Mites, voikos sitä baarissa niasille sanoa olevansa ex linnakundi, vaikka on ollu vaan putkassa kännin takia??
Onhan se vapauden rajoittamista viranomaisen toimesta määrä-ajaksi sekin, eikö??
Vaiko suuttuuko oikeet linnakundit??
Mites on??
Voiko kehua olevansa ex linnakundi??
14
369
Vastaukset
- Torspo(vanhaliitto)
Katon sua tanssilattialla.. ajattelen: toi tanssii kun homo.. Ostan sulle lonkeron pöytään..
- Siivilihömö
Toi skene oli suoraan kuin kallion baareista! Noin mut on just pokattu linnan-wenkuloiden toimesta useasti ;)
- Lusijan päivä
Vitun vanhahomoliitto, sua nussitaan perseeseen siellä linnassa!!
- Pelle olet.
Aloittaja: et todellakaan voi sanoa olevasi ex-linnakundi, kun et ole. Putka ja vankila ovat kaksi aivan eri asiaa. Putkassa on öitään viettänyt harva se suomalainen, eikä sillä ole mitään tekemistä lusimisen kanssa. Pellen teet itsestäsi. Uskomatonta mikä urpo.
- Pitkät perinteet
Matkasellissä suoritetaan ns. kaste (peräsuoliyhdyntä). Se jälkeen olet linnakundi!
- Hoovee
Pitkät perinteet kirjoitti:
Matkasellissä suoritetaan ns. kaste (peräsuoliyhdyntä). Se jälkeen olet linnakundi!
Suksi nyt jo jorpakkoon. Näille fantasioille on Suomi24:ssa oma osionsa Seksi-palstalla.
- poikaystäväs=homo
Hoovee kirjoitti:
Suksi nyt jo jorpakkoon. Näille fantasioille on Suomi24:ssa oma osionsa Seksi-palstalla.
Taas yx venkulahomo koittaa kiistää linna homostelunsa..
- Veksi 69
Voi kehua hyvinkin, linna ja kakkua se yön yli putkassa olokin on, et voi tehdä vapaa mitä haluat, eli linnaa sekin on!!!!
- Hohhoijaa...
Mites tää Veksi on herännyt kuolleista tänne kirjoittelemaan?
- Kuksi96
Hohhoijaa... kirjoitti:
Mites tää Veksi on herännyt kuolleista tänne kirjoittelemaan?
No kato toi 69 ei o polttanut siltoja takanaan.
Veksi1956 Mansesta oli eri mies. - Veijo (vihreä keiju)
Kuksi96 kirjoitti:
No kato toi 69 ei o polttanut siltoja takanaan.
Veksi1956 Mansesta oli eri mies.Karismaa sillä vanhalla hömöllö oli.. lumosi hörhöt herätysliikkeensä jäseniksi..
- Näin tee
Kerrot että olet lusinut rapakon takana, San Quentinissa tai Sing Singissä. Ovat jotain aivan muuta kuin Suomen luxusvankilat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/San_Quentin
http://en.wikipedia.org/wiki/Sing_Sing - kusikongi
heikkoja provoja,nuoriso luulee tietävänsäjotain lusimisesta,näkyy läpi,valitettavasti.
- Rixun hinttei olit?
Taisit ite imeä rahasta nimimiehen sladdia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473