Onko joku käyny juuri vaihtamassa pk-seudulla jarrunesteitä? Onko jossain tarjouksessa ks. työ? Uskaltaako viedä ihan mihin tahansa nyrkkipajalle? Ilmausruuvit voi olla tiukassa ja sitten velotetaan ties miten monta tuntia. Mitä edellä mainittu homma voi maksaa yleensä öljyineen? Kiitos vastauksista!
Missä halpa jarrunesteiden vaihto?pks
7
217
Vastaukset
- fhgsfb
Nyt kaikki korjaamoyrittäjät innolla tarjoamaan... Kuulostaa niin hyvälle työlle!
Itse asiaan... Tässä tapauksessa kyllä suosittelen ihan merkkikorjaamoa. Eikä sitäkään kannata ihan pienimmästä päästä valita vaan joku Isomman kaupungin huolto. - et saa halvalla
Taas tälläinen perus pässi! "Ilmausruuvit voi olla tiukassa ja sitten velotetaan ties miten monta tuntia.". Mistä teitä oikeen löytyy? Mitä kaikkea muuta saisi olla ilmaiseksi?
- niinkuinviini
Ei niitä tarvitse vaihtaa.
- oi suuri guru
ja miksi ei tarvitse tai kannata vaihtaa??
- 27..
oi suuri guru kirjoitti:
ja miksi ei tarvitse tai kannata vaihtaa??
Onko suuri työ vaihtaa nesteet itse, pitäisi kait vielä tänäkin päivänä autilijoiden osata edes jotan tehdä itsekin.
- maalaispoika?
27.. kirjoitti:
Onko suuri työ vaihtaa nesteet itse, pitäisi kait vielä tänäkin päivänä autilijoiden osata edes jotan tehdä itsekin.
Miksi pitäisi vaihtaa itse kun joku muu tekee sen pientä korvausta vastaan. Ei kaikilla ole suulia tai muuta latoa ja työkaluja. Varsinki sitten jos joku jumittaa tai paikat ratkeaa, niin harvalla on pelit ja vehkeet siihen hommaan.
- et sillei me tehään
Jos jarrut pelaa, ihan turha on nesteitä vaihtaa, voi tulla ilmaa systeemiin vaihdossa. Eikä ne sielä korjaamollakaan niitä kokonaan vaihda, jonkinverran syöttävät uutta tilalle, mutta vanhaa nestettä jää putkiin reilusti, ei niitä putkia pestä, ja sylintereihin jää aina se vanha neste. Tämä jarrunesteen vaihtotyö on yksi niitä suurimpia huijauksia auton huoltamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483