Annelia vastaan EI MITÄÄN NÄYTTÖÄ!!!!!11111

Aino Orava-Pillula

NOIN SE VAAN TAAS ON! Kuten Bodomissa, ei lainkaan näyttöä!

91

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anneli..........

      Annelihan on hieno nimi. Tunnen yhden Annelin. Hieno ihminen. Suomessa on monta Annelia.

      • Free Anneli

        Anneli Auervaara on syytön kaikkeen. Tämä on poliisin ja syyttäjän yhteinen noitajahti, jonka tarkoituksena on polttaa Anneli roviolla.


      • pee anneli
        Free Anneli kirjoitti:

        Anneli Auervaara on syytön kaikkeen. Tämä on poliisin ja syyttäjän yhteinen noitajahti, jonka tarkoituksena on polttaa Anneli roviolla.

        Näin se on, uffomies lavasti annelin syylliseksi.


    • hirvittävää

      Mikä tai mitkä tekijät laittavat muutamat puolustamaan ihmistä, jota epäillään vakavista rikoksista? Ei voi käydä täysillä jos menee puolustaan ja kun kukaan ei ole nähnyt dokumentteja tapauksesta. Suurin osa todisteista on salattua. Mutulla ja luulolla ei täyspäinen uskaltaisi.

      • Helppoa

        Epäily ei tarkoita syyllisyyttä.


      • miksi?!?

        uskallat itse mutulla ja luulolla?


      • piste iin paalle..
        Helppoa kirjoitti:

        Epäily ei tarkoita syyllisyyttä.

        Vapauttava tuomio mistä tahansa oikeusasteesta ei tarkoita etteikö syytetty olisi tehnyt kyseista esim. henkirikosta. Tuomareiden tehtävä on vain ja ainoastaan pohtia sitä, onko poliisi tehnyt työnsä mallikkaasti ja onko syyttäjä osanut oikein termein syyttää. Myös puolustuksen osaamisella saadaa myös syyllinen vapaaksi. Toki pelkkä epäily ilman syytettä ja oikeudenkäyntiä ei kerro mitään itse rikoksesta tai että sellainen olisi edes tapahtunut. Ei mikään oikeus toimi täydellä näytöllä, koska lähes aina on vaikea arvioida miten teko on tehty, jos todistajaa ei ole. Jos esim. Ulvilan tapauksessa syytetty pitäytyisi tunnustuksessa ja kertoisi miten hän kaikki teki, olisi helppo sanoa että näinhän todisteet juuri nytkin kertovat. Tunnustuksella saadaan vain piste i päälle.


      • Tunnustuskaikilta
        piste iin paalle.. kirjoitti:

        Vapauttava tuomio mistä tahansa oikeusasteesta ei tarkoita etteikö syytetty olisi tehnyt kyseista esim. henkirikosta. Tuomareiden tehtävä on vain ja ainoastaan pohtia sitä, onko poliisi tehnyt työnsä mallikkaasti ja onko syyttäjä osanut oikein termein syyttää. Myös puolustuksen osaamisella saadaa myös syyllinen vapaaksi. Toki pelkkä epäily ilman syytettä ja oikeudenkäyntiä ei kerro mitään itse rikoksesta tai että sellainen olisi edes tapahtunut. Ei mikään oikeus toimi täydellä näytöllä, koska lähes aina on vaikea arvioida miten teko on tehty, jos todistajaa ei ole. Jos esim. Ulvilan tapauksessa syytetty pitäytyisi tunnustuksessa ja kertoisi miten hän kaikki teki, olisi helppo sanoa että näinhän todisteet juuri nytkin kertovat. Tunnustuksella saadaan vain piste i päälle.

        Ruotsissa Thomas Quick tunnusti useita murhia ja poliisi avusti siinä parhaansa mukaan. Kuljetti rikospaikoille, jotta tunnustuksesta tulisi luotettavampi. Nyt Thomas on perunut tunnustuksensa ja tuomioita on kumottu. Tunnustuksia hankittiin myös Stalinin lihamyllyssä kiduttamalla. Samaa tekevät lukuisat poliisit. Tunnusta niin pääset lepäämään rauhassa.


      • lässyn lässyn...
        Tunnustuskaikilta kirjoitti:

        Ruotsissa Thomas Quick tunnusti useita murhia ja poliisi avusti siinä parhaansa mukaan. Kuljetti rikospaikoille, jotta tunnustuksesta tulisi luotettavampi. Nyt Thomas on perunut tunnustuksensa ja tuomioita on kumottu. Tunnustuksia hankittiin myös Stalinin lihamyllyssä kiduttamalla. Samaa tekevät lukuisat poliisit. Tunnusta niin pääset lepäämään rauhassa.

        Suomessa poliisi on niin "hellämielinen" että kuulustelut ovat ihan lässytystä...että tuntuiko sinusta siltä että ...tuli kuunneltua mm bodomkeissin kuulusteluja, niitähänoli kenen tahansa kuultavana. Olipa yllätys kun niitä lässytyksiä kuuli. Oli kuin kuulustelija oli päiväkotilapselta kyselemässä , hyvin varoen ettei tule mitään traumaa.. Kansa on kattonut liikaa rikossarjoja ja luulee että sama meno on oikeissa kuulusteluissa. Pakotetaan tunnustamaan kidutuksilla tms... Sellasta ei suomessa ole. Ja näkyyhän se sama lässytys mm kun JJ kyselee AA:lta sairaalassa mitä tapahtui, niin lässytystä että...lukekaa niitä


      • lässynläää
        lässyn lässyn... kirjoitti:

        Suomessa poliisi on niin "hellämielinen" että kuulustelut ovat ihan lässytystä...että tuntuiko sinusta siltä että ...tuli kuunneltua mm bodomkeissin kuulusteluja, niitähänoli kenen tahansa kuultavana. Olipa yllätys kun niitä lässytyksiä kuuli. Oli kuin kuulustelija oli päiväkotilapselta kyselemässä , hyvin varoen ettei tule mitään traumaa.. Kansa on kattonut liikaa rikossarjoja ja luulee että sama meno on oikeissa kuulusteluissa. Pakotetaan tunnustamaan kidutuksilla tms... Sellasta ei suomessa ole. Ja näkyyhän se sama lässytys mm kun JJ kyselee AA:lta sairaalassa mitä tapahtui, niin lässytystä että...lukekaa niitä

        Se on loppulausuntopäivä huomenna.
        http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194807897319/artikkeli/tapaus auer toistaako historia itseaan kesalla .html
        Nyt on jännää, saammeko lukea netissä uusia vuotoja.


