Heippa, löytyykö Imatran seudulta kivaa gay taikka bi seuraa vanhemmalle herrasmiehelee, ikähaarukalla 18-25v. Olis kiva tutustua ja viettää aikaa yhessä, ihan vaikka saunoa yhdessä.
Imatralla gay-seuraa?
26
1816
Vastaukset
- tiukka kundi
Jos on rahaa ja volvo niin saattaisin olla kiinnostunut.
- anaaliharraste
kuules pedofiili, hanki koira ja vedä sitä.
- hitsataan reikä
etsi metalli mies,hitsari ne on homoja
- homosissi
Mene Immolan sotkuun, siellä niitä piisaa...on aina piisannut ja tulee piisaamaan
- miesten malli
Mies ammateissa on paljo homoja, eli poliisit, palomiehet, papit, virkamiehet, metsurit, työmiehet, rekakkuskit, ne just homoilee.
Häly liivit ja turvakengät on nykyaijan tom of finlandien märkä uni.
Ja ns. Henkisissä töissä olevat homot on pervompia, kuin ruumiilisessa töissä olevat.- Asian tuntija
Asiantuntija kertoo. On sitten ryppyreikä kovilla vai?
- sunorjapuppeli
Asian tuntija kirjoitti:
Asiantuntija kertoo. On sitten ryppyreikä kovilla vai?
täällä 20v ja fantasiani vanhempi mies joka oikein alistais, aaah
- gay virkamies
sunorjapuppeli kirjoitti:
täällä 20v ja fantasiani vanhempi mies joka oikein alistais, aaah
mä rankaisen töissä ja vapaa-ajalla. rankaisu on kiihottavaa.
- Finlandiavol3000
anteeks mutta selitä minkä takia poliisit ja palomiehet,virkamieher, työmiehet on homoja? suomi ois ilma poliisii ja virkamiehii ja palokuntaa samanlaine ku naapurimaamme neuvostoliitt.. siis venäjä. ilma työmiehii meil ei ois taloja..
- kuuma anustappi
Tehään rehvit, saat ikimuistoisen kokemuksen kun survon hehkuvan tulikuuman rautakangen sun perseeseen!
Loppuu se homoilu saatana - yäk yäk yäk
Oikein sylettää !
- tieto lisää tuskaa
kaappihomppeleita on paikkakunnalla paljon,sekaan vaan baariin kun baariin,kyllä niitä löytyy enemmän kun uskotkaan !
- mc blueöyster
Raakat sado-maso nahkamiehet ajaa mc klubin väreissä. kesä ja kerhoelämä on kovaa.
Suihkuilloissa on kova meno.
Köntsä kulkee ja elämä on laiffii - Baariinbaarinkaapeli
Niskalta löysin jonkun mukavan miehen :D
- dna velho
Pikku Pietarissa on kuulemma tänään Poikien haku
- Jussipii
Pitääkin lähteä pikkupietariin.
Tuleeko muitakin homoja? - Fonecta voima
Ei siellä heteroita edes käy?
- niemisen kale
Eihän siellä ole muuta kun noita karvanaama hinaajia!
T: Yhdellä kaljalla käynyt kalja hetero - turpo6
Äsekn jotkut homoilivat street cafen terassilla, kipee näky sairaille silmille oli se. Mikä siinä on että kun saa pari kaljaa naamariin niin alkaa se lääppiminen prkl.
- jämptiportsari
Minkäs sille mahtaa jos muna seisoo vaan miesseurassa?
- Anonyymi
Somekermalle homoilua.
- Anonyymi
Tattikseen
- Anonyymi
Ei muuta, kun viestiä kartalle ;)
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
tule tänne lappeerannan kivisalmeen täällä on paljon homo porukoita . yleensä ne patsastelee tossa paikallisen k-kaupan edustalla. tunnistat ne värikkäistä kledjuista.
- Anonyymi
Tumehan pläännää testata homoilua! Lait text sil nii knowwaa oisk zhäänccii!
Rekkakukot kunniaan!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446