yhdessä paikassa kovin pitkiä aikoja. Toivon, että sinä saat Jeesukselta suoraan opetuksen ja alat uskomaan siihen, että Hänellä on kaikki valta meidän hyväksemme.

• _greeeeen

Kiusaantunut, oletko kirjoittanut toisaalla alle kopioidun viestin? Sinäkö se käytät minun ja asiastakyseen nimimerkkejä, ja rekisteröit jopa minun nimimerkkini ihan kiusalla?! Sinäkö se oletkin ollut koko ajan? Huomaa, että nämä ovat KYSYMYKSIÄ., jotka kumpuavat siitä, että tämä jäljittelijä kirjoittaa aivan samoin samoista asioista kuin sinä ->

>>asisastakyse
        16.3.2013 15:13

Se asiastakyse josta kirjoitat on huijari. Hänestä lääkärit halusivat hänen ihmeensä tiedelehteen. Joka kertookin kaiken.

Lääkärit eivät vain tienneet ettei asiastakyseellä ollut tietoa minkälaisia juttuja TIEDElehdessä julkaistaan.

Uskomukset joita ak harrastaa eivät kuulu tiedelehteen.

Hän onkin pelkkä pipipää, skitsofreenikko. On kuullut omin korvin että Jumala antaa hänelle uuden nimen.

Kirjoitan nimmarilla asiasta kyse koska on kyse asiasta: alkup.ak:n mielensairaudesta.

Olen kehoittanut häntä tulemaan kaapista ja alkavan käyttää sitä nimeä jonka muka Jumala on hänelle antanut.

Oikeastihan uuden nimen antoi hänelle hänen oma sairas alitajunta.

• k.kiusaantunut

Niin, se että lääkäri pyysi sinulta lupaa kirjoittaa TIEDElehteen tapauksesta on aivan loogista. Siihen parantumiseesi oli tieteellinen selitys.

Oma ihmeeni oli kokemustasolla ihme, mutta siihen on luonnollinen selitys ja se on se että 4% C-hepatiiteista parantuu spontaanisti.

En ole kirjoittanut muilla nikeillä kuin omallani.

Minua vain ärsyttää ettei sinua ja greeeniä ei saa arvostella koska se on teistä sama kuin arvostelisi Jumalaa.

Vaikka tekin olette vain ihmisiä, ja löydätte vikoja aina toisista. Kuinka se sitten ei olisi Jumalan arvostelemista?

• _greeeeen

Kiusaantunut, saat toki arvostella minua ja varmasti asiastakysettäkin, jos arvostelusi ei ole pilkkaamista, nimittelyä tms., ja perustuu tosiasioihin. Nythän niin ei ole ollut.

Luin tässä taannoin viestisi, jossa kerroit vakavasta sairaudestasi, ja kyllä se minuakin kirpaisi. En kirjoittanut ketjuusi siksi, että koen, että et ehkä olisi kaivannut viestiä juuri minulta. Vaikka oletkin kirjoitellut minusta täällä yhtä ja toista, toivon sinulle pelkkää hyvää. Toivon, että löydät Tien Jumalan luokse ja saat armon (myös parantua sairaudestasi). Se, että puutun rumaan kielenkäyttöösi lähimmäsiämme kohtaan, pilkantekoosi tms., ei tarkoita sitä, ettenkö olisi valmis hyväksymään sinua ihmisenä.

7 Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.

(Jes. 55:7)

Myös Tähkäpäälle olen valmis antamaan anteeksi, ja myöskin olen, kuten jo aloituksessa totesin, valmis pyytämään häneltä anteeksi, jos olen epähuomiossa häntä oikeasti jotekin loukannut. Nyt se ei vain onnistu, koska sen sijaan, että suostuisi käymään tämän asian kanssani lävitse, Tähkäpää ilmoittaa katkaisevansa kaiken keskusteluyhteyden väliltämme. Sekin toki käy, jos Tähkäpää kerran tahtoo niin toimia, mutta mieluummin olisin etsinyt yhdessä totuuden ja saavuttanut jällleen sen yhteyden, joka meillä joskus oli. Aikaisemmin näin Tähkäpään oikeamielisenä sydämen uskovana (niin vielä silloinkin, kun hän aloitti yllättäen syyttelynsä), ja ns. komppasin monia hänen kirjoituksiaan, mutta ehkä olenkin erehtynyt hänen suhteensa rajusti.

• _greeeeen

Ymmärtänet, kiusaantunut, että myös lääketieteellinen julkaisu on tiedelehti. Ja mm. tällaisia - siis myöskin tapausselostuksia - lääketieteen julkaisuissa käsitellään:

"Lehti julkaisee pääkirjoituksia, alkuperäistutkimusta käsitteleviä tutkielmia, laajalti lainattuja vertaisarvioituja artikkeleita, kirjeenvaihtoja ja tapausselostuksia."

http://fi.wikipedia.org/wiki/New_England_Journal_of_Medicine

• asiastakyse

k.kiusaantunut. Olen vuosia havainnut miten haluat yhteyttä uskovaisiin. Olet kertonut vaikeuksistasi, mutta oletko saanut luoksesi heitä, jotka olisivat johtaneet sinut noista vaikeuksista pelastumiseen, eli Jeesuksen luokse.
        Usein sinua on innostettu tekemään syntiä, mutta harva on nuhdellut ja auttanut sinua. Nuhde on suurinta rakkautta, sillä nuhteella ihminen saattaa havaita oman syntinsä ja nöyrtyä tekemään siitä parannus ja näin päästä kapealle tielle. Synnin siunaaminen on kavala petos.
        Sinua alistetaan väärään henkeen. Älä enää suostu siihen, vaan tee parannus ja kiellä kieleltäsi kaikki synti, mitä ajatuksiisi tulee. Näin pääset synnistä vapauteen ja uuteen elämään. Jumalan armo riittää hädässä olevan ihmisen auttamiseen. Ihmiset kietovat vain toisiaan syntiin, jos eivät itse ole saaneet kohdata Jumalan armoa.

Lääkärit totesivat kohdallani, että he eivät voi käsittää mitä tapahtui ja sanoivat, että vain suurempi voima sai tuon aikaiseksi. Silloin oli puhe äkillisestä paranemisestani.

• sellaista vaan

On se iso halu saaha Jumala pois paikaltaan.

KAikki on niin tieteellistä, että ihan huimaa. ONkohan huimaus tieteellistä on kai.

miksi te tiedeuskoiset täällä jankaatte joka saumaan sitä tiedettä uskontonanne. Uskokaa siihen ja olkaa onnellisia, me Jumalaan takertuneet löydämme onnemme Hänestä.

siinä se ja piste ei USKO Jeesukseen Kristukseen o le koskaan ollut joka miehen eikä naisen.

• _greeeeen

Mitä ihmettä nyt taas..?! Siis kuka TÄÄLLÄ on 'tiedeuskoinen'?! Nythän oli kyse siitä, että asiastakyseeltä oli pyydetty lupaa kirjoittaa hänen tapauksestaan tiedelehteen. Asiastakyseellä itsellään ei selvästikään ole epäselvyyttä siitä, mitä tapahtui (Jumala paransi).

Joskus tämä kirjoittaminen tuntuu aika turhalta siksi, että ihmiset joko eivät ymmärrä kuin ehkä puolet lukemastaan, tai sitten vääristelevät jatkuvasti tahallaan toisen sanomaa...

• ihmetystä kerrakseen.
        _greeeeen kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas..?! Siis kuka TÄÄLLÄ on 'tiedeuskoinen'?! Nythän oli kyse siitä, että asiastakyseeltä oli pyydetty lupaa kirjoittaa hänen tapauksestaan tiedelehteen. Asiastakyseellä itsellään ei selvästikään ole epäselvyyttä siitä, mitä tapahtui (Jumala paransi).

Joskus tämä kirjoittaminen tuntuu aika turhalta siksi, että ihmiset joko eivät ymmärrä kuin ehkä puolet lukemastaan, tai sitten vääristelevät jatkuvasti tahallaan toisen sanomaa...

Eikö täällä ole tarkoitus puhua asioista eikä analysoida ihmisiä?

• asiastakyse
        ihmetystä kerrakseen. kirjoitti:

Eikö täällä ole tarkoitus puhua asioista eikä analysoida ihmisiä?

Asioistahan täällä pitäisi puhua, mutta monet eivät sitä tee. Arvostelevat ja tuomitsevat ihmisiä ja asiat saadan näin syrjään. Jeesus elää. Hän voi parantaa ja vapauttaa kaikki synninsidoksissa olevat. Sitä täällä pitäisi kertoa.

• Aina on niitä joka vastustaa Pyhyyttä ja Puhtautta jonka Jeesus edustaa ja sen vuoksi he hyökkäävät siinä synnissä joka puolustaa synnin lausumaan jonkun Raamatun paikka joka ei ole ollenkaan tarkoitettu siihen tilanteseen..

• asiastakyse

Joudumme täälläkin näkemään, miten syntiä puolustavat ja sitä suosivat ihmiset ovat menettäneet terveytensä ja elämänhalunsa. Joku ihminen tulee hakemaan apua uupumukseen, pahaan oloon ja ahdistukseen ja väärät paimenet saapuvat paikalle kietoen tuon apua hakevan syntiin, joka pahentaa ja pahentaa hänen oloansa. Niin kauan nuo väärät paimenet apua hakevaa hellivät, kunnes apua hakevan hätä tulee kaikille näkyviin. Silloin nuo väärät paimenet katoavat paikalta ja jättävät hädässä olevan ihmisen siihen samaan syntiin, missä itse ovat ja mitä puolustivat.

• itsellesi kirjoitit
        asiastakyse kirjoitti:

Joudumme täälläkin näkemään, miten syntiä puolustavat ja sitä suosivat ihmiset ovat menettäneet terveytensä ja elämänhalunsa. Joku ihminen tulee hakemaan apua uupumukseen, pahaan oloon ja ahdistukseen ja väärät paimenet saapuvat paikalle kietoen tuon apua hakevan syntiin, joka pahentaa ja pahentaa hänen oloansa. Niin kauan nuo väärät paimenet apua hakevaa hellivät, kunnes apua hakevan hätä tulee kaikille näkyviin. Silloin nuo väärät paimenet katoavat paikalta ja jättävät hädässä olevan ihmisen siihen samaan syntiin, missä itse ovat ja mitä puolustivat.

Väärä opetuksesi on tehnyt sinusta väärän paimenen.

Itsellesi kirjoitit ja itseäsi kuvailit asiastakyse.

• asiastakyse
        itsellesi kirjoitit kirjoitti:

Väärä opetuksesi on tehnyt sinusta väärän paimenen.

Itsellesi kirjoitit ja itseäsi kuvailit asiastakyse.

Nim. itsellesi kirjoitit. Mitä mieltä olet tästä Franciscus Assisilaisen rukouksesta? Minä olen aina rukoillut samoin, mitä Franciscus Assisilainen rukoili. En jaksa riidellä, enkä sitä harrasta. Kristuksen laki on sydämessäni ja siksi poistun heidän luotaan, joilla syytöksen ja riidat pitävät valtaa.
        Poistun sieltä, missä ei haluta rakentaa rauhaa, eikä haluta oikaista vääryyksiä.
        Minun ei tarvitse riidellä, sillä sitä minua ei kutsuttu tekemään. Puhukoon kukakin mitä puhuu, mutta joikaisen on vastattava VAIN omista puheistaan ja siksi pitää jokaisen miettiä mitä puhuu. Jos jää vääryyteen, niin vääryys lisääntyy kaiken aikaa, hetki hetkeltä.

Franciscus Assisilaisen rukous

Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
        niin että sinne, missä on vihaa,
        toisin rakkauden,
        missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
        missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
        missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
        missä epäilystä, auttaisin uskoon,
        missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
        missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
        missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.

Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
        etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
        hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
        pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,

sillä antaessaan saa,
        kadottaessaan löytää,
        unohtaessaan saa anteeksi,
        kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

• hohoija
        asiastakyse kirjoitti:

Nim. itsellesi kirjoitit. Mitä mieltä olet tästä Franciscus Assisilaisen rukouksesta? Minä olen aina rukoillut samoin, mitä Franciscus Assisilainen rukoili. En jaksa riidellä, enkä sitä harrasta. Kristuksen laki on sydämessäni ja siksi poistun heidän luotaan, joilla syytöksen ja riidat pitävät valtaa.
        Poistun sieltä, missä ei haluta rakentaa rauhaa, eikä haluta oikaista vääryyksiä.
        Minun ei tarvitse riidellä, sillä sitä minua ei kutsuttu tekemään. Puhukoon kukakin mitä puhuu, mutta joikaisen on vastattava VAIN omista puheistaan ja siksi pitää jokaisen miettiä mitä puhuu. Jos jää vääryyteen, niin vääryys lisääntyy kaiken aikaa, hetki hetkeltä.

Franciscus Assisilaisen rukous

Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
        niin että sinne, missä on vihaa,
        toisin rakkauden,
        missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
        missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
        missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
        missä epäilystä, auttaisin uskoon,
        missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
        missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
        missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.

Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
        etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
        hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
        pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,

sillä antaessaan saa,
        kadottaessaan löytää,
        unohtaessaan saa anteeksi,
        kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Helppohan se on selittää rakastavansa rauhaa ja esittää olevansa riitelemättä kun on valjastanut toisen ihmisen tekemään sen puolestaan ja toinen on niin sokea ettei tajua miten häntä käytetään hyväksi.
        Varsinaista farisealaisuutta ja hurskastelua ja manipulointia.

• asiastakyse
        hohoija kirjoitti:

Helppohan se on selittää rakastavansa rauhaa ja esittää olevansa riitelemättä kun on valjastanut toisen ihmisen tekemään sen puolestaan ja toinen on niin sokea ettei tajua miten häntä käytetään hyväksi.

Mitä ihmettä tarkoitat? Jos tarkoitat sitä, että greeeen puolustaa minua, Jaikalia, Kalamosta ja kaikki väärin kohdeltuja, niin voin sanoa, että yksikään meistä ei ole häntä siihen tehtävään valjastanut. Sen on tehnyt Jumala.

Miksi sinulla on niin paha mieli, että koetat etsiä hyvän sijasta pahaa?

• totuus voittaa
        hohoija kirjoitti:

Sielunvihollinen osaa järjestellä harhautuksen kuviot. Onhan se tuhanten juonten mestari. Ja sen asialla ovat asiakyse ja pari perässäjuoksijaansa. Vaan eipä heistä ole vaaraa kellekään joka sydämessään oikeasti totuutta rakastaa Kristuksessa.

• asiastakyse
        totuus voittaa kirjoitti:

Sielunvihollinen osaa järjestellä harhautuksen kuviot. Onhan se tuhanten juonten mestari. Ja sen asialla ovat asiakyse ja pari perässäjuoksijaansa. Vaan eipä heistä ole vaaraa kellekään joka sydämessään oikeasti totuutta rakastaa Kristuksessa.

Alussa, kun Jeesus antoi käskyn tulla tänne kirjoitamaan, säikähdin sitä vihaa ja panettelua mitä täällä sai uskosta kirjoittavat osakseen. Enää en säikähdä. Tiedän kuka on kanssani täälläkin. Hän käskee kirjoittaa teille tottuuta parannuksen teon välttämättömyydestä. Ei kukaan synny uudeksi ja pääse Jumalan valtakuntaan, jos ei Jumalan lain edessä tunnusta syntejään ja hylkää niitä Jeesuksen lihaan.

Olen usein kertonut, että silloin kun olin tuomittu kuolemaan ja koettelin itseäni, sain iloita siinä tilanteessa siitä, että en ollut rikkon Kristuksen lakia. En riko sitä nytkään, vaikka monien toimesta minua siihen pyritään langettamaan.

• asiastakyse
        asiastakyse kirjoitti:

Alussa, kun Jeesus antoi käskyn tulla tänne kirjoitamaan, säikähdin sitä vihaa ja panettelua mitä täällä sai uskosta kirjoittavat osakseen. Enää en säikähdä. Tiedän kuka on kanssani täälläkin. Hän käskee kirjoittaa teille tottuuta parannuksen teon välttämättömyydestä. Ei kukaan synny uudeksi ja pääse Jumalan valtakuntaan, jos ei Jumalan lain edessä tunnusta syntejään ja hylkää niitä Jeesuksen lihaan.

Olen usein kertonut, että silloin kun olin tuomittu kuolemaan ja koettelin itseäni, sain iloita siinä tilanteessa siitä, että en ollut rikkon Kristuksen lakia. En riko sitä nytkään, vaikka monien toimesta minua siihen pyritään langettamaan.

Piti kirjoittaa, että en ollut rikkonut Kristuksen lakia. Paavali kertoo olevansa kaikille kaikkia, laittomillekin kuin olisi itse laiton, vaikka kertoo, että ei sitä ole, vaan hän elää Kristuksen laissa.

• titityy7
        asiastakyse kirjoitti:

Piti kirjoittaa, että en ollut rikkonut Kristuksen lakia. Paavali kertoo olevansa kaikille kaikkia, laittomillekin kuin olisi itse laiton, vaikka kertoo, että ei sitä ole, vaan hän elää Kristuksen laissa.

Täällä syyllistyy moni hurskas toisten hengellisen tilan arviointiin sekä muutoinkin, ei tarvii luetella nikkejä, kun lukee niin näkee.
        Ei kiinnosta tämä palsta.

• TotuuttaMotiiveihin

On ystäviä, veljiäkin uskollisempia.
      Uskosta osaton voi osoittautua armollisemmaksi kuin uskosta osallinen. Me emme kuitenkaan arvioi Raamattua sen perusteella, minkälainen Sanan tuoja on. Emmekä kenenkään palvelutehtävää siinä, miten hän on juuri meitä palvellut.

Kuka on kylvänyt riidan teidän keskuuteenne? Kyse ei ole siitä kuka sanoi mitä, vaan kuka kylvi sanomisista riidan? Siinä kohdin on ujuttanut vihollinen epäilyksen joukkoonne.

Viisasta olisi kunkin sopia oma riitansa vastapuolen kanssa, eikä sekaantua itselle kuulumattomiin. Voi tuoda esille omat hyvät kokemuksensa siitä joka on syytettynä, rupeamatta syyttelijöitä syyttelemään. Vihollinen on ovela, olkaa valppaita! Siunatkaa, älkääkä kirotko. Siunatkaa, sillä siihen teidät on kutsuttu, että siunauksen perisitte.

• _greeeeen

Tällaiselle asian kiertelylinjalle lähti sitten Tähkäpää:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11350114#comment-60643225

Tuo on harmillista, sillä minä olisin mielelläni selvittänyt tämän asian ko. kirjoittajan kanssa, ja olisin ollut valmis niin antamaan anteeksi väärät syytökset, kuin pyytämäänkin anteeksi, jos jotakin syytä omalta osaltani olisi ilmennyt (jos siis Tähkäpää olisi esittänyt perustelut kauheille syytöksilleen).

Lisäksi jokainen voi lukea, miten rumia ja toista alentavia ovat viestit, joista Tähkäpää K.kiusaantunutta kiittelee.

Tuollaisenko luulet, Tähkäpää, olevan Jumalan mielen mukaista?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      165
      6655
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2008
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1872
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1172
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      348
      1154
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      51
      1105
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1031
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      940
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      928
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      917
    Aihe