Gregor Mandelin teoria, kysymysmerkillä.

Tähtipölyäkö

Olemmeko kehittyneet apinasta? Jos olemme miksi apinoita on silti vielä jäljellä? Voiko sittenkin olla niin, että Mandel on vain "laskelmoinut" väärin? Tiedemiehet ovat todistaneet ihmisessä olevan hippusellinen "tähtipölyä" eli olemme yhtä avaruuden kanssa. Sehän olisi hullua ajatella , että elämä maapallolle olisi vain syntyny, poff. Joten on järkevää ajatella, että elöstömme syntyperä on kotoisin avaruudesta, muilta planeetoilta.
Kommentteja, kiitos! :)

23

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Olemmeko kehittyneet apinasta?"

      Kyllä ja me olemme apinoita.

      "Jos olemme miksi apinoita on silti vielä jäljellä?"

      Evoluutio ei toimi kuin tikapuu vaan kehityslinjat voivat haarautua.

      "Voiko sittenkin olla niin, että Mandel on vain "laskelmoinut" väärin?"

      Jos tarkoitat Mendeliä, niin kysymys kuuluu, mitä hän muka olisi laskelmoinut väärin.

      "Tiedemiehet ovat todistaneet ihmisessä olevan hippusellinen "tähtipölyä" eli olemme yhtä avaruuden kanssa."

      Kaikki materia maapallolla on tähtipölyä lukuunottamatta ihmisen joitain keinotekoisesti tekemiä alkuaineita.

      "Sehän olisi hullua ajatella , että elämä maapallolle olisi vain syntyny, poff."

      Niinhän se on ja harvat sellaista väittää, lähinnä vain jotkin kreationistit.

      "Joten on järkevää ajatella, että elöstömme syntyperä on kotoisin avaruudesta, muilta planeetoilta."

      Miten se elämä olisi tänne tullut muilta planeetoilta ja mistä?

      • ihmettelen vaan

        Hei ertert.
        Sinä siis olet sitä mieltä, että elämä on syntynyt maapallolla itsekseen omia aikojaan ilman mitään ulkopuolista ohjausta???
        Lauseesi: "Miten se elämä olisi tänne tullut muilta planeetoilta ja mistä?"
        Hyvä tietää, että tuo on vakaa mielipiteesi...

        Lopettaisitko nyt horinasi ja hillumisesi muilla palstoilla ja tule lopultakin antamaan lupaamasi todisteet minulle. Näin ens alkuun vain ne kymmenisen sarjaa. Olet valehdellut antaneesi todisteet jo minulle, mutta sehän on emävalhe, niinkuin tiedät.
        Ymmärräthän, että olet lirissä, kunnes toimit, niinkuin rehellinen mies toimii!

        Tiedät kyllä mitä todisteita tarkoitan ja missä.


      • ihmettelen vaan kirjoitti:

        Hei ertert.
        Sinä siis olet sitä mieltä, että elämä on syntynyt maapallolla itsekseen omia aikojaan ilman mitään ulkopuolista ohjausta???
        Lauseesi: "Miten se elämä olisi tänne tullut muilta planeetoilta ja mistä?"
        Hyvä tietää, että tuo on vakaa mielipiteesi...

        Lopettaisitko nyt horinasi ja hillumisesi muilla palstoilla ja tule lopultakin antamaan lupaamasi todisteet minulle. Näin ens alkuun vain ne kymmenisen sarjaa. Olet valehdellut antaneesi todisteet jo minulle, mutta sehän on emävalhe, niinkuin tiedät.
        Ymmärräthän, että olet lirissä, kunnes toimit, niinkuin rehellinen mies toimii!

        Tiedät kyllä mitä todisteita tarkoitan ja missä.

        "Sinä siis olet sitä mieltä, että elämä on syntynyt maapallolla itsekseen omia aikojaan ilman mitään ulkopuolista ohjausta?"

        Mahdollisesti. Ainakaan ei ole olemassa mitään näyttöä, että jokin olisi ohjannut sen syntyä.

        "Hyvä tietää, että tuo on vakaa mielipiteesi...
        "

        Ei kysymys ole mielipide.

        "Lopettaisitko nyt horinasi ja hillumisesi muilla palstoilla ja tule lopultakin antamaan lupaamasi todisteet minulle."

        Sinä voisit lopettaa perskärpäsenä surraamisen. Minä olen sielläö ketjussa jo lukemattomia kertoja vastannut sinulle ja ei siinä ei ole mitään mieltä, että seurailet muualle häiriköimään aiheesta, jota muualla käsitellään. Niitä todisteita on jo annettu ja sinä et viitsi niitä edes katsoa, joten lopeta se turha nillittäminen ja perskärpäsenä pörrääminen.

        "Näin ens alkuun vain ne kymmenisen sarjaa. Olet valehdellut antaneesi todisteet jo minulle, mutta sehän on emävalhe, niinkuin tiedät.
        Ymmärräthän, että olet lirissä, kunnes toimit, niinkuin rehellinen mies toimii!

        Tiedät kyllä mitä todisteita tarkoitan ja missä. "

        Tiedän myöäs sen, että yrität tuhaanc aukoa päätäsi, kun et parempaan pysty. Ei sinua todellisuudessa todisteet edes kiinnosta, kun et niitä edes katso vaikka niihin on jo viitattu.


      • ihmettelen vaan
        ertert kirjoitti:

        "Sinä siis olet sitä mieltä, että elämä on syntynyt maapallolla itsekseen omia aikojaan ilman mitään ulkopuolista ohjausta?"

        Mahdollisesti. Ainakaan ei ole olemassa mitään näyttöä, että jokin olisi ohjannut sen syntyä.

        "Hyvä tietää, että tuo on vakaa mielipiteesi...
        "

        Ei kysymys ole mielipide.

        "Lopettaisitko nyt horinasi ja hillumisesi muilla palstoilla ja tule lopultakin antamaan lupaamasi todisteet minulle."

        Sinä voisit lopettaa perskärpäsenä surraamisen. Minä olen sielläö ketjussa jo lukemattomia kertoja vastannut sinulle ja ei siinä ei ole mitään mieltä, että seurailet muualle häiriköimään aiheesta, jota muualla käsitellään. Niitä todisteita on jo annettu ja sinä et viitsi niitä edes katsoa, joten lopeta se turha nillittäminen ja perskärpäsenä pörrääminen.

        "Näin ens alkuun vain ne kymmenisen sarjaa. Olet valehdellut antaneesi todisteet jo minulle, mutta sehän on emävalhe, niinkuin tiedät.
        Ymmärräthän, että olet lirissä, kunnes toimit, niinkuin rehellinen mies toimii!

        Tiedät kyllä mitä todisteita tarkoitan ja missä. "

        Tiedän myöäs sen, että yrität tuhaanc aukoa päätäsi, kun et parempaan pysty. Ei sinua todellisuudessa todisteet edes kiinnosta, kun et niitä edes katso vaikka niihin on jo viitattu.

        Ertert, sinä narri. Sinä valehtelet.

        Pyysin sinulta teidän evolutiomistien valtavasta todistusaineistovarastostanne, vaivaiset kymmenen fossiilisarjaa, jotka osoittavat eittämättömästi, kiistatta sen evoluution ytimenä olevan totuuden, että eläinlaji muuttuu vähitellen toiseksi eläinlajiksi ilman mitän ulkoista ohjaavaa vaikutusta. Ainoat vaikuttavat tekijät ovat vain sokea sattuma ja luonnonvalinta.

        Väität antaneesi ne minulle. Totta on, että annoit minulle yhden (1) linkin. Tuo linkki johtaa kuitenkin vain sivulle, jossa on vain sinun omia horinoitasi evoluutiosta. Siis sinä valehtelet.
        Nyt, kun sinä olet paljastunut valehtelijaksi, pitääkö minun uskoa valehtelijan lörpötyksiä? Vaadit mahdottomuuksia.

        Etkö uskkalla laittaa linkejä pyytämiini todisteisiin?
        Vai onko niin surkeasti, että sellaisia todisteita ei olekaan olemassa. Kuitenkin säännön mukaan evolutionistit viittaavat puheissaan fossiilisarjatodisteisiin?
        Mitä pelleilyä tämä oikein on? Oletko se vain sinä ertert, joka harrastat tällaista ihmisten sumuttamista ja pettämistä, vai ovatko kaikki evolutionistit samanlaisia valehtelijoita ja pettureita?
        Onko koko evoluutio vain suuremman luokan huijausta ja valehtelua. Mistä tässä oikein on kysymys?
        Jos sinulla todella on evoluution todistavia fosssilisarjoja olemassa, miksi et suostu niitä näyttämään? Minähän pyysin vain vaivaiset kymmene sarjaa näytettäväksi. Ymmärtänet, että toisten evouskovaisten horinat, ne eivät ole mitään todisteita, eivät sen kummemmin kenekään tussikynäpiirustukset, vaikka olisivat itsensä Rembrandtin piirtämiä. Ne eivät todista evoluutiosta pätkän vertaa. Kai ymmärrät, että olen pyytänyt todellisia esiin kaivettuja todisteita, niitä, joista itse Darvinkin aikoinaan uneksi, ja joiden varaan hän tarinansa suurelta osin rakensi. Hän oli varma siitä, että tulevaisuudessa kaivetaan esille mittava määrä fossiilisarjoja, joista tuo ihmeellinen evoluutio käy ilmi.

        Lopeta siis suunpieksentä ja laita todisteet esille. ymmärräthän, että en pyydä kuvaa fossiilista, vaan sarjasta fossiileja. Yksittäisiä fossiileja on maailmassa vaikka millä mitalla. Se ei kuitenkaan sinänsä todista evoluution olevan totuus.


      • ihmettelen vaan kirjoitti:

        Ertert, sinä narri. Sinä valehtelet.

        Pyysin sinulta teidän evolutiomistien valtavasta todistusaineistovarastostanne, vaivaiset kymmenen fossiilisarjaa, jotka osoittavat eittämättömästi, kiistatta sen evoluution ytimenä olevan totuuden, että eläinlaji muuttuu vähitellen toiseksi eläinlajiksi ilman mitän ulkoista ohjaavaa vaikutusta. Ainoat vaikuttavat tekijät ovat vain sokea sattuma ja luonnonvalinta.

        Väität antaneesi ne minulle. Totta on, että annoit minulle yhden (1) linkin. Tuo linkki johtaa kuitenkin vain sivulle, jossa on vain sinun omia horinoitasi evoluutiosta. Siis sinä valehtelet.
        Nyt, kun sinä olet paljastunut valehtelijaksi, pitääkö minun uskoa valehtelijan lörpötyksiä? Vaadit mahdottomuuksia.

        Etkö uskkalla laittaa linkejä pyytämiini todisteisiin?
        Vai onko niin surkeasti, että sellaisia todisteita ei olekaan olemassa. Kuitenkin säännön mukaan evolutionistit viittaavat puheissaan fossiilisarjatodisteisiin?
        Mitä pelleilyä tämä oikein on? Oletko se vain sinä ertert, joka harrastat tällaista ihmisten sumuttamista ja pettämistä, vai ovatko kaikki evolutionistit samanlaisia valehtelijoita ja pettureita?
        Onko koko evoluutio vain suuremman luokan huijausta ja valehtelua. Mistä tässä oikein on kysymys?
        Jos sinulla todella on evoluution todistavia fosssilisarjoja olemassa, miksi et suostu niitä näyttämään? Minähän pyysin vain vaivaiset kymmene sarjaa näytettäväksi. Ymmärtänet, että toisten evouskovaisten horinat, ne eivät ole mitään todisteita, eivät sen kummemmin kenekään tussikynäpiirustukset, vaikka olisivat itsensä Rembrandtin piirtämiä. Ne eivät todista evoluutiosta pätkän vertaa. Kai ymmärrät, että olen pyytänyt todellisia esiin kaivettuja todisteita, niitä, joista itse Darvinkin aikoinaan uneksi, ja joiden varaan hän tarinansa suurelta osin rakensi. Hän oli varma siitä, että tulevaisuudessa kaivetaan esille mittava määrä fossiilisarjoja, joista tuo ihmeellinen evoluutio käy ilmi.

        Lopeta siis suunpieksentä ja laita todisteet esille. ymmärräthän, että en pyydä kuvaa fossiilista, vaan sarjasta fossiileja. Yksittäisiä fossiileja on maailmassa vaikka millä mitalla. Se ei kuitenkaan sinänsä todista evoluution olevan totuus.

        "Väität antaneesi ne minulle. Totta on, että annoit minulle yhden (1) linkin."

        Viitteitä voi antaa muutenkin kuin linkkeinä, sen olen sinulle jo kertonut. Katso niitä todisteita ja lopeta turha nillittäminen sekä perskärpäsen surraaminen. Ei se ole minun ongelmani, että sinä et suostu todisteita katsomaan.


      • ihmattelen vaan
        ertert kirjoitti:

        "Väität antaneesi ne minulle. Totta on, että annoit minulle yhden (1) linkin."

        Viitteitä voi antaa muutenkin kuin linkkeinä, sen olen sinulle jo kertonut. Katso niitä todisteita ja lopeta turha nillittäminen sekä perskärpäsen surraaminen. Ei se ole minun ongelmani, että sinä et suostu todisteita katsomaan.

        Mikä on vaikeus ertert, jonka yli et pääse? Etkö todellakaan osaa olla rehellinen? Vai etkö uskalla olla rehellinen? Mistä kenkä puristaa sinun elämässäsi?
        Miksi sinä reppana et vastaa suoraan kysymykseen, kysymykseen, joka porautuu evoluutiouskon ytimeen?

        Laita linkit fossiilisarjoihin, joita olen pyytänyt.

        Vai oletko masokisti, josta on ihanaa kiemurrella, kuin mato koukussa?

        Ymmärräthän, että olet lirissä kanssani, kunnes saan rehellisen vastauksen?

        Älä jankuta, että en ole suostunut katsomaan sinun antamasi linkin tietoja. Tiedän mitä olen katsonut ja mitä en ole löytänyt.

        Oletko surkuhupaisa veijari, keskustelutaidoton jänkkääjä? Ymmärrätkö, että munaat itsesi lukijoitten silmissä?
        Jääkö sinulle enää muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa itsellesi uusi nimimerkki?
        Vastaan puolestasi: Sinulla on yksi ainoa kunniallinen vaihtoehto: Tuo ne kymmenkunta pyytämääni fossiilisarjalinkkiä esille, tai anna meriselitys miksi et voi tuoda niitä näytille. Jos niitä ei olekaan olmassa, kerro se rehellisesti.


      • E#5
        ihmattelen vaan kirjoitti:

        Mikä on vaikeus ertert, jonka yli et pääse? Etkö todellakaan osaa olla rehellinen? Vai etkö uskalla olla rehellinen? Mistä kenkä puristaa sinun elämässäsi?
        Miksi sinä reppana et vastaa suoraan kysymykseen, kysymykseen, joka porautuu evoluutiouskon ytimeen?

        Laita linkit fossiilisarjoihin, joita olen pyytänyt.

        Vai oletko masokisti, josta on ihanaa kiemurrella, kuin mato koukussa?

        Ymmärräthän, että olet lirissä kanssani, kunnes saan rehellisen vastauksen?

        Älä jankuta, että en ole suostunut katsomaan sinun antamasi linkin tietoja. Tiedän mitä olen katsonut ja mitä en ole löytänyt.

        Oletko surkuhupaisa veijari, keskustelutaidoton jänkkääjä? Ymmärrätkö, että munaat itsesi lukijoitten silmissä?
        Jääkö sinulle enää muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa itsellesi uusi nimimerkki?
        Vastaan puolestasi: Sinulla on yksi ainoa kunniallinen vaihtoehto: Tuo ne kymmenkunta pyytämääni fossiilisarjalinkkiä esille, tai anna meriselitys miksi et voi tuoda niitä näytille. Jos niitä ei olekaan olmassa, kerro se rehellisesti.

        Valaan fossiilisarja on täydellisin löydetty. Gould kirjoitti sen olevan parasta, mitä paleontologi voisi edes haaveilla. Homo suvun sarja on melkoisen kattava ja on täydentynyt viimeaikoina melkoisesti.
        Sarjojen löytyminen on aivan sattuman kauppaa fossiloitumisen harvinaisuuden takia. Se kuitenkin on kiistämätön tosiasia, että nykyinen lajisto on lähes kokonaan erilainen kuin Kambrin kerroksissa ja paljon myöhäisemmistä liitukauden kerroksistakin saa nykylajeja hakea. Mistä nykyinen lajikirjo on syntynyt, jos ei evoluution kautta? Nykyään lajien määrä lasketaan useissa miljoonissa. Arvioissa on suurta heittoa. Kuitenkin arvioidaan 99%:n kaikkina aikoina eläneistä lajeista kuolleen sukupuuttoon tai muuttuneen toisiksi. Miten kressu sen selittää?


      • se totuus asiasta

        Ei, emme ole kehittyneet apinoista, vaan meillä on yhteinen kantamuoto.
        Siksi apinoita sanotaan serkuiksemme, eikä esi-isiksimme.


      • hgjghjgk
        se totuus asiasta kirjoitti:

        Ei, emme ole kehittyneet apinoista, vaan meillä on yhteinen kantamuoto.
        Siksi apinoita sanotaan serkuiksemme, eikä esi-isiksimme.

        Jos tarkkoja ollaan, olemme isoja ihmisapinoita.


      • ihmattelen vaan kirjoitti:

        Mikä on vaikeus ertert, jonka yli et pääse? Etkö todellakaan osaa olla rehellinen? Vai etkö uskalla olla rehellinen? Mistä kenkä puristaa sinun elämässäsi?
        Miksi sinä reppana et vastaa suoraan kysymykseen, kysymykseen, joka porautuu evoluutiouskon ytimeen?

        Laita linkit fossiilisarjoihin, joita olen pyytänyt.

        Vai oletko masokisti, josta on ihanaa kiemurrella, kuin mato koukussa?

        Ymmärräthän, että olet lirissä kanssani, kunnes saan rehellisen vastauksen?

        Älä jankuta, että en ole suostunut katsomaan sinun antamasi linkin tietoja. Tiedän mitä olen katsonut ja mitä en ole löytänyt.

        Oletko surkuhupaisa veijari, keskustelutaidoton jänkkääjä? Ymmärrätkö, että munaat itsesi lukijoitten silmissä?
        Jääkö sinulle enää muuta vaihtoehtoa, kuin ottaa itsellesi uusi nimimerkki?
        Vastaan puolestasi: Sinulla on yksi ainoa kunniallinen vaihtoehto: Tuo ne kymmenkunta pyytämääni fossiilisarjalinkkiä esille, tai anna meriselitys miksi et voi tuoda niitä näytille. Jos niitä ei olekaan olmassa, kerro se rehellisesti.

        "Älä jankuta, että en ole suostunut katsomaan sinun antamasi linkin tietoja."

        Minä en ole koskaan sanonut antaneesi sinulle linkkiä. Taas kerran huomataan, kuka se valehtelija on. Sinä olet tullut nillittämään ketjuun, joka ei edes asiaan kuulu. Sinulle on todisteita annettu ja vieläkään sinä et ole suostunut niitä katsomaan vaan mieluummin nillität tyhjää ja pörräät perskärpäsenä muissa ketjuissa häirköimässä.


      • E#5 kirjoitti:

        Valaan fossiilisarja on täydellisin löydetty. Gould kirjoitti sen olevan parasta, mitä paleontologi voisi edes haaveilla. Homo suvun sarja on melkoisen kattava ja on täydentynyt viimeaikoina melkoisesti.
        Sarjojen löytyminen on aivan sattuman kauppaa fossiloitumisen harvinaisuuden takia. Se kuitenkin on kiistämätön tosiasia, että nykyinen lajisto on lähes kokonaan erilainen kuin Kambrin kerroksissa ja paljon myöhäisemmistä liitukauden kerroksistakin saa nykylajeja hakea. Mistä nykyinen lajikirjo on syntynyt, jos ei evoluution kautta? Nykyään lajien määrä lasketaan useissa miljoonissa. Arvioissa on suurta heittoa. Kuitenkin arvioidaan 99%:n kaikkina aikoina eläneistä lajeista kuolleen sukupuuttoon tai muuttuneen toisiksi. Miten kressu sen selittää?

        "Valaan fossiilisarja on täydellisin löydetty. Gould kirjoitti sen olevan parasta, mitä paleontologi voisi edes haaveilla. Homo suvun sarja on melkoisen kattava ja on täydentynyt viimeaikoina melkoisesti.
        Sarjojen löytyminen on aivan sattuman kauppaa fossiloitumisen harvinaisuuden takia. Se kuitenkin on kiistämätön tosiasia, että nykyinen lajisto on lähes kokonaan erilainen kuin Kambrin kerroksissa ja paljon myöhäisemmistä liitukauden kerroksistakin saa nykylajeja hakea. Mistä nykyinen lajikirjo on syntynyt, jos ei evoluution kautta? Nykyään lajien määrä lasketaan useissa miljoonissa. Arvioissa on suurta heittoa. Kuitenkin arvioidaan 99%:n kaikkina aikoina eläneistä lajeista kuolleen sukupuuttoon tai muuttuneen toisiksi. Miten kressu sen selittää? "

        Ei tuolle kannatta mitään selittää. Samaa nillitystä on jatkunut jo yli kymmenessä pitkässä viestissä vaikka hän olisi voinut katsoa todisteita antamani viitteen avulla useitapäiviä sitten. Sen sijaan tuo tollo keskittyy turhaan nillitykseen, josta on hyvät esimerkit tässä ketjussa. Kyllä sinä kirjoitustyylistä huomaat, millainen tapaus on kyseessä. Hän on täällä vaan pörräämässä minun perskärpäsenä, kun ei vaivaudu todisteita katsomaan.


      • ihmettelen vaan
        ertert kirjoitti:

        "Älä jankuta, että en ole suostunut katsomaan sinun antamasi linkin tietoja."

        Minä en ole koskaan sanonut antaneesi sinulle linkkiä. Taas kerran huomataan, kuka se valehtelija on. Sinä olet tullut nillittämään ketjuun, joka ei edes asiaan kuulu. Sinulle on todisteita annettu ja vieläkään sinä et ole suostunut niitä katsomaan vaan mieluummin nillität tyhjää ja pörräät perskärpäsenä muissa ketjuissa häirköimässä.

        Ertert., Sinä jatkat uskollisesti valehtelemistasi.
        Mutta antaisitko nyt ne pyytämäni kymmenkunta linkkiä fossiilisarjoihin, jotka todistavat evoluution olemassaolaon.
        Jos niitä on, miksi et suostu siis esittämään niitä?


      • ihmettelen vaan kirjoitti:

        Ertert., Sinä jatkat uskollisesti valehtelemistasi.
        Mutta antaisitko nyt ne pyytämäni kymmenkunta linkkiä fossiilisarjoihin, jotka todistavat evoluution olemassaolaon.
        Jos niitä on, miksi et suostu siis esittämään niitä?

        "Ertert., Sinä jatkat uskollisesti valehtelemistasi.
        Mutta antaisitko nyt ne pyytämäni kymmenkunta linkkiä fossiilisarjoihin, jotka todistavat evoluution olemassaolaon.
        Jos niitä on, miksi et suostu siis esittämään niitä? "

        Jospa lopettaisit turhan nillittämisen ja katsoisit niitä todisteita, joihin viittasin.


      • hakati481
        ihmettelen vaan kirjoitti:

        Hei ertert.
        Sinä siis olet sitä mieltä, että elämä on syntynyt maapallolla itsekseen omia aikojaan ilman mitään ulkopuolista ohjausta???
        Lauseesi: "Miten se elämä olisi tänne tullut muilta planeetoilta ja mistä?"
        Hyvä tietää, että tuo on vakaa mielipiteesi...

        Lopettaisitko nyt horinasi ja hillumisesi muilla palstoilla ja tule lopultakin antamaan lupaamasi todisteet minulle. Näin ens alkuun vain ne kymmenisen sarjaa. Olet valehdellut antaneesi todisteet jo minulle, mutta sehän on emävalhe, niinkuin tiedät.
        Ymmärräthän, että olet lirissä, kunnes toimit, niinkuin rehellinen mies toimii!

        Tiedät kyllä mitä todisteita tarkoitan ja missä.

        sinulle ihmettlen vaan
        Täälläon hyvin vaikea luetella 10 sarjaa. MUTTA aloita vaikka lukemalla ja
        tutkimalla hevosen tunnettu polveutuminen, etsi siitä ne TIETEELLISET
        virheet, jotka todistavat, että esitetty polveutumishistoria on väärä. Jos
        pystyt tämän tieteellisesti todistamaan, voit voittaa jopa joitakin tieteellisiä
        palkintoja ja luomisteoria saavutta varmasti jalansijaa. Ehdotan, että aloitat
        tästä, vai onko sinulla jotain sitä vastaan.


    • mette.soderman

      Gregor Mendel teki vuosien ajan risteytymiskokeita ja löysi perinnöllisyyden säännöt, mm. dominantit ja resessiiviset geenit.

    • Kimmentteja kootos

      1. Olemme isoja ihmisapinoita (Hominidae).
      2. Eri apinalajit kehittyvät eri suuntiin; eivät muutu toisesta lajista toiseksi.
      3. Mendellin laskelmat eivät sinänsä kuulu evoluutioon, joten miksi kysyt tässä yhteydessä?
      4. Olemme kokonaan tähtipölyä pois lukien vetyatomit, jotka ovat tulleet jo alkuräjähdyksestä. Myös helium ja lithium atomejamme voi olla sieltä asti.
      5. "Poff" on ainakin minulle kokonaan uusi abiogeneesin määritelmä. Voitko vähän avata sitä?
      6. Panspermia on vain ongelman siirtämistä. Däniken huijasi.

    • Miettikää tätä

      Naurattaa täällä ihan. KUKAAN TEISTÄ EI TIEDÄ TOTUUTTA! Ettekö tajua että evoluutioteoriassa on yhtäpaljon aukkoja kuin reikäjuustossa! Se on vain yksi määritelmä joka on tehty tutkimuksilla. Hei olemmehan apinoille sukua, mutta kehittyneet niistä? Ehei.. oletteko tosiaan noin rajoittautuneita ja aivopastujä tähän asiaan? Ajatelkaa emme me voi olla ainut elämän muoto tässä koko universumissa. Ja jos nyt ajateltaisii että muitakin sivilisaatioita on niin eivät he varmaankaan ole yhtä älykkäitä? Tottakai voivat olla! Miksi me ajattelemme että olemme ainoita ja kaikista ylimpiä olentoja? Ja siispä maapallon syntyyn ja sen ihmiskuntaan liityvillä asioilla näitä asioita miettimällä voi löytää monta kertaa järkevämpiä selityksiä, kuin nykyisistä. Ei kaikki mene aina niinkuin tiede tai teoriat sanovat. Nykyäänkin kumotaan monia teorioita ja saadaan uusia tilalle, esimerkkinä suhteellisuus teoria. p.s En minäkään ole mikään Jeesus, joka tietää kaiken.

      • hakati481

        sinulle miettikääpä tätä
        Sanoit, että nykyäänkin kumotaan monia teorioita ja saadaan tilalle uusia.
        Milloin suhteellisuusteoria on kumottu ja mikä uusi on tullut tilalle. Lisäksi
        voit mainita tieteellisiä teorioita, jotka on viime aikoina kumottu, kerro lisäksi,
        mitä uutta on saatu tilalle. Väitän, että et juuri mitään löydä, etkä pysty esittämään.


      • mette.soderman

        Emme me ole kehittyneet apinoista, vaan apinat ja me olemme kehittyneet samasta kantamuodosta. Eiköhän tämä ole jo kerrottu jopa tässä samassa ketjussa.

        Evoluutioteoria ei ole "vain yksi määritelmä", vaan tieteellinen teoria, jonka voi määritellä esimerkiksi näin:

        "Ihmiset puhuvat usein teorioista arkikielessä. Teorialla voi olla kontekstista riippuen useita eri merkityksiä, mutta kun puhutaan tieteestä, se tarkoittaa vain yhtä asiaa: teoria kuvaa jotakin kokonaisuutta eli se selittää tieteellisesti jonkin havaitun ilmiön.

        Arkikielessä sanaan teoria liitetään usein epävarmuustekijä, mutta tieteessä teoria on kokeellisesti todistettu paikkansa pitävä kuvaus jostakin asiasta (älä sekoita hypoteettisiin teorioihin, tosin eivät nekään ole "arvauksia"). Esimerkiksi evoluutioteoriaa ymmärtämättömät ihmiset sanovat sen olevan vain ”teoria”, mutta tieteellisessä kontekstissa se on tutkitusti todeksi havaittu kuvaus elämän kehittymisestä eli kyseinen argumentti kaikissa keskusteluissa on täysin arvoton.

        Fysiikassa, ja miksei myös muissakin luonnontieteissä, teoriat ovat niin kutsuttuja efektiivisiä teorioita. Fysiikassa eri asioita voidaan kuvata osateorioilla, jotka pätevät vain tietyillä etäisyys- ja energia-alueilla. Kaikki teoriat lukuun ottamatta kaiken teoriaa ovat efektiivisiä."

        Tämä lainaus on ohjelmasta "Tiedetiistai", muut määritelmät sisältävät samat asiat ehkä hieman eri sanoilla.

        Muista sivilisaatioista emme voi tietää, koska emme ole vielä löytäneet avaruudesta edes elämää. Ehkä joskus tärppää. Joka tapauksessa muiden sivilisaatioiden olemassaolo tai olemattomuus ei muuta evoluutioteoriasta yhtään mitään.


      • Logiikka puuttuu usk

        Hupaisaa. Miksi hän sitten kysyi että: Jumalani miksi minut hylkäsit? Eipä tiennyt.


    • Pölypunkkiko

      Miksi susia on vielä jäljellä?

      Jos eliöstömme syntyperä on kotoisin muilta planeetoilta, niin mistä se niihin on tullut?

    • Vappu vappuna

      Huu-haa ja hippulat vinkuu. Isäni tosin tuli Marsista ja äitini Venuksesta, sikäläisten apinoiden sukua. Joten tuntumaa asiaan on! Joku tyhmyysgeeni varmaan tuli matkalla, äiskälle avuuruuspölystä, kun tähänkin reagoin
      .
      Muuten, eihän kukaan kusipääkään väitä, että polveutuisimme apinoista. Yhteistä geeniperintöä apinoiden kanssa toki on. Liekö lsinussa tavallista enemmän?

    • 6 + 19

      "Olemmeko kehittyneet apinasta? Jos olemme miksi apinoita on silti vielä jäljellä?"

      Taloja tehdään puusta ja kivestä. Merkillistä että puita ja kiviä silti on jäljellä!!!

      "Tiedemiehet ovat todistaneet ihmisessä olevan hippusellinen "tähtipölyä" eli olemme yhtä avaruuden kanssa."

      Tähden sisuksiahan me olemme kokonaan. Jokin osa vedystä voi olla sellaista, joka ei ole käynyt tähdessä mutta ei varmaan iso osa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe