Moi. Olen 20vuotias nainen. Olin 16vuotias kun löysin ensirakkauteni. Hän on elämäni tähän mennessä suurin rakkaus ja sydämeni särkyi kun erosimme.
Vain 2kk myöhemmin ajauduin parisuhteeseen lapsuuden "tuttuni" kanssa. Olimme lapsena olleet ihastuneita toisiimme ja nyt monen vuoden päästä tapasimme jälleen. Poika pikkuhiljaa rakastui mutta itse en ollut varma mitä haluan.
Olemme nyt seurustelleet 2vuotta ja olen täysin rakastunut tähän mieheen, en vain ole varma rakastaako hän minua. Hän sanoo rakastavansa ja saa sen kuulostamaan uskottavalta mutta hän ei pidä lupauksiaan ja tuntuu kuin hänelle olisi ihan sama onko hän kanssani. Hänellä on aikaa vain kavereilleen.
Itse käyn koulua ja viikonloppuna teen 3vuoro työtä joka on todella rankkaa mutta mies käy välillä koulua ja muuten vain lusmuilee. En tiedä mitä teen.
Kamalinta tässä on se, että olen vuosi sitten pettänyt miestäni tuon exäni kanssa. Se on ohi mutta viiltää sydäntä kun ajattelen tekoani.
Vappuna entinen ihastukseni tuli kertomaan kuinka hän ikävöi ja rakastaa minua. Hän seurustelee nykyään tytön kanssa jonka kanssa olemme melkein kuin kopioita.
Myös eräs luokkalaiseni uutenavuotena tunnusti ihastuneensa minuun. Hän lopetti vähän aika sitten koulun ja kysyin pari päivää sitten miksi, hän sanoi ettei voinut olla kun rakasti minua mutta seurustelin toisen kanssa..
Mitä teen. 4 miestä ja yksi ihan tavallinen tyttö joka ei koskaan halua kenellekään mitään pahaa..
sydämeni särkyi nyt minä särjen
onnellinenonneton
1
332
Vastaukset
- mies30veeee
Et ole vastuussa muiden tunteista, turha sinun on sekoittaa tuommoisella omaa tunne-elämääsi. Älä mieti ja murehdi muiden tunteita sinua kohtaan vaan omia tunteitasi sitä kohtaan ketä itse tunnet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462