      • Aivopesuuhrit
        lässyn lässyn... kirjoitti:

        Suomessa poliisi on niin "hellämielinen" että kuulustelut ovat ihan lässytystä...että tuntuiko sinusta siltä että ...tuli kuunneltua mm bodomkeissin kuulusteluja, niitähänoli kenen tahansa kuultavana. Olipa yllätys kun niitä lässytyksiä kuuli. Oli kuin kuulustelija oli päiväkotilapselta kyselemässä , hyvin varoen ettei tule mitään traumaa.. Kansa on kattonut liikaa rikossarjoja ja luulee että sama meno on oikeissa kuulusteluissa. Pakotetaan tunnustamaan kidutuksilla tms... Sellasta ei suomessa ole. Ja näkyyhän se sama lässytys mm kun JJ kyselee AA:lta sairaalassa mitä tapahtui, niin lässytystä että...lukekaa niitä

        Poliisi käyttää täällä psykologista johdattelua, loputonta toistoa ja mielikuvien uudelleen istuttamista . Usea kuulustelija loputtomasti toistaa, että ulkopuolista tekijää ei ole, joten ..... Lopulta kuulusteltava alkaa uskoa, että on väärässä ja nähnyt harhoja. Tyttären kuulusteluissa suuri joukko asiantuntijoita yritti painostaa myöntämään, että huppumiestä ei ole. Kuulusteluja oli lukemattomia ja kuulustelijoiden kieli paukkui herkeämättä toistaen sitä, mitä he toivovat tytön sanovan. Kuitenkin täysin turhaan! Mahtaa ämmiä vitutaa.


      • Toistelet samaa
        Tunnustuskaikilta kirjoitti:

        Ruotsissa Thomas Quick tunnusti useita murhia ja poliisi avusti siinä parhaansa mukaan. Kuljetti rikospaikoille, jotta tunnustuksesta tulisi luotettavampi. Nyt Thomas on perunut tunnustuksensa ja tuomioita on kumottu. Tunnustuksia hankittiin myös Stalinin lihamyllyssä kiduttamalla. Samaa tekevät lukuisat poliisit. Tunnusta niin pääset lepäämään rauhassa.

        Ilmeisesti uskot vakaasti, että auerskakin on vajakki.


      • Nolo hovioikeus

      • nolonettari?
        Nolo hovioikeus kirjoitti:

        Yrittävätköhän taas päteä olemalla erimieltä käräjäoikeuden kanssa. Mennyt uskottavuus niiltä pelleiltä aikoja sitten.

        nettikirjoittaja. Onko sinun uskottavuutesi noin suurin piirtein epäseriöösin analistin tasoa?


      • keskustelija
        lässyn lässyn... kirjoitti:

        Suomessa poliisi on niin "hellämielinen" että kuulustelut ovat ihan lässytystä...että tuntuiko sinusta siltä että ...tuli kuunneltua mm bodomkeissin kuulusteluja, niitähänoli kenen tahansa kuultavana. Olipa yllätys kun niitä lässytyksiä kuuli. Oli kuin kuulustelija oli päiväkotilapselta kyselemässä , hyvin varoen ettei tule mitään traumaa.. Kansa on kattonut liikaa rikossarjoja ja luulee että sama meno on oikeissa kuulusteluissa. Pakotetaan tunnustamaan kidutuksilla tms... Sellasta ei suomessa ole. Ja näkyyhän se sama lässytys mm kun JJ kyselee AA:lta sairaalassa mitä tapahtui, niin lässytystä että...lukekaa niitä

        Kuulustelut lässytystä?

        Enpä tiedä, mutta yllättävän pehmohommalta se kuullosti. Kaitpa heidän kuuluu tehdä niin, onhan ihmisen kuin ihmisen oikeusturva tärkeä asia.

        Kyllä monessa perhepiirissä käydään "tarpeelliset kuulustelut" aivan eri sävyyn - ainakin meillä:-)


      • totuus ja totuus
        Helppoa kirjoitti:

        Epäily ei tarkoita syyllisyyttä.

        OIkein kirjoitit: ei todellakaan se, että epäilee jotakin jostain rikoksesta, tarkoita sitä, että epäilyn kohde oikeasti olisi tehnyt sen rikoksen, josta häntä epäillään.

        Epäily on vain epäily ja sillä siisti.

        Mutta, yhtä ihmettelen. Jos jotain epäillään henkirikoksesta, pitääkö tyypin vain antaa olla? Pitäisikö sitä vähän ärsyttää, hermostuttaa? Tuntuisi vähän siltä, että jos sen vaan antaa olla niin ei se totuus ainakaan sillä paljoo valkene?

        Ei oikein miellytä sekään ajatus että henkirikoksen tekijä saa rauhassa kulkea ja hänen ympärillään ollaan kuin xxxx sukasssa.


      • Kyllä,

      • mielellään

        kuulisin ns. anti-aueristiksi tunnustautuvan mielipiteen miten sellainen yhteiskunta toimii jossa epäillyllä ei ole oikeutta puolustautua. Ja jossa epäillyn puolustajat vaaditaan salaiseen taustatutkimukseen.


    • vghjmnjikjk

      bodomilla kuultua ja nähtyä
      siel tääl
      ainasi kolme

    • peukkubatman

      turhaa te täällä syyttelette janakkalan kaupungin katutyöntekijöitä, ne siivoavat katuja senkun kerkiävät.

      • Minfon

        nimimerkki CSI kirjoitti jossakin ketjussa että vaikka oikeuslaitos lopulta vapauttaisi Auerin, hän ei koskaan uskoisi että Auer on syytön Lahden kuolemaan. Ja että hän tulisi Auerin kohdatessaan sanomaan sen hänelle kasvokkain.
        Jos sellaisen mielipiteen omaavia Suomessa on muutama, tämä vatkaus ei lopu koskaan.


    • kumpi kyseessä

      Kumpaa rikosta tarkoitat, murhaa vai lasten hyväksikäyttöjä?

      • Luulojen aikamatkalla

        Kummatkin syytteet on ihan sepitettyjä satuja. Nyt oli lehdessä juttu että intiassa on raiskattu 5 v tyttö. Kamalaa kylläkin mutten voi kuin todeta et nyt olisi suomen lääkärin aika matkustaa katsomaan kuinka kävi. Ja onko 5v päästä immenkalvo kasvanut takaisin. Helv sentään .! Sitten tämäkin lääkäri osaa sanoa jotain törkeästä raiskauksesta jotain. Eikä anna väärää todistusta lähimmäisestä


      • Väää vala=1v linnaa
        Luulojen aikamatkalla kirjoitti:

        Kummatkin syytteet on ihan sepitettyjä satuja. Nyt oli lehdessä juttu että intiassa on raiskattu 5 v tyttö. Kamalaa kylläkin mutten voi kuin todeta et nyt olisi suomen lääkärin aika matkustaa katsomaan kuinka kävi. Ja onko 5v päästä immenkalvo kasvanut takaisin. Helv sentään .! Sitten tämäkin lääkäri osaa sanoa jotain törkeästä raiskauksesta jotain. Eikä anna väärää todistusta lähimmäisestä

        Tarkoitatko fundamentalistisen Kansan Raamattuseuran aktivistia, poliisin uskollista pientä palkallista tilausapuria, TAYKSin synnytysgynekologia
        Minna Joki-Erkkilää ?

        Eiköhän Lähetysseura sponsoroi hänet mielellään tuollaiseen kehitysaputyöhön - jälleen kerran verorahoillamme.
        Tulisihan se meille paljon halvemmaksikin kuin hänen tähän astiset puuhastelunsa.


      • y-hyyyyyy=D
        Väää vala=1v linnaa kirjoitti:

        Tarkoitatko fundamentalistisen Kansan Raamattuseuran aktivistia, poliisin uskollista pientä palkallista tilausapuria, TAYKSin synnytysgynekologia
        Minna Joki-Erkkilää ?

        Eiköhän Lähetysseura sponsoroi hänet mielellään tuollaiseen kehitysaputyöhön - jälleen kerran verorahoillamme.
        Tulisihan se meille paljon halvemmaksikin kuin hänen tähän astiset puuhastelunsa.

        Mene poliisille kertomaan tuo katkera mielipiteesi, tai ei tarvitse treen nettipoliisitiimi varamsti seuraa keskustelupaltoja...


      • pohjanmaan akka
        y-hyyyyyy=D kirjoitti:

        Mene poliisille kertomaan tuo katkera mielipiteesi, tai ei tarvitse treen nettipoliisitiimi varamsti seuraa keskustelupaltoja...

        Jos itse poliisi ei asiaa tiedosta. Niin sille me ei mitään voi !!!
        Tosi on että raiskauksen jäljet näkyy,eikä immenkalvo palaa.
        Tuokin tyttö vietiin hengenvaarallisessa tilassa leikkakseen .
        Nii kun nyt vertaa suomen syytteisiin ,onko siinä näkyvissä "hienoinen " ero.
        Matkalle vaan katsomaan,niin tietää jättää suomalaiset syyttömät rauhaan !


      • hyi olkoon!
        pohjanmaan akka kirjoitti:

        Jos itse poliisi ei asiaa tiedosta. Niin sille me ei mitään voi !!!
        Tosi on että raiskauksen jäljet näkyy,eikä immenkalvo palaa.
        Tuokin tyttö vietiin hengenvaarallisessa tilassa leikkakseen .
        Nii kun nyt vertaa suomen syytteisiin ,onko siinä näkyvissä "hienoinen " ero.
        Matkalle vaan katsomaan,niin tietää jättää suomalaiset syyttömät rauhaan !

        Kukaan ei halua tietää kalvoistasi yhtään mitään.


      • Pillitti
        hyi olkoon! kirjoitti:

        Kukaan ei halua tietää kalvoistasi yhtään mitään.

        Ei kukaan muu puhukkaan tollasta, mikä lie siihen syynä kun pitää siitä intoillla?


    • lentävä huppari ...

      Näyttöä on ainakin murhasta ja jo yksi seikka todistaa, ettei jälkeä jättänyt mikään huppismies. Muutoksenhaku tiedotteesta 1.3.2012:

      " Yksinäinen jälki ei mitenkään voin olla astuen syntynyt, koska lattialta puuttuu edelliset verisemmät jäljet ja seuraavat vähemmän veriset jäljet".


      Kyse on tietenkin siitä kuuluisasta "verisestä kengän pohjakuviojäljestä" , jälki on kuin leimattu, eli sellaista ei synny normalista jos kengät ovat veriset tai vaikka astunut maaliin tms... pitää olla jälkiä myös sitä ennen ja jälkeen. Kokeilkaa itse , kastelkaa kengän pohjiin lattiaan tarttuvaa...

      • Ei tuomioita

        Ei ole näyttöä. Siitä nyt vaan on joku kekseliäs henkilö kehitellyt omia syyllisyys teorioita. Tyhmä kansa voitaisiin saada uskomaan median välityksellä syyllisyyteen. Ja tämänkin lausui julki arvoisa poliisimies ennen kuin oli oikeudenkäyntiä aloitettu. Olivat niin helpottuneita kun tapaus ratkesi. Ja lisää vettä myllyyn nämä uudet syytteet. Eikö jo riitä sekään. Oli eläinsuojelurikosta ja saa . . palvontaa. Hip hei ! Millä tavallinen ihminen voi selvitä tämän koneiston tekemistä vääryyksistä. Perhekeskeisen äidin ajojahdista ? Koita ajatella omalle kohdallesi. Minun mielestä saisivat itse saada tuomiot virkavelvollisuuden rikkomisesta. Syövät uskottavuutta myös kunnon virkamiehiltä.


      • aikuisuus esiin
        Ei tuomioita kirjoitti:

        Ei ole näyttöä. Siitä nyt vaan on joku kekseliäs henkilö kehitellyt omia syyllisyys teorioita. Tyhmä kansa voitaisiin saada uskomaan median välityksellä syyllisyyteen. Ja tämänkin lausui julki arvoisa poliisimies ennen kuin oli oikeudenkäyntiä aloitettu. Olivat niin helpottuneita kun tapaus ratkesi. Ja lisää vettä myllyyn nämä uudet syytteet. Eikö jo riitä sekään. Oli eläinsuojelurikosta ja saa . . palvontaa. Hip hei ! Millä tavallinen ihminen voi selvitä tämän koneiston tekemistä vääryyksistä. Perhekeskeisen äidin ajojahdista ? Koita ajatella omalle kohdallesi. Minun mielestä saisivat itse saada tuomiot virkavelvollisuuden rikkomisesta. Syövät uskottavuutta myös kunnon virkamiehiltä.

        Älä ny aikuisena ala uskoa mitää satuja. Taloss ei ollut murhayönä ketään ulkopuolista ja siitä löytyy todisteita vaikka kuinka. Otapa järkes käteen tai pidä lapsenuskosi. Sinua voidaa jymäyttää kuin aamusydämellä ohjelmassa kun oot riittävän lapsenuskoinen.


      • Menehän

        jo Ouluun kuulustelemaan miten potkunyrkkeilijä jälkiänsä peittelee!


      • Lässynlää

        Nämä asiat on moneen kertaan nettikäräjillä käsitelty. Ilmeisesti sulla on paksu kallo? Palaa minfon puolelle lässyttämään potaskaasi. Mitään uutta sulla ei ole tuoda keskisteluun. Tiedämme jo, että sua ottaa kaaliin Annelin syyttömyys, etkä pysty sulattamaan totuutta.


      • eihän se.

        mikään kengänjälki ole eikä voi olla.Verisen näppylähanskan jälki kun huppari horjahti jahdatessaan Annelia ulos.Onhan siellä kengänjälkiäkin useampia ja molemmista jaloista.Häke-nauha ja jäljet täsmäävät A kertomuksiin pilkulleen


      • älä ees yritä
        eihän se. kirjoitti:

        mikään kengänjälki ole eikä voi olla.Verisen näppylähanskan jälki kun huppari horjahti jahdatessaan Annelia ulos.Onhan siellä kengänjälkiäkin useampia ja molemmista jaloista.Häke-nauha ja jäljet täsmäävät A kertomuksiin pilkulleen

        Se mistä ylempänä on kyse, on juuri se kengänpohjan jälki jonka perusteella on haettu hukassa olevia kenkiä. Yksi ainoa jälki, joka on kuin painettu lattiaan. Kuin leimasinjälki.

        Verisen näppylähanskan jälki on tyystin toinen asia.


      • Tarua ihmeellisempi
        Lässynlää kirjoitti:

        Nämä asiat on moneen kertaan nettikäräjillä käsitelty. Ilmeisesti sulla on paksu kallo? Palaa minfon puolelle lässyttämään potaskaasi. Mitään uutta sulla ei ole tuoda keskisteluun. Tiedämme jo, että sua ottaa kaaliin Annelin syyttömyys, etkä pysty sulattamaan totuutta.

        Kunpa tietäisitte syyn miksi tämä keksustelu on AINA tämmöistä, minä tiiän mutta en kerro;)


      • Näitä on
        Ei tuomioita kirjoitti:

        Ei ole näyttöä. Siitä nyt vaan on joku kekseliäs henkilö kehitellyt omia syyllisyys teorioita. Tyhmä kansa voitaisiin saada uskomaan median välityksellä syyllisyyteen. Ja tämänkin lausui julki arvoisa poliisimies ennen kuin oli oikeudenkäyntiä aloitettu. Olivat niin helpottuneita kun tapaus ratkesi. Ja lisää vettä myllyyn nämä uudet syytteet. Eikö jo riitä sekään. Oli eläinsuojelurikosta ja saa . . palvontaa. Hip hei ! Millä tavallinen ihminen voi selvitä tämän koneiston tekemistä vääryyksistä. Perhekeskeisen äidin ajojahdista ? Koita ajatella omalle kohdallesi. Minun mielestä saisivat itse saada tuomiot virkavelvollisuuden rikkomisesta. Syövät uskottavuutta myös kunnon virkamiehiltä.

        Paljon YH-perhekeskeisiä naisia jotka tekevät mitä tahansa päästäkseen miehestä, jopa tappavat. Kenellä mikin syy, joku haluaa rauhassa käyttää lapsia hyväkseen.


      • sehän vasta
        eihän se. kirjoitti:

        mikään kengänjälki ole eikä voi olla.Verisen näppylähanskan jälki kun huppari horjahti jahdatessaan Annelia ulos.Onhan siellä kengänjälkiäkin useampia ja molemmista jaloista.Häke-nauha ja jäljet täsmäävät A kertomuksiin pilkulleen

        fakiiri, yhdellä kädellä hyppäsi huoneen poikki ja haihtui savuna ilmaan.


      • vuf,vuf,murr,murr.hörhö
        sehän vasta kirjoitti:

        fakiiri, yhdellä kädellä hyppäsi huoneen poikki ja haihtui savuna ilmaan.

        sehän vasta olisikin että Auer istuu vankilassa kun hänen puolustajansa Minfossa räksyttävät toisilleen...


      • onhan noita..
        vuf,vuf,murr,murr.hörhö kirjoitti:

        sehän vasta olisikin että Auer istuu vankilassa kun hänen puolustajansa Minfossa räksyttävät toisilleen...

        etp kuvia minfossa.Kengänjäljet jotka poistuvat ikkunasta.Kuin painokoneella painettu.Pitää olla aika isokokoinen mies joka saa tuon painojäljen.Kenkien merkkikinn on selvitettyjoku oak wood tms.Sitten olkkarin puolella on se verisen näppylähanskan jälkitasan 4 sormea vai väittääkö joku että jonkun jalassa on 4 sormea.


      • lehmätki lentää...

        Miksi lentävä huppari alias hämähäkkimies ei aukaissut ovea poistuessaan, oliko joku tyhmä vai? Jännästi oli vain yksi verinen tohvelinjaälki lattiassa, haiskahtaa lavastukselta, oli kyllä fakiiriainesta tämä lentävä huppari.


      • sherlokitmietittikää
        lehmätki lentää... kirjoitti:

        Miksi lentävä huppari alias hämähäkkimies ei aukaissut ovea poistuessaan, oliko joku tyhmä vai? Jännästi oli vain yksi verinen tohvelinjaälki lattiassa, haiskahtaa lavastukselta, oli kyllä fakiiriainesta tämä lentävä huppari.

        Miksi huppumies murhaaja ei avannut ovea poistuessaan?

        a) ovi oli lukossa, eikä auennut sisäpuoleltakaan ilman avainta

        b) murhaaja oli pudottanut hansikkaan kädestään, eikä hän halunnut tarttua ovenkahvaan paljaalla kädellä. tarttui sitten oven karmista ja ponnisti ulos samaan tapaan, kuin oli sisälle tullutkin.

        c) murhaajalla oli kova kiire poistua, eikä hän ajatellut asiaa loogisesti. miettii sitä nyt itsekin, että miksi?


        nyt kaikki te, jotka reputitte poliisikoulun pääsykokeissa asiaa miettimään...


      • onononononononoo
        onhan noita.. kirjoitti:

        etp kuvia minfossa.Kengänjäljet jotka poistuvat ikkunasta.Kuin painokoneella painettu.Pitää olla aika isokokoinen mies joka saa tuon painojäljen.Kenkien merkkikinn on selvitettyjoku oak wood tms.Sitten olkkarin puolella on se verisen näppylähanskan jälkitasan 4 sormea vai väittääkö joku että jonkun jalassa on 4 sormea.

        uffomiehillä on neljä sormea ja varvasta. Kyllä se on selvästi uffomies tai sitten aa. Niin tai Aku Ankka.


      • mietittitty
        sherlokitmietittikää kirjoitti:

        Miksi huppumies murhaaja ei avannut ovea poistuessaan?

        a) ovi oli lukossa, eikä auennut sisäpuoleltakaan ilman avainta

        b) murhaaja oli pudottanut hansikkaan kädestään, eikä hän halunnut tarttua ovenkahvaan paljaalla kädellä. tarttui sitten oven karmista ja ponnisti ulos samaan tapaan, kuin oli sisälle tullutkin.

        c) murhaajalla oli kova kiire poistua, eikä hän ajatellut asiaa loogisesti. miettii sitä nyt itsekin, että miksi?


        nyt kaikki te, jotka reputitte poliisikoulun pääsykokeissa asiaa miettimään...

        Eikö etuoveakaan saanut sisäpuolelta auki, auerskahan juoksenteli mukamas ihan ulkonakin hupparia karkuun.

        Lasinsiruiseen ovenkarmiinko tarttui paljaalla kädellä mieluummin kuin kahvaan? Olihan siellä vaikka mitä rättiä eikä niitä hanskojakaan löytynyt.

        Totta, olisi aa:n kannattanut miettiä vähän tarkemmin, pelkkä joutenlahden hurmaaminen ei riittänyt.


      • komea JJ
        mietittitty kirjoitti:

        Eikö etuoveakaan saanut sisäpuolelta auki, auerskahan juoksenteli mukamas ihan ulkonakin hupparia karkuun.

        Lasinsiruiseen ovenkarmiinko tarttui paljaalla kädellä mieluummin kuin kahvaan? Olihan siellä vaikka mitä rättiä eikä niitä hanskojakaan löytynyt.

        Totta, olisi aa:n kannattanut miettiä vähän tarkemmin, pelkkä joutenlahden hurmaaminen ei riittänyt.

        jos tekisit kotiläksysi paremmin, niin ei tarttis ihmetellä.

        etuoven sai auki sisäpuolelta varmaan ihan samaan tyyliin, kuin kaikkien kotien etuovet. takaovi on eri asia, sieltä, kun ei välttämättä kuljettu talvella.

        niin, kummalla kädellä hän tarttuikaan karmiin, oikealla vaiko vasemmalla ulos hypätessään? kumman käden hansikas löytyi sängystä? nyt äkkiä tekemään kotiläksyjä...

        oletkos sinä joku kateellinen nainen, joka olisit halunnut iskeä itsellesi joutsenlahden? jaksat jauhaai siitä kuinka anneli mukamas hurmasi joutsenlahden. mistä olet voinut tälläistä päähäsi saada muusta kuin omasta mustasukkaisuudestasi?


      • Sesesekospimahti
        sherlokitmietittikää kirjoitti:

        Miksi huppumies murhaaja ei avannut ovea poistuessaan?

        a) ovi oli lukossa, eikä auennut sisäpuoleltakaan ilman avainta

        b) murhaaja oli pudottanut hansikkaan kädestään, eikä hän halunnut tarttua ovenkahvaan paljaalla kädellä. tarttui sitten oven karmista ja ponnisti ulos samaan tapaan, kuin oli sisälle tullutkin.

        c) murhaajalla oli kova kiire poistua, eikä hän ajatellut asiaa loogisesti. miettii sitä nyt itsekin, että miksi?


        nyt kaikki te, jotka reputitte poliisikoulun pääsykokeissa asiaa miettimään...

        A) Oli sillä uhvomiehellä yleisavain mukana eli sorkkarauta, vähän oli tyhmä kun ei sitä käyttänäyt vaan mellasti ikkunaa hajoittamalla, ei j..ku oli tyhmä tyyppi.

        Lehmätki lentää niinku lentävät huppumiähet=D


      • Juutas Käkriäinen

        Hoh hoijaa, yhä edelleenkö tämäkin typerä inte yhdestä jäljestä jatkuu?

        Kummaa ettei millään saada sinne pieneen kuivuneeseen rusinaa se tosiseikka ETTEI POLIISI OTTANUT KUVIA KUIN PARHAISTA JÄLJISTÄ, kaikki muut epäselvät jäljet, jota lattia oli täynnä, ei kuvia otettu vaikka siellä niitä oli.

        Lue vaikka raamattuseuran epistolaa, jos et kerta osaa lukea kuullustelukertomuksia, eli esitutkintapöytäkirjoja.

        Todistajana paikalle tulleet poliisit ja tutkintaa suorittaneet poliisit kertoo sinun väitteesi vastaisesti, MIKSI?


      • Juutas Käkriäinen
        eihän se. kirjoitti:

        mikään kengänjälki ole eikä voi olla.Verisen näppylähanskan jälki kun huppari horjahti jahdatessaan Annelia ulos.Onhan siellä kengänjälkiäkin useampia ja molemmista jaloista.Häke-nauha ja jäljet täsmäävät A kertomuksiin pilkulleen

        Huppari horjahti? Onkohan nyt aivan varmaa?
        Näppylähanskoisthan jäi jäljet ikkunanpieliin, miksie sitten olisi jäänyt lattiaan?
        Mietippä toisen kerran kuka on horjahtanut ja kysehän on vasemman käden jälki joka ottanut tukea, mielipiteeni on, että jos tuosta olohuoneen puoleta olleesta jäljestä olisi otettu DNA:näyte, olisi tuo verijälki ollut Anneli Aueriin sopiva DNA:altaan 100%.

        Syy, paetessaan hupparia, kun oli yrittänyt käydä katsomassa tapahtuvaa murhaa, on Anneli Auer liukastunut johonkin ja ottanut vasemmalla kädellään tukea estäen kaatumisen ja tällöin hänen vasemmalla kädellään peittäneestä haavasta tullut veri on kädestä jäänyt lattiaan ja tällöin tallenteellakin kuuluva "ööh" ääni saa selityksen.

        Syyttäjä on tuon "ööh" äänen saanut spekuloinneillaan kuullostamaan raskaan esineen aiheuttaman rasituksen aiheuttamaksi, vaan näin asia ei ole ja tuo ääni tukee täysin Auerin kertomaa pakenemisesta uhkaavaa hupparia.

        Ei tarvinnut hupparin juosta perässä, riitti uhkaavat eleet tuossa tilanteessa saaden Auerin poistumaan nopeaan.


      • Epäpätevä
        Juutas Käkriäinen kirjoitti:

        Hoh hoijaa, yhä edelleenkö tämäkin typerä inte yhdestä jäljestä jatkuu?

        Kummaa ettei millään saada sinne pieneen kuivuneeseen rusinaa se tosiseikka ETTEI POLIISI OTTANUT KUVIA KUIN PARHAISTA JÄLJISTÄ, kaikki muut epäselvät jäljet, jota lattia oli täynnä, ei kuvia otettu vaikka siellä niitä oli.

        Lue vaikka raamattuseuran epistolaa, jos et kerta osaa lukea kuullustelukertomuksia, eli esitutkintapöytäkirjoja.

        Todistajana paikalle tulleet poliisit ja tutkintaa suorittaneet poliisit kertoo sinun väitteesi vastaisesti, MIKSI?

        "tosiseikka ETTEI POLIISI OTTANUT KUVIA KUIN PARHAISTA JÄLJISTÄ, kaikki muut epäselvät jäljet, jota lattia oli täynnä, ei kuvia otettu vaikka siellä niitä oli."

        Pidät siis alkuperäistä tutkintaa ja sen johtajaa epäpätevänä.

        Olet oikeassa.


      • Missä tilasto?
        Näitä on kirjoitti:

        Paljon YH-perhekeskeisiä naisia jotka tekevät mitä tahansa päästäkseen miehestä, jopa tappavat. Kenellä mikin syy, joku haluaa rauhassa käyttää lapsia hyväkseen.

        Ja tämä väite on siis tilastotietoa, eikä kirjoittajan omaa angstia vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan?

        Kerro missäpäin maailmaa on tavattu naisia, jotka ensin murhaavat miehensä saadakseen rauhassa raiskata lapsiaan? Ainoastaanko Ulvilassa?

        Jotkut ovat valmiita kirjoittamaan ihan mitä vaan nettiin tuulettaakseen syvää naisvihaansa.


      • höpöhöpöäää
        Missä tilasto? kirjoitti:

        Ja tämä väite on siis tilastotietoa, eikä kirjoittajan omaa angstia vastakkaisen sukupuolen edustajia kohtaan?

        Kerro missäpäin maailmaa on tavattu naisia, jotka ensin murhaavat miehensä saadakseen rauhassa raiskata lapsiaan? Ainoastaanko Ulvilassa?

        Jotkut ovat valmiita kirjoittamaan ihan mitä vaan nettiin tuulettaakseen syvää naisvihaansa.

        Tuollaisia yh-perhekeskeisiä naisia missään ole, jotka muka miehensä tappavat päästäkseen lapsia raiskaamaan! Omasta päästään tuokin pöpi niitä keksii tai on katsonut liikaa B-luokan elokuvia...


      • Korjataan
        komea JJ kirjoitti:

        jos tekisit kotiläksysi paremmin, niin ei tarttis ihmetellä.

        etuoven sai auki sisäpuolelta varmaan ihan samaan tyyliin, kuin kaikkien kotien etuovet. takaovi on eri asia, sieltä, kun ei välttämättä kuljettu talvella.

        niin, kummalla kädellä hän tarttuikaan karmiin, oikealla vaiko vasemmalla ulos hypätessään? kumman käden hansikas löytyi sängystä? nyt äkkiä tekemään kotiläksyjä...

        oletkos sinä joku kateellinen nainen, joka olisit halunnut iskeä itsellesi joutsenlahden? jaksat jauhaai siitä kuinka anneli mukamas hurmasi joutsenlahden. mistä olet voinut tälläistä päähäsi saada muusta kuin omasta mustasukkaisuudestasi?

        sananvalinta. Suorastaan rakkaudesta sokaistuneeltahan se vaikutti. Täysin selvää asiaa ei tajunnut vaikka murhaaja edessään oli.

        Kummallinen uffomies, lentelee parvekkeen ikkunasta vaikka etuovestakin pääsisi.

        Noin myöhällä hereillä olet ja läksyt tekemättä? Kyllä nyt äiti on vihainen.


      • Useimpien ei tarvits
        höpöhöpöäää kirjoitti:

        Tuollaisia yh-perhekeskeisiä naisia missään ole, jotka muka miehensä tappavat päästäkseen lapsia raiskaamaan! Omasta päästään tuokin pöpi niitä keksii tai on katsonut liikaa B-luokan elokuvia...

        Jukka oli varmaan saanut tietää jotain ja aa pelkäsi menettävänsä lapset erossa. Lapset annetaan erossa lähes 100% naiselle jos vaan haluaa joten ei yleensä ole tarvetta murhata, mutta tekeehän ne sitä rahankin takia.

        Yh-äidit lisääntyy koko ajan eli kovin suosittua näkyy olevan, eikä ihme kun ruhtinaallisesti palkitaan lasten ja miehen elämän pilaamisesta.


    • psykopaattejako??

      Näitä riittää samamanlaisia kovaluontoisia ihmisiä ympäri maailmaa, ei yksin Auer.

      Tsetseeniveljeksetkin olivat omissa ympäristöissään seuraavina päivinä pommien jälkeen, aivan kuin ei mitään olisi tapahtunut, eikä pommi-iskut koskettaisi lainkaan heitä.
      Vanhemman veljen vaimo ei edes tiennyt miehensä puuhista mitään.

      Nuorempi meni kouluun kuin ei olisi mitään tapahtunut.
      Osataan sitä muuallakin.
      Mikä konsti on vitin henkilön olla mielestään syytön, kun ei ollut kuin yksi mies tapettu.
      Nuo veljekset tappoivat 3 ja melkein parisataa loukkaantui, eikä se heidän mieltään mitenkään heilauttanut.
      Täysin tunteettomia

    • Herranlettassent

      Kyllä on kovin vilkas mielikuvitus, jos hakee todistetta islamisti terroristien ajatusmaailmasta!

      • Lähempääkin

        Suomessa kaksi naista puukottanut vähälle aikaa miesystävänsä, venäjällä naiset hakanneet ja kiduttaneet lapsia orpokodissa vuosikausia ja niitä on siellä paljon. Tuota on tapahtunut Suomessakin ihan lähimenneisyydessä ja varmasti tapahtuu vieläkin.
        Hyväksikäyttö venäjällä aivan yleistä ja tuollakin videolla akka oli sängyssä, lapset meni vuorollaan jalkopäähän, ensin korvapuusteja...


    • Kengänjälkihuijaus

      Kengänjälki, totta tosiaan. Katselin Ulvilan kuvia, ja miten muka voisi olla vain yksi ja noin tarkka kengänjälki lattiassa!! Ei poliisikaan nyt niin tyhmä ole että uskoisi. Ja mies oli tullut 23 illalla kotiin ja kengät kadonneet olemattomiin. Loppuis nyt jo tämä tuska, ja Annumamma kertoisi totuuden. Katsoin valokuvia oikeuden istunnoista ja minusta kuvissa istuu oikein tyytyväisen näköinen nainen.

      • huppisninja satua

        Annu keksi vissin paikan mihin laittoi kengät ja muut välineet eikä poliisi kaivellut säilöjä. aikaahan oli tunti tai parikin, siitä kun riita alkoi ja iski kidutksen jälkeen mieheltä tajun kankaalle. Sitten henki pois kun oli jo lavastukset tehnyt.

        Hupparimies on satuolento,eikä muuta. Luulis että aikuiset jo uskovat realiteetteja eikä mitään ninjahuppareita. Jutussa on paljon sellasia tekijöitä, että ei ole hupparia ollut, kun laittelee palapelin osat paikalleen. verijäljet eivät mm tue huppismiestä, eikä lukuisat muut tekijät.


      • ikinä kaikki
        huppisninja satua kirjoitti:

        Annu keksi vissin paikan mihin laittoi kengät ja muut välineet eikä poliisi kaivellut säilöjä. aikaahan oli tunti tai parikin, siitä kun riita alkoi ja iski kidutksen jälkeen mieheltä tajun kankaalle. Sitten henki pois kun oli jo lavastukset tehnyt.

        Hupparimies on satuolento,eikä muuta. Luulis että aikuiset jo uskovat realiteetteja eikä mitään ninjahuppareita. Jutussa on paljon sellasia tekijöitä, että ei ole hupparia ollut, kun laittelee palapelin osat paikalleen. verijäljet eivät mm tue huppismiestä, eikä lukuisat muut tekijät.

        Mistä alettais etsimään tätä tosi tyhmää huppisninjaa, Tampereelta vai pk-saudulta =D Suostuu heti hupsisninjan ajojahtiin:=D


    • olisit..

      katsonut muitakin kuvia niin olisit nähnyt useamman kengänjäljen.Lisäksi selostuksessa sanotaan että runsaasti kengänjälkiä.Ilmeisesti Valkama on laittanut useamman poliisin kirjoittaan tänne älyttömyyksiä

      • oppia ikä kaikki

        Ja sinäkö olet katsonut ja tutkinut kaikki kuvat?

        Mitä sanot tuosta : " Yksinäinen verijälki ei mitenkään voi olla astuen syntynyt, koska lattialta puuttuu edelliset verisemmät ja seuraavat vähemmän veriset jäljet.Yhdestäkään valikuvasta ei löydy tälläisiä jälkiä parketin ja veren lähteen välisellä noin kahden metrin levyisellä alueella."

        Alapa tekemään itse omaa tutkimusta millaisia jälkiä saat kengilläsi aikaan. Kastele vaikka kuravellisssä ja kävele lattialla. Tutki miten saat yhden selvän jäljen aikaiseksi ja miten käy edeltävien jälkien ja mikä jälki on vähiten kurainen? Siitä vaan tutkimustyöhön niin opit.


      • ripitti
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Ja sinäkö olet katsonut ja tutkinut kaikki kuvat?

        Mitä sanot tuosta : " Yksinäinen verijälki ei mitenkään voi olla astuen syntynyt, koska lattialta puuttuu edelliset verisemmät ja seuraavat vähemmän veriset jäljet.Yhdestäkään valikuvasta ei löydy tälläisiä jälkiä parketin ja veren lähteen välisellä noin kahden metrin levyisellä alueella."

        Alapa tekemään itse omaa tutkimusta millaisia jälkiä saat kengilläsi aikaan. Kastele vaikka kuravellisssä ja kävele lattialla. Tutki miten saat yhden selvän jäljen aikaiseksi ja miten käy edeltävien jälkien ja mikä jälki on vähiten kurainen? Siitä vaan tutkimustyöhön niin opit.

        Eikö tuon yllä siteeratun virkkeen (mistä lie kopioitu) kirjoittaja ole edes tutustunut Taran kuviin verijäljistä. Löytyy Minfosta. Ei tarvitse kenenkään mitään (mehu)verijälkitestejä kokeilla vaikka Auer kuulemma on joskus sellaisia sellissään tehnytkin.


      • oppia ikä kaikki
        ripitti kirjoitti:

        Eikö tuon yllä siteeratun virkkeen (mistä lie kopioitu) kirjoittaja ole edes tutustunut Taran kuviin verijäljistä. Löytyy Minfosta. Ei tarvitse kenenkään mitään (mehu)verijälkitestejä kokeilla vaikka Auer kuulemma on joskus sellaisia sellissään tehnytkin.

        Tekstilainaus on suoraan Valtakunnan syyttäjäviraston Muutoksenhausta , koskien HO.n ratkaisua ja kohdistettu KKO:lle.päiväys 29.8.2011. Muutoksenhaun perusteella KKO teki sitten oman ratkaisunsa, minkä tiedämme. Juttu palautui alioikeuteen kaikkine karvoineen.

        Ko muutoksenhaku on julkista materiaalia ja löytyy netistä. Allekirjoittajina ovat valtakunnan syyttäjävirastosta apulaisvaltakunnan syyttäjä Jorma Kalske ja valtionsyyttäjä Jorma Hirvonen. Muutoksenhakijoina Kihlakunnan syyttäjät Jarmo Valkama ja Kalle Kulmala.

        Mielenkiintoista tietoa ja tulee esiin, ettei surmapaikalla ole voinut olla ulkopuolisia. Ninjat ym saa normijärkiset unohtaa. uskokaa vaan joulupukkiin jotka ootte lapsenmielisiä.


      • ripitti
        oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Tekstilainaus on suoraan Valtakunnan syyttäjäviraston Muutoksenhausta , koskien HO.n ratkaisua ja kohdistettu KKO:lle.päiväys 29.8.2011. Muutoksenhaun perusteella KKO teki sitten oman ratkaisunsa, minkä tiedämme. Juttu palautui alioikeuteen kaikkine karvoineen.

        Ko muutoksenhaku on julkista materiaalia ja löytyy netistä. Allekirjoittajina ovat valtakunnan syyttäjävirastosta apulaisvaltakunnan syyttäjä Jorma Kalske ja valtionsyyttäjä Jorma Hirvonen. Muutoksenhakijoina Kihlakunnan syyttäjät Jarmo Valkama ja Kalle Kulmala.

        Mielenkiintoista tietoa ja tulee esiin, ettei surmapaikalla ole voinut olla ulkopuolisia. Ninjat ym saa normijärkiset unohtaa. uskokaa vaan joulupukkiin jotka ootte lapsenmielisiä.

        nyt vetoat kahteen Jormaan, Jarmoon ja Kalleen.
        Ilmankon Yhdysvalloista tuli sen manipuloidun häke-nauhan mukana viesti: some fishing going on in Finland.


      • olisiko
        ripitti kirjoitti:

        nyt vetoat kahteen Jormaan, Jarmoon ja Kalleen.
        Ilmankon Yhdysvalloista tuli sen manipuloidun häke-nauhan mukana viesti: some fishing going on in Finland.

        kyse turpa-kiinni-terapiasta jota johtavat viranomaiset, Suomen kansalle suunnattuna


    • kyllähän minä

      kengän ja näppylähanskan jäljen toisistaan erotan.Erottaahan se Valkamakin mutta kun tuomio tulee helpommin kun valehtelee.Eihän se kengän jälki voi olla.Huppari lähti A perään ja horjahti ja tuki lattiaan verisellä hanskall

    • martta-arpa

      älkää vain ostako kotkan sataman kioskilta niitä martta-arpoja. ei niillä mitään voita mutta voi joutua maksamaan ja linnaan.

    • oppineelle...

      käys katsomassa minfossa niitä kengänjälkiä.Kuin painokoneesta.Pitää olla suuri paino että ne tulevat niin selkeät.Naisen paino ja vielä vähemmän kädellä painettu kenkä ei niitä saa aikaiseksi.Kenkäkin on jäljitetty.Vain täysi sekopää tai -valehtelija kuten Valkama voi väittää että ne on samanlaise kuin olkkarin puolella oleva näppylähanskan jälki

      • jotain rotia

        Hyvänen aika. Onko joku väittänyt olkkarin jälkee samanlaiseksi? Ei kukaan. Ala ny tulla järkiis jo äläkä jankkaa joutavaa.


      • hahahahahahahaaaa

        aa on melkoisen isokokoinen, kyllä sillä painolla jäljet syntyy.


    • olemme siis

      vihdoin yhtä mieltä siitä että olkkarissaa oli näppylähanskan eikä kengän jälki

      • hupsis kuin liukasta

        Anneli se siellä luisteli kun kulki piilottamassa tavaroita olkkariin jo paljon ennen häkesoittoa...kyllä se juttu alkaa olla selvillä ,siks käsittelyä aikaistettu.


      • niinpimeä
        hupsis kuin liukasta kirjoitti:

        Anneli se siellä luisteli kun kulki piilottamassa tavaroita olkkariin jo paljon ennen häkesoittoa...kyllä se juttu alkaa olla selvillä ,siks käsittelyä aikaistettu.

        pimeä korpi ja kivinen tie, ja usein se käytävä liukaskin lie...


    • EMON VAISTO

      Nyt voimme verrata äitien suojeluominaisuuksia lastensa suhteen, verratessamme Langinkosken kalastusmajan rannasta liukastuneen lapsen äidin suojeluvaistoa, hänen hypätessään lapsensa perään koskeen .

      Äiti kannatteli lastan n 500 m, omaa hengenmenoaan pelkäämättä.
      Siinä oli aito EMON VAISTO, pelastaa lastansa omasta kohtalostaan välittämättä.

      Tämän palstan kohde puolestaan lähetti 9,5 vuotiaan lapsen omasta puolestaan katsomaan, josko tappaja olisi jo häipynyt tappamasta tytön omaa isää.

      Emon vaisto puuttui täysin.

      Olisi itse mennyt ja toiminut.
      Tarkoittaako analyyttinen ja looginen ihminen siis sellaista, joka ei osaa toimia hädän tullen?
      Ei se auta jos puhelimessa roikkuu poliisien ollessa ties kuinka kaukana.

      Minä olisin mennyt joukkoon, olihan siella roinaa, mitä heitellä, aivan käden ulottuvilla.
      Olisihan AA ollut etulyöntiasemassa, pimeäähän oli ja kyllä jokainen ihminen oman kotinsa paikat tuntee.

      Ainoa selitys on huppumies oli AA.

      Puolustusasianajaja puolustaa asiakastaan, kera kaikkien metkujen, sehän lisää ansioita hänelle.
      Kuten näkyy, tämäkin juttu liitännäiset pitkäksi aikaa tuo hilloa pöytään..

      Sekin on huomioitu, ettei se tyhmä ole, joka valehtelee, vaan se joka uskoo valheen.
      Puolustusasianajaja ei ole tässä keississä se tyhmä.
      Hän vaan puolustaa, mutta jokin häveliäisyysraja sillä rahastamisellakin tulisi olla.

    • tossa wikipediaa

      Ilmarintaa ei voi hoitaa ilman erikoisvälineitä ja -osaamista, ja se vaatii aina kiireellistä sairaalahoitoa. Ilmarinnan ensiapu on vammojen mukainen hoito, puoli-istuva asento ja hapen annostelu varaajamaskilla hapetuksen parantamiseksi ja hengenahdistuksen vähentämiseksi.

      Olisitkos tossa kunnossa mennyt tappelemaan puukkomihen kanssa.Moneen kertaan on todettu että mitään lähettämistä ei ollut

      • Vain emon

        vaistolla varustettu paholaisen asianajaja ymmärtää että Auer olisi pystynyt huppumiehen teon estämään.


      • monia hoitanut

        Taas kerran höpötät kun et ole ikinä ollut hoitamassa ilmarintapotilasta. Hengenhätää ei ole eikä ollut ruhjeinen tapaus. Toki hoitoa vaatii, mutta ei ole kiire. Moni traumaattisen ilmarinnan saanut ei hakeudu pikana hoitoon, kun ei tiedä mistä kyse vaan jää odottamaan ja hakeutuu vaikka seuraavana päivänä kun alkaa ihmetellä että miksi hiukan henkeä ahdistaa...ahditus ei tunnu välttämättä pian, eikä useaan tuntiin. Noin on potilaat itse kertoneet.


      • Hyvin jaksoi

        miestä tunnin kiduttaa ilmarintoineen vai tökkäsikö itseään vasta kun oli tappanut?


      • Vain...
        Vain emon kirjoitti:

        vaistolla varustettu paholaisen asianajaja ymmärtää että Auer olisi pystynyt huppumiehen teon estämään.

        paholaisemo puolustaa murhaajaa ja syyllistää lapsia.


    • spontaani ilmarinta

      voi olla osittainen mutta vamman aiheuttama ei.Vammassa tulee paitsi hengenahdistus vamman aiheuttama kipu.Ei ilarintainen kyllä tappele se on varmaa.Kyllä sitä henkeä senverran ahdistaa.Levossa osittainen ilmarinta voi olla vähäoireinen mutta vammainen ei

      • suotta jankkaat

        Suotta intät asiasta. Luotan enemmän potilaiden kertomuksiin ja kokemuksiin.

        Mm sellainen tapaus oli ( eikä ainoa) että sisällä ikkunaa pestessä tipahtanut porrasjakkaralta. Eikä hakeutunut oitis sairaalaan, vaikka oli kylkiluumurtuma ja päälle ilmarinta..


    • pitäshän sun

      sentään erottaa milloin on puukonpisto rinnassa ja milloin spontaani hengenahdistus.

    • Hirmuinen amatsoni!!

      Nainen, jolla on ilmarinta, taistelisi puukoilla ja lyömäaseella varustetun miehen kanssa paljain käsin. Tulee vaan mieleen, että miksiköhän Ruotsissa poliisijoukon piti ampua kuoliaaksi puukkomies?

      • valhettavalhettavain

        Miten niin paljain käsin?
        Oli kevyitä tuoleja, kuivumassa olevia pyyheliinoja niiden selkänojilla, oli aikakauslehti (kiiltävä paperi yleensä) Puolen metrin kasoissa senkin päällys täynnä.
        Ne sinne lattialle huiskaisten, jo olisi oletettu huppumieskin toennut.

        Pari matkalaukkuakin, täynnä roinaa.

        Oma kotinsahan se oli, tiesihän hän millaista sälää oli joka paikassa ja tasoilla.
        Kyllä niihin olisi isompikin äijä kompastunut.
        No kädethän ovat paljaat, jos ei mitään käsiinsä ota puolustautuakseen.

        Käykääpäs Minfon sivuilla, ihan noin muistinne virkistämiseksi.
        Alkusivuilla Ulvilan kuvissa.


      • Oli vasaraa
        valhettavalhettavain kirjoitti:

        Miten niin paljain käsin?
        Oli kevyitä tuoleja, kuivumassa olevia pyyheliinoja niiden selkänojilla, oli aikakauslehti (kiiltävä paperi yleensä) Puolen metrin kasoissa senkin päällys täynnä.
        Ne sinne lattialle huiskaisten, jo olisi oletettu huppumieskin toennut.

        Pari matkalaukkuakin, täynnä roinaa.

        Oma kotinsahan se oli, tiesihän hän millaista sälää oli joka paikassa ja tasoilla.
        Kyllä niihin olisi isompikin äijä kompastunut.
        No kädethän ovat paljaat, jos ei mitään käsiinsä ota puolustautuakseen.

        Käykääpäs Minfon sivuilla, ihan noin muistinne virkistämiseksi.
        Alkusivuilla Ulvilan kuvissa.

        ja taisi käyttääkin sitä kun miestään murjoi.


      • piilopaikat
        valhettavalhettavain kirjoitti:

        Miten niin paljain käsin?
        Oli kevyitä tuoleja, kuivumassa olevia pyyheliinoja niiden selkänojilla, oli aikakauslehti (kiiltävä paperi yleensä) Puolen metrin kasoissa senkin päällys täynnä.
        Ne sinne lattialle huiskaisten, jo olisi oletettu huppumieskin toennut.

        Pari matkalaukkuakin, täynnä roinaa.

        Oma kotinsahan se oli, tiesihän hän millaista sälää oli joka paikassa ja tasoilla.
        Kyllä niihin olisi isompikin äijä kompastunut.
        No kädethän ovat paljaat, jos ei mitään käsiinsä ota puolustautuakseen.

        Käykääpäs Minfon sivuilla, ihan noin muistinne virkistämiseksi.
        Alkusivuilla Ulvilan kuvissa.

        Ne matkalaukut ovat olleet merkittävässä osassa ko yönä. Niin luulen. Auer kertoikin ( jostain syystä) että alkoi pakkaamaan tavaroita ( varmaan just niihin matkalaukkuihin) kun riitelivät yöllä Jukan kans. Ne olivat kookkaita laukkuja ja ikään kuin tarjottimella. Niihin ei tutkijat kajonneet lainkaan. AA laittoi laukkuihin kadoksissa olleet tavarat, myös sen kateissa olleen veitsen. Sehän löytyi sitten kuiteskin uudesta asunnosta , omasta veitsitelineestä. Tais olla varsinainen murha-ase?


    • valemuistelua

      Huppumiehen on pitänyt lähteä rikotusta ikkunasta kesken hätäpuhelun(lapsen kertomaa että lähti)astalon, ja veitsen kanssa. Aika temppu.

      Ja mitään ääniä ei kuulu.

    • salapoliisi2

      AA on aloittanut sen tappelun jo 23 kun miehensä kotiutui. Hänellä oli monta tuntia aikaa tehdä ensin murha, sitten lavastustyönsä.

      • syyllinen se on.

        Poliisin mukaan AA:n paita oli "sileä"eli siinä ei ollut puukon piston aiheuttamaa repaleisuutta. Kuka ihminen miettisi paidan vaihtoa tuollaisessa tilanteessa, jos joku murhaaja olisi talossa käynyt.


    • kakkakukka1

      Ei se ole miestäänkään rakastanut koskaan. Missä Jukka oli kun Anneli pitit Kukkaa vuosia rakastajana. Jos se Kukka on se huppumies?

      • Psykiatri-Pekka

        Nyt on taas sellaista fabulointia, että otapa sankko ja siihen kylmää vettä ja päätä sinne. Pidät siellä veden alla 2 minuuttia kerrallaan niin kauan että mielesi rauhoittuu ja pulssisi laskee.

        Toimi HETI!


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe