Ufot ja paranormaalit ilmiöt Nurmeksessa.

minua pelottaa

Itse olen nähnyt ufoja. Mummoni entisessä talossa tavarat liikkuu itsekseen ja välillä huoneeseen ilmestyy pelottavia hahmoja.

Eniten pelottaa ufot. Koen, että minut on useastikkin siepattu avaruusalukseen ja minulle on siellä tehty ikäviä testejä. MM aivoihini on laitettu implantti, tämän on lääkäritkin todenneet.

Kerran Kolilla minut siepattiin niin, että muistan sen, yleensä noista tapahtumista saa vain flasbackkeja.

51

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvonantaja

      Olette ufojen valittu testikappale. Se on suuri kunnia. En suosittele keskustelemaan asiasta kenenkään kanssa, jotta salainen palvelu ei kaappaisi teitä ja kaivaisi implantteja ulos aivoistanne, koska se tietäisi teidän kuolemaa.

    • varma hiljaisuus

      Tuo on ihan normalia, siitä vaan ei haluta puhua, enhalua minäkään.

      • Anonyymi

        Täysin normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin normaalia

        Liikkui tavarat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkui tavarat

        Ilmiöt lentelee


    • humikset höpöttää

      Eihän se aika vileä ole, nimittäin kärpässsienet on vasta syksymmällä syöntikokoisia joista saa ufo kicksejä? Vai onko teillä viimesyksyisiä kuivattuna jossain jemmassa?

      • Anonyymi

        Kärpässienet parhaita


    • on totta....

      Se on totta että ufot ym. avaruusoliot sieppaavat erityisesti sellaisia henkilöitä jotka omistaa tai edes ajaa Skodalla. Olen tiennyt sen jo kauan. Haluavat tutkia erityisesti Skodaväen aivojen rakennetta. Myös Skoda liikkeiden myyjiä on hävinnyt mystisesti..

    • mononkin

      Yleensä häipyneillä myyjillä on ollut monon jälki persauksissa,en tiedä miksi.

      • Anonyymi

        aivoihini on laitettu implantti ja käyn avaruudessa


    • homo sapiens

      Toki joskus sienillä voi olla vaikutusta.

      Itse olen raivoraitis, ja olen täysin vakuuttunut siitä, että avaruusoliot on keskuudessamme.

    • homo skodiens

      Avaruusoliot on varmasti keskuudessamme, senhän todistaa jo se miten paljon Skodia on liikenteessä..Se jos mikä on varma merkki....

    • ei audi velkaa

      Skoda humanoidi ajaa yleensä maksetulla autolla, muista en ole niinkään varma!

      • homo skodiens

        En aja Audilla enkä muullakaan autolla koska ikä ei riitä!!


    • Voe tavaton!

      Unohtuikohan ketjun aloittajalla nyt aamulääkkeet ottamatta. Nyt äkkiä pilleripurkille, hopihopi!

      • Anonyymi

        Sinut haetaan unholaan ja kadotukseen


    • Xx lypsäjä

      Minulle tehtiin seksuaalisluenteisia testejä ufossa. MM yhtyivät kakkoseeni ja nyt olen raskaana.

      • ai tekoäly

        Onkos laskettu aika milloin? Oikeen jännitää millaisen otuksen maailmaan pukkaat.


    • harakirissä

      Ufoilla on niin iso pää,että voit varautua keisarinleikkaukseen."Harakiri".

      • juhan of gran

        Ufo kylläkin on se alus, millä avaruusoliot lentää. En usko, että ufo on tuota rectum yhdyntää suorittanut.


    • rsdgarh

      taitaa olla koko nurmeksen populaatio vähän paranormaaleita ilmiöitä?

    • Anonyymi

      Viimeaikoina ollut paljon paranormaalia ufotoimintaa nurmeksessa! 🛸

      • Anonyymi

        Kyllä näin on, alien toimintaa!


    • Anonyymi

      Hurja väite: ”Avaruusoliot voivat olla parhaillaan joukossamme – tai sisällämme”.

      • Anonyymi

        Sisällä ovat

        Eksorkismi


    • Anonyymi

      Tutki näe kuuntele oudot äänet tulevat hakemaan juuri sinua

      Mystinen henki leijuu ylläsi se on huoneessasi

    • Anonyymi

      Valkosipuli ja vihkivesi karkottaa alienit 👽🤖👾

      • Anonyymi

        Hölömö, se tehoo vaan vampyyreihin! 🦇


    • Anonyymi

      Koko Nurmes taitaa olla jonkinlainen lentävä lautanen, joka leijailee muusta maailmasta irrallaan ihan omissa sfääreissään...

    • Anonyymi

      Kaksi armeijan isoa helikopteria lensi melkein puiden latvoja hipoen Nurmeksen yllä 6.3 illan suussa, ei ollut ufoja.

    • Anonyymi

      Gisg Graph Veh Van Med Ur Graph Gisg Gisg Graph

      • Anonyymi

        Kummitukset, Okkultismi, Paranormaalin Tutkijat, Paranormaalit Ilmiöt, Parapsykologia, Ufot, Hypnoosi, Paranormaali Ilmiö


    • Anonyymi

      Lautiaissaareen laskeutui helmikuussa UVO!!
      Tapasin heidät kesken hiihtoretken,kiskoimme yhdessä totuuden esiin juustonreiiästä ja kiven kolosta,sanoivat olevansa Siriukselta.
      Käskivät pitää jatkossa kattilaa päässä ettei lähetykset vaikuta.

    • Anonyymi

      Mulla löyty hampaasta Alien peräistä teknologiaa, jonkinlainen tranponderi microciru 🧸

    • Anonyymi

      Korona rokotteen mukana ihmisiin ruutattiin microciruja. Onneksi en ottanut yhtään rokotetta... huh huh.

      • Anonyymi

        Mikä näiden cirujen tarkoitus on, mitä ne tekee? 🤔


    • Anonyymi

      Lokinkivelle menen ensi syksynä taskulampun kanssa antamaan Morsetusta lampulla avaruuteen.
      T: Yhteyshenkilo

      • Anonyymi

        Miksi vasta syksyllä? Silloin voi olla jo myöhäistä!


    • Anonyymi

      Jupiter ja Saturunus oli vähän aikaa sitten toisiaan liki, näin media kertoo. Oikeesti se oli ufo.

    • Anonyymi

      Niitähän on harhoja monella

      • Anonyymi

        Ei ole harhaa, on koettua!


    • Anonyymi

      Kun aunus,Jupiter,veenus ja minä olemme kontaktoinnissa.
      Niin pääsen uudelle tietoisuuden tasolle Lokinkivellä

    • Anonyymi

      Supernovasta saatiin radiosignaalia eli kyllä alien i nit on tulossa.

      • Anonyymi

        Humanoidit kävi eilen kylässä.avasin sepalukseni ja kusin niitten päälle.varastin ufo aluksen ja nyt lentelen sillä milloin haluan.työsnsin humanoidit ärhäkän shefferini vieraaksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humanoidit kävi eilen kylässä.avasin sepalukseni ja kusin niitten päälle.varastin ufo aluksen ja nyt lentelen sillä milloin haluan.työsnsin humanoidit ärhäkän shefferini vieraaksi..

        Korkki kiinni jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkki kiinni jo!

        Laitappa vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitappa vaan.

        Humanoidit on demoneja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humanoidit on demoneja

        No eikä ole!


    • Anonyymi

      Onko totta että nurmeslaiset ovat tehneet useita lapsia humanoidien kanssa?.

    • Anonyymi

      Pelkästään meidän universumissa on noin 100 miljadia tähtä ja sitten on vielä noin 100 miljardia laisemme galaksia missä on 100 miljardia tähteä

      Voi olla että johonkin on meitä fiksumpaa osunut.

      • Anonyymi

        Nyt kuule korkki kiinni jo! 🙄😂


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe