Kaunis saa aina,,

ei ole vaikeaa

Huomiota miehiltä jos niin tahtoo.Pitkät sääret ja korkokengät ja kaunis nainen.Ei ole vaiketa.Myös pyöreämmät,sievät ja kauniisti pukeutuneet ja huom kasvoista kauniit kyllä huomioidaan.Miehet ovat yksinkertaisia eivätkä ollenkaan monimutkaisia.

58

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nollalanka

Mitä ap oikein ajaa takaa?

• latvalaho1

No ehkäpä se on vaan näin. :D

• missi z

TUO ON TOTTA! Miehet ovat yksinkertaisia ja kauneus tehoaa aina.

• Shark Mac

Taivas on sininen. Karhut sontii metsään. Helsinki on Suomen pääkaupunki. Juhannus on kesällä.

• tyhmä saa olla..

Siinä juuri sopivan yksinkertainen ja oikoinen mies. :D

• ruma saa "turpiin"

Totta. Ruma ei saa muuta kuin negatiivista huomiota, vittuiluja osakseen ja ilkeitä, rumia sanoja. Mutt kukaan mies ei kiinnostu rumasta naisesta, hän on ilmaa miehille tai sitten hän on se joka on aina väärään aikaan väärässä paikassa

• .....

Ja moni kuvittelee olevansa ruma vaikkei oikeasti olekaan. Etkö usko? Kuinka moni nainen uskoo olevansa läski, vaikkei olekaan?

Harvat kasvot ovat rumat, ja hiustyylillä, sopivalla meikkauksella ja tosiaan näyttävällä pukeutumisella saa kyllä huomiota vähän "rumempikin", mutta kun ei ne "rumat" halua, kun miesten pitäisi nähdä se "sisäinen kauneus".

• körmys
        ..... kirjoitti:

Ja moni kuvittelee olevansa ruma vaikkei oikeasti olekaan. Etkö usko? Kuinka moni nainen uskoo olevansa läski, vaikkei olekaan?

Harvat kasvot ovat rumat, ja hiustyylillä, sopivalla meikkauksella ja tosiaan näyttävällä pukeutumisella saa kyllä huomiota vähän "rumempikin", mutta kun ei ne "rumat" halua, kun miesten pitäisi nähdä se "sisäinen kauneus".

Kaikki naiset ovat IHANIA!!

• ruma saa "turpiin"
        ..... kirjoitti:

Mä olen oikeastikin ruma, mulle on sanottu se suoraan päin naamaa monet kerrat. Kerran tyrkättiin yhdessä paikassa jopa iso peili melkein naamaan kiinni ja sanottiin, ett kato miten ruma naama näkyy. Jopa pari entistä tuttavaa/ystävää olivat samaa mieltä olleet keskenään,että olen luontaantyöntävän näkönen. Kerran vuosia sitten yhdessä tanssipaikassa tuli itseni ikäinen mies hakemaan mua tanssimaan, perääntyi ja puisteli päätään ja meni vakavan näköseksi ja sanoi että luuli mua paremman näköseksi takaapäin nähtynä eli naamani oli sen miehen mielestä liian ruma. Olen yrittänyt jopa laittautuakin, mutta juuri silloin sain kuulla enempi kommentteja ulkonäöstäni. Sainpa aikoinaan potkutkin, kun liikkeessä vaihtui omistaja, uuden pomon mielestä naamani oli kuin petolinnun perse, tuon hän oli kertonut liiton toimitsijalle syyksi mun potkuihin. Elikä kyllä mä ruma olen, siitä ei ole epäilystäkään. Tuskin niin monet ovat pelkkää ilkeyttään mua rumaksi sanoneet. Nätiksi tai sieväksi tai kauniiksi mua ei kukaan ole ikinä sanonut, joten se siitä kuvittelusta. Sisäisellä kauneudella ei ole mitään merkitystä, jos kuori on liian ruma miesten mielestä. Eihän miehet edes halua tutustua heidän mielestään rumaan naiseen, silloinhan on se ja sama millanen sisus on.

• Ellofas

Komeat saa aina myös huomiota naisilta, jos niin tahtoo. Tyylikäs pukeutuminen ja kuntosalilla kuntoon saatu lihaksikas kroppa pienellä rasvaprosentilla. Ei ole vaikeata saada huomiota. Naiset ovat hyvin yksinkertaisia myöskin, jos tavoitteena on saada seksiä nopeasti Pleieri blogin ohjeiden mukaisesti vaikka "Baari iskeminen" osalta http://pleieri.blogspot.com/2013/05/baari-iskeminen.html kuten huomaamme kyseisestä kirjoituksesta.

• nouprobleemas

noinhan se menee

• sssna

Ei välttämättä tehoa kauneus aina! Itse olen antanut kymmeniä tylyjä pakkeja kauniiillekin naisille! Näkemisen arvoinen on kauniin naisen ilme kun hänen käskee suksia vittuun pilaamasta ilmapiiriä!=)

• kenen asiaa

tuolla autat, homoseksuaalien?

• 6r8kll

Kymmeniä pakkeja kauniille naisille... juu juu
        hahahahaha!

On varmaan erikoinen ilme kun ventovieras käyttäytyy tuolla tavalla.
        Tulee ensimmäisenä mieleen että varmaan karannut jostain hoitolasta.

• Hex xr

"kymmeniä tylyjä pakkeja kauniiillekin naisille" kuinka monta kertaa olet heidän lähestymisen hyväksynyt?

Jos tämä on totta olet hoitanut äärimmäisen hyvin kuntoon Pleieri blogin mainitsemat perusasiat.

• sssna
        6r8kll kirjoitti:

Kymmeniä pakkeja kauniille naisille... juu juu
        hahahahaha!

On varmaan erikoinen ilme kun ventovieras käyttäytyy tuolla tavalla.
        Tulee ensimmäisenä mieleen että varmaan karannut jostain hoitolasta.

Niinhän ne vähä-älyiset voisi luulla, toisaalta ihan se ja sama mitä idiooteille mieleen tulee ensimmäisenä.

• sssna
        Hex xr kirjoitti:

"kymmeniä tylyjä pakkeja kauniiillekin naisille" kuinka monta kertaa olet heidän lähestymisen hyväksynyt?

Jos tämä on totta olet hoitanut äärimmäisen hyvin kuntoon Pleieri blogin mainitsemat perusasiat.

Minua nyt ei kiinnosta mitkään pleijeri plokit.

• lapin mies

• sssna
        lapin mies kirjoitti:

Ei kiinnostustasi kysyttykään. Hex xr vaan totesi, että olet hoitanut http://pleieri.blogspot.com/2013/04/perusasiat.html hyvin kuntoon, jos kauniit naiset lähestyy paljon.

No sitä en tiedä.. en vaivaudu moista linkkiä edes avaamaan. Onhan nuo hempukat (lue huorat) kapakoissa yrittäneet lähestyä vaikka minkälaisilla jutuilla, lienevätkö rahaa vailla tai viinaa, ei kiinosta. Äkäiset lähdöt ovat saaneet jokatapauksessa. Mitä ns. kauniimpi lutka sitä vaikeampi on niitten uskoa saamiaan lähtöjä=)

• sssna

En kertaakaan!! Koska en seuraa kaipaa! Kaikki naiset ei tosin ole varmaan ollut sellaisia ketä te kauniiksi miellätte, mutta yhtäkaikki, tylyt lähdöt ovat saaneet kun eivät ole kyenneet ymmärtämään kohteliasta poistumiskehotusta. En palvele tällä kenenkään asiaa, en vain siedä noita typeriä hymyileviä hutsakkeita kyselemässä tai sanomassa jotain idioottimaista. Olen sangen kivikasvoinen mies.. sotilas ammatiltani ja minusta luulisi kyllä näkevän etten seuraa kaipaa. Silti kahtena kertana kolmesta on joku aivoton kana kyselemässä jotain typerää. Yleensä en vastaa mitään, mutta se kun ei kyselijää- humalaista sellaista miellytä.Seuraavaksi kehotan poistumaan normaali äänellä, jos sekäänei tehoa niin minulla kyllä riittää keinoja huoran karkoittamiseen kovemmilla keinoilla. Ravintolassa on kuitenkin helpompaa ja miellyttävämpää ryypätä kuin kotosalla. Tiskillä istun vain sen vuoksi, koska siitä on likietuisempaa saada viinaa.

• sosiaalinen n

Siinä eräs yhteiskuntamme erakko ja itsekseen viihtyvä ns sotilas..yksinäien vanhuus sinulla edessä..Ehkä kuitenkin kaipaat elämää ympärillesi kun raflaan hinaudut..

• sssna

En juurikaan kaipaa ympärilleni ketään. Vanhanakin pärjää yksin kyllä. Ylläolevassa kerroin jo miksi hinaudun ravintolaan. En seuran vuoksi, lähinnä helppouden ja siisteyden takia. En halua sotkea kotiani, mikä päissään on sangen mahdollista.

• sssna

Tottakai joskus harvoin tykkään keskustella asiallisista asioista ihmisten kanssa, esim. aseista jne. Ravintola ei tosin ole se paikka=)

• aito lady

Minusta aliarvioit naisia jotka kenties ihan olisivat aidosti sinusta kiinnostuneita.Mutta jokainen tekee kuten haluaa.

• sssna

Minua ei kiinnosta naisten kiinnostumiset/lässytykset.

• saat olla yksin !

Omaa on tyhmyytesi.Olet negatiiinen luonne ja onneksi ne naiset sen hoksaa nopeasti. :D

• sssna
        saat olla yksin ! kirjoitti:

Omaa on tyhmyytesi.Olet negatiiinen luonne ja onneksi ne naiset sen hoksaa nopeasti. :D

Eihän tässä tyhmyydestä ole kyse. Haluankin olla!=) Parempi vaan jos huomaavat. Huomaisivatkin, mutta ei siltä tunnu..

• sssna
        saat olla yksin ! kirjoitti:

luonne ja luonne.. lässynlää. Vittu mitä lässytystä taas!

• faktum2

Kuka tahansa nainen saa miehen. Mutta kuka tahansa mies ei saa naista. Ulkonäkönirsoilu loppuu viimeistään 4kymppisenä.

• ni x

Semmosta se on elämä pitkässä juoksussa.Toiset saa ja toiset ei..toiset vaan haaveiloo.

• mikämättää23

Mä olen sit varmaan harvinaisen ruma?

Ei mua baarissa yritetä iskeä, korkeintaan jotkut idiootit.
      Saan vain katseita, jos niitäkään. En jaksa kiinnittää huomiota, mutta
      kolme sinkku vuotta ja varmaan miljoona edessä.

Miehet ''ei halua vakavaa''
      ja kiinnostus vaan lopahtaa :(

Tekis mieli laittaa kuva tai jotain. Mikä tässä mättää?
      En jaksa kuvailla itteeni, en mä mikään malli ole mutta en rumakaan. OMASTA MIELESTÄ!

Mut.... Olen yksin ja niin sanotusti ''rumat'' seurustelee..

• wonderer1

Itsellä pitkät sääret ja kauniiksi kehuttu ja nin edelleen mutta: Miksi te miehet aina sanotte "kyllä kaikkein mahtavinta on sinun luonne"..hmmm...

• Truthneverdies

Te miehet olette kyllä aina tip top...kun ravintolaan menee niin sieltä kyllä Mikko Leppilammet löytää..juup.

• soörkg

No saa huomiota, joo, mutta kuten tämänkin ketjun sosiopaateista hyvin huomaa, ne saa enemmän nautintoa ollessaan naisille ilkeitä.

• sssna

Kyllä, täytyy myöntää että nautintoa se tuottaa kun saa olla etenkin naiselle ilkeä!=) On tosin kiva käskeä miehenkin painua vittuun.

• Oikea mies

No huvinsa kullakin.Kertonee karua kieltään sun henkisestä tasostasi.

• sssna

Henkisestä tasosta.. voi perkele mitä lässynläätä taas. Mene 'oikea mies' ja osta joku mekko itsellesi. Melko pehmeää tekstiä. Henkinen taso.. hellanlettas.

• mama fron hell
        sssna kirjoitti:

Henkisestä tasosta.. voi perkele mitä lässynläätä taas. Mene 'oikea mies' ja osta joku mekko itsellesi. Melko pehmeää tekstiä. Henkinen taso.. hellanlettas.

Sullahan on sellainen jo päälläsi :P :D :D Nm sssna!

• sssna
        mama fron hell kirjoitti:

Sullahan on sellainen jo päälläsi :P :D :D Nm sssna!

No jos sinulla on mama parempaa tietoa.. muussa tapauksessa kehotan hankkimaan paksummat kossupullonpohjat päähäsi.=)

• sievä siviä

Minä saan sievällä olemuksellani huomiota miehiltä.Ei se ole sen kummempaa.

• 54654754

Minun kokemus hyvän näköisitä naisita on se, että ne yrittää ainakin nuoerana kaikee mikä liikkuu ja sitten kun tarpeeksi hyvän näköiset eivät anna niille munaa niin nepäs valitsee sitten paremman puutteessa mitnut yhden illan jutuun, ja sama toistuu tasan niin kauan kun suostun näiden naisten kanssa yhden illan pussailuun ja panoon. Kumastai nämä naiset ovat sitten tarvittaessa todella vihamielisiä minua kohtaan mutta heti kun on paremmasta puutetta niin ollaan erimaata ja ihmeellisen mukavia.

• sssna

Oikea asenne!

• Army girl 2014

Hahhahhaa...näille keskusteluille on nii hauska wälil nauraa:) kuinka porukka jaksaa wäitellä keskenään Sssna olen kanssasi samaa mieltä! Läsynlää kui porukka jaksaa...itsekkin kun viihdyn mieluiten yksin. Armeija odottaa kasarmille Mars ensi vuotta odotellessa :)

• sssna

Oikea asenne! Kyllähän ne toisinaan huvittaa, toisinaan vituttaa, mutta vitutushan on elämän suola!=) Hienoa, sillä SA-Int tarvitsee myös hyviä naispuolisia sotilaita!

• hullu humala

Kuka nyt huvinsa saa mistäkin. Negatiivinen asenne vie ennenaikaseen hautaan.

• sssna

Samapa se missä/milloin sitä kuolee..

• elämä on
        sssna kirjoitti:

Samapa se missä/milloin sitä kuolee..

Hah,.,,Noinhan sitä vastoin parempaa totuutta puhutaan.Ei muuten ole sama missä ja miten se loppu tulee..Hoitajana tämän nähnyt kun 100v huutaa peloissaan kuoleman edessä..ja nuoremmatkin.Kova paikka.

• Army girl 2014
        elämä on kirjoitti:

Hah,.,,Noinhan sitä vastoin parempaa totuutta puhutaan.Ei muuten ole sama missä ja miten se loppu tulee..Hoitajana tämän nähnyt kun 100v huutaa peloissaan kuoleman edessä..ja nuoremmatkin.Kova paikka.

No jaa...jos nyt sattuis vaikka kuolemaan keskellä väkijoukkoa yhtäkkiä verisuonen napsahtamiseen ei siin paljoa kerkii huutaa....! Jokainen ihminen on erilainen.. itse en pelkää kuolemaa loppu tulee kaikille kumminkin joskus...!

• kaiken nähnyt
        Army girl 2014 kirjoitti:

No jaa...jos nyt sattuis vaikka kuolemaan keskellä väkijoukkoa yhtäkkiä verisuonen napsahtamiseen ei siin paljoa kerkii huutaa....! Jokainen ihminen on erilainen.. itse en pelkää kuolemaa loppu tulee kaikille kumminkin joskus...!

Höpsisi...Kukaan ihminen ei ole valmis kuolemaan. Terveisin yli 25v hoitajajna toiminut..

• sssna
        kaiken nähnyt kirjoitti:

Höpsisi...Kukaan ihminen ei ole valmis kuolemaan. Terveisin yli 25v hoitajajna toiminut..

No hoitajat nyt on vaan hysteerikkoja jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken. Minulle on sama missä tai milloin sitä lähtään. Monestihan tuo on ammatin vuoksi lähellä ollutkin. Ei ole mitään syytä pelätä. Uskon nähneeni enemmän kuolleita kuin hoitajat yhteensä. Ellette sitten olleet Groznyjssä 1995..

• hoitaja yli 30vuotta
        sssna kirjoitti:

No hoitajat nyt on vaan hysteerikkoja jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken. Minulle on sama missä tai milloin sitä lähtään. Monestihan tuo on ammatin vuoksi lähellä ollutkin. Ei ole mitään syytä pelätä. Uskon nähneeni enemmän kuolleita kuin hoitajat yhteensä. Ellette sitten olleet Groznyjssä 1995..

Itse olet provosoituva mies. Näkee että ärsyyntyy joka asiasta ja kommentista.Hoitajat eivät ole hysteerisempiä kuin muka- sotilaatkaan.Kuolleille ei tarvi tehdä mitään mutta kuolemaa tekevän hoito kysyy hermoja ja hyviä empatian ja myötäelämisen taitoja.Sinulta puuttunee nämä taidot.Vähättelet muita vaikka siihen ei ole syytä.

• sssna
        hoitaja yli 30vuotta kirjoitti:

Itse olet provosoituva mies. Näkee että ärsyyntyy joka asiasta ja kommentista.Hoitajat eivät ole hysteerisempiä kuin muka- sotilaatkaan.Kuolleille ei tarvi tehdä mitään mutta kuolemaa tekevän hoito kysyy hermoja ja hyviä empatian ja myötäelämisen taitoja.Sinulta puuttunee nämä taidot.Vähättelet muita vaikka siihen ei ole syytä.

Ne taidot voin korvata sellaisilla taidoilla mistä sinulla ei ole hajuakaan. Kuka tarttee mitään empatiaa ja lässynlääjuttuja!?

• .........

Saan paljon huomiota miehiltä, mutta kukaan ei oikein uskalla kuitenkaan tehdä tuttavuutta sen paremmin. Minut on leimattu pelinaiseksi vaikka en todellakaan ole sellainen. Kukaan ei halua tutustua pintaa syvemmälle. En harrasta yhdenillan juttuja tai muutenkaan vaihda miestä kuin sukkaa. En ymmärrä :(

• sssna

En vähättele ainakaan tarkoituksella ketään. Oikeassa olen siinämielessä että ammattikunnassasi on hysteerikoita suunnattomasti. Sinusta en tiedä. Vähättelystä ei kannata sinun tuon MUKA- etuliitteesi jälkeen puhua lainkaan. Itse en ole ammattikuntaasi väheksynyt (yleistykseen syyllistyin kyllä), mutta sinä taas väheksyt minua, vaikka et edes tunne. No samapa se minulle tosiasiassa on. Siinä olet oikeassa kuitenkin, että kuolleille riittää hautaus, mutta kyllähän lääkintähenkilökunta kovaa ja arvokasta työtä tekee kuolevien hoitamisessa. Missään vaiheessa en tätä ole kiistänyt. Aiemmin totesin vain että ainakin minulle on sama että missä/milloin sitä kuolee.

• Niin sitä luulis

Nooh..Siperia opettaa.

• elämä on..

Niin todettava on että just tuli eilen deittipalstan kautta pakit kun kuvani laitoin.kuulema vain muut veisivät..entäpä mun tunteet ja periaatteet parisuhdetta kohtaan?niistä ei ollut kiinnostunut mies.mun rehellisellä kertomuksella 20v:n ajasta josta n 7v suhdetta oli sekin turhaa..kiitti veesti geenien!ja yhden illan juttuihin en lähde vaikka tunkua olisi..eipä ole reilua elämä!kissan ottamista harkitsen vakavasti..mulla ikää jo 42v..jee!?

• asdfgbhzhjn
        elämä on.. kirjoitti:

Niin todettava on että just tuli eilen deittipalstan kautta pakit kun kuvani laitoin.kuulema vain muut veisivät..entäpä mun tunteet ja periaatteet parisuhdetta kohtaan?niistä ei ollut kiinnostunut mies.mun rehellisellä kertomuksella 20v:n ajasta josta n 7v suhdetta oli sekin turhaa..kiitti veesti geenien!ja yhden illan juttuihin en lähde vaikka tunkua olisi..eipä ole reilua elämä!kissan ottamista harkitsen vakavasti..mulla ikää jo 42v..jee!?

elämä on! Voithan ampua itsellesi kuulan kalloon! Jos elää välttämäti haluat niin polta kasvosi kunnolla... vala bensaa niihin ja tuikkaa tuleen niin olet sitten vähempi kaunis.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe