Itse olen nähnyt ufoja. Mummoni entisessä talossa tavarat liikkuu itsekseen ja välillä huoneeseen ilmestyy pelottavia hahmoja.
Eniten pelottaa ufot. Koen, että minut on useastikkin siepattu avaruusalukseen ja minulle on siellä tehty ikäviä testejä. MM aivoihini on laitettu implantti, tämän on lääkäritkin todenneet.
Kerran Kolilla minut siepattiin niin, että muistan sen, yleensä noista tapahtumista saa vain flasbackkeja.
Ufot ja paranormaalit ilmiöt Nurmeksessa.
51
1835
Vastaukset
- Neuvonantaja
Olette ufojen valittu testikappale. Se on suuri kunnia. En suosittele keskustelemaan asiasta kenenkään kanssa, jotta salainen palvelu ei kaappaisi teitä ja kaivaisi implantteja ulos aivoistanne, koska se tietäisi teidän kuolemaa.
- varma hiljaisuus
Tuo on ihan normalia, siitä vaan ei haluta puhua, enhalua minäkään.
- Anonyymi
Täysin normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin normaalia
Liikkui tavarat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkui tavarat
Ilmiöt lentelee
- humikset höpöttää
Eihän se aika vileä ole, nimittäin kärpässsienet on vasta syksymmällä syöntikokoisia joista saa ufo kicksejä? Vai onko teillä viimesyksyisiä kuivattuna jossain jemmassa?
- Anonyymi
Kärpässienet parhaita
- on totta....
Se on totta että ufot ym. avaruusoliot sieppaavat erityisesti sellaisia henkilöitä jotka omistaa tai edes ajaa Skodalla. Olen tiennyt sen jo kauan. Haluavat tutkia erityisesti Skodaväen aivojen rakennetta. Myös Skoda liikkeiden myyjiä on hävinnyt mystisesti..
- mononkin
Yleensä häipyneillä myyjillä on ollut monon jälki persauksissa,en tiedä miksi.
- Anonyymi
aivoihini on laitettu implantti ja käyn avaruudessa
- homo sapiens
Toki joskus sienillä voi olla vaikutusta.
Itse olen raivoraitis, ja olen täysin vakuuttunut siitä, että avaruusoliot on keskuudessamme. - homo skodiens
Avaruusoliot on varmasti keskuudessamme, senhän todistaa jo se miten paljon Skodia on liikenteessä..Se jos mikä on varma merkki....
- ei audi velkaa
Skoda humanoidi ajaa yleensä maksetulla autolla, muista en ole niinkään varma!
- homo skodiens
En aja Audilla enkä muullakaan autolla koska ikä ei riitä!!
- Voe tavaton!
Unohtuikohan ketjun aloittajalla nyt aamulääkkeet ottamatta. Nyt äkkiä pilleripurkille, hopihopi!
- Anonyymi
Sinut haetaan unholaan ja kadotukseen
- Xx lypsäjä
Minulle tehtiin seksuaalisluenteisia testejä ufossa. MM yhtyivät kakkoseeni ja nyt olen raskaana.
- ai tekoäly
Onkos laskettu aika milloin? Oikeen jännitää millaisen otuksen maailmaan pukkaat.
- harakirissä
Ufoilla on niin iso pää,että voit varautua keisarinleikkaukseen."Harakiri".
- juhan of gran
Ufo kylläkin on se alus, millä avaruusoliot lentää. En usko, että ufo on tuota rectum yhdyntää suorittanut.
- rsdgarh
taitaa olla koko nurmeksen populaatio vähän paranormaaleita ilmiöitä?
- Anonyymi
Viimeaikoina ollut paljon paranormaalia ufotoimintaa nurmeksessa! 🛸
- Anonyymi
Kyllä näin on, alien toimintaa!
- Anonyymi
Hurja väite: ”Avaruusoliot voivat olla parhaillaan joukossamme – tai sisällämme”.
- Anonyymi
Sisällä ovat
Eksorkismi
- Anonyymi
Tutki näe kuuntele oudot äänet tulevat hakemaan juuri sinua
Mystinen henki leijuu ylläsi se on huoneessasi - Anonyymi
Valkosipuli ja vihkivesi karkottaa alienit 👽🤖👾
- Anonyymi
Hölömö, se tehoo vaan vampyyreihin! 🦇
- Anonyymi
Koko Nurmes taitaa olla jonkinlainen lentävä lautanen, joka leijailee muusta maailmasta irrallaan ihan omissa sfääreissään...
- Anonyymi
Kaksi armeijan isoa helikopteria lensi melkein puiden latvoja hipoen Nurmeksen yllä 6.3 illan suussa, ei ollut ufoja.
- Anonyymi
Gisg Graph Veh Van Med Ur Graph Gisg Gisg Graph
- Anonyymi
Kummitukset, Okkultismi, Paranormaalin Tutkijat, Paranormaalit Ilmiöt, Parapsykologia, Ufot, Hypnoosi, Paranormaali Ilmiö
- Anonyymi
Lautiaissaareen laskeutui helmikuussa UVO!!
Tapasin heidät kesken hiihtoretken,kiskoimme yhdessä totuuden esiin juustonreiiästä ja kiven kolosta,sanoivat olevansa Siriukselta.
Käskivät pitää jatkossa kattilaa päässä ettei lähetykset vaikuta. - Anonyymi
Mulla löyty hampaasta Alien peräistä teknologiaa, jonkinlainen tranponderi microciru 🧸
- Anonyymi
Korona rokotteen mukana ihmisiin ruutattiin microciruja. Onneksi en ottanut yhtään rokotetta... huh huh.
- Anonyymi
Mikä näiden cirujen tarkoitus on, mitä ne tekee? 🤔
- Anonyymi
Lokinkivelle menen ensi syksynä taskulampun kanssa antamaan Morsetusta lampulla avaruuteen.
T: Yhteyshenkilo- Anonyymi
Miksi vasta syksyllä? Silloin voi olla jo myöhäistä!
- Anonyymi
Jupiter ja Saturunus oli vähän aikaa sitten toisiaan liki, näin media kertoo. Oikeesti se oli ufo.
- Anonyymi
Niitähän on harhoja monella
- Anonyymi
Ei ole harhaa, on koettua!
- Anonyymi
Kun aunus,Jupiter,veenus ja minä olemme kontaktoinnissa.
Niin pääsen uudelle tietoisuuden tasolle Lokinkivellä - Anonyymi
Supernovasta saatiin radiosignaalia eli kyllä alien i nit on tulossa.
- Anonyymi
Humanoidit kävi eilen kylässä.avasin sepalukseni ja kusin niitten päälle.varastin ufo aluksen ja nyt lentelen sillä milloin haluan.työsnsin humanoidit ärhäkän shefferini vieraaksi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humanoidit kävi eilen kylässä.avasin sepalukseni ja kusin niitten päälle.varastin ufo aluksen ja nyt lentelen sillä milloin haluan.työsnsin humanoidit ärhäkän shefferini vieraaksi..
Korkki kiinni jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkki kiinni jo!
Laitappa vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitappa vaan.
Humanoidit on demoneja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Humanoidit on demoneja
No eikä ole!
- Anonyymi
Onko totta että nurmeslaiset ovat tehneet useita lapsia humanoidien kanssa?.
- Anonyymi
Pelkästään meidän universumissa on noin 100 miljadia tähtä ja sitten on vielä noin 100 miljardia laisemme galaksia missä on 100 miljardia tähteä
Voi olla että johonkin on meitä fiksumpaa osunut.- Anonyymi
Nyt kuule korkki kiinni jo! 🙄😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483