Imatralla gay-seuraa?

tero v

Heippa, löytyykö Imatran seudulta kivaa gay taikka bi seuraa vanhemmalle herrasmiehelee, ikähaarukalla 18-25v. Olis kiva tutustua ja viettää aikaa yhessä, ihan vaikka saunoa yhdessä.

26

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukka kundi

      Jos on rahaa ja volvo niin saattaisin olla kiinnostunut.

    • anaaliharraste

      kuules pedofiili, hanki koira ja vedä sitä.

    • hitsataan reikä

      etsi metalli mies,hitsari ne on homoja

    • homosissi

      Mene Immolan sotkuun, siellä niitä piisaa...on aina piisannut ja tulee piisaamaan

    • miesten malli

      Mies ammateissa on paljo homoja, eli poliisit, palomiehet, papit, virkamiehet, metsurit, työmiehet, rekakkuskit, ne just homoilee.
      Häly liivit ja turvakengät on nykyaijan tom of finlandien märkä uni.
      Ja ns. Henkisissä töissä olevat homot on pervompia, kuin ruumiilisessa töissä olevat.

      • Asian tuntija

        Asiantuntija kertoo. On sitten ryppyreikä kovilla vai?


      • sunorjapuppeli
        Asian tuntija kirjoitti:

        Asiantuntija kertoo. On sitten ryppyreikä kovilla vai?

        täällä 20v ja fantasiani vanhempi mies joka oikein alistais, aaah


      • gay virkamies
        sunorjapuppeli kirjoitti:

        täällä 20v ja fantasiani vanhempi mies joka oikein alistais, aaah

        mä rankaisen töissä ja vapaa-ajalla. rankaisu on kiihottavaa.


      • Finlandiavol3000

        anteeks mutta selitä minkä takia poliisit ja palomiehet,virkamieher, työmiehet on homoja? suomi ois ilma poliisii ja virkamiehii ja palokuntaa samanlaine ku naapurimaamme neuvostoliitt.. siis venäjä. ilma työmiehii meil ei ois taloja..


    • kuuma anustappi

      Tehään rehvit, saat ikimuistoisen kokemuksen kun survon hehkuvan tulikuuman rautakangen sun perseeseen!

      Loppuu se homoilu saatana

    • yäk yäk yäk

      Oikein sylettää !

    • tieto lisää tuskaa

      kaappihomppeleita on paikkakunnalla paljon,sekaan vaan baariin kun baariin,kyllä niitä löytyy enemmän kun uskotkaan !

    • mc blueöyster

      Raakat sado-maso nahkamiehet ajaa mc klubin väreissä. kesä ja kerhoelämä on kovaa.
      Suihkuilloissa on kova meno.
      Köntsä kulkee ja elämä on laiffii

    • Baariinbaarinkaapeli

      Niskalta löysin jonkun mukavan miehen :D

    • dna velho

      Pikku Pietarissa on kuulemma tänään Poikien haku

    • Jussipii

      Pitääkin lähteä pikkupietariin.

      Tuleeko muitakin homoja?

    • Fonecta voima

      Ei siellä heteroita edes käy?

    • niemisen kale

      Eihän siellä ole muuta kun noita karvanaama hinaajia!

      T: Yhdellä kaljalla käynyt kalja hetero

    • turpo6

      Äsekn jotkut homoilivat street cafen terassilla, kipee näky sairaille silmille oli se. Mikä siinä on että kun saa pari kaljaa naamariin niin alkaa se lääppiminen prkl.

    • jämptiportsari

      Minkäs sille mahtaa jos muna seisoo vaan miesseurassa?

    • Anonyymi

      Somekermalle homoilua.

    • Anonyymi

      Tattikseen

    • Anonyymi

      Ei muuta, kun viestiä kartalle ;)

      • Anonyymi

        Ou Jee Ou Jee


    • Anonyymi

      tule tänne lappeerannan kivisalmeen täällä on paljon homo porukoita . yleensä ne patsastelee tossa paikallisen k-kaupan edustalla. tunnistat ne värikkäistä kledjuista.

    • Anonyymi

      Tumehan pläännää testata homoilua! Lait text sil nii knowwaa oisk zhäänccii!
      Rekkakukot kunniaan!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe