Länsimaissa jokainen, joka ei jatkuvasti palvo uskontoamme nimeltä shoppailu ja sitä kautta jatkuvasti todistele uskollisuuttaan järjestelmälle rituaaleilla, joita kutsutaan kuluttamiseksi kohdellaan potentiaalisina rikollisina, joita työnnetään yhteiskunnan marginaaliin.
Elämme yhteiskunnassa, jossa on ok tuhota tämä koko planeetta jatkuvalla massa kuluttamisella, mutta täällä ei saa rakastaa omia lähimmäisiään. On rikos Suosia niitä ihmisiä, joita rakastaa kaikkein eniten. Jos rakastaa lähimmäisiään niin paljon, että on valmis tekemään mitä tahansa heidän eteen huomaa pian tulevansa kutsutuksi rasistiksi.
Se saa minut vain niin surulliseksi, koska ymmärrän miten paha tämä Länsimainen maailma missä elämmä on, mutta minua kohdellaan kuin rikollista. Minua yritetään vaientaa. Todellisia rikollisia taas palvotaan kuin jumalina.
Minä olen vain yksi henkilö minut on helppo vaientaa. Minut on helppo tappaa. Hankkiutukaa minusta eroon niin voitte ehkä vielä hetken aikaa elää rakentamassanne kuplassa ja illuusiossa. Minut voidaan tappaa mutta ideaa, jonka päästän maailmaan ei voi tappaa.
Länsimaissa ihmisiä täytyy kontrolloida niin paljon
15
76
Vastaukset
- P=NP
Odotas kunhan järjestelmään uskomattomia aletaan vainoamaan järjestelmällisesti. Neuvostoliito ja Natsi-Saksa näyttävät menetelmissä esimerkkiä. Käräytä naapurisi. Se on se millä kaikista alamaisista tehdään kaikkien alamaisten vihollisia, huomio eliitin touhuista muuttuu toissijaiseksi, kun jokaisen on parhaansa mukaan näytettävä uskollisuuttaan. USA:ssa jo tiettävästi käyttävät "ammattivasikoita". Kohta anarkistien nahasta saa tapporahan, sitähän PääTero toivoo.
Mietitäämpä mitä eroa on Kapitalismilla ja Katolilaisuudella. Pohditaan sitä ennen mitä yhtäläisyyksiä on
Papistoa vastaa taloustieteilijät, pankkiirit, valtionpäämiehet. Siis eliitti
Temppeleitä vastaa pankit
Vatikaania vastaa IMF
Uskovaisia vastaa ne joihin pankit luottaa
Pannaa vastaa ylivelkaantuminen
Pakanoita vastaa ne jotka eivät syystä tai toisesta halua uskoa tähän paskaan
Henkilökohtaista raamattua vastaa henkilökohtainen pankkikortti
Synnintunnustusta vastaa käynti psykologilla/psykiatrilla
Anekauppaa vastaa veronkorotukset (pelolla hallinta)
Tulista helvettiä vastaa talouskriisi (pelolla hallinta)
Jumalanpalvelusta vastaa viihteen ja mainosten katsominen
Noitavainoja vastaa toisinajattelijoiden halveksunta/kitkeminen/syrjintä
Ristiretkiä vastasi kylmäsota (Kapitalismin vastustajien vastustaminen)
Lähetystyö teki/tekee tulosta Kiinassa (Siirtyy jatkuvasti kapitalismin otteeseen)
Mitä eroavaisuuksia löytyy? Ei juuri mitään. Kaikki mielikuvituksellinen on korvattu muulla mielikuvituksellisella, jonka nuoret ja tyhmät voivat helposti omaksua. Hyvä/paha asetelmat ovat säilyneet. Raha toimittaa pyhänhengen asemaa, lainan antaminen ehtoollista...
Länsimainen elämäntapa on edelleen sepitetarina, johon on uskottava. Mitä helvettiä, miten voi porukka olla sokeaa!? - Olen Idea
Kuluttaminen on ainoa elämän alue missä länsimaiset ihmiset ovat enää vapaita, sen takia se kai onkin niin suosittua ja koukuttavaa. Köyhät eivät tietenkään pysty osallistumaan tähän viimeisellekään alueelle missä ihmisellä on vapaus valintoihin.
Vaikka laissa lukee, että sinulla on oikeus valita asuinpaikkasi, ei se käytännössä onnistu. Vähän köyhemmän on pakko asua siellä missä valtio vuokraa asunnon jos vuokraa. Valtio sen käytännössä päättää mihin köyhät ripotellaan asunto politiikallaan. Töissä käyvien on pakko asua siellä mihin järjestelmä perustaa työpaikat. Virkamiehet päättävät kaavoituksella mihin saa rakentaa ja maanomistajat sen, että ainakaan köyhempi ei rakenna minnekään. Maasta pyydetään sellaisia hintoja, että ei köyhä niitä pysty maksamaan ja tämä siitä huolimatta, että vielä vähän aikaisemmin ihmiskunnan historiassa sitä maata jaettiin ilmaiseksi ns. omistaja suvuille yllin kyllin.
Jos haluat ulkomaille, sekään ei onnistu tuosta vain valtiot kun ovat perustaneet rajoja koko maapallon täyteen ja pakottavat kaikki ottamaan kansalaisuuden, joka rajoittaa sitä minne saa mennä ja saako mennä minnekään. Monet valtiot ovat keksineet sääntöjä, että tänne et tule paitsi jos sinulla on yli 500 000€ rahaa. Jos ilmoitat, että et ole minkään valtion kansalainen et saa mennä edes sitä vähää minnekään täällä maapallolla mitä saat ottamalla pakko kansalaisuuden vastaan. Ennen syntymääsi päätetään, että sinä oletkin tämän maan kansalainen ja minne saat sitten mennä jos minnekään? Kukaan ei kysy missään vaiheessa halutko sitä.
Tämä sitten on sitä vapautta, jonka saamisesta pitää nöyränä hattukourassa kiitellä. Kun on niin vapaata ja ihanaa. Mitä tässä maailmassa enää saa vapaasti päättää kuin sen ostaako kaupasta keltaisen vai sinisen paidan jos siis sattuu sitä rahaa saamaan mistään.
Jos sitten alat arvostella järjestelmää sinut vaiennetaan ja käsketään painua pois vaikka tiedetään, että ei sinua päästetä minnekään. Jos et tajua lopettaa arvostelua sittenkään menetät työpaikkasi jos sinulla sitä alun perin on ollutkaan. Jos, et sittenkään lopeta huomaat pian olevasi käsiraudoissa ja vankilassa. Sananvapauskin merkitsee pääasiassa vain oikeutta puhua länsimaissa virallisesti hyväksyttyjä totuuksia ja jos vähänkään eksyt väärille alueille ja ajattelet enemmänkin kuin pinnallisesti rangaistaan siitä sinua. - pohti
En viitsinyt lukea tekstiä mutta muutama sana hyppäsi silmiiin
Juttusi sivuu kriitistä teoriaa, eli kultuurimarksismia, eli siis ei oikeaa anarkiaa, taidat olla valtion palkkaama disinformaatio akentti- hoplophobe
'Kulttuurimarxisti' termiä ei käytä muut kuin äärioikeistolaiset sekopäät. Oletko itse sellainen?
- Olen Idea
hoplophobe kirjoitti:
'Kulttuurimarxisti' termiä ei käytä muut kuin äärioikeistolaiset sekopäät. Oletko itse sellainen?
Äärioikeistolaiset on sitä porukkaa, jotka tarvitsevat auktoriteetti hahmon kertomaan heille sepitetyn ja tarpeeksi yksinkertaisen tarinan, jonka varassa he voivat kuvitella olevansa parempia kuin kaikki muut. Tälläisiä tarinoita ovat sepitesuomalaisuus ulkomaalaisten maksettujen taitelijoiden kehittämine tunnuksineen tai vaikkapa tarina herrarodusta, joka on ikuisessa sodassa kaikkia muita vastaan. Tarinoita riittää.
Sepitetty tarina antaa äärioikeistolaisille oikeuden toteuttaa väkivalta ja hallitsemisfantasioitaan kaikkia tarinassa mainittuja huonompia ryhmiä kohtaan.
Jos se suomalainen möhömaha kaikkeine tauteineen on se herrarotu tässä maailmassa, jolla on parhaat geenit kuolen nauruun ja niin kuolee moni muukin, mutta näin nämä tyypit uskovat kun eivät kestä todellisuutta. Suomalaiset on junttikansaa, jonka sivistys on tuotu 99% Ruotsista, Venäjältä ja Saksasta. Mitään oikeasti Suomalaista täällä ei ole eikä ole koskaan ollutkaan.
Lutherilainen Kirkko Saksasta, Arkkitehtuuri Venäjältä, Maammelaulun sävelsi ruotsalainen säveltäjä Ruotsiksi kun Suomessa ei lauluja osattu tehdä. Suomen lippu kopioitiin Ruotsin lipusta kun ei osattu tehdä omaa vaihdettiin vain värit ja sanottiin kansalle tässä lippu. Suomen vaakunat ja tunnukset piirteli Ruotsalainen taiteilija.
Suomen kirjakielenkin kehitti Ruotsalainen. Suurimpana Suomalaisena mainostettu Mannerheim syntyi Ruotsalaisista vanhemmista Ruotsalaiseen perheeseen ja ei koskaan oppinut puhumaan kunnolla Suomea (siis kieltä jonka oikein kirjoitusasun sepitti Ruotsalainen).
Äärioikeistolaispiirit palvovat Ruotsalaista suurimpana Suomalaisena kun isähahmo ja auktoriteetti sepitti heille sellaisen tarinan, että Mannerheim hyvä hahmo.
- P=NP
Loistava konkreettinen esimerkki siitä miten pitkälle kontrollia on ulotettu (puettuna "synnin" vaatteisiin):
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11355345- vai idea!
Anarkismi eli "an arkhos" tarkoittaa "ei esivaltaa"... SE EI tarkoita että kaikki eläisivät kuin pellossa omaa mukavuuttaan mielipidettään ajatellen.
Kaikki itsekkäät pölhöt itseään anarkistiksi kutsuvatkin... - vai idea!
vai idea! kirjoitti:
Anarkismi eli "an arkhos" tarkoittaa "ei esivaltaa"... SE EI tarkoita että kaikki eläisivät kuin pellossa omaa mukavuuttaan mielipidettään ajatellen.
Kaikki itsekkäät pölhöt itseään anarkistiksi kutsuvatkin...-mukavuuttaan JA mielipidettään-
- hoplophobe
vai idea! kirjoitti:
Kaikki itsekkäät pölhöt itseään anarkistiksi kutsuvatkin...99% anarkisteista pilaa 1% maineen vastuullisina anarkisteina... ;D
- Olen Idea
hoplophobe kirjoitti:
99% anarkisteista pilaa 1% maineen vastuullisina anarkisteina... ;D
Pelottelu onkin ihan perustaktiikka millä köyhiä pidetään kurissa tässä maailmassa missä elämme.
Köyhän käyttäytymistä ja ajatuksia pitää kokoajan kontrolloida, jotta hänet saataisiin muutettua harmittomaksi heitä kohtaan, jotka ottavat kaikki maapallon luonnonvarat ja maat itselleen. Pelottelu on perustaktiikka, jolla peitetään vääryys.
Mitään ei saa kyseenalaistaa, että ei vain käy huonosti.
Toinen perustaktiikka millä köyhiä hallinnoidaan on se, että omaksutaan kaikkia muita moraalisempi asema jo alunperin. Minä olen pappi ja vain minun sanani painaa, koska vain minä olen oikeuttu määrittämään sen mikä on hyvää (yllättäen aina se on hyvää missä papeille tulee se elinikäinen virka 3000€ palkalla).
Minä olen vastuullennen ekonomisti vain minun sanani painaa vaikka sillä ei tehdäkään mitään muuta kuin painetaan köyhiä yhä syvemmälle suohon ja estetään ne viimeisetkin yritykset parantaa köyhien asemaa. Variaatioita riittää.
Sinäkin hoplophobe käytät tätä taktiikkaa omaksut muka vastuullisen anarkistin aseman jo ennalta, jotta kaikki mitä sanot on jo ennakolta muka parempaa tavaraa kuin kenenkään muun sanomat.
Minun ei tarvitse väittää olevani vastuullinen anarkisti, pappi tai mikään muukaan muka moraalinen päällepäsmäri. Minä olen vain totta puhuva anarkisti ja jokainen päättäköön itse minkä arvon antaa sanomisilleni. Olen vain idea en mitään muuta. - An Archos
hoplophobe kirjoitti:
99% anarkisteista pilaa 1% maineen vastuullisina anarkisteina... ;D
Taas on median propaganda uponnut hyvin...
Kuinkakohan monta anarkistia kyseinen kommentoja tuntee? Onko hänellä käsitystä nykyisistä anarkistisista ryhmistä? - An Archos
An Archos kirjoitti:
Taas on median propaganda uponnut hyvin...
Kuinkakohan monta anarkistia kyseinen kommentoja tuntee? Onko hänellä käsitystä nykyisistä anarkistisista ryhmistä?Ja ns. "vastuullinen anarkisti" lienee tarkoittavan jotain turhanaikaista hipsterinuorta joka lukee kirjastossa kiltisti jotain "anarkistisia" kirjoja tai käy punkkikeikoilla tyylikkäissä kaupunginosissa :D
En kannata väkivaltaa, mutta anarkistin pitäisi pystyä toimimaan ihan oikeastikin. Vaikka talonvaltaus, luvattomat mielenosoitukset ja muut laittoman protestin muodot ovat oikein hyviä. Anarkistin pitää näyttää että toimii myös niillä keinoin mitä valtiovalta ei hyväksy. Jos joutuu sen vuoksi putkaan tai tulee poliisin pieksämäksi, niin se on se hinta. Siinä tilanteessa erotetaan oikeat anarkistit "anarkisteista"... - P=NP
An Archos kirjoitti:
Ja ns. "vastuullinen anarkisti" lienee tarkoittavan jotain turhanaikaista hipsterinuorta joka lukee kirjastossa kiltisti jotain "anarkistisia" kirjoja tai käy punkkikeikoilla tyylikkäissä kaupunginosissa :D
En kannata väkivaltaa, mutta anarkistin pitäisi pystyä toimimaan ihan oikeastikin. Vaikka talonvaltaus, luvattomat mielenosoitukset ja muut laittoman protestin muodot ovat oikein hyviä. Anarkistin pitää näyttää että toimii myös niillä keinoin mitä valtiovalta ei hyväksy. Jos joutuu sen vuoksi putkaan tai tulee poliisin pieksämäksi, niin se on se hinta. Siinä tilanteessa erotetaan oikeat anarkistit "anarkisteista"..."Vaikka talonvaltaus, luvattomat mielenosoitukset ja muut laittoman protestin muodot ovat oikein hyviä."
Tuosta PROTESTISTA tuli mieleen nostaa jälleen aiemmin mainitsemani ketju tähän yhteyteen http://keskustelu.suomi24.fi/node/11292247#comment-60635823, tämä viesti nimenomaan PROTESTIin liityen. - Olen Idea
P=NP kirjoitti:
"Vaikka talonvaltaus, luvattomat mielenosoitukset ja muut laittoman protestin muodot ovat oikein hyviä."
Tuosta PROTESTISTA tuli mieleen nostaa jälleen aiemmin mainitsemani ketju tähän yhteyteen http://keskustelu.suomi24.fi/node/11292247#comment-60635823, tämä viesti nimenomaan PROTESTIin liityen.Itse en ole väkivaltainen kyllä minut on poliisit paljon usemmin hakanneet kuin mitä itse olen kenellekään väkivaltaa tehnyt. Olen myös saanut poliisien väkivallasta paljon enemmän vammoja kuin mitä olen kenellekään vammoja aiheuttanut.
Poliisit on usein ohjelmoitu kuvittelemaan, että koska ovat poliiseja ja heille annettu virkamerkit ja enemmän valtaa kuin muille, että ovat Suomalaisia ovat parempia kuin vaikkapa anarkistit, jotka eivät suostu poliisien alamaisiksi koko loppuelmänsä ajaksi.
Poliisit kuvittelevat, että vain he ovat hyviä kansalaisia, joilla on oikeus olla olemassa. Lisäksi he kuvittelevat, että kaikki ihmiskunnan kehitys on pelkästään heistä lähtöisin ja sen takia heille kuuluu paremmat olot ja valta kuin meille joille on laitettu se alamaisen rooli.
Todellisuudessa edes Suomea ei olisi olemassa jos joku ei olisi Venäjän vallan aikana ruvennut anarkistiksi. Poliisit ja muut valtaa pitävät yrittävät aina ja kaikkialla omia kaikki anarkistien saavutukset omikseen. Lisäksi poliisit taisivat olla silloin venäjän puolella hakkaamassa heitä ketkä eivät enää suostuneet hyviksi venäjän alamaisiksi.
Poliisit ehkä joskus olivat ihmisten ystäviä ja pitivät järjestystä yllä ihmisten yhteisöissä, mutta nykyään poliisit ovat pelkkiä liikemiehiä, joille suomalaisuudesta on muodostunut hyvä liiketoimi. Poliisit kulkevat sakkoineen rahastamassa itseään taloudellisesti heikommassa asemassa olevia kuin liikemiehet.
Yksi syistä miksi minusta tuli anarkisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461