sydämeni särkyi nyt minä särjen

onnellinenonneton

Moi. Olen 20vuotias nainen. Olin 16vuotias kun löysin ensirakkauteni. Hän on elämäni tähän mennessä suurin rakkaus ja sydämeni särkyi kun erosimme.
Vain 2kk myöhemmin ajauduin parisuhteeseen lapsuuden "tuttuni" kanssa. Olimme lapsena olleet ihastuneita toisiimme ja nyt monen vuoden päästä tapasimme jälleen. Poika pikkuhiljaa rakastui mutta itse en ollut varma mitä haluan.
Olemme nyt seurustelleet 2vuotta ja olen täysin rakastunut tähän mieheen, en vain ole varma rakastaako hän minua. Hän sanoo rakastavansa ja saa sen kuulostamaan uskottavalta mutta hän ei pidä lupauksiaan ja tuntuu kuin hänelle olisi ihan sama onko hän kanssani. Hänellä on aikaa vain kavereilleen.
Itse käyn koulua ja viikonloppuna teen 3vuoro työtä joka on todella rankkaa mutta mies käy välillä koulua ja muuten vain lusmuilee. En tiedä mitä teen.
Kamalinta tässä on se, että olen vuosi sitten pettänyt miestäni tuon exäni kanssa. Se on ohi mutta viiltää sydäntä kun ajattelen tekoani.
Vappuna entinen ihastukseni tuli kertomaan kuinka hän ikävöi ja rakastaa minua. Hän seurustelee nykyään tytön kanssa jonka kanssa olemme melkein kuin kopioita.
Myös eräs luokkalaiseni uutenavuotena tunnusti ihastuneensa minuun. Hän lopetti vähän aika sitten koulun ja kysyin pari päivää sitten miksi, hän sanoi ettei voinut olla kun rakasti minua mutta seurustelin toisen kanssa..

Mitä teen. 4 miestä ja yksi ihan tavallinen tyttö joka ei koskaan halua kenellekään mitään pahaa..

1

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies30veeee

Et ole vastuussa muiden tunteista, turha sinun on sekoittaa tuommoisella omaa tunne-elämääsi. Älä mieti ja murehdi muiden tunteita sinua kohtaan vaan omia tunteitasi sitä kohtaan ketä itse tunnet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe