Oon seurustellut nyt melkeen vuoden Jussin (ei ole hänen oikea nimensä) kanssa. Jussi käy töissä ja asuu omassa kämpässä, ikää 23 vuotta. Ite oon opiskelija ja asun porukoiden luona, itelläni ikää 19 vuotta. Tutustuttiin aikoinaan netissä, sitten tavattiin irl, ihastuin ja alettiin seurustelemaan. Rakastetaan toisiamme. Ainakin mä rakastan Jussia...
Aloin huomata parin kuukauden seurustelun jälkeen että Jussi on todella mustasukkanen. Aina pitää tietää missä oon, kenen kanssa ja mitä tekemässä. Tekstareita tulee pitkin päivää ja joskus jos en vastaa puhelimeen esim. koulun takia, Jussi alkaa heti epäillä jotain. Kerran hän kysy "ethän sä oo jättämässä mua?" kun mulla oli vahingossa jäänyt kännykkä äänettömälle ja olin ihan vaan kotona.
Noh, oon yrittänyt vakuuttaa että en pelaa mitään peliä Jussin tunteilla ja kerron aina totuuden kaikesta.
Olin vielä neitsyt kun tapasin Jussin, hän on siis ensimmäinen kenen kanssa oon harrastanut seksiä. Meillä meni aina sänkypuuhat hyvin ja Jussi oli tosi hellä, aina mentiin mun mukavuuden mukaisesti.
Tossa puolen vuoden paikkeilla Jussista alkoi tulla agressiivisempi läheisyyden suhteen, pussailu saattoi muuttua nopeasti siihen että Jussi kähmi mua kovakouraisesti vaikka sanoin EI. Kerran olin vähän kännipäissäni Jussilla taas kerran yötä, ja silloin Jussi pakotti mut harrastamaan seksiä. Laitoin siis vastaan, mutta Jussi on tietenkin miehenä vahvempi. En oikeastaan pitänyt sitä raiskauksena, koska Jussi saneli kaikkia selityksiä kuinka olin muka niin kännissä etten muista suostuneeni tai että esitin vaan vaikeasti saatavaa.
Tuo "välikohtaus" unohdettiin melko nopeaan, en jaksanut nostaa meteliä koska kyseessä kuitenkin poikaystävä.
Vähän aikaa suhde jatkui tosi hyvin, olin tosi onnellinen ja kaikki tuntui sujuvan yhtä hyvin kuin suhteen alussa.
Kuitenkin viime viikolla oltiin yhdessä baarissa, Jussi hieman kovemmassa tuubassa. Mentiin siinä taksilla Jussin luo ja taksimatkan ajan Jussi kännimörinöissään väitti että olin flirttaillut miehille baarissa. Kun päästiin Jussin luo, alkoi huora sanat lentää ja kaikenmaailman väitökset että petän jne. Huusin siinä takaisin että nyt hiljaa ja nukkumaan niin jutellaan huomenna, mutta ei uskonut vaan tönäisi mut kumoon niin että sain mustelman jalkaan. Aamulla Jussi väitti että ei ollut töninyt mua, vaan että että keksin kaiken ja liioittelin riitaa. Suutuin siitä ja menetin hermot, haukuin väkivaltaiseks paskaks ja muuta. Jussi nosti nyrkin ns. lyöntiasentoon ja peitin heti kasvot. Huutoa kuulu "tätäkö sä haluut?" "lyönkö oikeasti?" jne. Pelästyin niin että aloin itkemään. Saatiin kuitenkin tuo puheella selvitettyä.
Nyt kuitenkin jäänyt mieltä painamaa tuo juttu ja mietin vaan että mitä jos olisi oikeesti vetässyt nyrkillä naamaan. Mitä jos seuraavalla kerralla saan turpaan?
Pitääkö täs alkaa miettimään Jussin jättämistä kun haluaisin ajatella että ansaitsen parempaa...
Sama vanha klisee tiedän, mutta rakastan Jussia ja meillä on tosi ihanaa mustasukkaisuuksista ja tappeluista huolimatta. Vähän kuitenkin oon alkanut varomaan.... En haluaisi pelätä omaa kultaa.
Poikaystäväni käytös
11
383
Vastaukset
- aloittaja!
Älkää ihmetelkö nimimerkkiä/profiilia, kirjoitin tekstin kaverin käyttäjällä kun omaa ei ole, ja tällä tavalla helpompi löytää ketju kun menee muistiin.
- Korkea elintaso
Miehillä on ollut ennen rooli kantaa tilinsä vaimolleen.Nyt useinkin vaimo tienaa enemmän kuin miehensä ja saavat komeam,man auton pihalleen.Raha ei tuo aina onnea,kodin lämpöä lapsille ja itselleen.Nyt kun raha on tärkeämpää kuin onnellisuus,ovat perheväkivallatkin omia asetelmiaan kellä niitä on.Ylpeys valitsee rahan ja ruikutukset.
- ÄKKIÄ POIS!!!
Pelasta itsesi tyttö hyvä vähän äkkiä ennenkuin on liian myöhäistä. On vain ajan kysymys, milloin saat ensimmäisen kerran turpaasi. Ehkä jo tänä viikonloppuna tärähtää. Poikaystäyäväsi on raiskaaja, jonka pitäisi tuomita vankilaan ja epäilemättä sinne hän hyvin pian joutuukin joko sinun tai jonkun muun raiskaamisesta ja pahoinpitelystä. Saat kyllä ihan 100-varmasti paremman poikaystävän heti kun jätätät tämän hullun hakkaajan. Äläkä selitä että teilä on myös ihanaa. Jonkun muun kanssa voi olla aivan yhtä ihanaa ja vieläpä ilman jatkuvaa väkivallan pelkoa. Puhu vanhemmillesi!!!
- ggh
Rakastat väkivaltaista narsisti miestä. Joo se tiedetään naiista et ne tykkää niistä.
- vpk999
Hei !
Tiedät kyllä itsekin, ettei suhteenne perustu rakkaudelle ja tasavertaiselle ihmissuhteelle. Ota oma voimasi ja tee muutos.Sinua kohdellaan honosti niin kauan kun itse sen sallit. Jos päätät ottaa paremmen suunnan elämääsi niin läheltäsi löytyy kyllä ihmisiä jotka auttaa kun sitä pyydät. Voimia muutokseen! - Kertomuksesi
on kouluesimerkki väkivallan kehittymisestä parisuhteessa.
Kontrolloimisesta se alkaa, melko pitkällä myös olette ja elintilasi on jo selvästi kaventunut.
Et haluaisi pelätä ”kultaa”, mutta pelkäät jo ja tulet pelkäämään vieläkin enemmän… - narsun uhri n
Olet vielä nuori tyttö.älä pilaa elämääsi, lähde pois niin äkkiä kuin pääset.Itse olen narsistin uhri ja elän paniikissa koko ajan .Huomenna olisi muuto pois hänen luotaan ja tunne koko ajan että mitä tapahtuu.en käy edesw ulkona missän koska pelkään miestä.Mutta sulla vielä mahdollisuus ajoissa lähteä, tee se .
- oppeliini1
Mies on henkisesti sairas!
On Sinun ja vain Sinun päätettävissä kuinka nopeasti lasket tuon miehen menemään. Siis aivan totaalisesti.
Teet itseäsi kohtaan valtavan rikoksen liimautumalla pahoinpitelijä "kultaan".
Vain laske hänet menemään! On turhaa yrittää selitellä mitään. Rehellisesti vain ilmoitat että kuulehan, sinä et sittenkään ole parasta seuraa minulle, enkä minä sinulle. Sinulle aivan varmasti on jossain se oikea vaimoehdokas, minä en ole se.
Tärkeintä on että ET vastaa tai mitenkään reagoi hänen yhteyden ottoihinsa. Ne kyllä aikanaan loppuvat ja saat oman terveen elämäsi takaisin. - nettiturvakoti
Hei Joonasb!
Kertomasi kuulostaa erittäin huolestuttavalta. Oletko kertonut tilanteestasi esimerkiksi vanhemmillesi tai muille läheisillesi?
Jokaiseen parisuhteeseen kuuluu sekä ylä- että alamäkiä, mutta kenenkään ei kuitenkaan kuuluisi pelätä parisuhteessaan tai tuntea itseään uhatuksi. Sinun ei tarvitse hävetä sitä että olet jäänyt suhteeseen tai sitä että rakastat poikaystävääsi kaikista tapahtumista huolimatta. Väkivaltaisessakin suhteessa voi olla ihania aikoja, jolloin ne huonommat ajat unohtuvat. Kuitenkin se ettet tunne oloasi parisuhteessasi aina turvalliseksi on hälyttävää.
Lähisuhdeväkivalta usein myös pahentuu ajan kuluessa ja kertomasi mukaan poikaystäväsi käytös on muuttunut suhteen alkuajoista. On hyvä että olet pohtinut tilannetta ja sen herättämiä tunteita ja kannustaisinkin kertomaan asiasta läheisillesi, jos sitä et ole vielä tehnyt! Turvakodin nettisivuilla on myös testi, jonka avulla voit arvioida väkivallan riskiä elämässäsi. https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=196
Aina suhteesta lähteminen ei ole niin helppoa, jolloin siihen voi tarvita ulkopuolisen apua. Nettiturvakodista voit varata myös kahdenkeskeisiä chat-aikoja, joissa voit puhua väkivaltatyön ammatilaisen kanssa tilanteestasi ja huolistasi. Tässä on linkki jonka kautta pääset varaamaan aikoja :https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=7
Paljon voimia ja rohkeutta!
Jenna, Nettiturvakodin vapaaehtoinen- klapac
Lähde!!!!
- nettiturvakoti
Tässä vielä uudestaan linkki chatin ajanvaraukseen: https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502