Olen aivan umpikujassa - mitä teen avomieheni kanssa, joka on perusnegatiivinen eikä näe missään asioissa positiivisia puolia? Hänellä on epäily jokaisen asian onnistumiseen eikä hän näe positiivisuutta missään eikä kenessäkään! Olen todella väsynyt tähän negatiivisuuden ilmapiiriin ja nykyään haastan jo riitaa, koska parempi jos hän häipyy muualle ja saan olla rauhassa. Onko kellään vastaavia kokemuksia?
auttakaa
5
133
Vastaukset
- encephalon
On ikävää ettei hän tiedä että neg ajatukset luovat lisää neg
lopulta on niitä täynnä...myöskin sinulle joka niitä joutuu kuuntelemaan se lyö
sinunkin mielialasi maahan..mutta mikä pahinta kaikki mitkä korvista menee sisään
jäävät alitajuntaasi. alkaen TOTEUTTAMAAN niitä mitä kuulit huolimatta USKOIT
tai ET (jos hallitset hypnoosi tiedät tämän)
tätä emme tiedosta ollenkaan....siis lyhyellä ajalla emme huomaa mitään
vaan aikojen päästä olemme muutuneet neg..kovaksi..ärtyneeksi.mm
ihmettelemme miksi olen näin......
ET saisi antaa itsesi tulla tällaiseksi!
Muistathan kun olit se ihastuttava viaton tyttö kerran........vieläkin......
Sellaisena SINULLA on oikeus olla aina...kalleinta meissä...
Hän ei siis arvosta rakkauttasi.. SINUN rakkautesi on voima millä me miehet
Jaksamme (vaikka harva tunnustaa sen)
HÄN ei liene olla paha hän ei vain kai tiedä tätä processia
tiedätkö haluaako hän muuttua..ymmärtää tämän sanomani..
Ja että pos sanat ajautukset EIVÄT maksa enempää kuin neg
Ikävä olo puolestasi
Kerro jotakin lisää jos haluat!!
Voi hyvin!! ratkaisu löytyy.......- encephalon
unohtui tässä... voiko täällä keskustella anonym... tällä avoimella on liikaa
sairaita yksilöitä.
En osaa tätä... hyvin, kun olen näissä enempi täällä Tukholmassa
vaan en halua unohtaa kotimaatakaan.
Hyvää jatkoa sinulle!!
- no change coming
onko kyseessä ikuinen peruspessimisti kauris- vaiko rapu horoskoopissa?Muutosta ei tule, kun kyseessä on luonteen perusominaisuus.
- Pahenee vaan
15v kuuntelin tota samaa. Ei muuttunut ahdistus ja paha olo, se vaan paheni. Pettäminen tosin paljastui, sillä oli kai "lääkinnyt" pahaa oloaan. Jos noi ahdistuneet miehet ei mene terapiaan tms halua itse tehdä itselleen jotain, ei ne muutu, mutta henkinen väkivalta sua kohtaan eri tavoin vaan pahenee. Kato kun niillä itellä on paha olo, niin niitä helpottaa vähän jos ne saa sullekin jollain tavoin aikaiseksi pahan olon.
- Onnekas4
Elin 6 vuotta äärinegatiivisen ihmisen kanssa. Hänen synkkä pilvensä myrkytti koko perheen mieltä. Vielä pidemmän aikaa eron jälkeen se synkkä negatiivinen pilvi tuntuu yhä hieman täällä kotona. Hänessä oli paljon hyvää, ja rakastin häntä, mutta hänen poismuuttonsa oli paras hetki elämässäni vuosikausiin. Masennus voi olla yksi selitys negatiivisuuteen, mutta usein nämä ihmiset ovat perusluonteeltaan sellaisia ja näyttää iän myötä vain synkkenevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462